9.10.12

Θρησκείες του κόσμου...


Θρησκείες του κόσμου...

==
__Υπάρχουν στον κόσμο οι εξής 7 μεγάλες θρησκείες:

(παρατίθενται με αλφαβητική σειρά)

Αθεϊσμός: Ο δρόμος της Λογικής
Βουδισμός: Ο δρόμος της Αφύπνισης
Ισλαμισμός: Ο δρόμος της Υποταγής
Ινδουισμός: Ο δρόμος της Αφοσίωσης
Ιουδαϊσμός: Ο δρόμος της Εξόδου και Επιστροφής
Κομφουκιανισμός: Ο δρόμος της Ορθότητας
Χριστιανισμός: Ο δρόμος της Σωτηρίας


__Όλες αυτές δοκιμάστηκαν μέσα στην ιστορία χωρίς αποτέλεσμα
__Καμία δεν έκανε τους ανθρώπους καλύτερους στο χαρακτήρα και τη ζωή τους.
__Όλες είναι ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, από ανθρώπους που χωρίς να γνωρίζουν οι ίδιοι από πού έρχονται και πού πηγαίνουν, υπέθεσαν και πρόβαλαν δικές τους σκέψεις και απόψεις ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ...
 
__Μόνο ο Χριστός είπε για τον εαυτό Του:
«Και εμέ εξεύρετε και πόθεν είμαι εξεύρετε· και απ' εμαυτού δεν ήλθον, αλλ' είναι αληθινός ο πέμψας με, τον οποίον σεις δεν εξεύρετε· 29 εγώ όμως εξεύρω αυτόν, διότι παρ' αυτού είμαι και εκείνος με απέστειλεν». Ιωάν. 7:28-29 

«Εγώ εκ του Θεού εξήλθον και έρχομαι· επειδή δεν ήλθον απ' εμαυτού, αλλ' εκείνος με απέστειλε». Ιωάν. 8:42

«Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού». Ιωάν. 14:6

===
Αν ίσως κάποιος διερωτάται, γιατί χωρίσαμε τον "χριστιανισμό" από τον Χριστό, εξηγούμε πως ο "χριστιανισμός" είναι η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΤΟΥ και ΣΩΤΗΡΙΑΣ, φτιαγμένη από ανθρώπους με όλα τα ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ των ανθρώπων.
Αντίθετα εμείς μιλάμε για τον ίδιο τον ΧΡΙΣΤΟ που είναι Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ!
Ο Χριστός δεν χρειάζεται ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
Ο Χριστός είναι Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.
Δεν χρειαζόμαστε τίποτε άλλο.
.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com