6.5.13

Προεκλογικές υποσχέσεις...
==
__Στις 6 Μαΐου 2012, πριν από ένα χρόνο, οι πολιτικοί έκαναν το παν ΚΑΙ ΕΛΕΓΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να κλέψουν την ψήφο σας...
__Πόσα από εκείνα που έλεγαν τότε, δεν πραγματοποιήθηκαν;
__Πόσα από εκείνα που έλεγαν τότε, άλλαξαν;
__Πόσα από εκείνα που έλεγαν τότε, ξεχάστηκαν;
__Πόσα από εκείνα που έλεγαν τότε, ανατράπηκαν;
__Πόσα από εκείνα που έλεγαν τότε, καταπατήθηκαν...
__Γι' αυτό η μόνη σοφή κίνηση που μπορεί να κάνει σήμερα ένας πολίτης, είναι ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ στους επαγγελματίες της πολιτικής.
__Τίποτε καλό δεν μπορεί να περιμένει από εκείνους που αγωνίζονται ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ και ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ.

__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Αλλού παπάς... αλλού τα ράσα του... [2]



Αλλού παπάς... αλλού τα ράσα του... [2]





Στην προσπάθειά τους να ΜΠΑΛΩΣΟΥΝ τα λάθη, αφενός ο Στρατηγός του ΓΕΕΘΑ και αφετέρου ο Υφυπουργός της Τροϊκανής Κυβέρνησης προσπάθησαν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις όπως βλέπετε στα τιτιβίσματά τους...

  • Βεβαίως δεν αποκλείεται να προσπαθήσουν να δώσουν άλλη ερμηνεία... για να κρύψουν και το δικό τους το ολίσθημα...
=
Αλλά τότε θα είναι η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Αλλού παπάς... αλλού τα ράσα του... [1]



Αλλού παπάς... αλλού τα ράσα του... [1]



=


Το αλαλούμ που βασίλευσε στην τελετή της Ανάστασης στο ναό Αγ. Διονυσίου Αρεοπαγίτου στην Αθήνα:

  • Κάποιοι Δόκιμοι Στρατιωτικών Σχολών έκαναν την ασέβεια να ψάλλουν τον Εθνικό Ύμνο την ίδια ώρα που ο Αρχιεπίσκοπος έψαλλε «Χριστός Ανέστη»...

  • Οι αξιωματικοί του αγήματος που δεν ήξεραν αν πρέπει να δώσουν παράγγελμα «Παρουσιάστε» ή όχι...

  • Το άγημα που δεν ήξερε αν έπρεπε να αποδώσει τιμές ή όχι...

  • Οι  ιερείς έψαχναν να βρουν τα λόγια τους ανάμεσα στους δύο ύμνους...

  • Οι επίσημοι, ως συνήθως διακοσμητικά στοιχεία, δεν καταλάβαιναν τι ακριβώς συμβαίνει...
  • Η αστυνομική φρουρά, ως άλλη ιουδαϊκή κουστωδία, «προστάτευε» τα άγια και τα όσια [ή τους παράγοντες της συμπαιγνίας] από το «ευσεβές και φιλέορτον πλήθος»...
=
__Απέδειξαν έτσι, άλλη μία φορά, πόσο ΑΠΟΝΤΕΣ είναι από τα γεγονότα και τη σημασία τους...
__Οι θεατρίνοι...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Με τιμές "Αρχηγού Κράτους"...



Με τιμές "Αρχηγού Κράτους"...




__Για άλλη μία φορά το ελληνικό κράτος έγινε περίγελος διεθνώς με τη μεταφορά του ΔΗΘΕΝ αγίου φωτός από τα Ιεροσόλυμα στην Αθήνα.

Η μεταφορά έγινε με καθυστέρηση...
...όπως καθυστερημένοι είναι οι πολιτικοί μας που πιστεύουν - αν πιστεύουν -  σε τέτοια παραμύθια..
...όπως καθυστερημένη είναι ολόκληρη η ελληνική κοινωνία αφού ψηφίζει τέτοιους πολιτικούς... 
Και το ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟ αυτό «φως» εγινε δεκτό με τιμές ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ για να μάθουν όλοι πως αυτή η χώρα λειτουργεί  με ψέματα και στηρίζεται σε ψέματα και δοξάζει το ΨΕΜΑ σε όλες του τις εκφάνσεις. 

Και μετά την άφιξη το «φως» μεταφέρθηκε στην ΠΛΑΚΑ για να τονιστεί ξανά ότι της πλάκας κράτος και εκκλησία έχουμε...

Ο λαός που έδωσε στον κόσμο τα φώτα του πολιτισμού κατέληξε να λιβανίζει το παγαπόντικο «φως» των σκοταδιστών κληρικών.


=
__Άντε και του χρόνου...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Ανατολή ή Δύση;



Ανατολή ή Δύση;

=

__Κάθε πρωί και κάθε βράδυ ο ορίζοντας παίρνει τα γνωστά γλυκά του χρώματα...

__Όμως αυτό που βλέπουμε εμείς είναι Ανατολή ή Δύση;
=
__Για κάποιους σήμερα μπορεί να είναι η τελευταία ημέρα της ζωής τους...
__Για άλλους η πρώτη...
__Για άλλους ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ...

__Ας κάνουμε μία νέα αρχή επειδή ΠΟΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ στην μέχρι τώρα πορεία μας...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Ανάσταση νεκρών και αθανασία ψυχών

Ανάσταση νεκρών και αθανασία ψυχών



__Σοβαρός ο προβληματισμός και η βιβλική τεκμηρίωση του παρακάτω κειμένου από τον Ορθόδοξο θεολόγο καθηγητή κ. Μ. Χούλη.

__Όντως οι σημερινοί Χριστιανοί έχουν σύγχυση που οφείλεται στην ολοφάνερα σατανικής προέλευσης ιδέα του ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ που όπως το λέει και η λέξη δεν είναι τίποτε άλλο από έναν ΝΟΘΟ "χριστιανισμό" διαποτισμένο με όλα τα "καλούδια" της ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑΣ...
=

Ανάσταση νεκρών και αθανασία ψυχών:

Έχουν την ίδια έννοια;


(Διαφορές αρχαιοελληνικής και χριστιανικής αντίληψης)




Μιχαήλ Χούλη, Θεολόγου 
Όταν λέμε «ανάσταση νεκρών» και «αθανασία των ψυχών» δεν εννοούμε το ίδιο πράγμα. Πολλοί δυστυχώς χριστιανοί συγχέουν τις ανωτέρω έννοιες. Περιληπτικά μπορούμε να πούμε τα εξής:

α) Η αθανασία των ψυχών είναι καθαρά ελληνική διδασκαλία (και όχι μόνο), ενώ η ανάσταση των νεκρών αποκλειστικά χριστιανική.

β) Για την Εκκλησία, η ψυχή δεν είναι εκ φύσεως αθάνατη, όπως πίστευαν οι Έλληνες και ιδιαίτερα οι γνωστικοί, αλλά κατέστη αθάνατη δια της αναστάσεως του Χριστού, ο οποίος Χριστός θα ανακαινίσει, αναστήσει και αφθαρτοποιήσει και τα σώματά μας δια της δυνάμεως του Αγίου Πνεύματος.

γ) Ο Σωκράτης δεν φοβάται τον θάνατο αλλά τον δέχεται σαν φίλο, ελευθερωτή και λυτρωτή, από την φυλακή του σώματος και των εγκοσμίων, ενώ ο Χριστός αγωνιά και ταράζεται μπροστά στην οντολογική ζημιά που ο θάνατος επιφέρει και, βλέποντας το πρόσωπο του θανάτου ως το μεγαλύτερο εχθρό του ανθρώπου, προσφεύγει στον παντοδύναμο Πατέρα του. Σύμφωνα με την προς Εβραίους επιστολή εξάλλου, «ο Ιησούς με δυνατές κραυγές και δάκρυα προσέφερε δεήσεις και ικεσίες προς Εκείνον (τον Πατέρα Του), που μπορούσε να τον σώσει» (5,7).

δ) Ο Σωκράτης με ηρεμία πίνει το κώνειο, ενώ ο Ιησούς υποφέροντας στενάζει πάνω στο σταυρό σπαρακτικά: «Θεέ μου, Θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες;» (Μαρκ. 15,37).

ε) Ο θάνατος αντιμετωπίζεται από τους Έλληνες φιλοσόφους, Πλάτωνα κ.α., ως κάτι το φυσιολογικό, ενώ από την Εκκλησία και την Αγία Γραφή ως κάτι το τερατώδες, αφύσικο γεγονός, που δεν ήταν στην αρχική σκέψη του Θεού, αλλά ευθύνεται γι’ αυτόν ο εθελότρεπτος άνθρωπος και ο διάβολος, ο ηθικός αυτουργός. Κατάρα θεωρείται ο θάνατος ήδη από την Γένεση, το πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, διότι κατέστρεψε την θεωτική πορεία ανθρώπου και κτίσεως.

στ) Το Άγιο Πνεύμα είναι Εκείνος που χορηγεί την αιώνια ζωή στα σώματα των ανθρώπων, πιστών και αγίων, τα οποία σώματα δεν θεωρούνται κατώτερης μοίρας και σκλαβιά των ψυχών, όπως σε κάποιες φάσεις φαίνεται στην ελληνική και ρωμαϊκή σκέψη, αλλά εξίσου αληθινή και ισότιμη δημιουργία του Θεού όπως το πνευματικό και αόρατο της ψυχής. Το σώμα για τον απ. Παύλο άλλωστε είναι ο «ναός του αγίου Πνεύματος» (Α’ Κορ. 6,19), ιδέα παράλογη για τους Έλληνες φιλοσόφους.

ζ) Για την Καινοδιαθηκική ανθρωπολογία, η ψυχή και το σώμα, εξαρχής και από τη φύση τους, ανήκουν στην καλή δημιουργία, διότι έτσι το θέλησε ο Θεός. Και τα δύο γίνονται κακά όταν κυριεύονται από τη δύναμη της αμαρτίας (παρέκκλισης και αποτυχίας να βαδίσουμε προς το καθ’ ομοίωση), την εξουσία της «σάρκας», που θεωρείται στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη κυρίως, «το σώμα της αμαρτίας». Η άμεση απελευθέρωση καί του σώματος καί της ψυχής από την σαρκική νοοτροπία (μετάνοια-Εξομολόγηση) επιτυγχάνεται μόνο με την ενέργεια του Παρακλήτου, ο οποίος «καινά ποιεί πάντα». Επομένως ο χριστιανός δεν θεωρεί σκοπό της ζωής του την απελευθέρωση από το σώμα, όπως συναντάμε κάποτε στην αρχαιοελληνική σκέψη, αλλά την απελευθέρωση του σώματος και της ψυχής από τη φθορά της αμαρτίας και του θανάτου. Διδασκόμαστε, στην ασκητική επίσης θεολογία, να είμαστε παθοκτόνοι, όχι όμως σωματοκτόνοι.

η) Τέλος, πιστεύουμε ως Εκκλησία, ότι στην Βασιλεία των Ουρανών το σώμα (ο άνθρωπος) δεν θα ζει από την σαρκική του συνείδηση, τη βιολογία του δηλαδή και τη χημεία του, αλλά από την δύναμη του Αγίου Πνεύματος «εν ημίν». Όταν μιλάμε επομένως για την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, δεν εννοούμε ότι θα λάβει χώρα καταστροφή της φύσης, αλλά απελευθέρωση της ύλης και σύνολης της δημιουργίας από την «σάρκα», τη φθορά και τον θάνατο.

ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ:
Βλάχου Ιεροθέου, Μητροπολίτη Ναυπάκτου, «Η ζωή μετά τον θάνατο», Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου», 1994.
Βλάχου Ιεροθέου, «Ορθόδοξη ψυχοθεραπεία», Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου, 2004.
Γιανναρά Χρήστου, «Η μεταφυσική του σώματος», εκδ. Δωδώνη, Αθ. 1971
Cullmann Oscar, «Αθανασία της ψυχής ή ανάσταση των νεκρών;», εκδ. Άρτος Ζωής, Αθήνα 1994
Εικόνα: από agiografikesmeletes.blogspot.com, Η έγερσις του Λαζάρου


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/04/blog-post_9306.html#ixzz2RGQMZbn3
http://nefthalim.blogspot.gr/2013/04/blog-post_9064.html?utm_source=feedly

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com


Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΙΗΣΟΥΣ...



Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΙΗΣΟΥΣ...




__Αν δεν αναγνωρίζετε το άτομο που εικονίζεται στο άγαλμα, κοιτάξτε στα τρυπημένα πόδια και θα καταλάβετε... 
__Με τον τρόπο αυτό ο γλύπτης θέλησε να θυμίσει στους Χριστιανούς του 21ου αιώνα το λόγο του Χριστού :
«Επείνασα, και δεν μοι εδώκατε να φάγω, εδίψησα, και δεν με εποτίσατε, ξένος ήμην, και δεν με εφιλοξενήσατε, γυμνός, και δεν με ενεδύσατε, ασθενής και εν φυλακή, και δεν με επεσκέφθητε» (Ματθ. 25:42-43)
=
____Καναδός γλύπτης Timothy Schmalz προκαλεί με το τελευταίο του έργο που είναι ένα χάλκινο γλυπτό που ονόμασε "Ο άστεγος Ιησούς".  Το άγαλμα απεικονίζει τον Σωτήρα σε φυσικό μέγεθος ξαπλωμένο κάτω από μια κουβέρτα σε ένα παγκάκι. Μόνο τα πόδια είναι ορατά, και οι ανοιχτές πληγές από τα καρφιά, αφήνουν να καταλάβει ο θεατής για ποιον πρόκειται.
«Αν ο Ιησούς έβλεπε στους δρόμους σήμερα», λέει ο Schmalz, «νομίζω ότι ο ίδιος θα ήθελε να παρουσιαστεί ως ένας από τους περιθωριοποιημένους ανθρώπους. Αυτό είπε στο Ευαγγέλιο".
Πράγματι, όπως σημειώνει ο Schmalz, ο Ιησούς καλεί τους οπαδούς του να ντύσουν το γυμνό, να ταΐσουν τον πεινασμένο και να ντύσουν τον γυμνό. Ενώ για τον εαυτό Του είχε πει: «Ο Υιός του ανθρώπου δεν έχει πουθενά να γείρει το κεφάλι του».
«Απέδωσα καλλιτεχνικά ένα από τα πιο ισχυρά στοιχεία των Ευαγγελίων" πρόσθεσε ο Schmalz. «Είναι ένα οπτικό κήρυγμα".
Γι 'αυτό ο Schmalz είναι απογοητευμένος από την αρνητική υποδοχή στου Άστεγου Ιησού από δύο σημαντικές Ρωμαιοκαθολικές εκκλησίες που απέρριψαν το άγαλμά. Ενώ όμως οι εφημέριοι των δύο εκκλησιών έδειξαν προθυμία να τοποθετήσουν το άγαλμα στην είσοδο του καθεδρικού ναού, οι ανώτεροι στην Αρχιεπισκοπή του Τορόντο χάλασαν τα σχέδια. «Η απόρριψη τους σημαίνει ότι έχουν πρόβλημα με τους φτωχούς. Είναι απλά παράλογο το πώς μερικοί άνθρωποι έρχονται σε αυτά τα συμπεράσματα".

Το γλυπτό βρίσκεται τώρα έξω από το Regis College στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο, ένα σχολείο θεολογίας των Ιησουιτών. Ο Schmalz, σχεδιάζει τώρα να δημιουργήσει αντίγραφα του γλυπτού, που ελπίζει να τοποθετηθούν σε εμφανή σημεία στις ΗΠΑ και τον Καναδά, εφόσον βρεθούν χορηγοί για να καλύψουν το κόστος.
"Για έναν Χριστιανό γλύπτη, το έργο του είναι ανάλογο με το κήρυγμα. Αν φιλοξενηθεί σε μια κατάλληλη τοποθεσία, είναι σαν κήρυγμα σε ένα μεγάλο ακροατήριο. Εάν τοποθετηθεί σε μια ασήμαντη γωνία, είναι σαν κήρυγμα σε ένα ντουλάπι".
Το άγαλμα πάνω στο παγκάκι αφήνει χώρο για ακόμη ένα άτομο να καθίσει κοντά στα πόδια του. «Πρόκειται για μια πολύ άβολή θέση", για κάθε ευσυνείδητο πιστό, παραδέχτηκε ο Schmalz.  
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com