22.10.13

Πονηρές δοσοληψίες...


Πονηρές δοσοληψίες...
.

.
Από την εφημερίδα "Ενοριακές Καμπάνες" της Σύρου αντιγράφουμε:
«Οι Άγιοι δεν έχουν ανάγκη ούτε τα κεριά μας, ούτε τις λαμπάδες μας, ούτε τα χρήματα μας, ούτε τα λουλούδια μας, ούτε τα χρυσαφικά μας, και ακόμη χειρότερα μη νομίζετε ότι πιάνουν οι συναλλαγές που τους προτείνουμε προκειμένου να μας βοηθήσουν (συναλλαγές συχνά γελοίες: κάνετε να μου πέσει το λαχείο και εγώ θα σας ανάψω ένα μεγάλο κερί)

Τα παραπάνω τα έχουν καταλάβει ακόμη και οι Καθολικοί, που είναι γνωστοί για την προσήλωσή τους στην ευλάβεια των αγίων... 
  • Την αρρώστια όμως την κόλλησαν τώρα οι Πεντηκοστιανοί / Χαρισματικοί, που υπόσχονται ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ, ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ, ΕΥΗΜΕΡΙΑ, και ό,τι άλλο φανταστεί ο νους σας, αν μόνο ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΤΕ τον "προφήτη" ή "δούλο" ή "εργάτη" του Θεού... 
Τρομάρα τους...
=
«...συνδιαλέξεις ανθρώπων διεφθαρμένων τον νούν και απεστερημένων της αληθείας, 
νομιζόντων την ευσέβειαν ότι είναι πλουτισμός. 
Απομακρύνου από των τοιούτων».
(1Τιμ. 6:5)


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Χριστιανοί του "πικρού νερού"...


Χριστιανοί του "πικρού νερού"...
.
.
Διαβάσαμε πρόσφατα σε Ρωμαιοκαθολικό έντυπο τα εξής σχετικά με το διαζύγιο και συνυπογράφουμε. 
«Στο περιβάλλον όπου ζει ο καθένας να κάνει ό,τι μπορεί π.χ. για να μένουν ενωμένες όλες οι οικογένειές μας που θεμελιώθηκαν με το ιερό μυστήριο του γάμου. Η πληγή των διαζυγίων, πρέπει να επουλωθεί. Τα διαζύγια είναι πηγή δυστυχίας για πολλούς, ιδιαίτερα για πολλά αθώα παιδιά.»
Παράλληλα  εκφράζουμε την απορία μας πώς μπορούν να υπάρχουν άνθρωποι, που μάλιστα θέλουν να λέγονται "Ευαγγελικοί", που συναινούν και συμβουλεύουν σε κλονισμένα ζευγάρια να ζουν σε διάσταση, όταν δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους... 
  • Ότι οι Ευαγγελικοί στην Ελλάδα από καιρό έχουν χάσει τον βηματισμό τους, είναι πασιφανές...  
  • Το ερώτημα είναι μήπως έχουν χάσει τον δρόμο και τον προορισμό τους... 
  • Αυτό είναι ακόμη χειρότερο...    
=
«Πας όστις χωρίζεται την γυναίκα αυτού και νυμφεύεται άλλην, μοιχεύει, και πας όστις νυμφεύεται κεχωρισμένην από ανδρός, μοιχεύει.»
(Λουκ. 16:18)  


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Οι χοίροι των Γαδαρηνών...


Οι χοίροι των Γαδαρηνών...
.
.

Ενδιαφέροντα σχόλια
στο γνωστό θαύμα του Κυρίου Ιησού

Γιατί τα δαιμόνια εισήλθαν στα γουρούνια και γιατί αυτά έπεσαν απ’ το γκρεμό στη λίμνη και πνίγηκαν; 
Κατά Λουκάν 8,33
Μετά από την κατάπαυση της τρικυμίας ο Λουκάς περιγράφει την θεραπεία του δαιμονισμένου στα Γάδαρα (βλ. και Ματθ. 8,28-34: Μάρκ. 5,1-20). Η ομολογία των δαιμονίων και η εκδίωξή τους από τους χοίρους έρχεται ως απάντηση στο ερώτημα των έκθαμβων μαθητών: «Τις άρα ούτος εστιν;» (8,25). Με την υποταγή τής δαιμονικής λεγεώνας αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η θεϊκή εξουσία τού Ιησού, στην οποία υποτάχθηκε η τρικυμισμένη θάλασσα.
Εξελθόντα δε τα δαιμόνια από του ανθρώπου εισήλθον εις τους χοίρους, και ώρμησεν η αγέλη κατά του κρημνού εις την λίμνην και απεπνίγη.  (8,33)
Με την άδεια του Ιησού, λοιπόν, τα δαιμόνια βγήκαν από τον δαιμονισμένο και μπήκαν στα γουρούνια. Εκείνα τότε τρομαγμένα όρμησαν στον γκρεμό, έπεσαν στην λίμνη και πνίγηκαν. Σύμφωνα με την πληροφορία που δίνει ο ευαγγελιστής Μάρκος (βλ. 5,13), τα γουρούνια ήταν περίπου δύο χιλιάδες. Ο Κύριος επέτρεψε να πνιγούν για ποικίλους λόγους, όπως:
  • α) Να αποδειχθεί ότι ο σατανάς είναι υπαρκτή οντότητα, πρόσωπο: δεν είναι η προσωποποίηση του κακού.
  • β) Να αποδειχθεί η καταστροφική μανία των δαιμονίων, που μόνο για το κακό και τον όλεθρο επιστρατεύουν τις δυνάμεις τους.
  • γ) Να γίνει φανερό πόσοι και ποιοί κατοικούσαν τόσα χρόνια στον δυστυχισμένο άνδρα.
  • δ) Να λάμψει για άλλη μια φορά η θεϊκή δύναμη του Ιησού.
  • ε) Να φανερωθεί η πρόνοια του Θεού που και τους κατοίκους της περιοχής φύλαξε από την κακία τόσων δαιμονίων –δεν επέτρεψε να βλάψουν τους ανθρώπους– και τον ίδιο τον δαιμονισμένο προστάτευσε από χειρότερες συμφορές.
  • στ) Να φανεί η αχαριστία των Γαδαρηνών, οι οποίοι μετά από ένα τόσο μεγάλο σημείο, αντί να ευχαριστήσουν τον Κύριο, τον διώχνουν από την χώρα τους.
  • ζ) Να τιμωρηθεί η παρανομία των ιουδαίων, οι οποίοι παρά την απαγόρευση του μωσαϊκού νόμου (βλ. Λε 11,7: Δε 14,8) ασχολούνταν με την εκτροφή χοίρων. Ήταν μία πολύ αποδοτική επιχείρηση, καθόσον οι Ρωμαίοι που κατοικούσαν στην Παλαιστίνη και το πλήθος των εθνικών που διέμενε στην περιοχή της Δεκαπόλεως ακριβοπλήρωναν το δυσεύρετο στα μέρη εκείνα χοιρινό κρέας. Ήθελε ο Κύριος να δώσει ένα δείγμα της δικαιοκρισίας του, να φανερώσει ότι η δύναμή Του δεν ευεργετεί μόνο αλλά μπορεί επίσης, όταν Αυτός κρίνει, να τιμωρεί αυστηρά, για τον σωφρονισμό και την μετάνοια των ανθρώπων. Ο Κύριος, όπως παρατηρεί ο Βασίλειος Σελευκείας, «συγχωρεί τα ελάττονα, ίν’ επιγνώμεν τα μείζονα». Επιτρέπει κάποιες φορές μία μικρή ζημία, για να μάς χαρίσει μεγάλες αποκαλύψεις.

Εξάλλου, είναι αξιοσημείωτο ότι η σοφία του Κυρίου στρέφει τα βέλη των δαιμονίων εναντίον τους. «Ενώ σχεδίαζαν να βλάψουν το έργο Του, έπαθαν αυτά την μεγαλύτερη βλάβη. Συνέβη, δηλαδή, το αντίθετο από αυτό που επιθυμούσαν. Έλαμψε η δύναμη του Χριστού και φανερώθηκε η δική τους ασθένεια και κακία», σχολιάζει εύστοχα ο Ζιγαβηνός.
«Απολύτρωσις» (+Στέργιος Σάκκος)


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.