26.10.13

Τόσα πολλά ΨΕΜΑΤΑ... (Β)


Τόσα πολλά ΨΕΜΑΤΑ... (β)
.
.
 Αγαπητός αναγνώστης διαβάζοντας τα σχόλιά μας για τα παραμύθια του συναξαριστή του Αγίου Ιακώβου, μας θύμισε επίσης και τα εξής:
1. Οι αδελφοί του Κυρίου  (μεταξύ των οποίων πρώτος και καλύτερος ο Ιάκωβος), ήταν μαζί με τη μητέρα τους όταν επισκέφθηκαν τον Ιησού, και ήταν για αυτούς που ο Κύριος είπε:
«47 Είπε δε τις προς αυτόν· Ιδού, η μήτηρ σου και οι αδελφοί σου ίστανται έξω, ζητούντες να λαλήσωσι προς σε. 48 Ο δε αποκριθείς προς τον ειπόντα τούτο προς αυτόν είπε· Τις είναι η μήτηρ μου και τίνες είναι οι αδελφοί μου; 49 Και εκτείνας την χείρα αυτού προς τους μαθητάς αυτού είπεν· Ιδού η μήτηρ μου και οι αδελφοί μου. 50 Διότι όστις κάμη το θέλημα του Πατρός μου του εν ουρανοίς, αυτός μου είναι αδελφός και αδελφή και μήτηρ» (Ματθ. 12:47-50).
2. Οι αδελφοί του Κυρίου  (μεταξύ των οποίων πρώτος και καλύτερος ο Ιάκωβος), ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ πριν από τη Σταύρωση και την Ανάστασή Του.
«3 Είπον λοιπόν προς αυτόν οι αδελφοί αυτού· Μετάβηθι εντεύθεν και ύπαγε εις την Ιουδαίαν, διά να ίδωσι και οι μαθηταί σου τα έργα σου, τα οποία κάμνεις· 4 διότι ουδείς πράττει τι κρυφίως και ζητεί αυτός να ήναι φανερός. Εάν πράττης ταύτα, φανέρωσον σεαυτόν εις τον κόσμον. 
5 Διότι ουδέ οι αδελφοί αυτού επίστευον εις αυτόν. 6 Λέγει λοιπόν προς αυτούς ο Ιησούς· Ο καιρός ο ιδικός μου δεν ήλθεν έτι, ο δε καιρός ο ιδικός σας είναι πάντοτε έτοιμος. 7 Δεν δύναται ο κόσμος να μισή εσάς· εμέ όμως μισεί, διότι εγώ μαρτυρώ περί αυτού ότι τα έργα αυτού είναι πονηρά.» (Ιωάν. 7:3-7)  
3. Οι αδελφοί του Κυρίου  (μεταξύ των οποίων και ο Ιάκωβος), αναφέρονται στη ζωή της Εκκλησίας ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Πράξ. 1:14) .
  • «14 Ούτοι πάντες ενέμενον ομοθυμαδόν εις την προσευχήν και την δέησιν μετά των γυναικών και Μαρίας της μητρός του Ιησού και μετά των αδελφών αυτού (Πράξ. 1:14)
Έτσι επαληθεύονται άλλη μία φορά όσα αναφέραμε στο χθεσινό μας σημείωμα, και αποδεικνύεται η ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΟΓΕΡΩΝ...
=
«Όστις κάμη το θέλημα του Πατρός μου του εν ουρανοίς, αυτός μου είναι αδελφός και αδελφή και μήτηρ»  
(Ματθ. 12:50). 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.