26.1.14

Πόσο απέχει η ΥΠΕΡΒΟΛΗ από το ΨΕΜΑ; .

Πόσο απέχει η ΥΠΕΡΒΟΛΗ από το ΨΕΜΑ;
.

.


Πόσο απέχει η ΥΠΕΡΒΟΛΗ από το ΨΕΜΑ;
Μήνυμα έκδωσε στις 21-1-2014 ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος, στο οποίο διακήρυξε ότι: «Άγιος στη συνείδηση του λαού ο γέρων Βησσαρίων»
Στο μήνυμα αυτό είναι προφανής η προσπάθεια του κ. Νικολάου να ΠΡΟΚΑΤΑΛΑΒΕΙ και να δημιουργήσει ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ώστε το μέγα «θεμέλιο» της οικονομικής επιχείρησης που λέγεται ΑΓΙΟΣ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ να μην χαθεί, και έτσι τα έσοδα της Μητροπόλεως να αυξηθούν αναλόγως.
Δεν θα ασχοληθούμε εδώ με τα όσα λέγονται για το παρελθόν του μοναχού Βησσαρίωνα. Δεν μπορούμε ούτε να τα διαψεύσουμε ούτε να τα επιβεβαιώσουμε. Εξάλλου δεν έχουμε και τον λόγο για αυτό.
  • Θα σταθούμε όμως σε όσα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ έως και ΑΝΑΛΗΘΗ αναφέρονται για την μεταθανάτια και ιδιαίτερα μετά την εκταφή του νεκρού, για τα οποία ο κοινός νους μόνο ύποπτες σκοπιμότητες μπορεί να αναζητήσει. Σημειώνουμε λοιπόν, από το κείμενο του Σεβασμιοτάτου:
Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΤΑΦΗΣ
Την 22α Ιανουαρίου του έτους 1991 που εκοιμήθη ο Βησσαρίων,  «Όλη την ημέρα η περίβλεπτη Μονή της Θεοτόκου ήταν σκεπασμένη με παχύ στρώμα χιονιού και ευωδίαζε μια ασυνήθιστη  ευωδία. Μαζί με τα δάκρυα του λαού για την αποστέρηση του ευεργέτου Πνευματικού έρρεαν και τα δάκρυα της Παναγίας από την Εικόνα που ήταν δίπλα στον τάφο του Γέροντος. Την ίδια ημέρα έλαβαν χώρα θαύματα και σημεία ουράνια. Γι’ αυτό και ο προεξάρχων της εξοδίου Ακολουθίας αείμνηστος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Δαμασκηνός είπε στην ομιλία του: «Σήμερα κηδεύουμε έναν άγιο...».
  • Αλήθεια, υπάρχει έστω και ένα στοιχείο από εκείνη την εποχή που να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ αυτές τις «θαυμαστές» ενέργειες που περιγράφει ο κ. Νικόλαος; Εμείς δεν έχουμε τέτοιες πληροφορίες, και ο κ. Νικόλαος καλό θα ήταν να τις προσκομίσει.
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΑΦΗ
Στη συνείδηση των πιστών ομολογείτο ως άγιος. Πολλοί μιλούσαν για θαύματα, που τους έκανε μετά θάνατον και ο τάφος του ήταν προσκύνημα για όλους τους προσκυνητάς της Ιεράς Μονής Αγάθωνος.
  • Αλήθεια, υπάρχει έστω και ένα στοιχείο από εκείνη την εποχή που να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ αυτά τα «θαύματα που έκανε μετά θάνατον»; Εμείς δεν έχουμε τέτοιες πληροφορίες, και ο κ. Νικόλαος καλό θα ήταν να τις προσκομίσει.
Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΤΑΦΗΣ
Στις 3 Μαρτίου του 2006 «ο δοξάζον τους Αγίους Θεός απεκάλυψε το άφθαρτο και ευωδιάζων ιερό λείψανό του, το οποίο επί 15 χρόνια παρέμεινε άφθαρτο και ακέραιο, όπως ήταν την ημέρα της ταφής.
Από όσο θυμόμαστε, κανένα στοιχείο (φωτογραφία, γνωμάτευση ειδικών κ.λπ.) δεν επιδείχθηκε που να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ότι «το άφθαρτο και ευωδιάζων ιερό λείψανό του, το οποίο επί 15 χρόνια παρέμεινε άφθαρτο και ακέραιο, όπως ήταν την ημέρα της ταφής».
Ο θόρυβος που είχε προκληθεί στον Τύπο. Οι διαμάχες του συνόλου των ιατροδικαστών με τον Γιαμαρέλο…
  • Μία αναδρομή στα αρχεία του Τύπου θα βοηθήσουν κάθε ειλικρινή ερευνητή να διαπιστώσει τα σκοτεινά δρομολόγια της συμμαχίας συμφέροντος και θρησκοληψίας...
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος εχαρακτήρισε το γεγονός «σημείο του ουρανού»
Να παραμείνει άταφο το σκήνωμα του ιερομόναχου Βησσαρίωνα στην Ιερά Μονή Αγάθωνος αποφάσισε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, που συζήτησε επί ώρες το θέμα που έχει ανακύψει. Η Σύνοδος χαρακτήρισε "σημείο του ουρανού" το άφθαρτο του σκηνώματος και τις μαρτυρίες για το χριστιανικό του βίο. Στη συνεδρίαση των ιεραρχών συμμετείχε και ο μητροπολίτης Φθιώτιδος (όπου ανήκει η Μονή) Νικόλαος, ο οποίος δεσμεύτηκε ότι με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από το λαϊκό προσκύνημα θα ιδρυθεί κοινωφελές ίδρυμα με την επωνυμία του μακαριστού ιερομόναχου, το οποίο θα βοηθά οικονομικά άπορες οικογένειες και άτομα με ειδικές ανάγκες και θα χορηγεί υποτροφίες σε νέους. Επίσης, η Σύνοδος ανέθεσε στον κ. Νικόλαο να προασπίσει το κύρος της Εκκλησίας και τη μνήμη του σεβαστού γέροντα, εποπτεύοντας ώστε το σκήνωμα να μην τύχει οποιασδήποτε εκμετάλλευσης.
  • Αλήθεια, υπάρχει έστω και ένα στοιχείο από εκείνη την εποχή που να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ότι «με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από το λαϊκό προσκύνημα θα ιδρυθεί κοινωφελές ίδρυμα με την επωνυμία του μακαριστού ιερομόναχου, το οποίο θα βοηθά οικονομικά άπορες οικογένειες και άτομα με ειδικές ανάγκες και θα χορηγεί υποτροφίες σε νέους»; Πόσα χρήματα έχουν συγκεντρωθεί; Πόσα διατέθηκαν για την ίδρυση του εν λόγω ιδρύματος; Πόσα άτομα με ειδικές ανάγκες βοηθήθηκαν και πόσες υποτροφίες δόθηκαν σε νέους;
Και το σπουδαιότερο:
  • Αλήθεια, υπάρχει έστω και ένα στοιχείο όσον αφορά το «μήνυμα προς το λαό μας και την εποχή μας» που δήθεν έδωσε η ανεπιτυχής μουμιοποίηση του νεκρού μοναχού;
Και επίσης, πώς «ο πιστός λαός της Εκκλησίας μας σε ημέρες χαλεπές ενισχύθηκε στην πίστη του»;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Το μήνυμα του κ. Νικολάου καταλήγει με τα λόγια:
«Ο πιστός λαός, του απονέμει τιμές αγίου και όλοι εμείς, κλήρος και λαός της Φθιώτιδος, περιμένουμε να δείξει ο Θεός εμφανώς τί δέον γενέσθαι περί αυτού του κεκρυμμένου πνευματικού θησαυρού, που επλούτισε και πλουτίζει πνευματικά με τις δωρεές της Θείας Χάριτος τις ψυχές των εκζητούντων τον Κύριον. / Ο μακαριστός Γέροντας Βησσαρίων ο Αγαθωνίτης αναπαύεται μετά των Αγίων «εν τη αγήρω μακαριότητι». / «Άγιε του Θεού πρέσβευε υπέρ ημών». 
Και αυτά ακριβώς τα λόγια οδηγούν στο αναπόδραστο συμπέρασμα:
  • Σε καιρούς οικονομικής κρίσης, η θρησκεία και οι εκπρόσωποί της πάντα είναι πρόθυμοι να εκμεταλλευτούν την αμάθεια, την δεισιδαιμονία και την φαυλότητα ενός αμαθούς λαού, για να συντηρούν γεμάτα τα παγκάρια και τα κελάρια τους, για να διαιωνίζουν τη σκοταδιστική τους επιρροή επάνω σε συνειδήσεις και να εξαγοράζουν τον καιρό παρατείνοντας την δυσώδη βασιλεία τους επί των νεκρών (στα νεκροταφεία, με τα ατελείωτα και ατελέσφορα μνημόσυνα), νεκρών (στις λειψανοθήκες, με τα αναρίθμητα ύποπτης και αμφίβολης προέλευσης μουμιοποιημένα πτώματα) και νεκρών (στα εκκλησιάσματα, με πλήθη θρησκομανών που με την ίδια ευκολία θα προσκυνούσαν το πτώμα του Βησσαρίωνα, το πτώμα του Μωάμεθ ή το πτώμα του Στάλιν)...
Άνθρωποι ΝΕΚΡΟΙ, με θρησκεία ΝΕΚΡΗ, που προσκυνούν ΝΕΚΡΟΥΣ...
 =
«Ο δε Ιησούς είπε προς αυτόν· Ακολούθει μοι και άφες τους νεκρούς να θάψωσι τους εαυτών νεκρούς»
(  Ματθ. 8:22 )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.