8.1.14

ΚΗΦΗΝΕΣ σε Βουλή και Ιεραρχία...

ΚΗΦΗΝΕΣ σε Βουλή και Ιεραρχία...
.
.

300 ΚΗΦΗΝΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
--------------------------------------

120 ΚΗΦΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ

-----------------------------
Μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα ΤΙ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 120 ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ;

Γνωρίζει κανείς τι κάνουν όλοι αυτοί και τι προσφέρουν στον τόπο και στο λαό εκτός από ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ;
============================
Διόλου δεν υποτιμούμε το ρόλο μερικών από τους Επισκόπους σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες, ιδιαίτερα εκεί που το κράτος είναι έως ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ, όμως τα έργα αυτά θα μπορούσαν να γίνουν και αν οι εν λόγω ήταν ΜΟΝΟ 20 ή και λιγότεροι...
======================

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Ιεράς Συνόδου της Ελλαδικής Εκκλησίας, οι ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ της ελληνικής επικράτειας είναι 120, οι εξής :

  1. Αθηνών και πάσης Ελλάδος -
  2. Καρυστίας και Σκύρου
  3. Σταγών και Μετεώρων
  4. Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου Προκόπιος
  5. Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Προκόπιος
  6. Μεγάρων και Σαλαμίνος Βαρθολομαίος
  7. Θεσσαλονίκης Άνθιμος
  8. Παραμυθίας, Φιλιατών και Γηρομερίου
  9. Ιωαννίνων
  10. Περιστερίου
  11. Γρεβενών
  12. Κεφαλληνίας
  13. Καλαβρύτων και Αιγιαλείας
  14. Τρίκκης και Σταγών
  15. Καρπενησίου Νικόλαος
  16. Μονεμβασίας και Σπάρτης
  17. Ηλείας
  18. Μαντινείας και Κυνουρίας
  19. Μηθύμνης
  20. Κίτρους και Κατερίνης
  21. Φωκίδος
  22. Μυτιλήνης, Ερεσσού και Πλωμαρίου
  23. Άρτης
  24. Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου
  25. Γουμενίσσης, Αξιουπόλεως και Πολυκάστρου
  26. Λαρίσης και Τυρνάβου
  27. Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας
  28. Βεροίας και Ναούσης
  29. Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου
  30. Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης
  31. Ξάνθης και Περιθεωρίου
  32. Νικαίας
  33. Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου
  34. Ελασσώνος
  35. Σάμου και Ικαρίας
  36. Καστορίας
  37. Φθιώτιδος
  38. Μάνης
  39. Δημητριάδος και Αλμυρού
  40. Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων
  41. Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού
  42. Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας
  43. Κασσανδρείας Νικόδημος
  44. Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης
  45. Πειραιώς
  46. Σερρών και Νιγρίτης
  47. Σύρου, Τήνου, Άνδρου, Κέας και Μήλου
  48. Σιδηροκάστρου
  49. Χαλκίδος
  50. Νέας Σμύρνης
  51. Κερκύρας και Παξών
  52. Γλυφάδας, Ελληνικού, Βούλας, Βουλιαγμένης και Βάρης
  53. Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας
  54. Θήρας, Αμοργού και Νήσων
  55. Ζιχνών και Νευροκοπίου
  56. Ελευθερουπόλεως
  57. Σερβιών και Κοζάνης
  58. Μεσογαίας και Λαυρεωτικής
  59. Αλεξανδρουπόλεως
  60. Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως
  61. Πατρών
  62. Κυθήρων
  63. Αιτωλίας και Ακαρνανίας
  64. Δράμας Παύλος
  65. Σισανίου και Σιατίστης
  66. Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως
  67. Κορίνθου
  68. Τριφυλίας και Ολυμπίας
  69. Μεσσηνίας
  70. Λευκάδος και Ιθάκης
  71. Θηβών και Λεβαδείας
  72. Παροναξίας
  73. Πολυανής και Κιλκισίου
  74. Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως
  75. Ζακύνθου
  76. Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού
  77. Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης
  78. Χίου, Ψαρών και Οινουσσών
  79. Νικοπόλεως και Πρεβέζης
  80. Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου
  81. Μαρωνείας και Κομοτηνής
  82. Ευρίπου
  83. Αχελώου
  84. Δωδώνης
  85. Μαραθώνος
  86. Σταυροπηγίου
  87. Βρεσθένης
  88. Θερμοπυλών
  89. Αχαΐας
  90. Βελεστίνου
  91. Κορωνείας
  92. Νεοχωρίου
  93. Χριστιανουπόλεως
  94. Ρεντίνης
  95. Ανδρούσης
  96. Επιδαύρου
  97. Ωλένης
  98. Ελευσίνος
  99. Διαυλείας
  100. Φαναρίου
  101. Τανάγρας
  102. Σαλώνων
  103. Θαυμακού
  104. Μεσογαίας και Λαυρεωτικής
  105. Πειραιώς
  106. Αυλώνος
  107. Κοζάνης
  108. Γορτύνης και Αρκαδίας
  109. Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου
  110. Κυδωνίας και Αποκορώνου
  111. Λάμπης, Συβρίτου και Σφακίων
  112. Ιεραπύτνης και Σητείας
  113. Πέτρας και Χερρονήσου
  114. Κισάμου και Σελίνου
  115. Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου
  116. Ρόδου
  117. Κώου καὶ Νισύρου
  118. Λέρου, Καλύμνου καὶ Ἀστυπαλαίας
  119. Καρπάθου καὶ Κάσου
  120. Σύμης

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.

Τι σημαίνει αυτή η αγγελία;

Τι σημαίνει αυτή η αγγελία;
.
.
Την αγγελία την συναντήσαμε στο facebook και, ειλικρινά, δεν καταλάβαμε τη σημασία της... 
Τι βοήθεια μπορούν να πάρουν από τα άτομα που βρίσκονται εκεί πίσω οι
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ;
 ================
Μόνο μεταφράσεις;
Μόνο δακτυλογραφήσεις;
 Ή μήπως και ολόκληρη την εργασία,
όπου άλλος γράφει εργολαβικά
και άλλος παίρνει τον βαθμό;



Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.

Προς κ.κ. Σαμαρά και Στουρνάρα...

Προς κ.κ. Σαμαρά και Στουρνάρα...

.
.
Αν δεν το έχει υπόψη του 

Αερικό (φορολογία)

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Με το όνομα
αερικό φέρεται στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία φορολογία που πρώτος επέβαλε ο Ιουστινιανός Α' (527-565) που θεωρήθηκε εξαιρετικά επαχθής αφού προστέθηκε πέραν των άλλων φόρων.
Ο Γάλλος ιστοριογράφος Σαμπανί στηριζόμενος στον «Κουϊάκιο» - ψευδώνυμο του Ιάκωβου Κυζάς – (περίφημου νομοδιδάσκαλου στον 16ο αιώνα και κορυφαίου ερμηνευτή του Ρωμαϊκού δικαίου) επεξηγεί με μακρές σημειώσεις ότι το «αερικό» ήταν είδος κεφαλικού φόρου επιβαλλόμενου προς απόκτηση από μέρους των υπηκόων του δικαιώματος να αναπνέουν!
Επίσης και ο Έλληνας ιστοριογράφος Σάθας παραθέτει στη «Μεσαιωνική Βιβλιοθήκη» του (τόμος Στ’ σ.641) μεταξύ άλλων σχετικό διάταγμα του «αερικού» χαρακτηριζόμενο ως «υπέρ αέρος δίκαιον» δηλαδή ως δικαίωμα αναπνοής.
Παρά ταύτα η διπλή αυτή ερμηνεία ελέγχεται ως αβάσιμη λαμβάνοντας υπ΄ όψη ότι ο Προκόπιος ιστοριογράφος σύγχρονος του Ιουστινιανού στα περίφημα «Ανέκδοτά» του εξηγεί ότι την ονομασία αερικό την έδωσε ο ίδιος ο Αυτοκράτορας προκειμένου να δηλώσει ότι δεν επρόκειτο περί «τεταγμένου» φόρου αλλά περί «τυχαίας» είσπραξης φερόμενης και λαμβανόμενης ως από αέρος. Αντίστοιχο δηλαδή με το δημώδες και προσφιλές μέχρι σήμερα «ανεμομάζωμα».
Εξ άλλου ο Γερμανός ιστοριοδίφης Φρειδερίκος Σόφερ υποστηρίζει, κατά συμβιβαστική τρόπο του λέγειν, ερμηνεία παραδεχόμενος τον Προκόπιο αλλά και τον «Κουάκιο» σημειώνοντας: «Αληθοφανές είναι ότι ο Αυτοκράτωρ ο ίδιος χαρακτήρισε το φόρο ως από αέρος φερόμενο, αλλά είναι επίσης αληθοφανές ότι και οι υπήκοοι φορολογούμενοι συνεργούσης και της εν λόγω επωνυμίας «αερικό». ταύτισαν το πρόσθετο τούτο επαχθές βάρος ως αντίτιμο του δικαιώματος της αναπνοής αέρος».
Από φοροτεχνικής ιστορικής άποψης εις μεν το δημοσιευμένο υπό του Σάθα διάταγμα το Παλάτι ζητούσε από τους φοροεισπράκτορες «...εισκομίζειν τούτο (δηλαδή το αερικό») προς με, εν εκάστω μηνί, και λαμβάνειν απόδειξιν». Από τα αναφερόμενα όμως από τον Προκόπιο προκύπτει ότι η είσπραξη γινόταν είτε μηνιαία είτε ετήσια ως εφ άπαξ καταβολή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Βυζαντινό δημόσιο τότε εισέπραττε με τη πρόσθετη αυτή φορολογία του «αερικού» «...ανά παν έτος πλέον ή τριάκοντα κεντηνάρια».
Σημείωση: Το Βυζαντινό κεντηνάριο ήταν μονάδα βάρους ίση προς 100 λίτρες χρυσού. Κάθε λίτρα χρυσού ισοδυναμούσε με σημερινά 325 γραμμάρια. 
=
Όσο τον λαό μας θα κυβερνούν οι Πράσινοι και οι Βένετοι (γαλάζιοι) και οι Ρούσιοι (κόκκινοι) --όπως γινόταν και στα χρόνια του Ιουστινιακού δηλαδή--, καλό δεν πρόκειται να δει...  

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.