9.3.13

Ποιος είσαι μεγάλε...


Ποιος είσαι μεγάλε...



__Διαβάσαμε στο διαδίκτυο την παρακάτω ΔΗΛΩΣΗ-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ κάποιου κληρικού κάπου στα Δωδεκάνησα...
__Αλίμονο λοιπόν σε όποιον αντιγράψει τις ΙΔΕΕΣ, ΣΧΟΛΙΑ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ κ.λπ. ιδιοκτησίας του, τις παρουσιάσει και τις χρησιμοποιήσει...
__Φωτιά θα τον κάψει από τον Ουρανό, επειδή όμως δεν πιστεύει σε άνωθεν προστασία, επικαλείται την ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗΣ...
__Ποιος είναι ο "βασιλιάς" σου μεγάλε;
===
ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

προς κάθε πρόσωπο, ίδρυμα, πράκτορα, φορέα ή οργανισμό ιδιωτικό ή δημόσιο ή κάθε άλλη κυβερνητική δομή συμπεριλαμβανομένης μη περιοριστικά της Ελληνικής κυβέρνησης ή οποιαδήποτε άλλης κυβέρνησης, ή επίσημης ή ανεπίσημης αρχής που κάνει χρήση ή παρακολουθεί αυτόν τον δικτυακό τόπο ή οποιονδήποτε από τους συνδεδεμένους με αυτόν τρίτους δικτυακούς τόπους της:

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ την άδεια μου να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τα στοιχεία του προφίλ μου ούτε οποιαδήποτε από το περιεχόμενο που περιέχονται στο παρόν, συμπεριλαμβανομένων και των φωτογραφιών μου ή των σχολίων που έγιναν σχετικά με τις φωτογραφίες μου ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα, φωτογραφία ή προϊόν τέχνης αναρτήθηκε στο προφίλ μου.

Ως εκ τούτου απαγορεύεται αυστηρά η αποκάλυψη, αντιγραφή, διανομή, διάδοση ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εναντίον μου σχετικά με αυτό το προφίλ και το περιεχόμενο του. Οι ανωτέρω απαγορεύσεις ισχύουν και για κάθε εργαζόμενο, πράκτορά, φοιτητή ή άλλο προσωπικό υπό την καθοδήγηση σας.

Το περιεχόμενο αυτού του προφίλ είναι ιδιωτικό και προστατεύεται από την εθνική νομοθεσία περί επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Ν.2472/1997, Ν. 3783/2009, Ν. 3917/2011 και Ν. 4070/2012), καθώς επίσης από την αντίστοιχη ευρωπαϊκή και αμερικάνικη νομοθεσία.
=
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com