17.11.11



Ήρθε το βράδυ...














Ήρθε το βράδυ...

Τώρα νυχτώνει νωρίς...
«Έξω βοριάς δυνατός... κρύο πολύ
κι εγώ γέρος και μόνος!»
...αναθυμιέται, μονολογεί και προσεύχεται
στη γωνιά του ο μπάρμπα Γιάννης:

«Θε μου, τα χρόνια μου πέρασαν
μεσ’ στη δική Σου αγάπη,
Σ’ ευχαριστώ Κύριε!

»Σ’ όλα μου τα χρόνια,
΄΄εκολλήθη η ψυχή μου οπίσω σου,
εμού δε ανελάβετο η δεξιά σου΄΄ 
(Ψαλμ. 62/ξβ/9)
Ναι Κύριε, κι ομολογώ,
ότι και να 'ταν δυνατό
δέκα φορές να ζούσα
δέκα φορές πιο δυνατά
ΕΣΕΝΑ θ’ αγαπούσα!»

Βράχος






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com