Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΝΗΣΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΝΗΣΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

31.1.14

Ποιος έχει το γνήσιο βάπτισμα;

Ποιος έχει το γνήσιο βάπτισμα;
.
.


Γνώρισα κάποτε έναν κύριο –δικηγόρο στο επάγγελμα— που έλεγε:

«=> Γεννήθηκα Ορθόδοξος και βαπτίστηκα ως Ορθόδοξος...
=> Έγινα ύστερα Μάρτυρας του Ιεχωβά και βαπτίστηκα ως Μάρτυς του Ιεχωβά...
=> Πήγα μετά σε εκκλησία Πεντηκοστής και βαπτίστηκα ως μέλος της Εκκλησίας Πεντηκοστής...
Όμως σε κανένα από τα τρία (3) μου βαπτίσματα δεν κατάλαβα τίποτε...»
Ρωτώντας σχετικά εκπροσώπους από τα τρία δόγματα, η κοινή απάντηση όλων ήταν --ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΟ...
Προέβαλα λοιπόν την απορία μου: --ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ;
Η απάντηση από όλους ήταν κοινή: --ΑΝ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ...

Όμως η Καινή Διαθήκη έχει μία άλλη απάντηση, την οποία παραθέτουμε ευθύς αμέσως:
Ο Παύλος λέει πως

«όσοι εβαπτίσθημεν εις Χριστόν Ιησούν, εις τον θάνατον αυτού εβαπτίσθημεν;» (Ρωμ. 6:3)

και

«όσοι εβαπτίσθητε εις Χριστόν, Χριστόν ενεδύθητε» (Γαλ. 3:27)

ή, για να χρησιμοποιήσω τη Νέα Δημοτική Μετάφραση:

«μήπως λησμονείτε πως το βάπτισμα στο όνομα του Χριστού σημαίνει συμμετοχή στο θάνατό του;»

«όσοι βαφτιστήκατε στο όνομα του Χριστού, έχετε ντυθεί το Χριστό».


Από τα παραπάνω γίνονται σαφή ΔΥΟ πράγματα:
1. Ο βαφτισμένος στο όνομα του Χριστού ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
2. Ο βαφτισμένος στο όνομα του Χριστού ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

Όταν λοιπόν βλέπουμε κάποιον που λέει ότι έχει βαφτιστεί Χριστιανός, είναι απαραίτητο να μπορούμε να δούμε αυτά τα εξωτερικά σημάδια: 

(Α) να μην ζει για τον εαυτό του και
(Β) να δείχνει εξωτερικά τον Χριστό.


Και όταν κάποιος λέει ότι είναι Χριστιανός αλλά αυτά τα σημάδια δεν υπάρχουν στη ζωή του;

Απλούστατα, ο άνθρωπος αυτός ΔΕΝ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ... (και ας τον έχουν βαφτίσει 100 δεσποτάδες ή 100 ποιμένες...)

Νόμιζε..., του είπαν..., τον διαβεβαίωσαν..., αλλά κανείς δεν είχε την δυνατότητα να του αποδείξει τη γνησιότητα του βαπτίσματος.

Κάποιοι αυτό το συνδύασαν με την Α ή Β εκκλησία/δόγμα.

Η τάδε εκκλησία είναι η «Ταμειούχος της Χάριτος», τα δικά της μυστήρια/τελετές είναι γνήσια, οι άλλοι είναι αιρετικοί, τα δικά τους μυστήρια/τελετές δεν έχουν κύρος κ.ο.κ.

Όμως αν πάμε στις φυλακές θα δούμε εγκληματίες από όλες τις θρησκείες, αν πάνε στα γήπεδα θα δούμε οπαδούς από όλες τις θρησκείες, αν κοιτάξουμε στους σκοτεινούς δρόμους θα συναντήσουμε οπαδούς από όλες τις θρησκείες...

Εκείνο το ΕΝΑ που διαφοροποιεί το ΓΝΗΣΙΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ εν Χριστώ είναι η ΚΑΘΑΡΗ ΖΩΗ, η ΑΓΙΑ ΖΩΗ, η ΟΥΡΑΝΙΑ ΖΩΗ...
Όλα τα άλλα είναι «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», όπως λέει ο λαός μας, ή κακοφτιαγμένες απομιμήσεις, χωρίς αντίκρισμα στον ουρανό.
===

Το ίδιο και παραπάνω ισχύει για το Βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος.

Εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο ισχυρίζονται ότι ΕΧΟΥΝ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.
Κάποιοι προβάλλουν κάποιες εκδηλώσεις που αποδίδουν σ’ αυτό ακριβώς το γεγονός (όπως π.χ. η γλωσσολαλιά).
Αυτό, ατυχώς, τους κάνει να νομίζουν πως είναι ΑΝΩΤΕΡΟΙ από τους άλλους χριστιανούς.
Όμως υπάρχει μία ερώτηση προς όλους αυτούς:
Από την ώρα που όπως λες ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, πόσο καλύτερη έγινε η ζωή σου; πόσο πιο άγιος; πόσο λιγότερο αμαρτάνεις; πόσο περισσότερο αγαπάς τους συγχριστιανούς σου;
Αν υπάρχουν όλα αυτά, τότε θα μπορούσα να δεχτώ την παρουσία του Αγίου Πνεύματος στη ζωή σου.
Αν όμως αυτά δεν υπάρχουν, (αν είσαι σαρκικός, αν δεν έχεις υπομονή, αν είσαι πλεονέκτης και περήφανος, αν η εκκλησία σου δεν είναι χωρισμένη από τους άλλους) τότε λυπάμαι, όμως μπορώ να πω χωρίς ενδοιασμούς ότι το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ.
«Ο δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια· κατά των τοιούτων δεν υπάρχει νόμος.
Όσοι δε είναι του Χριστού εσταύρωσαν την σάρκα ομού με τα πάθη και τας επιθυμίας.»
( Γαλ. 5:22-24 )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


8.6.13

Γιατί δεν μπορούμε να κηρύξουμε...



Γιατί δεν μπορούμε να κηρύξουμε...
Οι άνθρωποι συχνά παραπονούνται για τους θυμωμένους ιεροκήρυκες. Ούτε και σ΄ εμένα αρέσουν,  και συμφωνώ ότι εάν ένα άτομο χρησιμοποιεί στο κήρυγμα του γλώσσα μίσους (ή αν πιστεύει ότι ο Θεός τον έχει καλέσει για να στηλιτεύει άλλες εκκλησίες), τότε είναι σε λάθος θέση.
Ωστόσο, σήμερα έχουμε φτάσει στο αντίθετο άκρο. Τώρα φοβόμαστε να εκθέσουμε την αμαρτία.

  • Δεν μπορούμε να κηρύξουμε για τον πλουτισμό, γιατί μπορεί να προσβληθούν οι πλούσιοι στο ακροατήριο, καθώς και οι φτωχοί που αγοράζουν λαχεία κάθε εβδομάδα.
  • Δεν μπορούμε να κηρύξουμε για την πορνεία, γιατί υπάρχουν άνθρωποι στην εκκλησία που συζούν.
  • Δεν μπορούμε να κηρύξουμε για την ενδοοικογενειακή βία, επειδή υπάρχουν άντρες που χτυπάνε τις γυναίκες τους.
  • Δεν μπορούμε να κηρύξουμε κατά της ομοφυλοφιλίας / ΟΜΟΦΥΛΟΜΑΝΙΑΣ,  γιατί ο πολιτισμός μας λέει ότι είναι απεχθές να αποκαλείς αμαρτία τον σεξουαλικό αυτό «προσανατολισμό». 
  • Και ο κατάλογος συνεχίζεται.
Στην πραγματικότητα, ορισμένοι ιεροκήρυκες αποφεύγουν εντελώς τη λέξη αμαρτία, επειδή είναι πάρα πολύ αρνητική ως όρος.  
Και όλοι γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις οι άνθρωποι προτιμούν μάλλον να ακούνε θετικά μηνύματα.
Παρακαλούμε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στη διεύθυνση:
http://www.nikites.eu/index.php/synergates/48-keimenaandreafournari/1492-aspondyloeyaggelioaspondylosxristianismos
(Από το διαδίκτυο)
=
Εμείς θα λέγαμε πως το πρόβλημα δεν είναι τόσο το νερωμένο "κήρυγμα", όσο η ανοησία μας να συνεχίζουμε να ονομάζουμε ως "Χριστιανούς" αυτούς τους ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ

"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας
 ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com