31.1.14

Οι αυθεντίες...

Οι αυθεντίες...
.
.

Όλα τα χρόνια κάποιοι βρίσκονταν να μας πουν
πιο είναι το "σωστό" και ποιος ο δρόμος "που πρέπει να ζήσουμε τη ζωή μας"...
Βέβαια συχνά μας οδήγησαν σε αδιέξοδο και στον γκρεμό, όμως ποτέ κανείς συγνώμη δεν ζήτησε.

 =
«Μωράς δε φιλονεικίας και γενεαλογίας και έριδας και μάχας νομικάς φεύγε, διότι είναι ανωφελείς και μάταιαι»
Τίτ. 3:9  )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


Ποιος προστατεύει την Κεφαλλονιά;

Ποιος προστατεύει την Κεφαλλονιά;
.
.

Πάντως όχι τα φιδάκια της Παναγιάς που εκμεταλλεύονται οι κληρικοί για το παγκάρι τους...

Έχουμε ξαναγράψει γι' αυτό το αίσχος...
Όποιος θέλει και έχει μάτια βλέπει και συμπεραίνει...

http://neakaipalaia.blogspot.gr/2013/11/blog-post_325.html
 =
«[Ο Εζεκίας] αφήρεσε τους υψηλούς τόπους και κατέθραυσε τα αγάλματα και κατέκοψε τα άλση και κατεσύντριψε τον χάλκινον όφιν, τον οποίον έκαμεν ο Μωϋσής· διότι έως των ημερών εκείνων οι υιοί του Ισραήλ εθυμίαζον εις αυτόν· και εκάλεσεν αυτόν Νεουσθάν»
2Βασ. 18:4 )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


Ποιος έχει το γνήσιο βάπτισμα;

Ποιος έχει το γνήσιο βάπτισμα;
.
.


Γνώρισα κάποτε έναν κύριο –δικηγόρο στο επάγγελμα— που έλεγε:

«=> Γεννήθηκα Ορθόδοξος και βαπτίστηκα ως Ορθόδοξος...
=> Έγινα ύστερα Μάρτυρας του Ιεχωβά και βαπτίστηκα ως Μάρτυς του Ιεχωβά...
=> Πήγα μετά σε εκκλησία Πεντηκοστής και βαπτίστηκα ως μέλος της Εκκλησίας Πεντηκοστής...
Όμως σε κανένα από τα τρία (3) μου βαπτίσματα δεν κατάλαβα τίποτε...»
Ρωτώντας σχετικά εκπροσώπους από τα τρία δόγματα, η κοινή απάντηση όλων ήταν --ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΟ...
Προέβαλα λοιπόν την απορία μου: --ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ;
Η απάντηση από όλους ήταν κοινή: --ΑΝ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ...

Όμως η Καινή Διαθήκη έχει μία άλλη απάντηση, την οποία παραθέτουμε ευθύς αμέσως:
Ο Παύλος λέει πως

«όσοι εβαπτίσθημεν εις Χριστόν Ιησούν, εις τον θάνατον αυτού εβαπτίσθημεν;» (Ρωμ. 6:3)

και

«όσοι εβαπτίσθητε εις Χριστόν, Χριστόν ενεδύθητε» (Γαλ. 3:27)

ή, για να χρησιμοποιήσω τη Νέα Δημοτική Μετάφραση:

«μήπως λησμονείτε πως το βάπτισμα στο όνομα του Χριστού σημαίνει συμμετοχή στο θάνατό του;»

«όσοι βαφτιστήκατε στο όνομα του Χριστού, έχετε ντυθεί το Χριστό».


Από τα παραπάνω γίνονται σαφή ΔΥΟ πράγματα:
1. Ο βαφτισμένος στο όνομα του Χριστού ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
2. Ο βαφτισμένος στο όνομα του Χριστού ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

Όταν λοιπόν βλέπουμε κάποιον που λέει ότι έχει βαφτιστεί Χριστιανός, είναι απαραίτητο να μπορούμε να δούμε αυτά τα εξωτερικά σημάδια: 

(Α) να μην ζει για τον εαυτό του και
(Β) να δείχνει εξωτερικά τον Χριστό.


Και όταν κάποιος λέει ότι είναι Χριστιανός αλλά αυτά τα σημάδια δεν υπάρχουν στη ζωή του;

Απλούστατα, ο άνθρωπος αυτός ΔΕΝ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ... (και ας τον έχουν βαφτίσει 100 δεσποτάδες ή 100 ποιμένες...)

Νόμιζε..., του είπαν..., τον διαβεβαίωσαν..., αλλά κανείς δεν είχε την δυνατότητα να του αποδείξει τη γνησιότητα του βαπτίσματος.

Κάποιοι αυτό το συνδύασαν με την Α ή Β εκκλησία/δόγμα.

Η τάδε εκκλησία είναι η «Ταμειούχος της Χάριτος», τα δικά της μυστήρια/τελετές είναι γνήσια, οι άλλοι είναι αιρετικοί, τα δικά τους μυστήρια/τελετές δεν έχουν κύρος κ.ο.κ.

Όμως αν πάμε στις φυλακές θα δούμε εγκληματίες από όλες τις θρησκείες, αν πάνε στα γήπεδα θα δούμε οπαδούς από όλες τις θρησκείες, αν κοιτάξουμε στους σκοτεινούς δρόμους θα συναντήσουμε οπαδούς από όλες τις θρησκείες...

Εκείνο το ΕΝΑ που διαφοροποιεί το ΓΝΗΣΙΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ εν Χριστώ είναι η ΚΑΘΑΡΗ ΖΩΗ, η ΑΓΙΑ ΖΩΗ, η ΟΥΡΑΝΙΑ ΖΩΗ...
Όλα τα άλλα είναι «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», όπως λέει ο λαός μας, ή κακοφτιαγμένες απομιμήσεις, χωρίς αντίκρισμα στον ουρανό.
===

Το ίδιο και παραπάνω ισχύει για το Βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος.

Εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο ισχυρίζονται ότι ΕΧΟΥΝ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.
Κάποιοι προβάλλουν κάποιες εκδηλώσεις που αποδίδουν σ’ αυτό ακριβώς το γεγονός (όπως π.χ. η γλωσσολαλιά).
Αυτό, ατυχώς, τους κάνει να νομίζουν πως είναι ΑΝΩΤΕΡΟΙ από τους άλλους χριστιανούς.
Όμως υπάρχει μία ερώτηση προς όλους αυτούς:
Από την ώρα που όπως λες ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, πόσο καλύτερη έγινε η ζωή σου; πόσο πιο άγιος; πόσο λιγότερο αμαρτάνεις; πόσο περισσότερο αγαπάς τους συγχριστιανούς σου;
Αν υπάρχουν όλα αυτά, τότε θα μπορούσα να δεχτώ την παρουσία του Αγίου Πνεύματος στη ζωή σου.
Αν όμως αυτά δεν υπάρχουν, (αν είσαι σαρκικός, αν δεν έχεις υπομονή, αν είσαι πλεονέκτης και περήφανος, αν η εκκλησία σου δεν είναι χωρισμένη από τους άλλους) τότε λυπάμαι, όμως μπορώ να πω χωρίς ενδοιασμούς ότι το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ.
«Ο δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια· κατά των τοιούτων δεν υπάρχει νόμος.
Όσοι δε είναι του Χριστού εσταύρωσαν την σάρκα ομού με τα πάθη και τας επιθυμίας.»
( Γαλ. 5:22-24 )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.