15.5.12

Ομιλία Μασόνου σε Ορθόδοξο Ναό...



__Οι Μασόνοι εκ συστήματος μπαινοβγαίνουν όχι μόνο σε Ορθόδοξους ναούς αλλά και στα ιερά όλων των θρησκειών που τους το επιτρέπουν. Αυτό προβλέπεται από τη θρησκεία τους... επειδή έτσι κρύβουν την μασονική τους ιδιότητα.
__Από την άλλη πλευρά, η είσοδος στις εκκλησίες είναι ελεύθερη και από το ίδιο το Σύνταγμα.
__Όμως να είναι και ΟΜΙΛΗΤΗΣ σε δημόσια εκδήλωση (ακόμη και μουσική συναυλία) μάλλον παραπάει... Δεν νομίζετε;


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Έμποροι της θρησκείας...

__Ψευδοδιδάσκαλοι και Ψευδροπροφήτες της Πεντηκοστής "ευλογούν" τις υποσχέσεις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ των θυμάτων τους. 
__Στο κέντρο ο μέγας ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ Ελληνο-Εβραιο-Αμερικανός Benny Hinn.
__Όλο το θρησκευτικό εμπόριο της Ελλάδος είναι ψίχουλα εμπρός στα δικά τους ΕΣΟΔΑ και ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ.
__Άραγε θα ξυπνήσουν ποτέ τα θύματά τους;


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Λεφτά υπάρχουν - ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ...






__Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA), στον οποίο συμμετέχει και η Ελλάδα, ανακοίνωσε ότι αποφάσισε ως επόμενο ευρωπαϊκό διαστημικό στόχο την αποστολή διαστημοπλοίου στους δορυφόρους του Δία. Αυτή θα είναι η πρώτη αμιγώς ευρωπαϊκή αποστολή στο ηλιακό μας σύστημα πέρα από τον Άρη, αν και δεν αποκλείεται στην πορεία να δηλώσει συμμετοχή η αμερικανική NASA, η οποία εγκατέλειψε ­--λόγω κόστους-- την ιδέα να στείλει δικό της σκάφος. 

__Το σκάφος ονομάστηκε JUICE και θα έχει βάρος περίπου 5 τόνων, ενω προγραμματίζεται να εκτοξευτεί το 2022 με πύραυλο «Αριάν» και να φθάσει στον προορισμό του το 2030. Ένα από τα στοιχήματα της αποστολής είναι η αναζήτηση μορφών εξωγήινης ζωής.

__Η απόφαση, που ελήφθη στο Παρίσι από τα μέλη του Οργανισμού, έχει αρχικό προϋπολογισμό 850 εκατ. ευρώ και εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα "Cosmic Vision" (Κοσμικό Όραμα) της ESΑ για την περίοδο 2015-2025. Τα 11 επιστημονικά όργανα που θα μεταφερθούν δεν περιλαμβάνονται στον παραπάνω προϋπολογισμό και θα πληρωθούν από τα κράτη που θα τα κατασκευάσουν, ανεβάζοντας τον συνολικό προϋπολογισμό σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ.



__Την ώρα που οι χώρες της ΕΕ είναι καταχρεωμένες και η ανεργία βασανίζει εκατομμύρια πολίτες, ως φαίνεται υπάρχουν αρκετά χρήματα ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, με την ελπίδα να βρεθεί ζωή στον Δία... 
__Οι μεγάλες δυνάμεις (ΗΠΑ και ΕΣΣΔ) έφαγαν τα μούτρα τους με τέτοια ανόητα "έργα". Καιρός να ταπεινωθεί και η ΕΕ.


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

14.5.12

Εκκλησία και εκλογές...



__Το είχαμε γράψει κι εμείς, το έγραψε και το "Παρόν". 
__Τώρα μένει κάποιος να ελέγξει ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΕ τους υποψήφιους πολιτικούς η οσφυοκαμψία τους ενώπιον των κληρικών και των εικονισμάτων... ή μήπως τους βγήκε ΣΕ ΚΑΚΟ...
__Διότι, όπως γνωρίζετε, ο Θεός τιμωρεί κάποιες φορές!
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Προστατεύουν μόνο την Ιταλία...




__Δεν καταφέρνουν να τους εμποδίζουν να μπουν στην Ελλάδα, όμως τους εμποδίζουν να φύγουν από εδώ.
__Αυτό δεν είναι προστασία των Ελληνικών συνόρων αλλά των Ιταλικών... 
__Την Ελλάδα την χρειάζονται μόνο ως κυματοθραύστη για την Ευρώπη...
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Ο ιός της φτώχειας...


Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ


__Όλοι αυτοί και αρκετοί άλλοι που δεν εικονίζονται εδώ, αφού πρώτα ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ την χώρα, τώρα διεκδικούν την εμπιστοσύνη μας "για να μας σώσουν" διεκδικώντας ΨΗΦΟ ΑΝΟΧΗΣ...
__Αν κολλήσετε κι εσείς τον ιό, θα είστε το ίδιο ανεύθυνοι όπως κι εκείνοι που κόλλησαν HIV ερωτοτροπώντας σε άλλους οίκους ανοχής... και θα είστε εξ ίσου ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ.
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Αμαρτίες γονέων...




__Καλή σας εβδομάδα... 
...αλλά πού είναι το καλό με τόσους άχρηστους και ανεύθυνους στο κράτος μας;
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Ολίγοι αριθμοί...




__Ο παραπάνω πίνακας δείχνει την σταθερή πρόοδο επισκεψιμότητας του "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ", που ήδη έχει ξεπεράσει τις 13.000 μοναδικές επισκέψεις κατά μήνα (μερικές ημέρες άνω των 650).
__Σας ευχαριστούμε όλους και παρακαλούμε για τη συνεργασία σας με ενημέρωση των φίλων και γνωστών σας.



 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Μαινομένη Ηρωδιάς ο Πατριάρχης;;;




__Στο παραπάνω απόσπασμα από την εφημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ" (11-5-2012) η Μητρόπολη (συνεπώς και ο Μητροπολίτης) Πειραιώς κ. Σεραφείμ, αποκαλεί τον "σεβαστόν τους ποιμενάρχη" και Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο ΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΗΡΩΔΙΑΔΑ.

__Βεβαίως ο Επίσκοπος Πειραιώς δεν είναι υποτακτικός του Επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης, όμως να αναφέρεται έτσι στον "κατά τα πρεσβεία" ανώτερό του, μόνο αδελφοσύνη δεν μαρτυρεί. 
__Κάπου βρομάει το πράγμα, δεν νομίζετε;


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

64 χρόνια...


Συλλογή φωτογραφιών από τις ομορφιές της Χαναάν, της υποσχεμένης γης



__Εξήντα τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται εφέτος από την ίδρυση του νέου κράτους του Ισραήλ. 
__Πολλοί είδαν σ' αυτό το γεγονός την εκπλήρωση αρχαίων προφητειών, όχι όλοι όμως, κυρίως δεν το είδαν έτσι οι ίδιοι οι πιστοί Ιουδαίοι, που θεωρούν πως ένα τέτοιο γεγονός θα έπρεπε να γίνει από τον Μεσσία και όχι από ανθρώπους αμφίβολης πίστης στις Γραφές.
__Κάποιοι βλέπουν πίσω από όλα αυτά πολιτικές σκοπιμότητες... άλλοι βλέπουν οικονομικά και στρατηγικά συμφέροντα...
__Εμείς δεν δογματίζουμε. Περιμένουμε. 
__Το μόνο βέβαιο είναι πως, «Έτι ολίγον καιρόν, και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει» (Εβρ. 10:37).


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Η τεμπελιά στην καφετέρια είναι καλύτερη...



__Τα στοιχεία αποστομωτικά. Παππούδες και γονείς με ανεξέλεγκτο χαρτζιλίκι, κατέστρεψαν τη νέα γενιά που έμαθε στις καφετέριες παρά στον τίμιο κόπο...
__Λέτε η κυρία των 60 ετών να ήθελε να εργαστεί για κάποιο εγγόνι της; Τίποτε δεν είναι απίθανο...


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Συντονισμένη επίθεση κατά του γάμου...






Η Αγγλία είναι μια χώρα όπου το θέμα των ομοφυλομανών (ομοφυλοφίλων) έχει μεγάλη προτεραιότητα... ήδη η πολιτική ένωση ομοφυλοφίλων επιτρέπεται από το 2005 και η κυβέρνηση άρχισε ήδη ανοικτή δημόσια συζήτηση για το θέμα και της γαμήλιας ένωσής τους, με στόχο να αρχίσουν να τελούνται τέτοιοι γάμοι το 2015.
__Ατυχώς η μεγάλη προώθηση του ζητήματος από τα ΜΜΕ που κυριαρχούνται από άτομα αυτής της κατηγορίας, έχει επηρεάσει την κοινή γνώμη ώστε σε πρόσφατη δημοσκόπηση (Μάρτιος 2012) το 43% της κοινής γνώμης να υποστηρίζει τους γάμους ομοφυλομανών (ομοφυλοφίλων), το 32% υποστηρίζει την πολιτική ένωση, και μόνο 16% είναι εναντίον. Και το χειρότερο είναι ότι αυτή η διαστροφή έχει διαποτίσει την κρατική Αγγλικανική Εκκλησία και όχι μόνο.
__Είναι μεγάλης σημασίας, λοιπόν, η σθεναρή στάση όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, που με επικεφαλής τον Αρχιεπίσκοπο Θυατείρων και Μεγ. Βρετανίας κ. Γρηγόριο, προχώρησαν σε μια δισέλιδη επιστολή, στην οποία εκφράζονται οι απόψεις των Ορθοδόξων στη δημόσια συζήτηση που άνοιξε η Αγγλική Κυβέρνηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου “Romfea.gr” στην εν λόγω επιστολή συμπεριλαμβάνονται και τα εξής:
- Αναγνωρίζουμε ότι ζούμε σε μια πλουραλιστική κοινωνία και εκτιμούμε την παραδοσιακή ανοχή της Βρετανικής κοινωνίας.-  Δεν μπορούμε να παραμένουμε αδιάφοροι στα εμφανή σημάδια των αρνητικών συνεπειών της αποδυνάμωσης της παραδοσιακής αντίληψης για την οικογενειακή ζωή.-  Η πρόταση να δοθεί ισότιμη νομική θέση, στις ενώσεις ατόμων των οποίων η σχέση δεν ανταποκρίνεται στη φυσική συμπληρωματικότητα των ανθρώπινων φύλων, δεν μας βρίσκει σύμφωνους.- Αν οι προτεινόμενες ιδέες αρχίσουν να ισχύουν στην πράξη, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί θα θεωρήσουν πως η αλλαγή αυτή στην κοινωνική δομή της Βρετανικής κοινωνίας, θα αυξήσει την αίσθηση του πνευματικού αποπροσανατολισμού που παρατηρούμε, βλέποντας αυτή τη χώρα, μαζί με τον υπόλοιπο Δυτικό κόσμο, να απομακρύνεται από τις πνευματικές ρίζες της Χριστιανικής Παράδοσης.- Πιστεύουμε πως οι υπάρχουσες βιολογικές και φυσικές διαφορές ανδρός και γυναικός είναι ουσιαστικά στοιχεία για τη γαμήλια σχέση. Στο όνομα των Ορθοδόξων Χριστιανών αυτής της χώρας, μαζί και με εκείνους που είναι μέλη άλλων θρησκειών ή και καμίας, και οι οποίοι συμφωνούν με το όραμά μας αυτό, καλούμε την Κυβέρνηση να εγκαταλείψει αυτό το άστοχο και περιττό εγχείρημα και να δώσει επείγουσα προσοχή σε πρακτικά μέτρα, που θα πρέπει να σχεδιασθούν με σκοπό την ενίσχυση του γάμου και της οικογενειακής ζωής, τα οποία κατανοούμε ως απαραίτητη βάση για μία υγειά και δίκαιη κοινωνία.
 __Είναι τούτα λόγια με ουσία που αξίζει να προσεχθούν και μάλιστα από τους δήθεν φωτισμένους Διαμαρτυρόμενους... που το θεωρητικό φως τους τείνει να μετατραπεί σε πρακτικό σκότος.



 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

13.5.12

Αντίο ή "Καθήστε φρόνημα";




__Δεν είμαστε ειδικοί αλλά δεν πιστεύουμε πως οι Ευρωπαίοι θα ήθελαν (ούτε και ότι θα μπορούσαν εύκολα) να ξεφορτωθούν την Ελλάδα από τη Ζώνη του Ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
__Διαφορετικά, γιατί να δεχτούν να παίξουν εκείνο το παιχνίδι με τα ψευδή στοιχεία του Σημίτη και των συν αυτώ, προκειμένου να μας βάλλουν μέσα;
Πάντως στους εκβιασμούς (και  βασανισμούς) οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ μας, δεν είναι πρωτάρηδες, έχουν τόσο μεγάλη  προϋπηρεσία. 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ εξώφυλλο του περιοδικού στη φωτογραφία.
Το ζήτημα όμως είναι, ποιος θα αντέξει, και μέχρι πότε...
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Η σημερινή σύσκεψη στον Πρόεδρο...




Για διάφορους λόγους, πολιτικούς και ηθικούς, δεν έχουμε καμία συμπάθεια στον ΣΥΡΙΖΑ, όμως φρονούμε πως, αντίθετα με τα άλλα «μεγάλα» κόμματα που με δουλοπρέπεια υποτάχθηκαν στις μπλόφες των Ευρωπαίων δικτατόρων, οι οποίοι με αθρόους δανεισμούς σκοπίμως έφεραν τη χώρα σ’ αυτή τη θλιβερή θέση για να την κάνουν όπως θέλουν, είναι σήμερα η μόνη φωνή που έχει ουσιαστική φιλάνθρωπη ουσία.
__Είναι για τούτο ανάγκη, από κάθε άποψη, οι άλλοι πολιτικοί ηγέτες να παραμερίσουν τις μωροφιλοδοξίες τους και να συντρέξουν στην υποστήριξη και απαίτηση των παρακάτω ΠΕΝΤΕ ΟΡΩΝ που θέτει ο ΣΥΡΙΖΑ για να σχηματιστεί κυβέρνηση βιώσιμη και, κυρίως, ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, κάτι που δεκαετίες πριν δεν γνώριζαν οι «σύμμαχοί» μας.
1. Η αναγνώριση της ανάγκης ακύρωσης των μέτρων του μνημονίου και των επαίσχυντων νόμων που περικόπτουν περαιτέρω τους μισθούς και τις συντάξεις.
2. Η κατάργηση νόμων που καταλύουν στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα, όπως ο νόμος που ορίζει ότι λήγει η μετενέργεια στις 15 Μαΐου και καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις.
3. Η προώθηση αλλαγών στο πολιτικό σύστημα για εμβάθυνση της δημοκρατίας, όπως η αλλαγή του εκλογικού νόμου και η καθιέρωση της απλής αναλογικής, καθώς και η κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών.
4. Να τεθεί σε δημόσιο έλεγχο το τραπεζικό σύστημα και να δοθεί στη δημοσιότητα η έκθεση της Black Rock.
5. Να δημιουργηθεί μια διεθνής επιτροπή που θα ελέγξει το επαχθές δημόσιο χρέους και να τεθεί ένα μορατόριουμ στην αποπληρωμή του.

Σε περίπτωση που οι κύριοι Σαμαράς και Βενιζέλος αποδεχθούν τις προτάσεις αυτές ως βάση διαλόγου, ο μεν κ. Τσίπρας θα αναγκαστεί να αποδείξει κατά πόσον αυτά που λέει δεν είναι πυροτεχνήματα, οι δε Ευρωπαίοι δυνάστες μας θα αναγκαστούν να σκεφτούν σοβαρά όχι μόνο για το μέλλον της Ελλάδας αλλά και για το μέλλον της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης.

Αλλάζει με τα παραπάνω η στάση της αποστροφής μας απέναντι στα κόμματα και τις πρακτικές τους; Κάθε άλλο. 
__Ελπίζουμε όμως πως έτσι θα μπορούσε να γίνει κάτι για να σταματήσει το κακό που δυστυχώς πληρώνουν οι μικροσυνταξιούχοι και οι άνεργοι. Κακό που έτσι κι αλλιώς προκάλεσαν με τις άφρονες αποφάσεις τους τα κόμματα που κυβέρνησαν μέχρι σήμερα και για τούτο έχουν τις μεγαλύτερες ευθύνες.



 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com


Για τη γιορτή της μητέρας... [2]




Ιδιαίτερα τώρα που την έχεις...



 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Για τη γιορτή της μητέρας...



Ιδιαίτερα τώρα που λείπει...




 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Το θείο πρότυπο του γάμου!



__Η εικόνα που η Αγία Γραφή δίνει για το γάμο αναφέρεται σε:

  • Έναν άντρα.
  • Μία γυναίκα.
  • Μία συζυγική-σαρκική σχέση.
  • Για όλη τη ζωή.
__Αυτά είναι γραμμένα ήδη στις πρώτες σελίδες της Γένεσης και επικυρώθηκαν από τον ίδιο τον Κύριο Ιησού (Ματθ. 19:4-5).
__Οτιδήποτε λιγότερο και οτιδήποτε περισσότερο και οτιδήποτε διαφορετικό απομακρύνει από το σωστό και κανονικό.

__Και κάτι περισσότερο και εντελώς μοναδικό: 


Αυτή τη σχέση:

  • την ΣΧΕΔΙΑΣΕ ο Θεός, 
  • την ΕΤΟΙΜΑΣΕ ο Θεός, 
  • την ΕΥΛΟΓΗΣΕ ο Θεός 
  • την ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ο Θεός.

__Όποιος κάνει κάτι σε βάρος αυτής της σχέσης --όποιος και αν είναι αυτός--, έχει εξασφαλισμένο ΤΟ ΜΙΣΟΣ του Θεού.


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Πικρή η αλήθεια...





ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΤΟΙ

του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου


Η πλήρης εκκοσμίκευση της ζωής της μεγάλης πλειονότητας των Ελλήνων οδηγεί τα τελευταία χρόνια σε τραγικές για το πνευματικό μας μέλλον συνέπειες. Η Ελλάδα γέμισε χριστιανούς βαπτισμένους, που έχουν χρόνια αλειτούργητοι και ακοινώνητοι. Η σχέση των περισσοτέρων με την ενοριακή ζωή εξαντλείται στη βάπτιση των τέκνων και τον αποχαιρετισμό όσων φτάνουν στο τέλος της επίγειας ζωής τους με την ακολουθία της κηδείας...

Όσοι επιλέγουν μάλιστα τον πολιτικό αντί του θρησκευτικού γάμου, εκτός από αλειτούργητοι, ζούνε για πολλά χρόνια, κάποιες φορές και για όλη τους τη ζωή, και αστεφάνωτοι.

Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο όσο κανείς πηγαίνει προς τις μικρότερες ηλικίες. Η «ζώσα Εκκλησία» των ενοριών γηράσκει καθώς η πλειοψηφία των εκκλησιαζομένων έχει αρκετές δεκαετίες ζωής στην πλάτη της. Πολλοί από τους μαθητές των σχολείων δεν εκκλησιάζονται παρά ελάχιστες φορές το χρόνο, στις μεγάλες γιορτές, και αρκετοί που βρίσκονται στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου έχουν να κοινωνήσουν από τότε που ήταν μαθητές του Δημοτικού σχολείου. Η γενιά των ανηλίκων της εποχής μας είναι στο ζήτημα της λατρευτικής ζωής «τυφλή», αφού οι γονείς των παιδιών αυτών απέχουν σχεδόν ολοκληρωτικά από τη ζωή της ενορίας.[...]

__Πολλοί άνθρωποι της θρησκείας ζουν με τις αναμνήσεις ενός ένδοξου παρελθόντος, πίσω από τις οποίες προσπαθούν ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ τα χάλια της σημερινής πραγματικότητας.
__Πικρή η αλήθεια, όμως ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ επειδή μόνο τότε μπορεί να υπάρξει βήμα προς τη θεραπεία.


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

12.5.12

Και οι Πεντηκοστιανοί εναντίον του...




__Μία από τις μεγαλύτερες εκκλησίες της Πεντηκοστής με περισσότερα από 3.000.000 μέλη, οι Assemblies of God (γνωστή στην Ελλάδα ως Αποστολική Εκκλησία Πεντηκοστής και Συνάξεις του Θεού) διατύπωσε την αντίθεσή της στην πρόσφατη απόφαση του Ομπάμα υπέρ των γάμων των ομοφυλομανών (ομοφυλοφίλων).
"Η Βίβλος διδάσκει ότι ο γάμος πρέπει να είναι μία μόνιμη δέσμευση ανάμεσα σε έναν άντρα και μία γυναίκα" είπε ο γενικός Επίσκοπος της Εκκλησίας. 
"Αν και έχει γίνει της μόδας να χρησιμοποιούνται εδάφια της Βίβλου χωρισμένα από το συμφραζόμενο, αυτό ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ". 
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Το μικρότερο κακό...




__Σήμερα ο υποψήφιος Ρεπουμπλικανός προεδρικός υποψήφιος Mitt Romney θα δώσει την εναρκτήρια ομιλία στο Πανεπιστήμιο Liberty, το μεγαλύτερο ευαγγελικό πανεπιστήμιο των ΗΠΑ, που θα παρακολουθήσουν περίπου 35.000 άτομα, και θα έχει μια ευκαιρία να κερδίσει μια τεράστια εκλογική περιφέρεια που μέχρι πρόσφατα υπήρξε χλιαρή για την εκστρατεία του.
__Το περασμένο φθινόπωρο, ένας γνωστός πάστορας, ο αιδ. Ρόμπερτ Jeffress, δημιούργησε τεράστιο σάλο όταν είπε ότι ο Romney, ένας Μορμόνος, είναι μέλος της παραθρησκείας (cult) των Αγίων των Εσχάτων Ημερών, αλλά τώρα πλέον υποστηρίζει τον υποψήφιο.
__«Νομίζω ότι υπάρχει μια συνειδητοποίηση μεταξύ των Χριστιανών, ότι ο Ιησούς δεν είναι στα ψηφοδέλτια του τρέχοντος έτους,» λέει ο Jeffress, «και έτσι, όπως λέω πολλές φορές, η ψηφοφορία γίνεται για να διαλέξουμε το μικρότερο κακό».
__Πρόεδρος Ομπάμα έχασε δραματικά στην εκτίμηση των ψηφοφόρων όταν, νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ανακοίνωσε ότι υποστηρίζει το γάμο των ομοφυλομανών (ομοφυλοφίλων), γεγονός που στάθηκε δώρο για τον κυβερνήτη Romney από τον Πρόεδρο Ομπάμα, που ήδη προτιμούσαν τον Romney 3 προς 1.
Όπως γνωρίζετε το ιστολόγιο αυτό είναι κατά της εμπλοκής των χριστιανών με την κομματική πολιτική και συνεπώς με τις εκλογικές διαδικασίες. 
__Στο προκείμενο αναρωτιόμαστε ποια διαφορά μπορεί να υπάρχει ανάμεσα σε έναν Ευαγγελικό Πρόεδρο που συνάπτει «ανάρμοστες» σχέσεις (μοιχεία) με τη γραμματέα του, έναν Ρωμαιοκαθολικό Πρόεδρο που κηρύσσει πολέμους και έναν Μορμόνο πιθανό Πρόεδρο του οποίου ακόμη κανείς δε γνωρίζει την πολιτική;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ 
υπηρετούν τον Σατανά  με τα έργα τους, πέρα από όσα ωραία μπορεί να λένε τα λόγια τους.
Γι’ αυτό επιμένουμε: Μακριά οι Χριστιανοί από την ακαθαρσία της κομματικής πολιτικής -- είτε στην Ελλάδα είτε στην Αμερική ή οπουδήποτε αλλού. 
Η προσοχή μας ας είναι στραμμένη στη Βασιλεία των Ουρανών και μακάρι σ’ αυτήν να αποδειχθούμε άξιοι υπήκοοι.


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.  Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com