18.3.12


  Δώστε απάντηση στον Διάβολο   


Μην αφήνεις χωρίς απάντηση τα κηρύγματα του Διαβόλου
__Ο Διάβολος χρησιμοποιεί μισές αλήθειες για να κατηγορεί το λαό του Θεού. Ένα καλό κήρυγμα από την άλλη πλευρά φωτίζει και τονίζει εκείνο που κρύβει ο Διάβολος και ελευθερώνει τους ανθρώπους.
__Καθώς κάνετε αναδρομή στην ιστορία της ζωής σας, εύκολα θα βρείτε ότι η αποθάρρυνση υπάρχει παντού. Φαίνεται πως όσο πιο πιστά θέλετε να ακολουθήσετε τον Θεό, τόσο πιο έντονα ο Διάβολος προσπαθεί να σας εμποδίσει να φτάσετε εκεί που θέλετε. Το μόνο που κάνει για να εμποδίσει το ταξίδι μας είναι να στάξει ένα μικρό υπαινιγμό αποθάρρυνσης στα αυτιά μας.
–Είσαι ανάξιος.
–Είσαι κακός πατέρας.
–Δεν πρόκειται να γίνεις καλύτερος.
__Τα έχει πει αυτά σε μένα και ξέρω ότι τα έχει πει και σε σας. Το χειρότερο μέρος είναι, ότι ο Διάβολος δεν λέει απαραίτητα ολόκληρα ψέματα. Μας δίνει μισές αλήθειες με αρκετή δόση πραγματικότητας για να μας χτυπήσει ανάμεσα στα μάτια. Αλλά να ένας εύκολος τρόπος για να μπορείτε να νικήσετε αυτές τις επιθέσεις:
__Δώστε τέλος σ’ αυτά τα «κηρύγματα» του Διαβόλου. Είναι απλό. Ο Διάβολος λέει μόνο τη μισή αλήθεια – απαντήστε του εσείς με την άλλη μισή.
–Ναι, είμαι ανάξιος. Είμαι ένα μεγάλο τίποτα χωρίς τον Χριστό. Αλλά ευτυχώς, Εκείνος πέθανε ώστε εγώ να μπορώ να γίνω μια νέα δημιουργία, ελεύθερος από εσένα και γεμάτος με σκοπό στη ζωή μου όπως Εκείνος έχει σχεδιάσει.
–Όχι, δεν είμαι τέλειος πατέρας, αλλά με έχει αγαπήσει ένας τέλειος Πατέρας που δημιούργησε τα αστέρια αλλά ξέρει ακόμη και τον αριθμό από τις τρίχες στο κεφάλι μου. Και Αυτός κάθε μέρα με κάνει να μοιάζω όλο και περισσότερο σ’ Εκείνον.
–Έχεις δίκιο. Από μόνος μου, δεν μπορώ να κάνω τίποτε για να φτιάξω τον εαυτό μου. Αλλά δεν κάνω το έργο της βελτίωσης μόνος μου – υπηρετώ τον Κύριο, που είναι ικανός να κάνει ασύγκριτα περισσότερα από όσα θα μπορούσα ποτέ να ζητήσω ή να φανταστώ.
__Δεν χρειάζεται να είσαι ο Σπέρτζον ή ο Χρυσόστομος για να κηρύξεις στον Διάβολο μέσα από τη ζωή σου. Το όνομα του Ιησού και μόνο είναι αρκετό για να στείλει τον εχθρό σου στα όρη και τα βουνά.
Ο Διάβολος θα προσπαθήσει πάντα να δείξει την αρνητική πλευρά του εαυτού μας, ώστε να μας αποθαρρύνει. Νικήστε τον δείχνοντάς του όχι τι είσαι αλλά πώς λέει ο Ιησούς ότι είσαι.
ΠΗΓΗ: Άρθρο του Steven Furtick / www.churchleaders.com


=================================================

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε
Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com