19.3.11

ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟ 
ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ


Όταν οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι λένε, ύστερα δεν ξέρουν και τι κάνουν…

Αυτό προκύπτει από την ανόητη διαφήμιση επιχείρησης εστιατορίων που διαλαλεί αυτές τις μέρες ότι τα προϊόντα της «ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ»…

Σκεφθείτε τώρα πώς  αισθανθήκαμε όταν σήμερα το πρωί βρήκαμε έξω από την πόρτα μας το εικονιζόμενο διαφημιστικό φυλλάδιο γνωστής «πιτσαρίας».




Τι σχέση έχει το «Αλληλούια» με τις γεύσεις ή τις διατροφικές προτάσεις μιας επιχείρησης; 

Εκτός του ότι θυμίζει κάποιους φίλους Πεντηκοστιανούς που κάθε 7 λέξεις που λένε οι 3 είναι "Αλληλούγια" ή "Χάλλελούγια" [;]... επίσης φανερώνει ότι οι επιχειρηματίες είτε δεν ξέρουν είτε δεν σέβονται την θρησκεία που σπεύδουν να εκμεταλλευτούν για το οικονομικό τους συμφέρον… 

Ως άλλοι αρχιερείς και θρησκευτικοί γραμματείς… που σήμερα εμπορεύονται ΤΟ "ΤΙΜΙΟΝ" ΞΥΛΟ...


Κρίμα…



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.



.