10.2.12



Πόθεν η βοήθειά μας;



ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!

ΟΤΑΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΣΤΕΙΑ
ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟ!

Την ώρα που διακυβεύονται οι τύχες του λαού μας, 
κάποιοι ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΑΙΔΙΑ... 

Λέτε να μην υπάρχει άλλη ΕΙΚΟΝΑ μέσα στον προεδρικό μέγαρο; Και δεν φτάνουν όλες οι υπάρχουσες, ώστε να χρειάζεται ΑΛΛΗ ΜΙΑ από τον πνευματικό του κ. Καρατζαφέρη για να σωθούμε; ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!

 Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 

Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com


Νέος παγκόσμιος δικτάτωρ...





Ίσως δεν γνωρίζετε τι υπάρχει πίσω από αυτή την εικόνα, αν όμως χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο και θέλετε να είστε ενήμεροι για το τι συμβαίνει πίσω από το πληκτρολόγιο και την οθόνη σας, αξίζει να το δείτε.

Αν δεν ξέρετε αγγλικά, υπάρχουν ελληνικοί υπότιτλοι. 


==================================

 Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 

Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Ο νέος "Νώε"



Ο νέος "Νώε" που θα σωθεί χωρίς κιβωτό αλλά καλλιεργώντας ζαρζαβατικά στην ελληνική Μακεδονική γη...
Δυστυχώς δεν είναι ο μόνος που ακούει τη φωνή του δημιουργού (πηγαίνετε σε μοναστήρια και χαρισματικές εκκλησίες να γνωρίσετε και άλλους), όμως αυτός τουλάχιστον τον ζουρλομανδία τον φόρεσε από μόνος του... 


==================================
 Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Αντιαιρετικό Σεμινάριο στην Μητρόπολη Δημητριάδος


ΘΕΜΑΤΑ:
  • «Λάθη των ποιμένων. Όπλα στα χέρια των αιρετικών».
  • «Ψαρεύοντας σε θολά νερά. Η χρήση από τη «Νέα Εποχή» όρων με άλλο νόημα».
  • «Απειλές της «Νέας Εποχής» στην ευαίσθητη ψυχή των παιδιών μας»
  • «Απαντήσεις σε βασικές πλάνες των Πεντηκοστιανών».
  • «Τα ποιμαντικά κενά που δικαιολογούν μία «δεύτερη Πεντηκοστή» και πώς θεραπεύονται».
  • «Θεολογική θωράκιση των μελών της Εκκλησίας έναντι των αιρέσεων»

1η Ημέρα

Ξεκίνησε στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας το τριήμερο Σεμινάριο (7-9-/2), που διοργανώνει η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και είναι αφιερωμένο στην ενημέρωση των κληρικών πάνω σε θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας.
Το Σεμινάριο ξεκίνησε με τον Αγιασμό, που τέλεσε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, ο οποίος κήρυξε και την έναρξη των εργασιών του. Στον Χαιρετισμό του ο κ. Ιγνάτιος αναφέρθηκε συνοπτικά στο έργο που επιτελεί, από πολλών ετών, η Εκκλησία της Ελλάδος πάνω στα ζητήματα των αιρέσεων και της ποιμαντικής αντιμετώπισής τους, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη συμβολή του αείμνηστου π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου, στην εργασία του σχετικού Συνοδικού Γραφείου, όσο και στην διοργάνωση Ημερίδων και σχετικών Διεθνών Συνεδρίων, κατ' έτος, υπό την μέριμνα της Ιεράς Συνόδου.
Πρώτος εισηγητής ήταν ο Σεβ. Μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος & Υμηττού κ. Δανιήλ, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Λάθη των ποιμένων. Όπλα στα χέρια των αιρετικών». Ο ομιλητής τόνισε την τεράστια ευθύνη των ποιμένων - κληρικών για την σωτηρία ή την απώλεια των ανθρώπινων ψυχών και συνέστησε ότι πρέπει πάντα να συνέχει την ποιμαντική διακονία η απειλή των αιρέσεων και της παραθρησκείας, ενώ οι ποιμένες οφείλουν να βρίσκονται επί σκοπόν για την διαφύλαξη του ποιμνίου.
Στη συνέχεια ο Σεβασμιώτατος επεσήμανε εννέα (9) σοβαρά ποιμαντικά λάθη που συμβάλουν και διευκολύνουν το έργο των αιρέσεων σήμερα:
1. Η έλλειψη των απαραιτήτων πνευματικών προϋποθέσεων. Συμπέρανε ότι είμαστε αδύναμοι όταν επιχειρούμε την θεραπεία της ψυχής των αδελφών μας από την πλάνη χωρίς τις απαραίτητες, κατά Θεόν, προϋποθέσεις.
2. Η παρανόηση της Ευαγγελικής αλήθειας. Επ' αυτού τόνισε ότι απαιτείται ο φωτισμός του Αγίου Πνεύματος για να ερμηνεύουμε τις αλήθειες του Ευαγγελίου
3. Η ποιμαντική με εμπάθεια και κοσμικά κριτήρια. Παρατήρησε ότι είναι λάθος να ενεργούμε με εμπάθεια και κοσμικά κριτήρια, που δεν φέρνουν πνευματικά αποτελέσματα. Η ποιμαντική ενέργεια πρέπει να τίθεται πάντοτε κάτω από το φως του Πνεύματος του Θεού
4. Η επιπολαιότητα. Επ' αυτού σημείωσε ότι είναι λάθος να ενεργούμε με επιπολαιότητα, που, ενδεχομένως, να οφείλεται στην αδυναμία μας να αντιληφθούμε το σκοπό των Θείων ενεργειών και βουλών στη ζωή των ανθρώπων, να κρίνουμε επιφανειακά και πρόχειρα. Πρέπει να μελετούμε, με προσοχή, την κάθε περίπτωση που διαχειριζόμαστε ποιμαντικά.
5. Η παραθεώρηση της ιστορικότητας. Σημείωσε ότι είναι λάθος να
αγνοούμε την ιστορικότητα και τις επικρατούσες συνθήκες στην ποιμαντική μας.
6. Η απιστία και σκληροκαρδία μας. Είναι λάθος να μην διδάσκουμε, με υπομονή, όσους δυσκολεύονται να αποδεχθούν τις αλήθειες της Εκκλησίας.
7. Οι αντιπαλότητες και η ανθρωπαρέσκεια. Παρατήρησε ότι στην ποιμαντική μας οφείλουμε να ενεργούμε με σύνεση και να είμαστε προσεκτικοί ώστε από τις ενέργειές μας να μην προκληθεί ζημιά.
8. Οι προτεραιότητες της διακονίας μας. Σημείωσε ότι είναι λάθος για τα βιοτικά να παραθεωρούμε την αποστολή μας.
9. Η πώρωση των ανθρώπων. Είναι λάθος να αποθαρρυνόμαστε και να εγκαταλείπουμε τα έργα μας, επειδή μερικοί αντιδρούν, αντιτίθενται και πολεμούν το έργο του Θεού
Δεύτερος ομιλητής ήταν ο Μοναχός της Ιεράς Μονής Οσίου Αρσενίου του Καππαδόκου, π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης, ο οποίος μίλησε με θέμα «Ψαρεύοντας σε θολά νερά. Η χρήση από τη «Νέα Εποχή» όρων με άλλο νόημα». Ο ομιλητής αναφέρθηκε στην χρήση συγκεκριμένων όρων από τους θιασώτες της Νέας Εποχής και διάφορες Νεοεποχίτικες ομάδες, με σαφές συγκρητιστικό περιεχόμενο, που στόχο έχουν την παραπλάνηση των πιστών. Ως παραδείγματα ανέφερε τους όρους «στροφή προς τον έσω άνθρωπο», «Βασιλεία του Θεού», «πίστη», «Θετική σκέψη», «άσκηση», «Νέκρωση του εγώ», «Πνευματικότητα», «Χριστός», «Σταυρός» κ.άλ.
Τους όρους αυτούς χρησιμοποιεί η Νέα Εποχή, αλλά και η Ορθόδοξη Εκκλησία. Μόνο που η ερμηνεία που δίδεται είναι εντελώς διαφορετική. Επειδή, όμως, τα θύματα της Νέας Εποχής δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν τις διαφορές, δημιουργείται σύγχυση. Ο π. Αρσένιος επεσήμανε ότι η σύγχυση είναι σκόπιμη, άρα συνιστά παραπλάνηση και καθαρή ανεντιμότητα. «Στόχος της Νέας Εποχής είναι να γεμίσουν οι Εκκλησίες, όχι να αδειάσουν. Να γεμίσουν, όμως, με ανθρώπους με αλλοιωμένο φρόνημα, υποταγμένους στη λογική του συγκρητισμού». Ο π. Αρσένιος κατέληξε σημειώνοντας ότι «τα μέσα αντιμετώπισης της πλάνης της Νέας Εποχής, είναι η παντοδύναμη αλήθεια της πίστεως, δηλ. ο ίδιος ο Χριστός, η οριοθέτηση της πίστεως, μέσω της κατηχήσεως και η εμβάθυνση της πίστεως, διά του Ορθοδόξου βιώματος»
Τρίτος ομιλητής της 1ης ημέρας του Σεμιναρίου ήταν ο κ. Ιωάννης Μηλιώνης, Καθηγητής Πληροφορικής, ο οποίος μίλησε με θέμα «Απειλές της «Νέας Εποχής» στην ευαίσθητη ψυχή των παιδιών μας». Ο ομιλητής κατέγραψε τα όπλα της Νέας Εποχής για την διάβρωση της παιδικής ψυχής, που, δυστυχώς, έχουν ιδιαίτερη πέραση στην εποχή μας. Αυτά είναι το Παιδικό Βιβλίο, ο Κινηματογράφος, το «Παιδικό» περιοδικό, η τηλεόραση, οι τηλεοπτικές «παιδικές» σειρές και τα Video Games, Ο Η/Υ και τα On Line ομαδικά παιχνίδια, «Ο καλός ή ο λευκός μάγος» κ. άλ. Με τους τρόπους αυτούς, κατά τον ομιλητή, ο μηχανισμός της Νέας Εποχής περνά τα «Θεοσοφικά μηνύματα και «ψυχαγωγεί» τα παιδιά στα δόγματα του αποκρυφισμού».
Ως τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου ο κ. Μηλιώνης συνέστησε την ευαισθητοποίηση των γονέων, οι οποίοι πρέπει να συμβουλεύονται ενημερωμένους Πνευματικούς, τα βιβλία να ελέγχονται πριν διαβαστούν, η τηλεόραση να ανοίγει επιλεκτικά, ο Η/Υ να μη φιλοξενεί παιχνίδια και το διαδίκτυο να ελέγχεται. Τέλος, συνέστησε, «χρειάζεται Μυστηριακή ζωή, οικογενειακή αγάπη και στοργική εν Χριστώ φροντίδα προς τα παιδιά»
 Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση.


===============================

2η Ημέρα

Οι πλάνες των Πεντηκοστιανών

Συνεχίστηκε, για 2η ημέρα, το τριήμερο Ιερατικό Σεμινάριο, που διοργανώνει η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος, στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας, με θέμα «Ενημέρωση σε θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας».
Πρώτος ομιλητής της ημέρας ήταν ο Αρχιμ. Αυγουστίνος Μύρου, Ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεως Σερβίων & Κοζάνης, ο οποίος μίλησε με θέμα «Απαντήσεις σε βασικές πλάνες των Πεντηκοστιανών».
Ο π. Αυγουστίνος κατέγραψε ως τέτοιες:
Α. τον ισχυρισμό ότι κατέχουν την αλήθεια και αποτελούν την αληθινή Εκκλησία,
Β. ότι δέχονται ως μοναδικό κριτήριο της πίστεώς τους την Αγία Γραφή, Γ. την διαστρέβλωση της διδασκαλίας της Εκκλησίας περί των Ιερών Μυστηρίων, Δ. την παρερμηνεία του χαρίσματος της γλωσσολαλίας και Ε. την εφεύρεση του νέου δόγματος για την αρπαγή της Εκκλησίας.
Δεύτερος ομιλητής ήταν ο Αρχιμ. Βαρνάβας Λαμπρόπουλος, Υπεύθυνος Νεότητος της Ιεράς Μητροπόλεως Νικοπόλεως & Πρεβέζης, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Τα ποιμαντικά κενά που δικαιολογούν μία «δεύτερη Πεντηκοστή» και πώς θεραπεύονται».
Ο π. Βαρνάβας, αφού ξεκαθάρισε ότι «η Εκκλησία μας μόνο μία Πεντηκοστή δέχεται» και ότι «άλλη Πεντηκοστή δεν περιμένουμε», αλλά, κατά τον αείμνηστο π. Ιωάννη Ρωμανίδη «αυτή η Πεντηκοστή είναι μία συνεχιζόμενη εμπειρία και συμμετοχή εντός της Εκκλησίας εις τους διαφόρους βαθμούς τελειότητος...», επεσήμανε ότι, στο πλαίσιο αυτό, μας χρειάζεται μία «δεύτερη» Πεντηκοστή, αφού στην εποχή μας παρατηρούνται συμπτώματα πνευματικής νέκρας, βασικά σημάδια της οποίας, κατά τον Άγιο Συμεών τον Νέο Θεολόγο, είναι «η άγνοια και η αναισθησία».
Ως τρόπους αντιμετώπισης της νοσηρής αυτής κατάστασης και φάρμακα για την θεραπεία της, ο ομιλητής πρότεινε
«Α. την ένταξη και τον έλεγχο της προσωπικής εμπειρίας μέσα στην καθολική εμπειρία της Εκκλησίας,
Β. την εμπειρική συμμετοχή στην Εκκλ/κή αλήθεια, αλλά και την επαρκή θεολογική κατάρτιση των ασκούντων διδακτικό έργο,
Γ. την κατοχύρωση με την γλώσσα (του εκάστοτε τόπου και) της εκάστοτε εποχής της υπερβαινούσης τα νοήματα και ρήματα εμπειρίας της Πεντηκοστής (π. Ιωάννης Ρωμανίδης),
Δ. την υιοθέτηση ζωντανής κατανοητής γλώσσας για την ενίσχυση της συνειδητής συμμετοχής στη Λατρεία,
Ε. την ποιμαντική αξιοποίηση της σωστής σημασίας του θαύματος και
Στ. την αφύπνιση και άσκηση συνεχούς ετοιμότητας μέσω της υγιούς εσχατολογίας»

Τρίτος ομιλητής ήταν ο κ. Βασίλειος Τσίγκος, Αναπληρωτής Καθηγητής Δογματικής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., ο οποίος μίλησε με θέμα «Θεολογική θωράκιση των μελών της Εκκλησίας έναντι των αιρέσεων»
Ο Καθηγητής επεσήμανε «πέντε κύριους άξονες - θεμέλια, που συνιστούν τον απαραίτητο Θεολογικό εξοπλισμό, ικανό να θωρακίσει τα μέλη της Εκκλησίας έναντι των ποικιλώνυμων και πάσης μορφής αιρέσεων». Οι άξονες αυτοί είναι οι εξής:
Α. «Η Ενότητα της εκκλησίας, η οποία «σημαίνεται εν τοις Μυστηρίοις» και «διά των Μυστηρίων»
Β. Η Ορθοδοξία της Πίστεως και η Ορθοπραξία, που συναποτελούν ενιαία και αδιάσπαστη πραγματικότητα
Γ. Το Σωτηριολογικό, Εκκλησιοκεντρικό και θεραπευτικό κριτήριο της αντιαιρετικής συγγραφής των Αγίων Πατέρων
Δ. Η αποφυγή των σχισμάτων και των διαιρέσεων και
Ε. Το λειτούργημα του Επισκόπου, ο οποίος είναι ο Αρχιερέας, ο Διδάσκαλος και ο Ποιμένας της Επισκοπής, που προΐσταται και αποτελεί το ορατό κέντρο, το φύλακα και εγγυητή ενότητας της Εκκλησίας»

Ακολούθησε γόνιμος και ζωηρός διάλογος μεταξύ των συμμετεχόντων κληρικών και των ομιλητών, με συντονιστή τον Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο.


==================================
 Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com

Το πλανερό «Ευαγγέλιο» της Ευημερίας


Στην αρχαία Ινδία η ανώτερη τάξη διδασκόταν να ζει σύμφωνα με τις τρεις θεμελιώδεις αρχές, Dharma, Artha, και Kama, που το ανάλογό τους στη γλώσσα μας θα μπορούσε να είναι Αρετή, Πλούτος και Ευχαρίστηση

Δύο παρατηρήσεις στην παραπάνω πληροφορία:
1. Πόσο όμοια είναι αυτή η ινδική αντίληψη με εκείνη που χαρακτηρίζει όλους τους δήθεν «χριστιανούς» που κηρύττουν το λεγόμενο «Ευαγγέλιο της Ευημερίας»... που ξεγελάει όχι μόνο Αμερικανούς αλλά και τους Έλληνες πιθηκίζοντες οπαδούς του...

2. Πόσο όμοια είναι τούτη η ινδική αντίληψη με εκείνη που καυτηριάζει ο απόστολος Ιωάννης, όταν γράφει πως ο κόσμος τούτος διέπεται από τη την επιθυμία της σαρκός και την επιθυμία των οφθαλμών και την αλαζονεία του βίου  (Α~ Ιωάν. 2:16).
Αρετή, Πλούτος και Ευχαρίστηση για τους Ινδούς, Επιθυμία της σαρκός, Επιθυμία των οφθαλμών και Αλαζονεία του βίου για τους Δυτικούς... 

__Είναι προφανές ότι εμπνευστής και των δύο είναι ο Διάβολος, ο αρχαίος πλάνος και ψεύτης, ο εχθρός και ο ανθρωποκτόνος.

Ο Ιωάννης θα προσθέσει εν προκειμένω τη συμβουλή και προειδοποίηση: «Μη αγαπάτε τον κόσμον μηδέ τα εν τω κόσμω. Εάν τις αγαπά τον κόσμον, η αγάπη του Πατρός δεν είναι εν αυτώ» (Α~ Ιωάν. 2:15).

Συνεπώς ποιον θα ακολουθήσετε; 
Τον εμπνευστή και τα δώρα του "ευαγγελίου" της ευημερίας 
ή τον Αιώνιο Άγιο Θεό της Αγίας Γραφής;  
ΕΣΕΙΣ διαλέγετε και αποφασίζετε.  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com