19.7.11




Θαύματα Χριστού και "θαύματα" ανθρώπων



Πολλοί δήθεν "θαυματοποιοί" σήμερα περιφέρονται τις χώρες και τις εκκλησίες υποστηρίζοντας ότι μπορούν να κάνουν θαύματα και να κάνουν τους ανθρώπους να πιστέψεουν.

Ο Κύριος δεν επιτελούσε τα θαύματα για να κάνει τους ανθρώπους να πιστέψουν. 

Τα θαύματα τα έκανε εφόσον αυτοί πίστευαν. Και ο λόγος ήταν ότι δεν ήθελε μια πίστη επιβεβλημένη από το θαύμα. Ήθελε να Τον αποδέχονται, να Τον πιστεύουν, να Τον αγαπούν ελεύθερα. 

Αυτό ζητά και από τον καθένα μας. Να Τον πιστεύουμε, να Τον αγαπούμε και να ζούμε όπως ορίζει Εκείνος. Τότε θα ελκύουμε   πλούσια τη χάρη Του. 

Τότε δεν θα έχουμε ανάγκη από θαύματα για να πιστέψουμε. Διότι η ζωή μας ενωμένη μαζί Του θα είναι ένα θαύμα!



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 




Οι μιναρέδες δεν είναι υποχρεωτικοί


Από το Amen.gr

__Με πρόσφατη απόφασή του το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων απέρριψε προσφυγή μουσουλμάνων κατά της απαγόρευσης που αφορά στην ανέγερση μιναρέδων στην Ελβετία. 

__Το Δικαστήριο του Στρασβούργου, αποτελούμενο από 7 Δικαστές, αποφάσισε ότι οι προσφεύγοντες δεν είναι σε θέση να εγείρουν αξίωση ως θύματα της εν λόγω απαγόρευσης, καθώς η προσφυγή απέτυχε να αποδείξει πως η απαγόρευση ανέγερσης μιναρέδων "είχε οποιαδήποτε πρακτική συνέπεια επ' αυτών."

__Οι Ελβετοί ψηφοφόροι με δημοψήφισμα το 2009 απαγόρευσαν την ανέγερση μιναρέδων, υποχρεώνοντας την Ελβετική κυβέρνηση κηρύσσοντας παράνομη στην Ελβετία τη δημόσια κλήση των μουσουλμάνων σε προσευχή μέσω αυτών.



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 



  Θρησκευτική Ελευθερία και ΑΦΜ




«... 

newsdesk Amen.gr, πηγή: protothema.gr
Ο οπαδός ορισμένου θρησκεύματος δεν έχει τη δυνατότητα «επικαλούμενος της θρησκευτικές του πεποιθήσεις να αρνηθεί την εκπλήρωση των φορολογικών του υποχρεώσεων προς το κράτος» ούτε και να αρνηθεί «την συμμόρφωσή του προς τους νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων».

Αυτό αναφέρει σε απόφασή του το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την οποία απορρίπτει προσφυγή που είχε καταθέσει αντιρρησίας συνείδησης ζητώντας  να εξαιρεθεί από το σύστημα ΤΑΧΙS και να μην φορολογείται μέσω του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).

Στην προσφυγή υποστήριζε ότι με την καθιέρωση του ΑΦΜ, οι πολίτες αντιμετωπίζονται σαν αριθμοί και όχι ως πρόσωπα και αυτό εκτός των άλλων είναι αντίθετο και με τις διδασκαλίες της Χριστιανικής Ορθόδοξης πίστης.

Το ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή κρίνοντας ότι η καθιέρωση του ΑΦΜ δεν προσβάλλει την θρησκευτική ελευθερία των πολιτών και είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Επίσης, στην απόφασή του το ΣτΕ αναφέρει ότι η υποχρεωτική απόδοση σε όλους του πολίτες ΑΦΜ, δεν καθιστά αυτούς αριθμούς, καθώς όλες οι υπόλοιπες συναλλαγές γίνονται με το ονοματεπώνυμό τους.
...»




Για να μη λέει ο καθένας ό,τι του κατέβει...
 



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 


  Προβληματικά τα οικονομικά των εκκλησιών



__Στην εφημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ" δημοσιεύθηκαν και τα εξής (έγινε απόδοση στη δημοτική):


«... 
Διάφοροι Ιεράρχες δηλώνουν ότι οι πιστοί πλέον δεν συνεισφέρουν στο «παγκάρι» της Εκκλησίας όπως παλαιότερα. Παραπονιούνται επίσης ότι δεν παίρνουν μερίσματα από μετοχές Τραπεζών. Το θέμα θα τεθεί και στη γενική συνέλευση της Εθνικής Τράπεζας, όπου η Εκκλησία έχει διψήφιο ποσοστό.  

Αν η Διοικούσα Εκκλησία έκανε μεγαλύτερη στροφή προς την πνευματική ζωή, εγκατέλειπε τα κοσμικά σαλόνια, τις «χλιδάτες» εκδηλώσεις για τα ονομαστήρια των Επισκόπων και τα προκλητικά και πανάκριβα άμφια, και αγωνιζόταν εναντίον της εκκοσμίκευσης της Εκκλησίας και της νόθευσης της Πίστης τα πράγματα θα ήτο πολύ διαφορετικά. 

Όταν ο πιστός βλέπει τη νόθευση της Πίστης υπό Αρχιερέων της Εκκλησίας διαπιστώνει εκ μέρους τους αλαζονεία, κενολογία, ζωή ξένη προς την ζωή του ποιμένα, έριδες και απουσία ταπείνωσης, τότε ο πιστός δυσανασχετεί και δεν προσφέρει στην Εκκλησία. 

Επίσης, όταν ο πιστός ακούει ότι η Εκκλησία έχει μετοχές σε Τράπεζες δυσανασχετεί. Η δυσφορία γίνεται μεγαλύτερη όταν διαπιστώνει και κακή διαχείριση των χρημάτων ή των μετοχών. Ένας αδαής επενδυτής βλέποντας το βάθος της κρίσης, φροντίζει να προστατεύσει τα κεφάλαιά του και τα αποσύρει από το χρηματιστήριο, για να τα τοποθετήσει σε ασφαλέστερες επενδύσεις. 

Οι Διοικούντες την Εκκλησίαν και διαχειριστές των Οικονομικών της δεν είδαν τόσους μήνες την κρίση για να λάβουν μέτρα για την προστασία των κεφαλαίων της Εκκλησίας; «Κλαίνε» σήμερα για την μη απόδοση μερισμάτων. Τώρα εξακρίβωσαν την πορεία των μετοχών των Τραπεζών, στις οποίες έχουν επενδύσει; 

Επιτρέπεται όμως η Εκκλησία να «κλαίει» για τις επενδύσεις της σε χρήμα και μερίσματα Τραπεζών; Δεν έχουν ακούσει οι Διοικούντες την Εκκλησίαν ότι οι «γεροντάδες» συνιστούν στους πολίτες να μη έχουν «κασελάκι» με χρήματα στην οικία τους, διότι φροντίζει ο Θεός για τα βήματά μας και την κατάστασή μας; 

Αντί τα χρήματα της Εκκλησίας να γίνονται επιχειρήσεις, για να βρίσκουν εργασία συνάνθρωποί μας και να έχει η Εκκλησία εισοδήματα διά να μπορεί να στηρίζει τα ιδρύματά της, γίνονται μετοχές Τραπεζών. 

Τα τελευταία χρόνια το Χρηματιστήριο βαδίζει από το κακό στο χειρότερο. Το ίδιο οι μετοχές. Η Διοικούσα Εκκλησία δυστυχώς δεν έχει ακούσει τίποτα. Τώρα διαμαρτύρεται για την μη απόδοση μερισμάτων. Συμβαίνει δε η Κεντρική Διοίκηση της Εκκλησίας για τρίτο χρόνο να μη λαβαίνει μερίσματα από την Εθνική Τράπεζα. Αλήθεια πώς υπερασπίζεται το συμφέρον της Εκκλησίας; 

Και κάτι ακόμη: Όταν ο πιστός ακούει για μερίσματα και μετοχές πώς έχει απαίτηση η Διοικούσα Εκκλησία να συνεισφέρει ο πιστός πολλαπλασίως;
...»





Από τα ίδια πάσχουν και οι υπόλοιπες εκκλησίες. -- Οι περισσότερες απ' αυτές.
Στους απλούς πιστούς λένε ΜΗ ΘΗΣΑΥΡΙΖΕΤΕ ΕΠΙ ΓΗΣ, αλλά οι ίδιες κάνουν περιουσίες και ύστερα ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΙΑ...


Κατά τα λοιπά, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ! 
( Αλλά όχι για τους φίλους του χρήματος... )



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 



  Απʼ την ηδονή στην οδύνη!



__Στην εφημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ" δημοσιεύθηκαν τα εξής:


«... 
Ηδονή, σημαίνει ευχαρίστηση, τέρψη, απόλαυση. Προέρχεται απʼ το ρήμα «ήδομαι», που σημαίνει αισθάνομαι ευχαρίστηση, ευφραίνομαι. Προκαλείται απʼ την ικανοποίηση ορισμένων αναγκών, ορμών ή επιθυμιών. Την αισθανόμαστε όταν γευόμαστε την τροφή ή το ποτό, όταν ικανοποιούμε το σεξουαλικό ένστικτο, αλλά κι όταν παρακολουθούμε μια συναυλία ή ένα θεατρικό έργο. Έτσι ταυτίζεται με τις σωματικές και σαρκικές απολαύσεις, που έχουν σχέση με τα ένστικτα της αυτοσυντήρησης και της διαιώνισης του είδους. 

Οδύνη, αντίθετα, σημαίνει ψυχικός πόνος, ισχυρή λύπη, θλίψη, άλγος.

Το κακό είναι όταν η ηδονή καταλήγει στην οδύνη! Όταν η ηδονή είναι η λεωφόρος της οδύνης!
...


Έτσι η ηδονή, όταν δεν είναι σωστή, δεν οδηγεί μόνο στην οδύνη, αλλά και στην απώλεια. Η οδύνη αυτή είναι απλώς ο προάγγελος του χωρισμού μας απʼ τον Θεό!

...»





Είναι ψέμα ότι η ηδονή οδηγεί πάντα στην οδύνη.
Είναι δώρο του Θεού για να ομορφαίνει τη ζωή μας και να μας ετοιμάζει για τη Βασιλεία του Θεού, όπου θα απολαύσουμε την άκρα ηδονή της κοινωνίας με τον Θεό.


Όταν όμως η ηδονή υπηρετεί την ΑΜΑΡΤΙΑ, 
τότε οδηγεί στην ΟΔΥΝΗ.

και επιπλέον...

όταν δεν είναι σωστή, δεν οδηγεί μόνο στην οδύνη, 
αλλά και στην απώλεια. 


Και το μέγα πρόβλημα είναι πως ενώ έχουμε την δυνατότητα να κυνηγήσουμε την ΗΔΟΝΗ δεν μπορούμε να αποφύγουμε την ΟΔΥΝΗ που συνοδεύει την αμαρτωλή ηδονή.

Η επιλογή είναι δική μας λοιπόν. Ας απολαμβάνουμε την ηδονή που δεν οδηγεί στην οδύνη. Στο χέρι μας είναι.


«Εφανέρωσας εις εμέ την οδόν της ζωής· χορτασμός ευφροσύνης είναι το πρόσωπόν σου· τερπνότητες είναι διαπαντός εν τη δεξιά σου». 

Ψαλμός 16:11



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε