18.10.10

============================================
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (Μια άλλη εκδοχή)



Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Με βάση παλαιότερη γελοιογραφία του ΚΥΡ, που δημοσιεύσαμε ενωρίτερα, συμπληρώσαμε (ελπίζουμε χωρίς αντίρρησή του) την σειρά των κύκλων...

======================================================


Καθώς κυλούν τα χρόνια κι αλλάζουν πολλά στη σκέψη και τη διάθεση των ανθρώπων, εκείνο που κυρίως ΧΑΝΕΤΑΙ είναι οι "ΑΞΙΕΣ|" για τις οποίες είναι πρόθυμος κάποιος να αγωνιστεί στη ζωή του.
Στην παραπάνω συμβολική παράσταση που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο (προφανώς του σκιτσογράφου ΚΥΡ) φαίνονται τρεις μόνο από τις ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ που συνήθως υφίστανται στις μέσες ηλικίες:
 

  • ΠΙΠΙΛΑ -Αφού μου πήρατε τη μαμά μου...
     
  • ΠΟΔΗΛΑΤΟ - Η πρώτη ουσιαστική ανεξάρτηση πορεία...
  • ΑΝΑΡΧΙΑ - Δεν μου αρέσουν όσα θέλουν να μου επιβάλλουν οι άλλοι... 
  • ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ - Δεν θέλω να πολεμήσω για όσα μπορούν να πολεμήσουν άλλοι για εμένα...
  • ΓΑΜΟΣ -Δεν θέλω αλλά δεν μπορώ...
  • ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ - Ως σύμβολο κοινωνικού στάτους...
  • ΝΕΚΡΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ -Αναπόφευκτο το ταξίδι, ας γίνει με αξιοπρέπεια...



_______________________________________________________

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ «ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ»
_______________________________________________________

Παρόλο που δεν δημοσιεύουμε σχόλια, διαβάζουμε ευχαρίστως όσα μας στέλνονται και τα λαβαίνουμε υπόψη μας. 
_______________________________________________________

.








================================
ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ







.================================
ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ







.