18.12.11


Στα γενέθλια μου, ΕΓΩ περισσεύω!!!


Πλησιάζουμε ξανά στα γενέθλια μου. Κάθε χρόνο γίνεται γιορτή προς τιμήν μου. Είναι ευχάριστο να ξέρω ότι τουλάχιστο μια μέρα το χρόνο κάποιοι με σκέπτονται.
Πριν πολλά χρόνια ξεκίνησαν να γιορτάζουν τα γενέθλια μου. Φαίνονταν να καταλαβαίνουν και  μ' ευχαριστούσαν γι' αυτό που έκανα για κείνους.
Σήμερα οι άνθρωποι συναντιούνται και περνούν ευχάριστα, αλλά πόσοι ξέρουν τι γιορτάζουν;
***
Πέρυσι, την ήμερα των γενεθλίων μου, στο τραπέζι υπήρχαν τα ΠΑΝΤΑ, όλα διακοσμημένα όμορφα, με πολλά δώρα. Η γιορτή γινόταν για μένα, όμως κάνεις δε σκέφτηκε να με καλέσει!!!
Και όταν έφτασε η μεγάλη μέρα, με άφησαν απ' έξω. Ήθελα να βρεθώ στο τραπέζι μαζί τους, αλλά μου έκλεισαν την πόρτα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν παραξενεύτηκα, διότι τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι μου κλείνουν την πόρτα.
Σκέφτηκα να παρευρεθώ χωρίς να κάνω θόρυβο. Μπήκα και στάθηκα σε μια γωνίτσα. Διασκέδαζαν όλοι. Κάποιοι έλεγαν ιστορίες, γελούσαν, περνούσαν πολύ καλά...
Μέχρι που έφτασε ένας γέρος χοντρός, ντυμένος στο κόκκινα με άσπρα γένια. Φώναζε χο, χο, χο! λες και είχε πιει   παραπάνω. Κάθισε σε μια πολυθρόνα. Όλοι έτρεξαν πάνω του λέγοντας: Άη-Βασίλη, λες και η γιορτή ήταν γι' αυτόν!
Τα μεσάνυχτα άρχισαν όλοι να αγκαλιάζονται. Άπλωσα κι εγώ τα χέρια μου, ελπίζοντας ότι κάποιος θα μ' αγκαλιάσει. Κανείς!
Άρχισαν να ανταλλάσσουν δώρα. Πλησίασα να δω αν υπήρχε κάποιο για μένα. Κανένα: Ήταν όλα για κείνους.
***
Τότε κατάλαβα ότι σ' εκείνη τη γιορτή για μένα, εγώ... περίσσευα! Βγήκα χωρίς να κάνω θόρυβο. Έκλεισα την πόρτα και έφυγα.
Κάθε χρόνο είναι χειρότερα. Ο κόσμος θυμάται μόνο το φαγητό, τα δώρα, τη γιορτή. Σχεδόν κανείς δεν θυμάται εμένα!
***
Θα ήθελα αυτά τα Χριστούγεννα να μου επιτρέψεις να έρθω στη ζωή σου: να αναγνωρίσεις ότι πριν δυο χιλιάδες χρονιά ήρθα σ’ αυτό τον κόσμο ΓΙΑ ΣΕΝΑ, να δώσω τη ζωή μου για σένα και να σε σώσω από τον μάταιο τρόπο ζωής! Το μονό που θέλω είναι να το πιστέψεις με όλη σου την κάρδια.
***
Σκέφτηκα, αφού πολλοί δεν με προσκαλούν στη γιορτή τους, να κάνω τη δίκη μου γιορτή και θα είναι αφάνταστα σπουδαία! Ακόμη κάνω τις προετοιμασίες και στέλνω πολλές προσκλήσεις. Σήμερα υπάρχει μία και για σένα. Πες μου αν τη θέλεις!
Θα σου κρατήσω μια θέση και θα γράψω το όνομά σου στον μεγάλο κατάλογο των καλεσμένων με κράτηση.
Όσοι δεν απαντήσουν στην πρόσκλησή μου θα μείνουν απ' έξω!
Ετοιμάσου, γιατί όταν όλα θα είναι έτοιμα, μια μέρα που δεν θα το περιμένει κάνεις, θα κάνω τη μεγάλη Γιορτή!!!

ΠΗΓΗ: «Ενοριακές Καμπάνες Σύρου» (10-12-2010)  


-----------------------------------------------------------------------------------
« Εις τα ίδια ήλθε, και οι ίδιοι δεν εδέχθησαν αυτόν. 
Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, εις αυτούς έδωκεν εξουσίαν 
να γείνωσι τέκνα Θεού, εις τους πιστεύοντας
εις το όνομα αυτού »
(  Ιωάν. 1:11-12 ) 
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com