1.11.13

Εδώ είχαμε καθυστερήσει...


Εδώ είχαμε καθυστερήσει...
.
.
Την βλακώδη και σατανική "εορτή" του Χάλοουιν, που στη Δύση διαιωνίζει σατανικές λατρείες (παρόλο που συμμετέχουν και κάθε λογής "χριστιανοί") δεν την είχαμε αφομοιώσει ως τώρα στην Ελλάδα... 
Μα να που, όπως δείχνει το δημοσίευμα από το iefimerida.gr, εκσυγχρονιστήκαμε και σ' αυτό το σημείο... 
  • Ζήτω ο θάνατος...  
  • Ζήτω ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ...  
  • Ζήτω ο Σατανάς... 
...και εθιμικά πλέον, θα βασιλεύει στις καρδιές ...και των Ελλήνων. :-(
=
Τ0 κατρακύλισμα συνεχίζεται... 
Πότε θα πιάσουμε πάτο;


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Εις πολλά έτη δέσποτα...


Εις πολλά έτη δέσποτα...
.
.
1. 
Τί να τα κάνει τα πολλά έτη ο επίσκοπος,
εάν δεν συνοδεύονται από υγεία
και δεν είναι ευλογημένα και καρποφόρα;

2.
 
Ο επίσκοπος ως εκπρόσωπος του Θεού 
δεν είναι επίγειος δυνάστης.
Ο ίδιος ο Θεός αποκαλεί τον εαυτό του “πατέρα” (πάτερ ημών)
και ο μηδαμινός άνθρωπος τολμά μέσα στον ναό τού Θεού
να δέχεται την προσφώνηση “δεσπότης”.

3.
 
Η προσφώνηση “δεσπότης” 
σε συνδυασμό με την αμφίεση του επισκόπου
είναι και τα δύο λίαν αναχρονιστικά και άκρως αντίθετα
προς το χριστιανικό ιδεώδες.
=
«Εάν εξεύρητε ταύτα, μακάριοι είσθε εάν κάμνητε αυτά»
( Ιωάν. 13:17 ) 


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Πολιτική+Εκκλησία=ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ!...


Πολιτική+Εκκλησία=ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ!...
.
.
Το μαύρο χρώμα απορροφά όλα τα άλλα...
Το ίδιο και τα μαύρα ράσα, μπορούν να αγκαλιάσουν   όλα     τα     κόμματα  ... 
Από το Φασισμό μέχρι τον Κομμουνισμό και όλα τα ενδιάμεσα... 
Όσο για τους κατά καιρούς καυγάδες τους... υτοί είναι για τα μάτια του κόσμου)...
=========================
Θα μπορούσε βέβαια κάποιος να θυμηθεί πως και ο Ιούδας φίλησε τον Χριστό... 
  • Αλλά αυτό θα μας έβαζε στην ανάγκη να βρούμε ποιος εν προκειμένω είναι ο Ιούδας... 
Καλύτερα λοιπόν ταιριάζει εδώ ο λόγος του Χριστού:  
«και εάν ασπασθήτε τους αδελφούς σας μόνον, τι περισσότερον κάμνετε; και οι τελώναι δεν κάμνουσιν ούτως;»
( Ματθ. 5:47 )  
=
«Εν αυτή δε τη ημέρα ο Πιλάτος και ο Ηρώδης έγειναν φίλοι μετ' αλλήλων· διότι πρότερον ήσαν εις έχθραν προς αλλήλους».
( Λουκ. 23:12 )  


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Αμαρτήματα «μικρά» και «μεγάλα» [α]…


Αμαρτήματα «μικρά» και «μεγάλα»[α]
.
.

« […] λέγοντας, δεν είναι τίποτε που είπα ένα μικρό ψεματάκι, δεν είναι τίποτε..., που αστειεύθηκα, που κάπνισα, που θύμωσα, που είπα πειρακτικούς λόγους εις βάρος του αδελφού μου, που έφαγα περισσότερο απ' όσο χρειαζόταν και παραγέμισα το στομάχι μου. 
Η Αγία Γραφή μάς βεβαιώνει ρητώς ότι και για τους αργούς λόγους θα δώσουμε λόγο στον Θεό (βλ. Ματθ. 12:36)· και για την εμπεπλησμένη γαστέρα [γεμάτη κοιλιά] και για τους γέλωτες θα δώσουμε λόγο στον Θεό (βλ. Λουκ. 6:25).
Αν πούμε λόγου χάριν ψέματα, είτε μικρά είναι είτε μεγάλα, αμαρτάνουμε ενώπιον του Θεού. Μικρά ονομάζονται χάριν διακρίσεως, για να ξεχωρίζουν από τα θανάσιμα.
Μια λίμνη ονομάζεται μικρή, όταν συγκρίνεται με τον ωκεανό. Αλλά αυτή καθ' εαυτήν δεν είναι μικρή. Έχει χιλιάδες και εκατομμύρια κυβικά νερού. Άρα όλα τα αμαρτήματα έχουν το βάρος τους, είτε μικρά ονομάζονται είτε μεγάλα.
Μας ζημιώνουν λοιπόν και τα λεγόμενα ελαφρά ή μικρά αμαρτήματα. Πρωτίστως διότι ασχημίζουν την ψυχή, τη στερούν από την αφθονία της θείας Χάριτος, ψυχραίνουν τη θερμότητα της αγάπης της προς τον Θεό, εξασθενίζουν τις νοερές δυνάμεις της, αδυνατίζουν τις καλές συνήθειες της, μειώνουν τον ενθουσιασμό για τους αγώνες της ευσέβειας, συνηθίζουν τη θέληση να κλίνει με ευκολία προς το κακό, ξηραίνουν τα δάκρυα από τους οφθαλμούς.
Οι περισσότερες σωματικές ασθένειες δεν οδηγούν ακαριαίως στον βιολογικό θάνατο. Στην αρχή προξενούν πονοκέφαλο, πυρετό, εξάντληση· σιγά-σιγά όμως φθείρουν την υγεία μας. Έτσι και τα ελαφρά αμαρτήματα δεν οδηγούν αστραπιαίως στον πνευματικό θάνατο. Στην αρχή προξενούν όλες τις παρενέργειες που προαναφέραμε, άλλα σιγά-σιγά επιβαρύνουν την ασθένεια της ψυχής μας.
[…] Βρισκόμαστε χαλαροί και δεν αντικρούουμε την πρώτη προσβολή. Αλλά ή υποχώρηση αυτή φέρνει και δεύτερη και τρίτη και τέταρτη, ώσπου στο τέλος μάς οδηγεί στη θανάσιμη αμαρτία. Ο κλέφτης αρχίζει να κλέβει μικροποσά και καταλήγει μεγαλοαπατεώνας. 
Έτσι κι εμείς αρχίζουμε να πέφτουμε στα ελαφρά και καταλήγουμε να πέφτουμε και σε θανάσιμα αμαρτήματα. «Ο εξουθενών τα ολίγα κατά μικρόν πεσείται» (Σοφ. Σειρ. 19:1). Αυτός που καταφρονεί τα μικρά αμαρτήματα πέφτει και στα μεγάλα. […]» 
ΠΗΓΗ: Περιοδικό «Ο Σωτήρ». 15-10-2013, σελ. 425-426  
=
«Ο εξουθενών τα ολίγα κατά μικρόν πεσείται» 
( Σοφ. Σειρ. 19:1 )


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.