2.10.11

Επιτέλους και μία σωστή απόφαση!

Πολλοί μας κατακρίνουν επειδή δεν αναφερόμαστε και στα σωστά πεπραγμένα των διαφόρων ηγεσιών. Να, λοιπόν, που θα το κάνουμε τώρα.
Έχοντας καλύψει για δεκαετίες τους κάθε λογής ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ, το κράτος μας αποφάσισε να κάνει το απλούστατο, να υποχρεώσει τους ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ οδηγούς, που αποτελούν μεγάλη απειλή και "μη τυχόν συναντηθείς μαζί τους"... 
Άραγε θα κρατήσει για πολύ αυτό το σωστό μέτρο; Ή και σ' αυτή την περίπτωση θα ισχύει η κλασική ελληνική παροιμία: "ΚΑΘΕ ΘΑΥΜΑ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ"; Ο καιρός θα το δείξει.






ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 

.
Τα χρέη στο διηνεκές...

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα οι κυβερνώντες σκέφτονται να στείλουν τα χρέη μας στον επόμενο αιώνα μέσω έκδοσης ομολόγου διάρκειας 100 ΕΤΩΝ!!!

Αφού κατασπαταλήσαμε τους πόρους αυτής γενιάς τώρα σκεφτόμαστε να χαντακώσουμε και τα παιδιά των παιδιών μας... αρκεί ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ!!!

Ούτε ντροπή ούτε φιλότιμο, όπως θα έλεγε κάποιος...






ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 

.

Για νέους οίκους ανοχής στo Αίγιο

«Πολύ μεγάλη έκπληξη και ακόμη μεγαλύτερη πικρία μας προξένησε η είδηση, ότι το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αιγιαλείας στη Συνεδρίαση της 9ης Σεπτεμβρίου ε.έ. κατά πλειοψηφία ενέκρινε την χορήγηση αδείας για την δημιουργία τριών, ναι ΤΡΙΩΝ, οίκων ανοχής στην πόλη μας.
Επισημαίνουμε το γεγονός, ότι το θέμα εισήχθη "ως κατεπείγον" και εκτός Ημερησίας Διατάξεως. Διερωτώμεθα λοιπόν: Τόσο επείγον θεωρήθηκε αυτό το ζήτημα; Και είναι από τη φύση του κατεπείγον; […]





Το Αίγιο έχει πολλά και πιεστικά προβλήματα! Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μας θυμίζει την παροιμία: «Όλα τάχει η Μαριωρή, ο φερεντζές της λείπει».

Αίγιο, 28 Σεπτεμβρίου 2011

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ





ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 

.







Όταν πάρει φωτιά το σπίτι του γείτονα...










Κάθε τόσο ακούγονται κατηγορίες σε βάρος άλλων εκκλησιών, και μάλιστα της Ρωμαιοκαθολικής, επειδή κληρικοί διαφόρων βαθμών κατηγορήθηκαν και τιμωρήθηκαν για διάφορα σεξουαλικά σκάνδαλα και μάλιστα σε βάρος παιδιών, τροφίμων ιδρυμάτων, σχολείων κ.λπ.
Αλλά δεν είναι διόλου "ευγενικό" να επιχαίρεις όταν το κακό είναι στο σπίτι του γείτονα, επειδή συχνά το ίδιο κακό βρίσκεται και στο δικό σου σπίτι, είτε το ξέρεις είτε όχι ακόμη, και σύντομα θα αποκαλυφθεί.
Αντί λοιπόν να επιχαίρουν οι διάφοροι "φανατισμένοι" κονδυλοφόροι, της ελλαδικής εκκλησίας, ας προσέξουν τα του οίκου των... επειδή όχι σπάνια και από εκεί εκτινάσεται όχι μόνο καπνός αλλά και φλόγες...






ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 

.

Σωτήρες που ΔΕΝ ΣΩΖΟΥΝ...

Είναι επίτευγμα του ελληνικού λαού να παρουσιάζει τις ήττες του ως νίκες...

  • Αυτό το ξέρουμε από τη μάχη των Θερμοπυλών, όπου οι 300 Σπαρτιάτες και οι 1000 Θεσπιείς αντιστάθηκαν μεν στους Πέρσες, έχασαν όμως τη μάχη με ολέθρια αποτελέσματα που ευτυχώς για τους Έλληνες ανατράπηκαν στη Ναυμαχία της Σαλαμίνας...
  • Το ίδιο θα λέγαμε για τη Μικρασιατική Εκστρατεία, που κατέληξε στη Μικρασιατική Καταστροφή...
  • Το ίδιο επαναλήφθηκε και στο έπος του 1940, όπου οι λιγοστοί Έλληνες αντιστάθηκαν μεν στους Ιταλούς, όμως ηττήθηκαν κατά κράτος από τους Γερμανούς... όταν η "Αγία Σκέπη" δεν κατάφερε να "σκεπάσει" τους Έλληνες με αποτέλεσμα χιλιάδες νεκρούς στα πεδία των μαχών αλλά και στη φοβερή Γερμανική-Βουλγαρική ΚΑΤΟΧΗ.


Το τραγικό είναι πως σε όλα αυτά έχουμε την τάση να εμπλέκουμε θεούς και αγίους, για να ωραιοποιήσουμε την κατάσταση και, ίσως, για να μεταθέτουμε τις ευθύνες για τα όποια λάθη μας.

Έτσι η εικόνα της Παναγίας Σουμελά, που θεωρείτο ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ, δεν κατάφερε να σώσει τους Πόντιους από την Γενοκτονία, την ολοσχερή Καταστροφή και την Εξορία... η ίδια όμως βρήκε καταφύγιο στο Βέρμιο για να γίνει ένα νέο ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΟ «προσκύνημα»...

Το ίδιο φανερώνει και η δημοσιευόμενη εδώ εικόνα της Παναγίας Βουρλιώτισσας, η οποία, αν και δεν έσωσε τους Σμυρνιούς και τους Βουρλιώτες κατά τη Μικρασιατική Καταστροφή, --που αντίθετα εκείνοι την έσωσαν και την μετέφεραν στην Ελλάδα-- ανέλαβε τώρα ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ... την οποία εντούτοις δεν έσωσε από τις μεγάλες ζημιές στον σεισμό του 1999...





















Παρ’ όλα αυτά οι κάτοχοί της γέμισαν τις ημέρες αυτές όλο το δήμο και τις γύρω περιοχές με την εικονιζόμενη αφίσα προσκαλώντας τους «πιστούς» σε εκδηλώσεις λατρείας της.





ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 

.

Χριστιανός = σωσμένος, αμαρτωλός ή άγιος;



Πολλοί χριστιανοί μπερδεύονται καθώς σε διάφορες περικοπές της Βίβλου αλλού διαβάζουν ότι οι χριστιανοί έχουν σωθεί από την αμαρτία, αλλού ότι εξακολουθούν να αμαρτάνουν, και άρα είναι αμαρτωλοί, και επίσης ότι την ίδια στιγμή είναι άγιοι.

1Κορ. 1:2 προς την εκκλησίαν του Θεού την ούσαν εν Κορίνθω, τους ηγιασμένους εν Χριστώ Ιησού, τους προσκεκλημένους αγίους, μετά πάντων των επικαλουμένων εν παντί τόπω το όνομα Ιησού Χριστού του Κυρίου ημών, αυτών τε και ημών·
1Τιμ. 1:15 Πιστός ο λόγος και πάσης αποδοχής άξιος, ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθεν εις τον κόσμον διά να σώση τους αμαρτωλούς, των οποίων πρώτος είμαι εγώ·
1Ιωάν. 1:8 Εάν είπωμεν ότι αμαρτίαν δεν έχομεν, εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια δεν είναι εν ημίν.
Εφεσ. 2:8 Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι διά της πίστεως· και τούτο δεν είναι από σας, Θεού το δώρον·

Ωστόσο αξίζει να προσέξουμε ότι ενώ η λέξη «αμαρτωλός» χρησιμοποιείται ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ, οι λέξεις «άγιος» και «δίκαιος» χρησιμοποιούνται ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ ΦΟΡΕΣ.

Αυτό και από μόνο του δείχνει τον προσανατολισμός της σκέψης των συγγραφέων της Καινής Διαθήκης, που φανερώνει ότι αν και ζούμε μέσα στην αμαρτία και κάποιες φορές δεν καταφέρνουμε να μην αμαρτήσουμε, ωστόσο ο Θεός, καθώς μας βλέπει κάτω από το λυτρωτικό αίμα της χάρης και θυσίας του Χριστού, μας αντιμετωπίζει και μας ζυγίζει ως ΑΓΙΟΥΣ και ΔΙΚΑΙΟΥΣ.

Κολ. 1:2 προς τους αγίους και πιστούς εν Χριστώ αδελφούς τους εν Κολοσσαίς· χάρις είη υμίν και ειρήνη από Θεού Πατρός ημών και Κυρίου Ιησού Χριστού.

Καθώς μας βλέπει στον τελικό προορισμό μας

Κολ. 1:22 τώρα όμως διήλλαξε προς εαυτόν διά του σώματος της σαρκός αυτού διά του θανάτου, διά να σας παραστήση ενώπιον αυτού αγίους και αμώμους και ανεγκλήτους,

Ας χαιρόμαστε, λοιπόν, στο τέλειο έργο της σωτηρίας που ανέλαβε ΑΤΕΛΕΙΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ για να τους ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΕΝ ΔΟΞΕΙ. Και ας δίνουμε όλη τη δόξα στον Θεό και Σωτήρα μας για την μεγάλη αγάπη και σοφία Του.





ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 

.