8.5.13

Συναδελφική αλληλεγγύη;



Συναδελφική αλληλεγγύη;


__Η Αποστολή με πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου ανέλαβε την διαρκή στήριξη και αρωγή του Ιδρύματος « Το Σπίτι του Ηθοποιού» προσφέροντας καθημερινά τη σίτιση όλων των φιλοξενούμενων ηθοποιών και των φοιτητών δραματικών σχολών καθώς και την ιατροφαρμακευτική τους περίθαλψη.
__Ο Γενικός Διευθυντής του Φιλανθρωπικού Οργανισμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών κ. Κωνσταντίνος Δήμτσας επισκέφθηκε σήμερα στη 13:00 με συνεργάτες του Το «Σπίτι του Ηθοποιού» όπου τον υποδέχθηκε η Πρόεδρος του Ιδρύματος κ.´Αννα Φόνσου και πολλοί επώνυμοι καταξιωμένοι ηθοποιοί του παλαιού ελληνικού κινηματογράφου και του θεάτρου αλλά και φοιτητές δραματικών σχολών οι οποίοι διαμένουν στο ´Ιδρυμα λόγω οικονομικών προβλημάτων.
__Ο κ. Δήμτσας, που προσέφερε πασχαλινά δώρα,μετέφερε τις ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερωνύμου για Καλή Ανάσταση και την διαβεβαίωση του ότι η Αποστολή θα είναι δίπλα σας σε ότι χρειασθούν. «Από σήμερα, ανέφερε,η «Αποστολή» εξασφαλίζει τις ανάγκες διατροφής για όλη τη διάρκεια τους έτους. Είμαστε περήφανοι που σας γνωρίζουμε από κοντά, αισθανόμαστε τόσο οικείοι διότι μεγαλώσαμε με τις ταινίες σας χαρήκαμε, λυπηθήκαμε, κλάψαμε και γελάσαμε.Μα πάνω από όλα διασκεδάσαμε και διδαχθήκαμε μηνύματα ζωής ελπίδας και αγάπης.Τώρα συνεισφέρουμε το λιθαράκι μας να στηρίξουμε και να υιοθετήσουμε τις προσδοκίες σας».
__Η κα Φόνσου ξενάγησε τον κ. Δήμτσα στους χώρους του Ιδρύματος και χαρακτηριστικά υπογράμμισε: «Χωρίς την ευχή του Μακαριωτάτου και την βοήθεια του μέσω της Αποστολής θα ήταν πολύ δύσκολα για εμάς, το κόστος είναι δυσβάσταχτο και ο Αρχιεπίσκοπος ότι χρειαστεί από εμάς θα είμαστε εκεί.Την Αποστολή θα πρέπει να την μάθουν όλοι για το έργο της άλλωστε η πατρίδα μας τωρα σε αυτήν την κατάσταση που βρίσκεται μια ειναι η αποστολή της η ΑΠΟΣΤΟΛΗ».

__Γιατί τόσος ΠΟΝΟΣ από την ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ για τους ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ;
__Δεν υπάρχουν άλλες τάξεις συνταξιούχων και υπερηλίκων που θα μπορούσε να δείξει το ενδιαφέρον της;
__Και μάλιστα όταν πολλοί από αυτούς δεν ήταν και τόσο καλά "άνθη" στη ζωή τους...
=
__Μάλλον περί συναδελφικής αλληλεγγύης πρόκειται, επειδή και οι μεν και οι δε ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΑΙΖΑΝ και ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΙΖΟΥΝ...

__Κρίμα και πάλι κρίμα...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Τώρα μας κλέβουν και το ΝΕΡΟ...



Τώρα μας κλέβουν και το ΝΕΡΟ...



video




__Παλιά λέγαμε: Θα πούμε το νερό ΝΕΡΑΚΙ...

__Να που τώρα αυτή η καταραμένη ώρα έφτασε...
=


__Όλα αυτά βεβαίως γίνονται ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ...


__Οι κυβερνήσεις παίρνουν την εξουσία με την ψήφο του λαού αλλά πλέον δεν κυβερνούν ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΛΑΟΥ...

__Κάτι ανάλογο δηλαδή που έκανε ο Χίτλερ όταν ανέλαβε ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ και ύστερα έφερε το ΡΑΪΧ...


__Θλιβερή "σύμπτωση"... και τότε και τώρα πίσω από το ΚΑΚΟ βρίσκονται οι Γερμανοί ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΙ που βάζουν τους λαούς πίσω από τα ΚΑΓΚΕΛΑ...
__Και ο νοών νοείτω...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

Ανάσταση σωμάτων - αθανασία ψυχών...



Ανάσταση σωμάτων - αθανασία ψυχών...

=


__Από το Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον.


ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΨΥΧΩΝ:

ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΝΟΙΑ;

(ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ)


ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΨΥΧΩΝ:
ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΝΟΙΑ;
(ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ)

Μιχαήλ Χούλη, Θεολόγου
   Όταν λέμε «ανάσταση νεκρών» και «αθανασία των ψυχών» δεν εννοούμε το ίδιο πράγμα. Πολλοί δυστυχώς χριστιανοί συγχέουν τις ανωτέρω έννοιες. Περιληπτικά μπορούμε να πούμε τα εξής:
α) Η αθανασία των ψυχών είναι καθαρά ελληνική διδασκαλία (και όχι μόνο), ενώ η ανάσταση των νεκρών αποκλειστικά χριστιανική. 
β) Για την Εκκλησία, η ψυχή δεν είναι εκ φύσεως αθάνατη, όπως πίστευαν οι Έλληνες και ιδιαίτερα οι γνωστικοί, αλλά κατέστη αθάνατη δια της αναστάσεως του Χριστού, ο οποίος Χριστός θα ανακαινίσει, αναστήσει και αφθαρτοποιήσει και τα σώματά μας δια της δυνάμεως του Αγίου Πνεύματος.     
γ) Ο Σωκράτης δεν φοβάται τον θάνατο αλλά τον δέχεται σαν φίλο, ελευθερωτή και λυτρωτή, από την φυλακή του σώματος και των εγκοσμίων, ενώ ο Χριστός αγωνιά και ταράζεται μπροστά στην οντολογική ζημιά που ο θάνατος επιφέρει και, βλέποντας το πρόσωπο του θανάτου ως το μεγαλύτερο εχθρό του ανθρώπου, προσφεύγει στον παντοδύναμο Πατέρα του. Σύμφωνα με την προς Εβραίους επιστολή εξάλλου, «ο Ιησούς με δυνατές κραυγές και δάκρυα προσέφερε δεήσεις και ικεσίες προς Εκείνον (τον Πατέρα Του), που μπορούσε να τον σώσει» (5,7). 
δ) Ο Σωκράτης με ηρεμία πίνει το κώνειο, ενώ ο Ιησούς υποφέροντας στενάζει πάνω στο σταυρό σπαρακτικά: «Θεέ μου, Θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες;» (Μαρκ. 15,37). 
ε) Ο θάνατος αντιμετωπίζεται από τους Έλληνες φιλοσόφους, Πλάτωνα κ.α., ως κάτι το φυσιολογικό, ενώ από την Εκκλησία και την Αγία Γραφή ως κάτι το τερατώδες, αφύσικο γεγονός, που δεν ήταν στην αρχική σκέψη του Θεού, αλλά ευθύνεται γι’ αυτόν ο εθελότρεπτος άνθρωπος και ο διάβολος, ο ηθικός αυτουργός. Κατάρα θεωρείται ο θάνατος ήδη από την Γένεση, το πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, διότι κατέστρεψε την θεωτική πορεία ανθρώπου και κτίσεως. 

στ) Το Άγιο Πνεύμα είναι Εκείνος που χορηγεί την αιώνια ζωή στα σώματα των ανθρώπων, πιστών και αγίων, τα οποία σώματα δεν θεωρούνται κατώτερης μοίρας και σκλαβιά των ψυχών, όπως σε κάποιες φάσεις φαίνεται στην ελληνική και ρωμαϊκή σκέψη, αλλά εξίσου αληθινή και ισότιμη δημιουργία του Θεού όπως το πνευματικό και αόρατο της ψυχής. Το σώμα για τον απ. Παύλο άλλωστε είναι ο «ναός του αγίου Πνεύματος» (Α’ Κορ. 6,19), ιδέα παράλογη για τους Έλληνες φιλοσόφους. 
ζ) Για την Καινοδιαθηκική ανθρωπολογία, η ψυχή και το σώμα, εξαρχής και από τη φύση τους, ανήκουν στην καλή δημιουργία, διότι έτσι το θέλησε ο Θεός. Και τα δύο γίνονται κακά όταν κυριεύονται από τη δύναμη της αμαρτίας (παρέκκλισης και αποτυχίας να βαδίσουμε προς το καθ’ ομοίωση), την εξουσία της «σάρκας», που θεωρείται στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη κυρίως, «το σώμα της αμαρτίας». Η άμεση απελευθέρωση καί του σώματος καί της ψυχής από την σαρκική νοοτροπία (μετάνοια-Εξομολόγηση) επιτυγχάνεται μόνο με την ενέργεια του Παρακλήτου, ο οποίος «καινά ποιεί πάντα». Επομένως ο χριστιανός δεν θεωρεί σκοπό της ζωής του την απελευθέρωση από το σώμα, όπως συναντάμε κάποτε στην αρχαιοελληνική σκέψη, αλλά την απελευθέρωση του σώματος και της ψυχής από τη φθορά της αμαρτίας και του θανάτου. Διδασκόμαστε, στην ασκητική επίσης θεολογία, να είμαστε παθοκτόνοι, όχι όμως σωματοκτόνοι.   
η) Τέλος, πιστεύουμε ως Εκκλησία, ότι στην Βασιλεία των Ουρανών το σώμα (ο άνθρωπος) δεν θα ζει από την σαρκική του συνείδηση, τη βιολογία του δηλαδή και τη χημεία του, αλλά από την δύναμη του Αγίου Πνεύματος «εν ημίν». Όταν μιλάμε επομένως για την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, δεν εννοούμε ότι θα λάβει χώρα καταστροφή της φύσης, αλλά απελευθέρωση της ύλης και σύνολης της δημιουργίας από την «σάρκα», τη φθορά και τον θάνατο.


ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ:
  1. Βλάχου Ιεροθέου, Μητροπολίτη Ναυπάκτου,«Η ζωή μετά τον θάνατο», Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου», 1994.
  2. Βλάχου Ιεροθέου, «Ορθόδοξη ψυχοθεραπεία», Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου, 2004.
  3. Γιανναρά Χρήστου, «Η μεταφυσική του σώματος», εκδ. Δωδώνη, Αθ. 1971
  4. Cullmann Oscar, «Αθανασία της ψυχής ή ανάσταση των νεκρών;», εκδ. Άρτος Ζωής, Αθήνα 1994
Εικόνα: από agiografikesmeletes.blogspot.com, Η έγερσις του Λαζάρου


Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον      www.egolpion.com 
24  ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013


Read more:http://www.egolpion.com/anastasi_a8anasia.el.aspx#ixzz2RU4bdSf4
=
__Λόγια απλά που όμως χρειάζονται αρκετή περίσκεψη...

__Άλλο τι γνώριζες και άλλο τι μπορείς να μάθεις...

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com