Είναι δύσκολο να βρει κανείς
συγκεντρωμένα σε ένα κείμενο μόλις 200 λέξεων, ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ και ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΑ
ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, όπως αυτά που βρίσκονται μαζεμένα στις 2 πρώτες
παραγράφου του δημοσιεύματος του ιστολογίου www.pemptousia.gr αναφορικά με τον «Άγιο Ιάκωβο
τον Αδελφόθεο» (23-10-2013).
Δεν είναι δύσκολο να γράψεις ένα
παραμύθι, όμως αυτό προϋποθέτει να έχεις και την ελάχιστη φρόνηση, να
παρουσιάζεις τουλάχιστον κάποια αληθοφανή στοιχεία. Εδώ όμως τα πράγματα
ξεπερνούν κάθε κανόνα (και κάθε εντροπή θα λέγαμε).
Να λοιπόν πόσα και ποια «μαργαριτάρια»
βρήκαμε στο γελοίο αυτό απόσπασμα:
==============================
1. Ήταν υιός του Ιωσήφ του Μνήστορος
από τον πρώτο του γάμο.
*** Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι ο Ιωσήφ είχε κάνει ΠΡΩΤΟ γάμο με άλλη
γυναίκα εκτός από την Μαριάμ. *** Καμία παράδοση δεν διατήρησε το όνομα τέτοιας
γυναίκας, ενώ οι μυθώδεις παραδόσεις των συναξαρίων διατηρούν τα ονόματα των
πλέων απίθανων προσώπων (ιστορικών και μυθικών)
2. Ευλογήθηκε παρά Θεού όταν ήταν
ακόμη στην κοιλία της μητρός του *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν
εντελώς.
3. και υπήρξε τόσο δίκαιος στον βίο
του ώστε όλοι οι Εβραίοι τον αποκαλούσαν «Δίκαιο» και «Ωβλία», που στα εβραϊκά
σημαίνει «προμαχών λαού» και «δικαιοσύνη». *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ
τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς.
4. Από την παιδική ήδη ηλικία, ο
Ιάκωβος έζησε με την πιο αυστηρή άσκηση. *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ
τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς.
5. Δεν έπινε κρασί ούτε άλλα δυνατά
ποτά. *** Καμία
σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς.
6. Μιμούμενος τον άγιο Ιωάννη τον
Πρόδρομο, δεν έτρωγε ποτέ τίποτε από όσα έχουν πνοή ζωής μέσα τους. *** Καμία σοβαρή πηγή δεν
αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς. *** Επιπλέον ο Ιωάννης
ΕΤΡΩΓΕ ΑΚΡΙΔΕΣ (και αυτές δεν ήταν χόρτα, όπως λένε κάποιοι παραμυθάδες, αλλά
τα γνωστά έντομα που ο Θεός και ο Μωσαϊκός Νόμος επέτρεπε την κατανάλωσή τους [«καὶ ταῦτα φάγεσθε ἀπ' αὐτῶν τὸν βροῦχον καὶ τὰ ὅμοια αὐτῷ
καὶ τὸν ἀττάκην καὶ τὰ ὅμοια αὐτῷ καὶ τὴν ἀκρίδα καὶ τὰ ὅμοια αὐτῇ καὶ τὸν ὀφιομάχην
καὶ τὰ ὅμοια αὐτῷ» (Λευ. 11:22)]).
7. Ξυράφι ποτέ δεν πέρασε επί της
κεφαλής του, όπως ορίζει ο Νόμος για όσους αφιερώνονται στον Θεό (Αριθ. 6, 5). *** Καμία σοβαρή πηγή δεν
αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς. *** Επιπλέον, αν αυτό ίσχυε,
πώς ο Ιάκωβος μεταλάμβανε στην θεία ευχαριστία, κύριο συστατικό της οποίας
είναι ο οίνος;
8. Ποτέ του δεν λουζόταν *** Καμία σοβαρή πηγή δεν
αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς. *** Επιπλέον κάθε
ευλαβής Ιουδαίος ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΛΟΥΤΡΟ, ΠΡΙΝ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΝΑΟ.
9.
και
δεν χριόταν με έλαιο, *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα
Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς. *** Επιπλέον έτσι παραβίαζε την εντολή του Χριστού
που δίδαξε στους μαθητές Του: «Συ όμως όταν
νηστεύης, άλειψον την κεφαλήν σου και νίψον το πρόσωπόν σου» (Ματθ. 6:17).
10. προκρίνοντας τη μέριμνα της ψυχής
έναντι εκείνης του σώματος.
*** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν
εντελώς. *** Επιπλέον ο Παύλος καυτηριάζει και κατακρίνει όσους «διά τι ως ζώντες εν τω κόσμω υπόκεισθε εις
διατάγματα, 21 Μη πιάσης, μη
γευθής, μη εγγίσης, 22 τα οποία πάντα
φθείρονται διά της χρήσεως, κατά τα εντάλματα και τας διδασκαλίας των ανθρώπων; 23 τα οποία έχουσι φαινόμενον μόνον σοφίας εις
εθελοθρησκείαν και ταπεινοφροσύνην και σκληραγωγίαν του σώματος, εις ουδεμίαν
τιμήν έχοντα την ευχαρίστησιν της σαρκός» (Κολ. 2:20-23)
11. Μετά την Ανάληψη του Κυρίου, οι
Απόστολοι ομοφώνως εξέλεξαν τον δίκαιο Ιάκωβο πρώτο επίσκοπο Ιεροσολύμων. *** αμία σοβαρή πηγή δεν
αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς.
12. Τέλειος σε όλες τις αρετές της
πράξεως και της θεωρίας, ο Ιάκωβος μόνος εισερχόταν στα Άγια των Αγίων της
Καινής Διαθήκης. *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν
εντελώς. *** Επιπλέον οι Χριστιανοί ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ,
αφού αυτή ήταν υπόθεση μόνο του Ιουδαίου Αρχιερέα, αλλά επίσης οι Χριστιανοί
του Α΄ αιώνα ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΝΑΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ.
13. -όχι μια φορά τον χρόνο όπως
έπραττε ο αρχιερεύς των Ιουδαίων- αλλά κάθε μέρα για να τελέσει τα άγια
Μυστήρια. *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς. ***
Επιπλέον οι Χριστιανοί του Α΄ αιώνα ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, τα
οποία μπήκαν στις εκκλησίες πολύ αργότερα.
14. Ενδεδυμένος ύφασμα λινό,
εισερχόταν μόνος στον Ναό, και επί ώρες στεκόταν γονυπετής. *** Καμία σοβαρή πηγή δεν
αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν εντελώς. *** Επιπλέον αν ίσχυε
κάτι τέτοιο, ο Ιάκωβος θα έπρεπε να εισέρχεται στον Ιουδαϊκό ναό και, αν μη τι άλλο, δεν θα του το επέτρεπαν οι Ιουδαίοι…
15. πρεσβεύοντας υπέρ του λαού και
της σωτηρίας του κόσμου. *** Καμία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν
εντελώς. *** Για ποιο λόγο να έκανε αυτό το «διακόνημα» αφού κανένας δεν τον
διέταξε και κανένας άλλος, ούτε οι Απόστολοι δεν έκαναν τέτοιο πράγμα.
16. σε βαθμό που τα γόνατά του έγιναν
σκληρά σαν πέτρα. *** μία σοβαρή πηγή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο ενώ τα Ευαγγέλια σιωπούν
εντελώς.