20.9.13

Ο "αγιασμός" του κ. Σεραφείμ...



Ο "αγιασμός" του κ. Σεραφείμ...
.
.
Σε επιστολή που έστειλε στις 19-9-2013 προς την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, προκαλεί τους εν Ελλάδι Ρωμαιοκαθολικούς να κάνουν ένα «πείραμα» για να αποδειχθεί ΠΟΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΗ, με τα εξής λόγια:
«Επειδή ο αγαπητός κ. Γασπαράκης δημοσία γνωματεύει ως «ειδικός» ότι «καλλιεργούμε την ψευδαίσθηση ότι μόνο η Ορθοδοξία κρύβει την μοναδική αλήθεια και ότι δήθεν αυτή είναι ο Χριστιανισμός» εισηγούμενος την ανάγκη μεταλλαγής τού μαθήματος των Θρησκευτικών εις Θρησκειολογικό και τον χωρισμό Εκκλησίας και Κράτους διά να μην ομιλούμεν ατερμόνως, θεωρητικώς προκαλώ δημοσία τον κ. Γασπαράκη να διενεργηθή ενώπιόν Σας αξιότιμε κ. Διευθυντά το πολύ απλό ακόλουθο «πείραμα». Να προσέλθη η αναξιότητά μου και εκ μέρους τού κ. Γασπαράκη και της θρησκευτικής του παραδοχής ο προεστώς θρησκευτικός λειτουργός Αρχιεπίσκοπος των εν Αθήναις Καθολικών κ. Φώσκολος, να αντλήσετε νερό από την ιδία βρύση εις δύο μέρη και να τελέσωμε ενώπιόν Σας την ιεροπραξία τού αγιασμού χωρίς βεβαίως ο εκλαμπρότατος κ. Φώσκολος να προσθέση αλάτι, εις τό υπ’ αυτού αγιαζόμενο νερό. Εν συνεχεία να σφραγισθούν οι δύο αγιασμοί εις ασφαλές μέρος και μετά την πάροδο ενός μηνός να ανοιγούν διά να διαπιστωθή όχι λογικώς, αλλά υπερφυσικώς ποίος είναι ο αληθής Χριστιανισμός και ποίον ο αιώνος Θεός χαριτώνει διά των ακτίστων Αυτού ενεργειών. Ο Αγιασμός τής Ορθοδόξου Εκκλησίας παρά την προφανή αναξιότητά μου θα ευωδιάζη άσηπος, ενώ της Ρωμαιοκαθολικής θρησκευτικής κοινωνίας χωρίς την πρόσθεση άλατος θα όζη φρικωδώς. Άλλη απάντησις δεν χρειάζεται να δοθή εις τον Εντιμότατον κ. Γασπαράκην, αφού απαντά ο Πανάγιος Θεός».
Είναι άξιο περιεργείας πώς ο κ. Σεραφείμ δεν έχει δει στα καταστήματα και σε όλα τα περίπτερα της πόλης του και όλου του κόσμου βεβαίως ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΙΤΡΑ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟΥ ΝΕΡΟΥ, τα οποία είναι εκεί επί μήνες, χωρίς κανένα τους να ΟΖΗ ΦΡΙΚΩΔΩΣ… όπως απειλεί ο Δεσπότης και χωρίς βεβαίως κανένας ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΑΛΑΤΙ. (Μήπως όλα αυτά είναι "αγιασμός" του κ. Σεραφείμ;)
Από την άλλη πλευρά είναι πλέον ή βέβαιο ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ από καμία εκκλησία δεν ΕΥΩΔΙΑΖΗ ΑΣΗΠΟΣ αν δεν του βάλουν βασιλικό ή άλλο άρωμα 
Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μας εμπειρία… 
 |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Περιμέναμε κάτι σοβαρότερο ως επιχείρημα του κ. Σεραφείμ, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να πούμε ότι δεν είναι σοβαρότερο από το άλλο, που λένε οι Πεντηκοστιανοί, ότι τάχατες «μιλούν σε ξένες γλώσσες»… 
Αν η μία ή η άλλη εκκλησία είναι γνήσια, ας το δείξουν ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ και ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ της...  
Όσο για το νεράκι του Θεού, ας το αφήσουν στην αρμοδιότητα της Ελληνικής Εταιρείας Υδάτων, όσο ακόμη δεν το έχουν πουλήσει και αυτό στους εκ δυσμών φιλέλληνες συμμάχους μας… οι ένδοξοι και "ευσεβέστατοι" Κυβερνήτες μας…
=
Όσο για το ποια εκκλησία είναι ΓΝΗΣΙΑ, ο Κύριος Ιησούς, η ΚΕΦΑΛΗ της Εκκλησίας έχει δώσει τα κριτήρια: 
«Εκ τούτου θέλουσι γνωρίσει πάντες ότι είσθε μαθηταί μου, εάν έχητε αγάπην προς αλλήλους»   (Ιωάν. 13:35) 


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Επικήδειοι λόγοι - Τι βαρύτητα έχουν;


Επικήδειοι λόγοι - Τι βαρύτητα έχουν;
.
Είναι άξιο παρατήρησης πόσα λέγονται και γράφονται στις Κηδείες για τους νεκρούς... 
Το πιο περίεργο είναι ότι όλοι σε κάποιον "παράδεισο" και "ουρανό" βρίσκουν μια θέση... 
Όποια κι αν είναι η θρησκεία του, ακόμη και αν ήταν εντελώς άθεος, οι "λιβανιστές"  βρίσκουν τρόπο "να πείσουν" ότι ο νεκρός μας έχει μια θέση στα ουράνια παλάτια... 
Αλλά με ποια εξουσία το κάνουν; Από πού αντλούν την πληροφόρηση; 
Πώς είναι βέβαιοι ότι τα λόγια τους δεν είναι ΚΟΥΦΙΑ;
=
«Είπε ο Ιησούς· Εγώ είμαι η ανάστασις και η ζωή· ο πιστεύων εις εμέ, και αν αποθάνη, θέλει ζήσει» (Ιωάν. 11:25)


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



ΜΙΚΡΕΣ αμαρτίες - ΜΕΓΑΛΟ κακό...


ΜΙΚΡΕΣ αμαρτίες - ΜΕΓΑΛΟ κακό...
.
.
 Toύτο το μικρό σκαθάρι (φωτογραφία) έχει καταστρέψει χιλιάδες τεράστιους φοίνικες στη χώρα μας... 
Εκείνη η πράσινη ομορφιά καταστρέφεται από τα "δοντάκια" αυτού του ΘΗΡΙΟΥ...
=
Έτσι και η αμαρτία, η τόσο δα μικρή, μπορεί να καταστρέψει την ζωή μας ΤΩΡΑ και την ψυχή μας ΑΙΩΝΙΑ... 
Δεν μπορείς να παίζει με την αμαρτία!

=
Και μία λεπτομέρεια: 
Το σκαθάρι (που δεν υπήρχε πρώτα στην Ελλάδα), μεταφέρθηκε από την Αίγυπτο (τύπος της αμαρτίας) κατά τη μεταφορά δέντρων για μεταφύτευση από τη μία χώρα στην άλλη...
Έτσι όπως μεταφέρεται η χονδροειδής αμαρτία μέσω της ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ που μάς έρχεται από τη "χριστιανική" δύση...


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



Καιρός σποράς...


Καιρός σποράς...
.
.
Μακάρι να είμαστε πάντοτε ενήμεροι για τον "καιρό" στον οποίο ζούμε, και ανάλογα οι πράξεις και όλη η ζωή μας να εργάζεται ώστε ο Θεός να χαίρετε να αυξάνει ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΑΣ!
=
«1 Χρόνος είναι εις πάντα, και καιρός παντί πράγματι υπό τον ουρανόν. 2 Καιρός του γεννάσθαι και καιρός του αποθνήσκειν· καιρός του φυτεύειν και καιρός του εκριζόνειν το πεφυτευμένον· 3 καιρός του αποκτείνειν και καιρός του ιατρεύειν· καιρός του καταστρέφειν και καιρός του οικοδομείν· 4 καιρός του κλαίειν και καιρός του γελάν· καιρός του πενθείν και καιρός του χορεύειν· 5 καιρός του διασκορπίζειν λίθους και καιρός του συνάγειν λίθους· καιρός του εναγκαλίζεσθαι και καιρός του απομακρύνεσθαι από του εναγκαλισμού· 6 καιρός του αποκτήσαι και καιρός του απολέσαι· καιρός του φυλάττειν και καιρός του ρίπτειν· 7 καιρός του σχίζειν και καιρός του ράπτειν· καιρός του σιγάν και καιρός του λαλείν· 8 καιρός του αγαπήσαι και καιρός του μισήσαι· καιρός πολέμου και καιρός ειρήνης.» (Εκκλ. 3:1-8)  


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.