24.5.14

Θέλουν να σε κάνουν ΣΥΝΕΝΟΧΟ!

Πού βρήκαν τα χρήματα;
Θέλουν να σε κάνουν ΣΥΝΕΝΟΧΟ!
.

.
_Ένα κράτος σε τέτοια οικονομική αθλιότητα, ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΣΕΛΙΔΕΣ καταχωρήσεις σε εφημερίδες και βίντεο στις τηλεοράσεις, για να σε πείσει να πας στις κάλπες;
_ΨΗΦΙΖΩ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ, ΔΕΝ ΑΠΕΧΩ...
_Τα παραπάνω ρήματα τα σκεφτήκατε καθόλου; 

  • ΨΗΦΙΖΩ: αυτούς που εν τέλει θα βγουν (δηλαδή συγκεκριμένους ανθρώπους από την ίδια δεξαμενή προσωπικοτήτων) άρα και μία από τα ίδια...  

  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ: σε όλες τις αποφάσεις που θα πάρουν, για τις οποίες τους εξουσιοδοτώ ΕΡΗΜΕΙΝ, ώστε μετά να μην μπορώ να διαμαρτύρομαι...  

  • ΔΕΝ ΑΠΕΧΩ: θα είμαι ο πρώτος που θα υποστώ τις συνέπειες από τις αποφάσεις που θα προκύψουν από αυτές τις εκλογές. Δεν υπάρχει διέξοδος. Δεν μπορείς να ξεφύγεις. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ...

_ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ, λοιπόν, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ!

----------------------------
Όσον αφορά το δίλημμα πως "Με την αποχή αφήνεις κάποιον άλλον να αποφασίσει για σένα" ρωτήστε τους Βουλευτές μας: 

  • ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΓΙΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ;  

  • ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ που ούτε καν πέρασαν από τη Βουλή;
ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΕΣΥ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...
=================

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.




Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.

Εξουσία και Διακονία

Εξουσία και Διακονία...
.
.
«ώρισαν έκαστος αυτών εις διακονίαν πέμψαι τοις αδελφοίς»   (Πρ. 11:29) 
Δεκάτη ογδόη Μαΐου 2014. Ημέρα εκλογών, ημέρα υποσχέσεων και ελπίδας. 
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες λέξεις που συναντάμε στα βιβλικά κείμενα και τριγυρίζουν σήμερα στο μυαλό μας είναι η λέξη, η έννοια, της «διακονίας». 
Στο σημερινό αποστολικό ανάγνωσμα περιγράφεται η διασπορά των αποστόλων σε ολόκληρη τη γη της Ιουδαίας, στη Φοινίκη, ακόμη και στην Κύπρο, μετά το διωγμό που είχε ως θύμα του τον πρωτομάρτυρα Στέφανο. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην καρποφόρα δράση των αποστόλων Βαρνάβα και Παύλου στην Αντιόχεια, και τέλος κλείνει με την προφητεία του Αγάβου για «λιμόν μέγαν», ο οποίος επρόκειτο να απλωθεί σε ολόκληρη την οικουμένη. 
Για να αντιμετωπίσουν οι μαθητές, δηλαδή οι πιστοί, το πρόβλημα του λιμού «ώρισαν να στείλουν βοήθεια στους αδελφούς» ανάλογα, μάλιστα, με τις δυνατότητες που είχε ο καθένας. 
Ένα από τα θέματα που ευρέως συζητιέται στις μέρες μας είναι η σχέση της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας με τον πολίτη, η στάση της προς αυτόν, η αντιμετώπισή του από αυτήν και, φυσικά, η εικόνα και γνώμη που ο πολίτης έχει γι᾿ αυτή την εξουσία. 
Σε αυτή τη βάση τίθεται το θέμα πώς και αν ο κάθε πιστός, ο οποίος ως μέλος της Εκκλησίας κάνει συνειδητά έναν πνευματικό αγώνα και έχει καλές προθέσεις, μπορεί να ενταχθεί σε ένα από τα κόμματα που επιζητούν την εξουσία ή αν πρόκειται για τοπικό επίπεδο, σε έναν από τους χιλιάδες συνδυασμούς που υπόσχονται στους πάντες τα πάντα σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης. 
Είμαι βέβαιος ότι αρκετοί από αυτούς που συνήνεσαν ώστε το όνομά τους να εγγραφεί σε κάποιο ψηφοδέλτιο ξεκινούν με αγαθές και καλές προθέσεις να στηρίξουν, να βοηθήσουν, να προσφέρουν, να διακονήσουν, να αγωνιστούν για την ευημερία του συνόλου και όχι για το δικό τους βόλεμα και τη θεραπεία του εαυτού τους. 
Στο παρελθόν, στην Ελλάδα, είχαμε αρκετές προσπάθειες από αγνούς αγωνιστές με προοδευτικά ιδανικά και διάθεση για αγώνα και προσφορά, οι οποίοι προσπάθησαν να «παντρέψουν» τη χριστιανική πίστη με κάποιο κόμμα που επεδίωκε την εξουσία. Άραγε επέτυχαν στους στόχους τους; Μα θα μου πείτε κάτι προσέφεραν στην πατρίδα μας. Αναμφίβολα, πέτυχαν πολλά και μάλιστα σε δύσκολες, ανελεύθερες εποχές, θα συμπληρώσω εγώ. 
Πέτυχαν, όμως, το «πάντρεμα» εξουσίας και διακονίας;
Κάποιος αγνός και αγαθός πολίτης που σήμερα ξεκινά την πορεία του στον πολιτικό στίβο θα διατηρήσει άραγε την αγνότητά του και τη διάθεση προσφοράς ή, μετά από λίγο, θα προσαρμοστεί για να παραμείνει στην εξουσία; 
Θα μπορέσει να «περάσει» τις θέσεις του ή ο πολιτικός κόσμος θα τον αποβάλλει; 
Όταν αποφασίσει να αντισταθεί στις ποικίλες πιέσεις θα τον στηρίξουν αυτοί που προ ολίγου τον ψήφισαν ή θα τον εγκαταλείψουν στην μοναχική πορεία του; 
Πολλά ακόμη θα μπορούσαμε να πούμε σχετικά. 
Το ερώτημα, κατά την κρίση μας, παραμένει αναπάντητο: 
Είναι δυνατό να συνταιριάξει κάποιος την εξουσία με την διακονία της αγάπης ή μήπως κάποιος που προσπαθεί να το κάνει διχάζει τον εαυτό του σε δύο μέρη χωρίς νόημα και αποτέλεσμα; 
 Είδαμε τους μαθητές, τους πρώτους πιστούς των Πράξεων Αποστόλων, να αγωνίζονται ως μέλη της Εκκλησίας για να διακονήσουν τους εμπερίστατους αδελφούς τους: «έκαστος καθώς ηυπορείτο». Με όποιον τρόπο μπορούσε ο καθένας. 
Μήπως τελικά, ο δρόμος για τη διακονία στον έτερο δεν περνά μέσα από τα κανάλια της εξουσίας, αλλά από τον προσωπικό μας αγώνα και την καλλιέργεια της αγάπης; 
Μήπως η λύση των προβλημάτων μας βρίσκεται μέσα μας, στον προσωπικό, οικογενειακό και κοινωνικό μας αγώνα, και όχι στο να στείλουμε τον τάδε ή δείνα υποψήφιο, ο οποίος προβάλλεται ως -ή ακόμη και είναι- πιστό (πόσοι από εμάς θα μπορούσαμε να το υποστηρίξουμε για τους εαυτούς μας άραγε;) μέλος της Εκκλησίας; 
Μήπως η ύπαρξη «πνευματικού», παραδείγματος χάριν, δεν αποτελεί εγγύηση για να δώσουμε σε κάποιον την ψήφο μας, αλλά το αντίθετο, υπό την έννοια ότι αυτός που το διαφημίζει είναι, μάλλον, ανερμάτιστος; 
Μήπως το πήγαινε έλα των πολιτικών στους ιερούς ναούς κατά την προεκλογική περίοδο γελοιοποιεί, πέρα από αυτούς που το κάνουν, και εμάς που θα τους ψηφίσουμε; 
 Επιτρέψτε μου να μοιραστώ αυτές τις σκέψεις μου, τους προβληματισμούς μου, την αγωνία μου για το μέλλον μας και για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε τους άρχοντές μας. 
Επιτρέψτε μου να συνεχίσω να στρέφω την ελπίδα μου περισσότερο στην Ανάσταση και λιγότερο στο αποτέλεσμα των εκλογών. 
Επιτρέψτε μου, από την άλλη -παρά τις αμφιβολίες μου σχετικά με το κατά πόσο αυτό είναι εφικτό- να εύχομαι όσοι εισέρχονται στο στίβο της πολιτικής με αγνότητα και διάθεση προσφοράς να μην χάσουν αυτά τα προτερήματά τους, αλλά να κατορθώσουν να τα αξιοποιήσουν προς όφελος όλων μας. 
 Χριστός ανέστη!

18-5-2014
Αθανάσιος Μουστάκης

=================

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


23.5.14

Σωτηρία και "σωτήρες"...

Σωτηρία και "σωτήρες"...
.
.
_Όταν τα λένε οι ειδικοί, δεν χρειάζονται περισσότερα δικά μας σχόλια...
«Κυβέρνηση σωτηρίας ούτε υπήρξε ούτε υπάρχει ούτε μπορεί να υπάρξει. 
Κάθε "κυβέρνηση σωτηρίας" συμπυκνώνει, αντανακλά και εμπέμπει μια αντίληψη εξουσίας, που είναι στο βάθος της ολοκληρωτική. 
Όσες φορές στην Ιστορία επιφανείς --υποτίθεται-- άνδρες αυτοπροσαγορεύθηκαν "σωτήρες", ήταν φορείς επιβολής και βίάς και αντί για σωτηρία άφησαν πίσω τους δεινά.»
_Εσείς που θα ψηφίσετε ΣΩΤΗΡΕΣ αύριο, να τα θυμάστε αυτά.

Δεν τα είπαμε εμείς αλλά ΤΑ ΦΩΝΑΖΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.

=================

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.




Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.

22.5.14

Μαθαίνοντας από τη Δημιουργία...

Μαθαίνοντας από τη Δημιουργία...
.
.
Οι επιστήμονες Nir Nesher, Guy Levy, Frank W. Grasso, και Binyamin Hochner της ομάδας του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ που ερευνά τα Χταπόδια, ανακάλυψαν τον τρόπο με τον οποίο τα χταπόδια, με τα οκτώ πλοκάμια τους, καταφέρνουν να μην μπερδεύονται. 
Η ομάδα διαπίστωσε ότι οι βεντούζες στα πλοκάμια δεν κολλούν στο δέρμα του χταποδιού. Αυτό το καταφέρνουν με την αντίληψη μιας χημικής ουσίας που παράγεται από το δέρμα τους. 
Για να φτάσουν σε αυτό το συμπέρασμα, οι επιστήμονες πήραν κομμένα πλοκάμια, που μπορούν να μείνουν ζωντανά για μία ώρα, και διαπίστωσαν ότι οι βεντούζες κολλούν σε κάθε είδος επιφάνειας, εκτός από άλλα πλοκάμια. 
Στις δοκιμές παρατηρήθηκε ότι ποτέ οι βεντούζες δεν κολλούν στο ίδιο ή σε άλλο σκέλος που καλύπτεται από δέρμα, είτε προέρχεται από το ίδιο ζώο ή από διαφορετικά ζώα. 
"Μας εξέπληξε πώς η απλή αυτή λύση βοηθά το χταπόδι να αντιμετωπίσει αυτό το περίπλοκο πρόβλημα", είπαν οι ερευνητές στην «Daily Mail». 
Ωστόσο, τα  χταπόδια μερικές φορές τρώνε το ένα το άλλο, γεγονός που φανερώνει ότι έχουν την ικανότητα να παρακάμψουν αυτή την αναστολή προσκόλλησης όταν έτσι αποφασίζει ο εγκέφαλός τους. Επίσης τα χταπόδια είναι σε θέση να αναγνωρίσουν δικά τους ακρωτηριασμένα πλοκάμια από εκείνα των άλλων. 
Στην περίληψη του άρθρου τους οι ερευνητές πρότειναν ότι αυτά τα ευρήματά τους στο χταπόδι μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη αυτόνομων ρομπότ.
------------------------------
Ο σοφός άνθρωπος έχει πολλά ακόμη να μάθει από τη σοφία ενός Δημιουργού που, δυστυχώς, συχνά ισχυρίζεται ότι "δεν υπάρχει"...

=================

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


21.5.14

Ο «Λέων της Ιερουσαλήμ»

Ο «Λέων της Ιερουσαλήμ»...
.
.

Ένα αρσενικό λιοντάρι 2,5 ετών φιλοξενείται τον τελευταίο καιρό στον Βιβλικό Ζωολογικό Κήπο της Ιερουσαλήμ. Όμως, αν και ονομάζεται βασιλιάς των ζώων, φοβάται τις πάπιες και τα παγώνια που το πλησιάζουν σαν να τον κοροϊδεύουν. Δεν μπορεί ακόμη να εξοικειωθεί με το βασίλειό του.  
Το ασιατικό λιοντάρι μεταφέρθηκε στην Ιερουσαλήμ από τη Σουηδία όπου συχνά έμενε κλεισμένο μέσα, λόγω του σκληρού χειμώνα. Επίσης ταξίδεψε 24 ώρες μέσα σε ένα κουτί με δεμένα τα μάτια του. Αποτέλεσμα ήταν να μην μπορεί να συνηθίσει ακόμη το νέο του σπίτι, και να μην θέλει επισκέπτες, ενώ ο θόρυβος ενός οχήματος μπορεί να τον κάνει τρέξει πίσω στο κλουβί του.  
www.time sofisr ael.com

=================

Ο «Λέων της Ιερουσαλήμ» ακόμη είναι ανώριμος και μάλλον προσβάλλει το όνομά του. 

Έτσι παθαίνει και ο χριστιανός που όχι αποφεύγει τον αγώνα κατά της αμαρτίας, και κουρνιάζει κλεισμένος και ασφαλής --όπως νομίζει-- στη γυάλα μιας βολικής εκκλησίας. 

Η συνέπεια είναι να μην αποκτήσει ποτέ του θάρρος και δύναμη, όπως ταιριάζουν στην ταυτότητά του ως "πιστός του Χριστού".
=================

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


Η προδοσία του Ιούδα συνεχίζεται σε όλη την ιστορία...

Η προδοσία του Ιούδα συνεχίζεται
σε όλη την ιστορία...
.
.
Για  πόσα αργύρια προδίδουμε τον Χριστό;

«Το χρήμα είναι ο "αντι-θεός", ο "μεγάλος γέροντας" στο παρασκήνιο, που ήσυχα διοικεί τις τάξεις του κόσμου.»
Αυτό είπε ο ιεροκήρυκας π. R. Cantalamessa, σε ομιλία του στις 18 Απριλίου, στη Βασιλική του Βατικανού, υπενθυμίζοντας την προδοσία του Ιούδα, ο οποίος πούλησε τον Ιησού για «τριάκοντα αργύρια», ο ιεροκήρυκας κατήγγειλε την ειδωλολατρία του χρήματος στην οποία σήμερα η κοινωνία εξακολουθεί να είναι σταθερά αφοσιωμένη.
Είναι αυτή η ειδωλολατρία, που βρίσκεται πίσω από τα φαινόμενα των ναρκωτικών, της πορνείας, της μαφίας, της πολιτικής διαφθοράς, της διάδοσης των όπλων, της πώλησης ανθρώπινων οργάνων, της οικονομικής κρίσης, και τόνισε. 
«Η προδοσία του Ιούδα, συνεχίζεται καθ’ όλη την ιστορία, και εκείνος που προδίδεται είναι πάντα το ίδιο πρόσωπο: Ο Ιησούς». 
Ο προδομένος όμως δεν εγκαταλείπει τον αμαρτωλό, αλλά του προσφέρει συγχώρεση με το Μυστήριο της Συμφιλίωσης.
Ο Ιησούς «γνωρίζει κάθε ανθρώπινο σφάλμα, και μόλις έχουμε μετανοήσει –για αυτά τα "λάθη"– οι αμαρτίες δεν υπάρχουν πια παρά μόνο ως αφορμή για το θείο έλεος.
Από την εφημερίδα «Καθολική»
=================

ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ...


...ΟΠΟΥ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΕΧΑΘΗ!




Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.