23.5.13

Το χούι βγαίνει τελευταίο...



Το χούι βγαίνει τελευταίο...

Δεν έχει καμία δουλειά η Εκκλησία επί νομοσχεδίων που ψηφίζονται ή καταψηφίζονται από εκλεγμένους βουλευτές όπως και οι βουλευτές δεν μπορούν να αποφασίζουν για τα εσωτερικά θέματα της Εκκλησίας, τόνισε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας, Μαρία Κανελλοπούλου, απαντώντας σε προηγούμενες δηλώσεις του μητροπολίτη Αμβρόσιου.
"Παρακολουθώντας βέβαια τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο να χοροστατεί στην κηδεία του χουντικού δολοφόνου Ντερτιλή, παρακολουθώντας τον να νταντεύει τους νεοναζί με παραινέσεις και στυλιστικές νουθετήσεις, δεν εκπλησσόμαστε με τη νέα ακραία σκοταδιστική παρέμβασή του.
Από την άλλη, οι δημοκρατικοί πολίτες δεν υποχρεούνται να ακολουθήσουν αυτόν και τους παρατρεχάμενούς του. Αντί να χτυπάει τις καμπάνες για ένα νομοσχέδιο, το οποίο αν έρθει τελικά στη βουλή, θέτει την ελάχιστη θεσμική βάση κατά του νεοναζισμού και του φασιστικού μίσους, ιδέες που εμπνέουν απ' ό,τι φαίνεται το μητροπολίτη, ας χτυπάει τουλάχιστον, αν δεν θέλει να κάνει τίποτα άλλο, πένθιμα τις καμπάνες για το 67% των άνεργων νέων, τις 4.000 αυτοκτονίες απεγνωσμένων ανθρώπων, για τους καρκινοπαθείς που δεν έχουν λεφτά να πάρουν τα φάρμακά τους, για τα παιδιά που πάνε στο σχολείο πεινασμένα, για τα περιβαλλοντικό εγκλήματα στην περιοχή στο όνομα του κέρδους", καταλήγει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
=
Ο λαός λέει πως ΤΟ ΧΟΥΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ... του ανθρώπου...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ

"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας
 ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Αν ξέρεις να ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΕΣΑΙ...



Αν ξέρεις να ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΕΣΑΙ...

Η μεγαλύτερη τέχνη του Σατανά είναι αυτή της ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΗΣ...
Τη μία στιγμή είναι "Άγγελος" και την άλλη "Διάβολος"...
Το ίδιο ισχύει και για τους οπαδούς του που τη μία στιγμή είναι θρήσκοι και την άλλη καρναβαλιστές...
Όπως ακριβώς οι Πολιτικοί και οι Κληρικοί...
=
Έτσι ακριβώς και στη μεγαλούπολη της Πελοποννήσου. Τη μία στιγμή είναι λάτρις του Σατανά / Καρνάβαλου και την άλλη στιγμή είναι "Αποστολική Πόλη των Ορθοδόξων"...
Τη μία στιγμή τιμά τον Απόστολο Ανδρέα και την άλλη στιγμή τον σατανόμορφο Καρνάβαλο...Είναι ακριβώς αυτό που έγραψε ο απόστολος Παύλος: 
«14 Και ουδέν θαυμαστόν· διότι αυτός ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός. 15 Δεν είναι λοιπόν μέγα αν και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζωνται εις διακόνους δικαιοσύνης, των οποίων το τέλος θέλει είσθαι κατά τα έργα αυτών». (2Κορ. 11:14-15)
 ========================================

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ

"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας
 ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Ανάσταση ή Παγανισμός;



Ανάσταση ή Παγανισμός;


Ανάσταση ή Παγανισμός;

π.Δημητρίου Θεοφίλου:

Ο παγανισμός μας υπερφαλαγγίζει, διεκδικώντας νίκη στο 2ο γύρο, όπου μας έχει σύρει, για να εξευτελίσει «τα άγια των αγίων», να αναδείξει την αδυναμία μας να αντέξουμε στο χρόνο, τη συνέπεια  και τη πίεση. Γιορτάζουμε ως δήθεν «χριστιανοί» μια ανάσταση δίχως Χριστό, με συρροή από ανεπίγνωστα πλήθη «πιστών», με οβελίες, με τζάμπο (η σχετική διαφήμιση είναι χαρακτηριστική του πασχαλινού μας ήθους),  με κροτίδες – βαρελότα – δυναμιτάκια,  με πολύ αλκοόλ που μουδιάζει τη μνήμη και με εκκλησιολογική  ασυνειδησία.
Οι πρωινές Θείες Λειτουργίες της Μ. Πέμπτης και του Μ. Σαββάτου, από κορυφαίοι πυλώνες ουσίας και συμβολικής αναπαράστασης προσώπων και γεγονότων, της πίστης μας, έχουν καταντήσει μαζικές συναθροίσεις ανεπίγνωστων – αδιάφορων ανθρώπων που πασχίζουν, άπαξ του χρόνου, να τακτοποιηθούν «θρησκευτικά», διεκπεραιώνοντας όπως – όπως  την ετήσια «μεταλαβιά» τους.
Η Μ. Παρασκευή δεν έχει καμία σχέση, επί της ουσίας,  με τα γεγονότα που συμβολίζει και αναπαριστάνει, αρκεί κάποια χρονιά,  να ακολουθήσει κανείς κάποια πομπή επιταφίου για να εξαγάγει αδάπανα τα συμπεράσματά του. Η όλη αισθητική απεικόνιση θυμίζει περισσότερο παγανιστική πομπή προχριστιανικού περιεχομένου, ή φολκλορικό ανεπίγνωστο εορτασμό.
Και τέλος φτάνοντας στη κορύφωση των γεγονότων, που είναι το Μ. Σάββατο το βράδυ, «σκοντάφτουμε» επάνω στη πλήρη αλλοίωση του ορθοδόξου ήθους, στην ισοπέδωση των εσχατολογικών αξιών της πίστης μας, και στην εξαχρείωση, του «τρόπου» διά του «χρόνου».  Όλα υποταγμένα στο νόμο της ταχύτητας, 2 λεπτά πριν και 5 μετά από τα μεσάνυχτα, «φτάνουν και περισσεύουν» για να βιώσει «επαρκώς», ο πολύξερος και παντογνώστης «ελληναράς», το πάσχα των ελλήνων, το οποίο μάλλον, εκ του αποτελέσματος,  δεν φαίνεται να έχει και μεγάλη συνάφεια με την Ανάσταση του Θεανθρώπου, στις ποικίλες ανθρωπολογικές και θεολογικές προεκτάσεις της, αλλά αυτό δεν αφορά τους πολλούς, προέχουν τα βαρελότα, η μαγειρίτσα και ο οβελίας, ο Χριστός μπορεί να περιμένει, τεμαχισμένος,  θυσιασμένος, επάνω στην αγία τράπεζα να συνεορτάσει μαζί με τα «παιδιά» Του την ΑΝΑΣΤΑΣΗ του, αλλά τα «παιδιά» του δεν μένουν πια εδώ, η μετανεωτερικότητα αντάμα με τον παλαιομοδίτικο παγανισμό, τα έχουν σύρει μακριά, από τη χάρη, τη σωτηρία, τη λύτρωση, τη όντως χαρά, το έλεος, την ενότητα των σχέσεων και την αγάπη.

=
Αφοπλιστική η εξομολόγηση του σεβαστού παπα-Δημήτρη...
Ενώ όμως το ομολογούν οι πάντες, γιατί δεν κάνουν και κάτι για να αλλάξουν οι ανούσιες συνήθειες; 
Μήπως επειδή έχουν ανάγκη τα αγήματα και τις ασεβείς για την ώρα εκείνη ανακρούσεις του εθνικού ύμνου;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ

"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας
 ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com