Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΤΡΙΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΤΡΙΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

16.3.14

Ό,τι καταφέραμε για τη νέα γενιά...

Ό,τι καταφέραμε για τη νέα γενιά...
.
.
Οι άρχοντες τούτου του τόπου με την εγκληματική τους ανικανότητα, κατάφεραν να δημιουργήσουν άλλη μία γενεά ΝΕΩΝ χωρίς μέλλον... 
Όποιος νέος το καταλάβει νωρίς, θα έχει τουλάχιστον την ευκαιρία να γυρίσει την πλάτη στους πολιτικούς και τους ανθρώπους εν γένει, και να στραφεί στον ΘΕΟ, από τον οποίο μόνον έρχεται η σωτηρία... 
Και αν τούτη η πατρίδα και οι εθνοπατέρες ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ τα παιδιά της, ο Κύριος προσδέχεται καθένα που καταφεύγει σ' Αυτόν για βοήθεια και οδηγία...
.
 =
«Και αν ο πατήρ μου και η μήτηρ μου με εγκαταλείψωσιν, ο Κύριος όμως θέλει με προσδεχθή»
Ψαλ. 27:10 )
     
«Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπαύσει»
Ματθ. 11:28  )    

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


6.11.12

Για τη "σωτηρία" της πατρίδας...


Για τη "σωτηρία" της πατρίδας...

==


Μετά από διπλές εκλογές, που προκλήθηκαν από τον κ. Σαμαρά, Μάϊο και Ιούνιο.

  • Αντί για τα πομπώδη Ζάππεια I, II, III.
  • Αντί για τα ισοδύναμα μέτρα του Ιουνίου.
  • Αντί για τα 18.5 δις ευρώ από τη διαφθορά στο δημόσιο.
  • Αντί για την κωδικό-κωδικό εξοικονόμηση από τη σπατάλη.
  • Αντί για το τρένο της ανάπτυξης που θα ξεκινούσε σε 50 ημέρες.
  • Αντί για την σκληρή επαναδιαπραγμάτευση στην Ευρώπη με τους δανειστές.

Νάμαστε... στο Ζάππειο Zero:
Μηδενικό κυβερνητικό έργο 4,5 μήνες.
Μετρολογία μέχρι τρομολαγνείας.
Οκτώ μήνες χαμένοι για τη χώρα
Μέτρα διπλάσιου κόστους.
Καμιά διαρθρωτική αλλαγή στην κρατική μηχανή που καταρρέει.
Μοναδική έγνοια: το επικοινωνιακό προφίλ του πρωθυπουργού και η αποκατάσταση της υιοθεσίας από την γερμανική δεξιά.
Κενό πολιτικής!

Και τώρα, εν όψει ψηφοφορίας, ως συνήθως:
Επίκληση για τη σωτηρία της πατρίδας!
Ο μπερντές για να καλυφθούν ευθύνες και αβελτηρίες.

.
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

28.10.12

Αμύνεσθε περί πάτρης...


Αμύνεσθε περί πάτρης...

==

__Αλλά για να ΑΜΥΝΘΕΙΣ πρέπει να έχεις ΨΥΧΗ, όπερ ανύπαρκτον σ' αυτούς που σήμερα κυβερνούν τη χώρα....
__Δυστυχώς, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ πια και στον λαό μας...


Όσον αφορά το μήνυμα του προέδρου της Βουλής των Ελλήνων για την ενότητα του λαού, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι τέτοια ενότητα, με κάποιους (και πολιτικούς;) να στέλνουν τα χρήματά τους στο εξωτερικό και άλλους (τον πολύ λαό) να στερείται από μέρα σε μέρα όλο και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ για να κλείσουν οι τρύπες που άνοιξαν οι πολιτικοί και οι συνεργάτες τους στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ που το άφησαν ΜΕΙΟΝ... αυτό μόνο σε ενότητα δεν οδηγεί (απλώς αποκαλύπτει την ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ) γι' αυτό και όλοι εκείνοι που διασπούν αυτή την εθνική ενότητα μπορούν κάλιστα και δίκαια να ονομάζονται ΠΡΟΔΟΤΕΣ. 
__Δυστυχώς κύριε πρόεδρε της Βουλής, οι Έλληνες ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
__Με το κακό σας παράδειγμα, όλοι εσείς της Πολιτικής, δεν μας αφήσατε ούτε μας εμπνεύσατε να είμαστε ενωμένοι, γι' αυτό και οι λόγοι σας είναι ΚΟΥΦΙΟΙ, και δεν βρίσκουν αντίκρυσμα σε καμία ελληνική καρδιά.
__Δυστυχώς για εσάς, ακόμη περισσότερο δυστυχώς για εμάς...
  ==
Διαβάζοντας τα παρακάτω κανείς θα μπορούσε να γελάσει, όμως τώρα πρέπει να ΚΛΑΨΕΙ... --αν μη τι άλλο--, επειδή χάθηκε η ντροπή σ' αυτούς που τα λένε... αλλά και δεν πράττουν αντίστοιχα.
==

Οι Έλληνες, ενωμένοι, μπορούμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια, να βγούμε από την κρίση και να δημιουργήσουμε νέες προοπτικές για την πατρίδα, το λαό μας και τις νέες γενιές», κατέληξε.
«Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 αποτελεί για όλους μας ημέρα ιστορικής μνήμης και εθνικής ανάτασης. Πριν από 72 χρόνια, σύσσωμος ο Ελληνισμός, με πνεύμα αξιοπρέπειας, φιλοπατρίας και αυταπάρνησης, είπε ένα αποφασιστικό «όχι» στη βία, την τυραννία και τη βαρβαρότητα του φασιστικού άξονα», τόνισε ο πρόεδρος της Βουλής, Ευάγγελος Μεϊμαράκης, στο μήνυμά του για την επέτειο του «ΟΧΙ».

«Για μια ακόμη φορά στη μακραίωνη ιστορία μας οι Έλληνες υπερασπιστήκαμε την ελευθερία, την τιμή και την ανεξαρτησία μας, με ηρωισμό που κέρδισε το σεβασμό και το θαυμασμό όχι μόνο φίλων και συμμάχων αλλά και αυτών των εχθρών μας.

Γράψαμε το Έπος του '40 πολεμώντας ενωμένοι για τις αξίες και τα ιδανικά μας. Με ομοψυχία δώσαμε και τον τιτάνιο αγώνα της Εθνικής Αντίστασης για την απελευθέρωση της πατρίδας μας. Η συνεισφορά του λαού μας στην ελευθερία, την ειρήνη και την επικράτηση των ανθρωπιστικών ιδεωδών στην Ευρώπη υπήρξε πολύτιμη και καθοριστική.

Σήμερα βρισκόμαστε πάλι σε μια κρίσιμη καμπή της ιστορίας μας και καλούμαστε να αντλήσουμε διδάγματα από εκείνη την ηρωική εποποιΐα, αλλά και από την τραυματική περίοδο του διχασμού που την ακολούθησε.

Η πεποίθηση ότι μπορούμε να διαμορφώσουμε το μέλλον μας στηριζόμενοι στις δικές μας δυνάμεις, στις ικανότητές μας, στον ανθρώπινο, πολιτιστικό και φυσικό πλούτο που η χώρα μας διαθέτει, ας αποτελεί το πρόταγμά μας.

Στρέφοντας τις προσπάθειές μας στο συλλογικό όφελος, με συνείδηση του δημιουργικού ρόλου που μπορεί να διαδραματίσει η χώρα μας στην κοινή ευρωπαϊκή πορεία, ας σταθούμε με ομοψυχία, αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία στις προκλήσεις των καιρών.

Οι Έλληνες, ενωμένοι, μπορούμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια, να βγούμε από την κρίση και να δημιουργήσουμε νέες προοπτικές για την πατρίδα, το λαό μας και τις νέες γενιές», κατέληξε.


__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com