24.4.13

Αυτοί είναι οι φίλοι τους...



Αυτοί είναι οι φίλοι τους...

=

__Ο μεσιέ Φρανουά τηρεί τις υποσχέσεις του... αρκεί αυτές να είναι ενάντια στην ηθική και τη φυσιολογία...
__Κατόπιν τούτου καταλαβαίνετε γιατί δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλό για την Ελλάδα...
__Αλλού έχει τις βλέψεις του ο άνθρωπος... Έτσι είναι οι μεγάλοι πολιτικοί...
  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ:

__Η Γαλλική Εθνοσυνέλευση ψήφισε την Τρίτη τον πολυσυζητημένο νόμο που επιτρέπει τους γάμους, αλλά και τις υιοθεσίες παιδιών, μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου.
Το νομοσχέδιο των Σοσιαλιστών, που επεκτείνει τον γάμο και την υιοθεσία στα ζευγάρια γκέι, έχει διχάσει εδώ και έξι μήνες την γαλλική κοινή γνώμη.
Πρόκειται για μεταρρύθμιση για την οποία είχε δεσμευτεί ο Πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ, η οποία πυροδότησε μια σειρά κινητοποιήσεων που συχνά συνοδεύονταν από επεισόδια.
Μόλις την περασμένη Κυριακή στο Παρίσι διοργανώθηκε ογκώδης διαδήλωση από πολίτες που διαμαρτύρονταν για τον νόμο υποστηρίζοντας ότι δεν πρέπει να επιτρέψει το γαλλικό κράτος σε άτομα του ιδίου φύλου να παντρεύονται και να υιοθετούν παιδιά.
Το νομοσχέδιο πέρασε με 331 ψήφους υπέρ και 225 κατά, καθιστώντας τη Γαλλία την 14η χώρα στον κόσμο που επιτρέπει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου να παντρεύονται.
«Μετά από 136 ώρες και 46 λεπτά συζήτησης το κοινοβούλιο εγκρίνει το νομοσχέδιο που επτρέπει το γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου», ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης Κλοντ Μπαρτολόν.
Η δεξιά αντιπολίτευση πάντως έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προσφύγει στο Συνταγματικό Δικαστήριο πριν από την επικύρωση του νόμου από τον πρόεδρο Ολάντ.
Η γαλλική εφημερίδα Libération είχε ήδη από το πρωί προαναγγείλει την υπερψήφιση του νομοσχεδίου: στο προωτοσέλιδό της εικονίζονται δύο νεόνυμφοι άνδρες, μπροστά από τη φωτογραφία του Προέδρου Φρανσουά Ολάντ, υπό τον τίτλο «Να ζήσουν οι νεόνυμφοι»!
πηγή: tanea.gr
=
__...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; Τι συμβαίνει;




ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; Τι συμβαίνει;

=


«ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΩΝ ΣΤΙΣ 17/4/2013 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ.. ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΤΟ ΜΕΙΚΤΟ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ , ΤΣΙΠΙΔΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟ.

Ο ΣΕΡΒΟΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΑΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΤΕΚΤΟΝΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝ.

ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΤΕΚΤΟΝΩΝ , ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ....»


=
__Δεν είμαστε μυστικοί πράκτορες, όμως οι φωτογραφίες αυτές μαζί με πολλές άλλες κυκλοφορούν εσχάτως στο διαδίκτυο (π.χ.

__Τα σφιχταγκαλιάσματα αυτά τι μαρτυρούν;
__Ή, πιο σωστά, τι μπορεί να κρύβεται από κάτω;



 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com



Από την βιβλική αρχαιολογία... - ΒΗΡ-ΣΑΒΕΕ



Από την βιβλική αρχαιολογία...
 

__Η Βήρ-σαβεε

Επίσης γνωστή ως Tel Beer-Shev'a, Tel Beersheba, Tell es-Sabba', Tell es-Saba', Abu Matar, Be'er-Sheva, Beer Sheva, Beer-Sheba, Bir-al-Sa, Bir-es-saba, Bir es-Seba', Sheba κ.λπ., είναι η πόλη που σχετίζεται πολύ με τους πατριάρχες Αβραάμ και Ισαάκ.
(Γεν. 26:23-24).
__
=



Ιδού μερικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες της αρχαίας τοποθεσίας από την ιστοσελίδα http://www.bibleplaces.com/beersheba.htm

23 Και εκείθεν ανέβη εις Βηρ-σαβεέ. 24 Και εφάνη εις αυτόν ο Κύριος την νύκτα εκείνην, και είπεν, Εγώ είμαι ο Θεός Αβραάμ του πατρός σου· μη φοβού, διότι εγώ είμαι μετά σου, και θέλω σε ευλογήσει και θέλω πληθύνει το σπέρμα σου, διά Αβραάμ τον δούλον μου. 25 Και ωκοδόμησεν εκεί θυσιαστήριον και επεκαλέσθη το όνομα του Κυρίου· και έστησεν εκεί την σκηνήν αυτού· έσκαψαν δε εκεί οι δούλοι του Ισαάκ φρέαρ. Γέν. 26:23-25 



Η εξωτερική πύλη

Κοντά στην εξωτερική πύλη της πόλης υπάρχει ένα πηγάδι και ένα δέντρο αλμυρίκι. Και ταδύο είναι μεταγενέστερα της εποχής των πατριαρχών, αλλά θυμίζουν εκείνο που έσκαψε ο Αβραάμ και το δέντρο φύτεψε (Γεν. 21). Το αλμυρίκι είναι κατάλληλο για τη ζωή στην έρημο Νεγκέβ με βαθύ ριζικό σύστημα και ικανότητά να επιβιώνει με υφάλμυρο νερό. Εκκρίνει αλάτι στα φύλλα του και στάζει νερό το πρωί.
 
Το Στρώμα ΙΙ

Ανασκάφηκε από τον Υ. Aharoni στα χρόνια 1969-1975, και αποκαλύφθηκαν αρκετοί τομείς του Στρώματος ΙΙ της Tell Sheba.
Τα έργα αναστήλωσης άρχισαν το 1990 και έχει επικεντρωθεί στην ανοικοδόμηση της πόλης, όπως ήταν το τελευταίο τμήμα του 8ου αιώνα, την εποχή του βασιλιά Εζεκία. 

 
Οικία Τεσσάρων Δωματίων
Γνωστό ως υπόστυλο ισραηλητικό κτίριο. Αυτή η τυπική δομή έχει βρεθεί σε όλη τη χώρα σε όλη την Εποχή του Σιδήρου (1200-600 π.Χ.).
Διαιρεμένα με πυλώνες σε μικρότερα δωμάτια, τα σπίτια χτίζονταν συχνά κοντά στο τείχος της πόλης, με τον πίσω τοίχο του σπιτιού να αποτελεί μέρος του τείχους της πόλης.

Στάβλοι ή Αποθήκες;
Τρία τριμερή υπόστηλα κτίρια αποκαλύφθηκαν στις ανασκαφές. Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι αυτά είναι αποθήκες λόγω της μεγάλης ποσότητας αγγείων που βρέθηκαν στο εσωτερικό τους.
Άλλοι μελετητές θεωρούν αυτό το σχέδιο κτιρίου ως χαρακτηριστικό των στάβλων και συντριπτικά στοιχεία δείχνουν αυτό είναι μια πιο ακριβής ταυτοποίηση.

Τετρακέρατος Βωμός
Τυπική μορφή των θυσιαστηρίων με κέρατα που χρησιμοποιούσαν στην περιοχή και περιγράφονται στην Παλαιά Διαθήκη.

__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Τέχνη στο οπωροπωλείο του Θεού [ι]



Τέχνη στο οπωροπωλείο του Θεού [ι]
 


__Με απλά πράγματα μπορεί να ομορφύνει η μέρα σου...
__Πες ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ της όμορφης Δημιουργίας.
=
__ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ........
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

23.4.13

Αμερικανική και Ευρωπαϊκή ΧΟΥΝΤΑ...




Αμερικανική και Ευρωπαϊκή ΧΟΥΝΤΑ...

=

Τρία χρόνια συμπληρώνονται από την ημέρα που ο Γιώργος Παπανδρέου, από το γραφικό Καστελόριζο, άλλαζε την… Ιστορία της Ελλάδας.
Τότε που ο πρωθυπουργός δήλωνε πως τα οικονομικά προβλήματα που «κληρονόμησε» δεν τον αφήνουν να εφαρμόσει την πολιτική που ήθελε και για το λόγο αυτό κατέληξε στην απόφαση να ζητήσει την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης της Ε.Ε.
Βέβαια, το σχέδιο που είχε κατά νου, ο τότε πρωθυπουργός έλεγε ότι η ελληνική οικονομία θα έχει βγει από τα μνημόνια και τον έλεγχο των δανειστών το 2013, άσχετα αν από τότε έχουν ακολουθήσει άλλα δύο μνημόνια.
«Είμαι βέβαιος πως η Ελλάδα θα τα καταφέρει» είχε πει χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπανδρέου και το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα δείχνει ότι χρειάζεται αρκετός δρόμος, με οδυνηρό κόστος ορισμένες φορές, για να δει η ελληνική οικονομία το περιβόητο «φως στην άκρη του τούνελ».
πηγή: thepaper.gr
=
__Στις 21 Απριλίου 1967 μας φέρανε την Αμερικάνικη ΧΟΥΝΤΑ...

__Στις 23 Απριλίου 2009 μας φέρανε την Ευρωπαϊκή ΧΟΥΝΤΑ...
__Τραγική σύμπτωση: ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΧΟΥΝΤΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΓΕΩΡΓΙΟΣ Παπα-...".

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com


"Ελλάς Ελλήνων ΜΑΤΙΑΣΜΕΝΩΝ"...



"Ελλάς Ελλήνων ΜΑΤΙΑΣΜΕΝΩΝ"...


Από το διαδίκτυο


__"Ελλάς Ελλήνων ΜΑΤΙΑΣΜΕΝΩΝ...
__Το νέο σλόγκαν που τόσο ταιριάζει στο λαό μας, που ελπίζει σε κομπογιαννίτισσες ξεματιάστρες και απατεώνες πολιτικούς...
Και τα ΜΑΤ ίσως έχουν παίξει το ρόλο τους.

=
__Παρ' όλα αυτά υπάρχει ελπίδα, αν ως λαός μετανοήσουμε με το παράδειγμα της αρχαίας Νινευή...
__Αλλά υπάρχει κανείς ΠΡΟΦΗΤΗΣ ανάμεσα στους πνευματικούς ηγέτες μας;
__Μακάρι να βρισκόταν κάποιος!

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Ελλαδική Εκκλησία... αυτή η πτωχή...



Ελλαδική Εκκλησία... αυτή η πτωχή...



Μία πρωτοβουλία με πολλαπλούς αποδέκτες αλλά και με καταλυτικές επιπτώσεις όχι μόνο στο οικονομικό αλλά και στο πολιτικό «χάρτη» βρίσκεται σε εξέλιξη με πρωταγωνιστή την Εκκλησία της Ελλάδος.
Η πρόταση που βρίσκεται στα «χέρια» του Αρχιεπισκόπου αλλά και όλων των μελών της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για την κάλυψη άνω του 50% της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τραπέζης όχι μόνο καθιστά την εκκλησία σε έναν από τους μεγαλύτερους μετόχους του κορυφαίου τραπεζικού ομίλου της χώρας αλλά -και το κυριότερο- την επαναφέρει στην κεντρική πολιτική σκηνή της χώρας σε μία μάλιστα περίοδο που το «έλλειμμα αξιοπιστίας» των πολιτικών κομμάτων βρίσκεται στο ναδίρ.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr η σχετική πρόταση ξεκίνησε από πρωτοβουλία του Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεου.
Ο Μητροπολίτης Σύρου ανέλαβε την πρωτοβουλία να προτείνει την συμμετοχή της Εκκλησίας στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου τράπεζας ώστε να αποφευχθεί «ο επαπειλούμενος αφελληνισμός του πρώτου πιστωτικού ιδρύματος της νεωτέρας Ελλάδος».
Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr δημοσιεύει σήμερα αποκλειστικά την επιστολή του Σεβ. Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου προς τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, σχετικά με την Εθνική Τράπεζα.


__Κάθε φορά που γίνεται λόγος να συνδράμει η Εκκλησία της Ελλάδος σε ανάγκες ανθρώπων, σύσσωμοι οι κληρικοί διαμαρτύρονται επειδή η Εκκλησία ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΗ...
__Τώρα όμως αποκαλύπτεται πως ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ να δώσει για να "σώσει" την Εθνική Τράπεζα...
=
__Τα σχόλια δικά σας αδελφοί... 
__Γι' αυτό τα ράσα έχουν ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΣΕΠΕΣ...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com