Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΗΡΕΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΗΡΕΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

1.9.13

Ηγέτες ή ακόλουθοι;


Ηγέτες ή ακόλουθοι;
.
.
«Γιατί ψάχνουμε για ηγέτες, όταν ο Κύριος αναζητά οπαδούς; 
Γιατί ετοιμάζουμε 5ετή και 10ετή σχέδια, όταν ο Κύριος λέει "Μην ανησυχείτε για το αύριο"; 
Γιατί είμαστε προσηλωμένοι στο δικό μας όραμα, όταν ο Λόγος του Θεού μάς λέει να επικεντρώνουμε το βλέμμα μας στον Ιησού; 
Οι Χριστιανοί ηγέτες πρέπει πρώτα οι ίδιοι να είναι υπάκουοι ακόλουθοι.  
(Ματθ. 6:34, Ιακ. 4:13-14, Εβρ. 12:02)»
Rick Malm
(Από το διαδίκτυο)
=

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.



29.11.12

Ποιμένες, ας είμαστε ειλικρινείς...


Ποιμένες, ας είμαστε ειλικρινείς...

=
Υψηλότερα Από Όσο θα Έπρεπε
Ας ήμαστε ειλικρινείς, ποιμένες. Μπαίνουμε στον πειρασμό να σκεφτόμαστε τους εαυτούς μας υψηλότερα από όσο θα έπρεπε. Κατά καιρούς, τριβόμαστε με πράγματα τα οποία θεωρούμε ότι βρίσκονται κάτω από το επίπεδο της μισθοδοσίας μας. Δεν ήμαστε πάντοτε διαθέσιμοι να κάνουμε την βρώμικη δουλειά της διακονίας. Γνωρίζω ότι εγώ δεν είμαι πάντοτε έτοιμος και πρόθυμος. Ήμαστε υπερβολικά προσανατολισμένοι προς την φήμη, την θέση και την εξουσία. Επιθυμούμε να ήμαστε αναγνωρισμένοι και επιφανείς. Δεν μας ελκύει η λυτρωτική υπηρεσία ως δούλοι. Θέλουμε οι διακονίες μας να είναι καθαρές και άνετες. Τείνουμε να σκεφτόμαστε τους εαυτούς μας περισσότερο ως ανθρώπους που υποκινούν και ταρακουνούν παρά ως υπηρέτες. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή λαμβάνεις την ταυτότητά σου ως ένας πρεσβευτής. Όχι, αν εσύ κι εγώ νομίζουμε ότι οποιοδήποτε έργο της βασιλείας είναι κατώτερό μας, έχουμε γίνει αμνησιακοί ως προς την ταυτότητά μας. Και υπάρχει ένα μικρό μόνο βήμα ανάμεσα στο να ξεχάσεις την θέση που σου έχει ανατεθεί και στο να βάλεις τον εαυτό σου στην θέση του Θεού.
Του Paul Tripp, διαδίκτυο
  =
__Η αλήθεια είναι γνωστή...

__Ατυχώς απουσιάζει η διάθεση να την εφαρμόσουμε στη ζωή...
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

22.9.12

Τέτοια πράγματα δεν γίνονται...

Τέτοια πράγματα δεν γίνονται...
==
__Τέτοια συκοφαντία για τους αστυνομικούς; Αλίμονο...
__Και να ήθελαν οι ίδιοι να κάνουν τις "Φιλιππινέζες", δεν θα το επέτρεπε η "αξιοπρέπεια" των προστατευομένων προσώπων... (καλέ γιατί γελάτε;)
__Αλίμονο... σε ποια χώρα ζούμε;
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com