2.12.11


Οδηγοί "λατρείας"


Έγραψε ένας από αυτούς:


Είπα:
Όμως...
Θα ζω μόνο για τη Βασιλεία του Θεού,
Όμως στην πραγματικότητα ζω μάλλον για τη φήμη μου.
Θέλω να είμαι αποδεκτός και αγαπητός από τον Θεό,
Όμως ζω καθημερινά για να αποδείξω την αξία μου στους άλλους.
Θέλω η λατρεία μου να απευθύνεται και να αποσκοπεί μόνο στη δόξα του Θεού,
Όμως κατά βάθος θέλω να με αγαπούν και να με θαυμάζουν οι άνθρωποι.
Θα διαθέτω χρόνο για να είμαι με τον Ιησού καθημερινά,
Όμως βασικά βρίσκω να κάνω άλλα πολύ πιο παραγωγικά πράγματα.
Θέλω να κάνω θαυμάσια έργα για τον Θεό,
Όμως φοβάμαι πως όλα όσα κάνω γίνονται κυρίως για εμένα.

 Τα συμπεράσματα δικά σας.

------------------------------------------------------------------------------------
«Παν ό,τι αν πράττητε εν λόγω ή εν έργω, πάντα εν τω ονόματι του 
Κυρίου Ιησού πράττετε, ευχαριστούντες δι' αυτού τον Θεόν και Πατέρα» 
Κολ. 3:17 )
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com