13.7.13

Κάθε ποιμένας... τα πρόβατά του...



Κάθε ποιμένας... τα πρόβατά του...
«Η Σύνοδος των Αποστολικών Εκκλησιών Πεντηκοστής Ελλάδας όπως κάθε χρόνο διοργανώνει Εκδρομή στην παραλία του Κορινού Κατερίνης, στο Restaurant «Ακρογιάλι».
Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Το πρόγραμμα θα είναι:

Πρωί 10:30 πμ. Έναρξη με λατρεία – προσευχή – ομιλίες από τους παρόντες Εργάτες. Στο τέλος βάπτισμα στο νερό της θάλασσας. 
Κάθε ποιμένας θα βαπτίσει τα «πρόβατά» του.
Μεσημέρι – Γεύμα – Ελεύθερη ώρα. Όποιος επιθυμεί μπορεί να φέρει το φαγητό του ή το καλύτερο: μπορεί να φάει στην ταβέρνα που θα μας στεγάσει πληρώνοντας ο καθείς ό,τι φάει και πιει.

Απόγευμα ώρα 4. Β΄ Συνάθροιση με λατρεία, ομολογίες, μηνύματα. Μετά αναχώρηση.


ΣΥΝΟΔΟΣ Αποστολικών Εκκλησιών Πεντηκοστής Ελλάδας»
(Από το διαδίκτυο)
=
Μας έστειλαν το παραπάνω ηλεκτρονικό μήνυμα που μας προβλημάτισε αρκετά...
Ιδιαίτερα όμως εκείνα τα δύο (με κίτρινο φόντο) μας έβγαλαν το μάτι...
Μπορεί να μας πείτε κακούς, όμως εμάς μας ήρθαν στο νου δύο χωρία από την Καινή Διαθήκη:
  • Τι θα πει ο κάθε ποιμένας θα βαπτίσει τα "πρόβατά" του;
 1. «Έκαστος από σας λέγει· Εγώ μεν είμαι του Παύλου, εγώ δε του Απολλώ, εγώ δε του Κηφά, εγώ δε του Χριστού» (1Κορ. 1:12)
  • Και τι θα πει "πληρώνοντας ο καθείς ό,τι φάει και πιει";
2. «Έκαστος λαμβάνει προ του άλλου το ίδιον εαυτού δείπνον εν τω καιρώ του τρώγειν, και άλλος μεν πεινά, άλλος δε μεθύει» (1Κορ. 11:21). 
Λέτε να κάνουμε λάθος;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ

"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας
 ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com