17.10.13

Σταυρός! Ποιος σταυρός;


Σταυρός! Ποιος σταυρός;
.
.
Ωραία γράφει, ως συνήθως ο αρχιμ. Δανιήλ Αεράκης στο περιοδικό "Ιωάννης ο Βαπτιστής", όμως, όπως κι εμείς πολλές φορές, λάθος κάνει στην παρούσα εξύμνηση του "σταυρού"... 
Από τα Ευαγγέλια γνωρίζουμε πως ΤΡΕΙΣ ήταν οι σταυροί που στήθηκαν στο Γολγοθά... 

  • Ξύλινοι ήταν και οι τρεις... 
  • Σταυροί μαρτυρίου ήταν και οι τρεις... 
  • Και των τριών σταυρών οι κατάδικοι πέθαναν...

Αλλά μόνο στον ένα σταυρό έγινε ΘΥΣΙΑ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ... 
=

Εκείνο που έκανε αυτόν τον ΣΤΑΥΡΟ να διαφέρει 
  • δεν ήταν το σχήμα τους... (όπως συνήθως με διαφορετικό σχήμα ζωγραφίζουν τους σταυρούς των ληστών κάποιοι αγιογράφοι)...  
  • δεν ήταν το ξύλο τους... 
  • δεν ήταν η αποτελεσματικότητά τους ως όργανα θανάτου... 
  • δεν ήταν ότι ένας δήθεν διασώθηκε, επειδή και οι τρεις χάθηκαν και ας λένε παραμύθια οι παπάδες για να εμπορεύονται "τιμιόξυλα" με το αζημίωτο...
=

Εκείνο που έκανε τον ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΤΑΥΡΟ να διαφέρει ήταν: 
1. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, που θυσιάστηκε επάνω του. 
2. Το ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, με το οποίο εξαγοράστηκαν και καθαρίστηκαν οι αμαρτίες μας. 
3. Το ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ μέσω του οποίου αγιάζεται και η δική μας καθημερινή ζωή. 
Ακόμη και αν είχε διασωθεί ως σήμερα ο ΙΔΙΟΣ Ο ΞΥΛΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ επάνω στον οποίο καρφώθηκε ο Κύριος [που ευτυχώς δεν έχει διασωθεί]καμία ουσιαστική αξία δεν θα είχε για τους Χριστιανούς, εκτός ίσως σαν ένα ιστορικό κειμήλιο και τίποτε παραπάνω... 
Ο απόστολος Παύλος γνώριζε και δίδασκε αυτή την αλήθεια, που τόσο εύκολα και άστοχα καταπάτησαν οι "δήθεν αποστολικοί διάδοχοι"...  
«Εμοί δε μη γένοιτο καυχάσθαι ει μη εν τω σταυρώ του κυρίου ημών Ιησού Χριστού, δι’ ου εμοί κόσμος εσταύρωται καγώ κόσμω» 
(Γαλάτας 6:14)  


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.