13.10.12

Τι πειράζει;


Τι πειράζει;

==


__Μια κυρία που αποπειράθηκε να πάει χθες στο θέατρο, για να δει το αμφιλεγόμενο δήθεν θεατρικό έργο ''CORPUS CHRISTI'' και έμπλεξε στις ταραχές με τους χρυσαυγίτες και τους θρησκευόμενους, έγραψε σήμερα σε ένα άλλο ιστολόγιο μεταξύ άλλων και τα εξής: 
__Θα ήθελα να μπορούσα να τους πω: δεν είμαι λεσβία, αλλά κι αν ήμουν, τι θα πείραζε; Έχω άντρα και παιδί, αλλά κι αν δεν είχα, τι θα πείραζε; Δεν είμαι Αλβανή, αλλά κι αν ήμουν, τι θα πείραζε; Δεν είμαι κομμουνίστρια, αλλά κι αν ήμουν, τι θα πείραζε; Δεν πιστεύω στο θεό, αλλά τι πειράζει; Κάποιοι άνθρωποι έχουν για το θεό και το χριστό και την παναγία άλλη άποψη από εσάς, τι πειράζει; Ζητάτε σεβασμό στο δικαίωμά σας να πιστεύετε στο θεό όπως εσείς θέλετε, γιατί δεν σέβεστε το δικαίωμα των άλλων να πιστεύουν με άλλο τρόπο ή να μην πιστεύουν καθόλου;
__Δεν είναι εδώ χώρος για αντιπαραθέσεις τέτοιου είδους. Στην εποχή που ζούμε ο καθένας είναι «ελεύθερος» να κάνει ό,τι θέλει ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ. Αυτό το λένε «ελευθερία»…
__Αν μπορείς να βρίζεις, το κάνεις, και αν μπορείς να χτυπάς, το κάνεις, και αν μπορείς να ειρωνεύεσαι τον άλλο, το κάνεις. Αρκεί να μπορείς, δηλαδή αρκεί ο άλλος να μην έχει τη δύναμη να σε απωθήσει, να σε απομακρύνει, να σου αφαιρέσει το λόγο.

__Αυτό το κάνουν συνέχεια στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο οι παρουσιαστές.

__Μπορούν οι ίδιοι να λένε του κόσμου τις ανοησίες και τις ανακρίβειες "στο όνομα της ελευ. Ζητάς να μιλήσεις για να υποστηρίξεις μια αντίθετη γνώμη αλλά ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ.

__Σε αφήνουν να μιλήσεις όσο δεν αγγίζεις το λεπτό σημείο της θέσης του, οπότε σε βγάζουν από την γραμμή με «ωραίο τρόπο», ξέρουν αυτοί από τέτοια, και μένεις μπουκάλα, ενώ εκείνοι εξακολουθούν να λένε «το δικό τους» από θέσεως ισχύος, όχι επειδή είναι ελεύθεροι ή επειδή εσύ είσαι ελεύθερος, αλλά επειδή εκείνοι έχουν ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ.

__Ωστόσο, θα ήθελα να μπορούσα να μιλήσω με την εν λόγω κυρία, και να τη ρωτήσω τούτο το απλό:
Και πώς ξέρεις καλή μου ΑΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ;
Και ποιος σου είπε ότι ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ;

__Προφανώς μάλλον δεν σε ενδιαφέρει αν πειράζει εμένα, ούτε αν πειράζει τον Θεό, ούτε αν πειράζει κάποιους άλλους…
Σου αρκεί ότι ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ…
Αλλά εν τέλει πώς ξέρεις ότι δεν πειράζει;

Πως ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ…

 Αν μόνο οι άνθρωποι έδιναν λίγο περισσότερο χρόνο και σκέφτονταν ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ αν αυτό που κάνουν πειράζει ΝΑΙ ή ΟΧΙ, πολύ λιγότεροι θα ήταν μέσα στα ναρκωτικά, στο έγκλημα, στην ανομία, στην ανηθικότητα...

__Κι αυτό δεν το λέμε επειδή τάχα πειράζει τον Θεό. Το λέμε επειδή όλοι αυτοί τον εαυτό τους πειράζουν, και είναι για τούτο που οι κοινωνία μας κατέπεσε σε τούτα τα χάλια...

 
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com