7.8.11



 "Άγιος" ή ΑΓΙΟΙ του Ίντερνετ;






Όπως μας ενημέρωσαν φίλοι, από τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία έχει προταθεί ως Προστάτης Άγιος των χρηστών του διαδικτύου ο Άγιος Ισίδωρος της Σεβίλληςερίπου 560-636).

Να και μια προσευχή που προτάθηκε για να γίνεται πριν συνδεθεί κάποιος στο διαδίκτυο:

Παντοδύναμε και αιώνιε Θεέ,
Που μας δημιούργησες κατ' εικόνα Σου και μας πρόσταξες
να αναζητούμε ό,τι είναι καλό,
αληθινό και όμορφο,
ειδικά στο θείο πρόσωπο του μονογενούς Υιού Σου,
Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
χάρισέ μας Σε παρακαλώ ώστε,
δια της μεσιτείας του Αγίου Ισιδώρου,
επισκόπου και γιατρού,
στις περιηγήσεις μας μέσω του διαδικτύου
να κατευθύνουμε τα χέρια και τα μάτια μας
μόνο σε ό,τι είναι ευχάριστο να Σένα
και να αντιμετωπίζουμε με φιλανθρωπία και υπομονή
όλες τις ψυχές που συναντούμε.
Μέσω του Χριστού του Κυρίου μας.
Αμήν.
___________________

Αλλά στο φόρουμ «ΦΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» κάποιοι αντιπρότειναν:

«Σωστή ίσως σκέψη θα ήταν η ανάθεση της "προστασίας" του διαδικτύου από κοινού στους αγίους Ισίδωρο και ΦΩΤΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ο οποίος είχε ανάλογο πολιτιστικό έργο (Μυριόβιβλος, εκχριστιανισμός-εκπολιτισμός των Σλάβων κ.λπ.) και θεωρείται μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες της ιστορίας κατέχοντας δικαίως τον τίτλο του "Μέγα".»

Και άλλο:

Το ίντερνετ δε χρειάζεται προστάτη άγιο. 
Τι να προστατεύει; 
Τους νταβατζήδες που για ένα ξεροκόμματο βγάζουν τα κοριτσάκια στο κλαρί ή τους παιδεραστές; Αυτοί έχουν προστάτες....

Άλλος όμως έγραψε:

Είναι δυνατόν να ορίσουμε εμείς τι θα κάνει ο Θεός και οι Άγιοι Του; 
Αν θέλεις άγιο για το Ιντερνέτ είναι απλό... 
Σπεύσε κάνοντας χρήση του Ιντερνέτ να αγιάσεις ΕΣΥ...



Με τούτο το τελευταίο θα συμφωνούσαμε ΑΠΟΛΥΤΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 



Σοφά λόγια





    • Όπως το κρασί μεθάει ακόμη και τους πιο δυνατούς, έτσι και η εξουσία μεθάει ακόμη και τους πιο καλούς.

    • Ματαιότητα είναι κάθε τι που δεν μπορεί να αποτρέψει τον θάνατο,  χωρίς να δίνει ελπίδα για μετά το θάνατο.


    ΠΗΓΗ "Ημεροδείκτης του Χριστιανού"





    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

    Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
    λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε 




    Εσείς ΠΩΣ πιστεύετε στα θαύματα;



    Πολλοί "πιστεύουν" στα "ΘΑΥΜΑΤΑ" και λέγοντας θαύματα θεωρούν κάθε είδους ΑΝΟΗΣΙΕΣ, όπως π.χ. ότι πέρασε κάποιο βουιτό που έννοιωθαν στο αυτί τους...

    Τα ΘΑΥΜΑΤΑ της Αγίας Γραφής ήταν ΑΛΗΘΙΝΑ ΘΑΥΜΑΤΑ, όπως όταν ένας ΛΕΠΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΕ ή όταν ένας ΤΥΦΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΑ ΕΙΔΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.

    Είναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΓΩΙΣΜΟΣ κάθε φορά που κάποιος (ιδιαίτερα Πεντηκοστιανός ή Παλαιοημερολογίτης) ισχυρίζεται ότι Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΧΑΡΗ "και πέρασε ο πονοκέφαλος".

    Παρακάτω δημοσιεύουμε τις απόψεις ενός μεγάλου ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ και μεγάλου ΠΙΣΤΟΥ, που εκφράζει τη δική του θέση.

    Συμφωνούμε μαζί του και περιμένουμε να κάνουν το ίδιο όλοι οι εχέφρονες άνθρωποι -- ακόμη και αν είναι ποιμένες εκκλησιών.



    Συνέντευξη του Francis Collins στον John Horgan για το περιοδικό “National Geographic”. 

    Ο τίτλος του άρθρου «The Scientist as Believer» (Ο Επιστήμονας ως Πιστός». 

    Δημοσιεύθηκε στο τεύχος Φεβρουαρίου 2007






    Francis Collins: The Scientist as Believer



    Horgan: Ως επιστήμονας που ψάχνετε για φυσικές εξηγήσεις των πραγμάτων και ζητάτε αποδείξεις, πώς μπορείτε επίσης να πιστεύετε σε θαύματα, όπως η ανάσταση;
    Horgan: As a scientist who looks for natural explanations of things and demands evidence, how can you also believe in miracles, like the resurrection?
    Collins:  Δεν έχω πρόβλημα με την αντίληψη ότι θαύματα είναι δυνατόν να συμβούν σε κάποιες στιγμές εξαιρετικής σημασίας, όταν υπάρχει ένα μήνυμα που θέλει να μας δώσει ο Παντοδύναμος  Θεός. Αλλά ως επιστήμονας, θέτω πολύ υψηλά στάνταρτ για να αποδεχτώ κάτι ως θαύμα.
    Collins: I don't have a problem with the concept that miracles might occasionally occur at moments of great significance, where there is a message being transmitted to us by God Almighty. But as a scientist I set my standards for miracles very high.
    Horgan:  Το πρόβλημα που έχω με τα θαύματα δεν είναι μόνο ότι παραβιάζουν αυτά που μας λέει η επιστήμη για το πώς λειτουργεί ο κόσμος. Επίσης κάνουν τον Θεό να μοιάζει πολύ ιδιότροπος. Για παράδειγμα Κάποιοι πιστεύουν ότι αν προσευχηθούν αρκετά θερμά, ο Θεός θα επέμβει για να κάνει καλά αυτούς ή κάποιον που αγαπούν. Αλλά αυτό σημαίνει πως όλοι όσοι δεν θεραπεύονται δεν είναι άξιοι;
    Horgan: The problem I have with miracles is not just that they violate what science tells us about how the world works. They also make God seem too capricious. For example, many people believe that if they pray hard enough God will intercede to heal them or a loved one. But does that mean that all those who don't get better aren't worthy?
    Collins: Στην προσωπική μου εμπειρία ως γιατρός, δεν έχω δει μια θαυματουργική θεραπεία, και δεν περιμένω να δω. Επίσης, η προσευχή για μένα δεν είναι μέσο για να κάνω τον Θεό να κάνει ό,τι θέλουμε εμείς. Είναι μάλλον μια προσπάθεια για να έρθω εγώ σε επαφή με τον Θεό. Προσπαθώ να καταλάβω τι πρέπει να κάνω εγώ παρά να πω στον Παντοδύναμο Θεό τι πρέπει να κάνει Εκείνος. Κοιτάξτε στην Κυριακή Προσευχή. Λέει, «Γενηθήτω το θέλημά Σου». Δεν λέει, «Πατέρα μας Ουράνιε, παρακαλώ βρες μου μια θέση να παρκάρω».
    Collins: In my own experience as a physician, I have not seen a miraculous healing, and I don't expect to see one. Also, prayer for me is not a way to manipulate God into doing what we want him to do. Prayer for me is much more a sense of trying to get into fellowship with God. I'm trying to figure out what I should be doing rather than telling Almighty God what he should be doing. Look at the Lord's Prayer. It says, "Thy will be done." It wasn't, "Our Father who art in Heaven, please get me a parking space."






    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

    Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,  
    λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε