Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

17.3.14

Ποια θα είναι η θανατηφόρα;

Ποια ΔΟΣΗ θα είναι η θανατηφόρα;
.
.
Όλοι οι εξαρτημένοι έχουν έναν φόβο: ποια δόση θα είναι η θανατηφόρα... 
Οι φίλοι και σύμμαχοί μας έχουν επιδοθεί σε μία "θεραπεία" που μόνο σκοπό έχει να κάνει τούτη τη χώρα ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ από τις δόσεις τους... 
Αρχικά ήταν τα περίφημα "πακέτα Ντελόρ κ.λπ.), με τα οποία χάζεψαν τον κόσμο και τον έκαναν να νομίζει πως είναι "πλούσιος"... 
Έτσι τον ώθησαν να αγοράσει γερμανικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, να πάει σε τουριστικά ταξίδια, να δανειστεί για να χτίσει σπίτια και εξωχικά... 
Και τώρα που το θύμα είναι πλέον αδύνατο να λυθεί από τα δεσμά του, έρχονται και του ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΤΗ ΔΟΣΗ που χρειάζεται για να φυτοζωεί, μέχρις ότου του πάρουν ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕ... 
Όργανα του Σατανά έπαιξαν ωραία το παιχνίδι τους και εμείς, θύματα της ανοησίας μας, πέσαμε στην παγίδα και τώρα πλέον --ποιος ξέρει για πόσες γενιές-- θα καθόμαστε να μας αρμέγουν οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
.
 =
«Άφρον, ταύτην την νύκτα την ψυχήν σου απαιτούσιν από σού· όσα δε ητοίμασας, τίνος θέλουσιν είσθαι;»
Λουκ. 12:20 )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


7.11.12

Μήπως πρέπει να ξεκολλήσει...


Μήπως πρέπει να ξεκολλήσει...

Φωτο: Πράσινο+Μπλε ecomagazine τ. Οκτ. 2012
==

__Όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις παίρνει το θέμα ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ από τους Η/Υ.
__Μήπως πρέπει να δούμε πως Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ;
__Μήπως πρέπει να καταλάβουμε πως Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ;
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

12.11.11

Η δική μου ή των άλλων;




Σαν σήμερα το 1556 ο Ολλανδός Menno Simons έγραψε σε μια επιστολή του:

Δεν μπορώ να διδάξω ούτε να ζήσω με την πίστη των άλλων.
Πρέπει να ζήσω τη δική μου πίστη όπως το Πνεύμα του Κυρίου με διδάσκει μέσω του λόγου Του
Η δική μου ζωή και διδασκαλία σε τίνος την πίστη στηρίζεται; 
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com   

6.8.11



Ο αγώνας κατά των ναρκωτικών 
είναι αγώνας για τη ζωή
 
  • ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ


Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011. ΠΗΓΗ "Ριζοσπάστης"

Το νομοσχέδιο με το οποίο νομιμοποιείται όχι μόνο η χρήση, αλλά και η διακίνηση και το εμπόριο ναρκωτικών καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) και καλεί όλες τις κοινωνικές δυνάμεις να αντισταθούν σε αυτή την πολιτική.

«Σε μια περίοδο γενικευμένης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, που η πολιτική εξόντωσης των εργαζομένων με τα συνεχή αντιλαϊκά μέτρα βρίσκεται στο αποκορύφωμά της, που ένας στους τρεις νέους είναι άνεργος που όσοι εργάζονται αμείβονται με "μισθούς" πείνας, χωρίς ασφάλεια και προοπτική, που τα μέτρα στην Παιδεία θα ορθώσουν νέους φραγμούς στη μόρφωση των παιδιών των εργαζομένων... η κυβέρνηση αποφασίζει, με τη σύμφωνη γνώμη των ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ. και ΣΥΡΙΖΑ, να προχωρήσει στην αποποινικοποίηση της χρήσης και κατοχής μικροποσοτήτων(;) όλων των ναρκωτικών, καθώς και της καλλιέργειας κάνναβης (χασίς) για προσωπική χρήση(...).

Χρησιμοποιώντας τη γνωστή επιχειρηματολογία των τελευταίων 10ετιών σχετικά με την απελευθέρωση της χρήσης, η κυβέρνηση και ορισμένα ΜΜΕ προσφεύγουν σε στήριξη του νέου νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης. Μιλούν για αποτυχία τής ως σήμερα αντιναρκωτικής πολιτικής. Όμως αποφεύγουν να αναφέρουν ότι εάν κάτι έχει αποτύχει στην πάλη ενάντια στα ναρκωτικά αυτό είναι η ισχύουσα κατασταλτική πολιτική και όχι η αναγκαιότητα καταστολής της παραγωγής, διακίνησης και χρήσης ναρκωτικών ουσιών. 

Αυτή η κατασταλτική πολιτική φυλακίζει τους χρήστες και αφήνει ελεύθερους τους εμπόρους. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ίδιοι κατασταλτικοί μηχανισμοί που θα έπρεπε να ελέγχουν την παραγωγή, διακίνηση και χρήση ουσιών αφήνουν με "προστατευτικό" τρόπο ανέπαφους τους αντίστοιχους εγκληματικούς μηχανισμούς», επισημαίνεται.

Σε ό,τι αφορά στην αποποινικοποίηση και την έννοια της κατοχής ποσοτήτων για προσωπική χρήση υπογραμμίζει ότι «είναι ανέφικτο και μάταιο να μπει κάποιος στη λογική να ορίσει ποια είναι η αναγκαία ποσότητα για προσωπική χρήση. Ο εξαρτημένος άνθρωπος έχει ανάγκη από θεραπεία και γι' αυτό χρειάζονται τόσα θεραπευτικά προγράμματα σύμφωνα με τις ανάγκες της χώρας. Στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο δε γίνεται καμία αναφορά στην ανάπτυξη δομών πρόληψης, θεραπείας και κοινωνικής επανένταξης

Το χειρότερο βέβαια είναι πως μ' αυτά τα μέτρα αποενοχοποιείται στη συνείδηση των νέων η χρήση και εξάρτηση από ναρκωτικά, στη λογική των πολιτικών του συστήματος ότι κάθε νόμιμο είναι και ηθικό. Αν κανείς συνυπολογίσει την πολιτική διάλυσης των κέντρων πρόληψης, την υποχρηματοδότηση των μονάδων απεξάρτησης (στεγνά προγράμματα) και το κυβερνητικό σχέδιο για λειτουργία στα πλαίσια των νοσοκομείων του ΕΣΥ μονάδων υποκατάστασης της ηρωίνης με άλλες οπιούχες (μεθαδόνη, βουπρενορφίνη), καταλαβαίνει πως ο μοναδικός ρόλος του κράτους απέναντι στο πρόβλημα είναι να προμηθεύει στους χρήστες "κρατική πρέζα". 

Το ΕΣΥΝ και η επιστημονική κοινότητα έχουν επανειλημμένως τονίσει ότι η παροχή υπηρεσιών απεξάρτησης ακόμα και στην περίπτωση της υποκατάστασης για ειδικές ομάδες χρηστών, πρέπει να γίνεται μέσα από ειδικά κέντρα, ειδικές εξειδικευμένες μονάδες, με εξειδικευμένο προσωπικό».

Το ΕΣΥΝ «θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την κοινή δράση όλων των κοινωνικών δυνάμεων (ανθρώπων και φορέων) που θέλουν να αντισταθούν σ' αυτή την πολιτική. Οι δυνάμεις που βρίσκονται στη γραμμή μάχης για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, έχουν τη δική τους σημαντική συμβολή σ' αυτή την προσπάθεια. 

Η κάθε οικογένεια πρέπει να εντείνει τις προσπάθειές της, αλλά και ο κάθε νέος άνθρωπος να κάνει την επιλογή του. Απέναντι σ' αυτούς που τον στέλνουν στα "αζήτητα", να επιλέξει το δρόμο του αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, για μια κοινωνία της δουλειάς, της αξιοπρέπειας, της προκοπής, μια κοινωνία χωρίς ναρκωτικά».



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε