20.10.13

Δύο Φαρισαίοι...


Δύο Φαρισαίοι...
.
.
Δύο Φαρισαίοι πλησίασαν τον  Ιησού με ενδιαφέρον ν’ ανακαλύψουν ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ αυτός ο παράξενος άνθρωπος. 
Ο ένας ήταν ο Νικόδημος.   
Αυτός ήρθε στον Κύριο νύχτα, στα κρυφά, και είπε:
"Ραββί, εξεύρομεν ότι από Θεού ήλθες διδάσκαλος· διότι ουδείς δύναται να κάμνη τα σημεία ταύτα, τα οποία συ κάμνεις, εάν δεν ήναι ο Θεός μετ' αυτού" (Ιωάν.  3:1).
Ξέρουμε λέμε, καταλαβαίνουμε, ότι ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ. Τι άλλο παραπάνω μπορεί να είσαι;

Ο άλλος ήταν ο Σίμων ο "λεπρός" (Ματθ. 26/6).
 
Αυτός κάλεσε τον Κύριο  στο σπίτι του και εκεί του πρόσφερε επίσημο γεύμα. Ήταν τότε που έγινε το περιστατικό με τη γυναίκα και το μύρο.

Δύο άνθρωποι κοντά στον Χριστό, με δική τους θέληση και πρωτοβουλία, και προσπαθούσε να  διακρίνει τι ακριβώς ήταν ο ραβίνος από  τη Ναζαρέτ. 
Όμως τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους… 
Σε αντίθεση με τον Νικόδημο, που ήταν ο άνθρωπος της παρατήρησης και της λογικής, (είδαμε, ξέρουμε, προβληματιζόμαστε), ο Σίμων ήταν καχύποπτος. Ποτέ δεν είχε πιστέψει κάτι καλό για τον Κύριο. Γι’ αυτό με την πρώτη αφορμή όχι μόνο έκφρασε τις επιφυλάξεις του, μα έβγαλε κιόλας το συμπέρασμά του: 
«Ούτος, εάν ήτο προφήτης, ήθελε γνωρίζει τις και οποία είναι η γυνή, ήτις εγγίζει αυτόν, ότι είναι αμαρτωλή». (Λουκ. 7:39) 
ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΦΗΤΗΣ θα ήξερε την ποιότητα της αμαρτωλής γυναίκας. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ. 
*** 
«Όπερ έδει δείξαι», όπως λέγαμε κάποτε στα μαθηματικά… Αυτό ζητούσε, αυτό είδε, αυτό ανακάλυψε. 
Πόσοι και πόσοι άλλοι δεν είναι σαν τον Φαρισαίο Σίμωνα, που: 
  • πλησιάζουν τον Χριστό, 
  • διαβάζουν την Αγία Γραφή, 
  • παρατηρούν και συγκρίνουν, 
Όμως στο τέλος καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα. Θα λέγαμε στο προδιαγεγραμμένο «συμπέρασμα»:
ΤΟΝ ΞΕΣΚΕΠΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ... 
  • ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ... 
  • ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ... 
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ... 
Δεν Τον έχουμε ανάγκη... 
=
Εμείς με τι πνεύμα και διάθεση πλησιάζουμε τον Χριστό; 
Εκείνος είπε κάποτε για τους θρήσκους ανθρώπους:  
«Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, 
διότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων· 
επειδή σεις δεν εισέρχεσθε ουδέ τους εισερχομένους αφίνετε να εισέλθωσιν».
(Ματθ. 23:14) 


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Ποιος σώζει, ποιον, από ποιον;


Ποιος σώζει, ποιον, από ποιον;
.
.
Στις εικόνες στηρίζουν πολλοί συνέλληνες και όχι μόνο, την ελπίδα τους για "σωτηρία", "βοήθεια", "προστασία", "έλεος" κ.λπ.... 
Σε εικόνες, με άλλα λόγια, που είναι ανίκανες να προστατεύσουν τον ίδιο τους τον εαυτό, από ΚΛΟΠΕΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΦΩΤΙΕΣ, κ.λπ., όπως αποδεικνύουν τα παραπάνω δημοσιεύματα του ΑΜΕΝ.GR. 
Οι υποσχέσεις ατέλειωτες... πραγματικότητα απογοητευτική... 
=

«Δεν θα τελειώνης, παιδί μου, την προσευχή σου, χωρίς να επικαλεσθής την βοήθεια και την μεσιτείαν της Θεοτόκου, χωρίς την «ουρά» της προσευχής, διότι αυτό κάνει και η Εκκλησία, που έχει καθιερώσει μετά από άλλα δοξολογικά υμνογραφήματα, να ψάλλεται και ένα Θεοτοκίον, που είναι πάντοτε αφιερωμένον στην Κυρίαν Θεοτόκον. 
Αλλά και ο λαός μας, μέσα στην σοφή απλότητά του, αυτό κάνει. Επικαλείται μετά τον Χριστόν την παναγία και λέγει: “Έλα Χριστέ και Παναγία” και κάνει τον σταυρό του και πορεύεται ανάλογα. 
Γι’ αυτό κι εσύ να κάνης το ίδιο και θα έχης πολλή βοήθεια και ευλογία εξ ύψους». 
 Π. Μ. Σωτήρχου:
ΚΛΑΨΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ­- (Πώς θα βρούμε την άνωθεν βοήθεια)»
Εκδ. “Παπαδημητρίου”, 2008.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



«Του ευσεβούς ημών έθνους»…


«Του ευσεβούς ημών έθνους»…
.
.
Οι συνομιλίες μεταξύ των μελών της Χρυσής Αυγής, που κατέγραψε το βαλιτσάκι της Αντιτρομοκρατικής μετά τη δολοφονία του Π. Φύσσα, και αποκάλυψε η εφημερίδα «Έθνος», ήταν ενδιαφέρουσες. 

Ξεχωρίζουμε δύο άκρως αξιοπρόσεκτες: 
1. _____________
Α: [Bip] εντάξει, τα έχουν… Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν [Bip] οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα [Bip]. 
Β: [Bip], μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει. 
2. _____________
Α: Ε, θα έρθει φίλε, εγώ ειλικρινά πιστεύω στο Θεό πραγματικά και πιστεύω ότι θα έρθει μια ώρα που θα μας τα ξεπληρώσει όλα αυτά και δεν θα τελειώνει να πούμε να πέφτει πριονίδι, δεν θα τελειώνει. 
Β: Θα έρθει, θα έρθει η ευλογημένη ώρα 
Α:Το πριονίδι δεν θα τελειώνει 
Β: Θα έρθει, θα έρθει φίλε.
=
«Ο λαός ούτος με πλησιάζει με το στόμα αυτών και με τα χείλη με τιμά, η δε καρδία αυτών μακράν απέχει απ' εμού» 
(Ματθ. 15:8-9)


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.