Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

2.3.13

«Της Δευτέρας Παρουσίας»...


«Της Δευτέρας Παρουσίας»...

==

__Ήρθε και στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη μια μουσικοθεατρική παράσταση με τίτλο «Δευτέρα Παρουσία» και ξεκίνησε προχθές τις παρουσιάσεις της.

Όπως δήλωσαν οι συντελεστές:
  • Ο τίτλος προέκυψε σαν αστείο επειδή έλεγαν: «Θα γίνει της Δευτέρας Παρουσίας».
  • Σκοπός της παράστασης είναι «να συμμετέχει το κοινό, να περάσει καλά και να γελάσει και αυτό το θεωρούν μεγαλειώδες όταν συμβαίνει».
Στην ερώτηση: «Ποιά στιγμή της παράστασης απολαμβάνετε πιο πολύ;» απάντησαν: 
«Αρέσουν τα σκετς που κάνουμε, γιατί γελάμε πολύ και πειράζουμε τον κόσμο, και ο κόσμος με τη σειρά του γελάει αρκετά, παρόλο που ντρέπεται, γιατί βγάζουμε διάφορα προσωπικά του ‘‘στη φόρα’’».

Αναρωτιόμαστε πως και ο Σύλλογος Χριστιανών Καλλιτεχνών δεν έκανε ακόμη την προβολή της...
 =====================

Είναι να κλαίει κανείς όταν βλέπει πώς ο Σατανάς γελοιοποιεί πράγματα και θέματα για τα οποία κάποια η Αγία Γραφή λέει ότι
«τότε θέλουσι θρηνήσει πάσαι αι φυλαί της γης και θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής» (Ματθ. 24:30)
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

19.12.10

Οι χριστιανοί καλλιτέχνες...
ας πάρουν μαθήματα!!!




Ο συνθέτης Μίκης Θεοδωράκης ΔΙΔΑΣΚΕΙ για την ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ πνευματική ιδιοκτησία των καλλιτεχνών, η οποία είναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ακούστε τον και διδαχθείτε σεις που ΠΟΥΛΑΤΕ ό,τι ο Θεός σας χάρισε... εκτός και αν ομολογείτε ότι είναι δικό σας απόκτημα, που δεν σας το χάρισε ο Θεός.

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ... ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ.


ΠΗΓΗ: http://mikis1000songs.blogspot.com/p/blog-page_15.html




ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ «ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ»


Παρόλο που δεν δημοσιεύουμε σχόλια, διαβάζουμε ευχαρίστως όσα μας στέλνονται και τα λαβαίνουμε υπόψη μας.
_______________________________________________________




.