Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΛΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΛΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

27.7.14

«Απαρνησάσθω εαυτόν»

«Απαρνησάσθω εαυτόν»...

.
.


Παρακαλώ γράψτε μου τη γνώμη σας: Τι σημαίνει να απαρνηθεί κάποιος τον εαυτόν του;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το ερώτημά σας μπορεί να απαντηθεί με λίγα λόγια ως εξής: 
Όταν στον Παράδεισο οι Πρωτόπλαστοι αποφάσισαν να "γνωρίζουν" το ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ, στην πραγματικότητα αρνήθηκαν αυτό το δικαίωμα στον Θεό και Πλάστη τους. Έτσι έδωσαν (νόμιζαν) αξία στον εαυτό τους. 
Η αντίθετη πορεία είναι να επιστρέψουμε τα πράγματα στην αρχική τάξη, δηλαδή ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ και ύστερα εμείς.Εκείνος Κύριος κι εμείς δούλοι Του. Εκείνος Πατέρας κι εμείς παιδιά Του. 
Δυστυχώς, ακόμη και μεταξύ των Χριστιανών δύσκολα βρίσκονται εκείνοι που αποφασίζουν τελικά να παραμερίσουν (αρνηθούν) τον εαυτό τους και να κάνουν χωρίς προϋποθέσεις το θέλημα του Θεού, που είναι αγαθό και ευάρεστο και τέλειο. Κάπου πίσω στο μυαλό μας υπάρχει πάντα ο ΕΑΥΤΟΣ μας που θέλει να ελέγχει, να εγκρίνει, να ΣΥΝ-αποφασίζει. Αλλά έτσι αποτυγχάνουμε να εκτελέσουμε τις προϋποθέσεις που θέτει ο Κύριος και καταντούμε «δούλοι πονηροί». 
Βέβαια το χωρίο συμπληρώνεται με το «αράτω τον σταυρόν αυτού», που σημαίνει να έχω ζωντανή την απόφαση, όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πρακτική μου ζωή, να μην ζω εγώ αλλά να ζει ο Χριστός εν εμοί. Οι άνθρωποι να διακρίνουν σ' εμένα και τις πράξεις μου κάτι άλλο, υπερανθρώπινο και χριστοειδές. 
Για το λόγο αυτό ο λόγος του Θεού και το Πνεύμα Του μας ελέγχουν και μας βοηθούν να επανέλθουμε στη νέκρωση του εαυτού μας, και να γίνουμε κατάλληλοι να ευαρεστήσουμε στον Θεό. 
Αυτά εν συντομία και με την ευχή εμείς να αποδειχθούμε «δούλοι αγαθοί». | _
=================


29.6.14

Το εξωτερικό του ανθρώπου...

Το εξωτερικό τού ανθρώπου...

.
.
Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει ότι, «Η ομορφιά έχει βάθος μόνο όσο το δέρμα».
Δίνουμε πολύ προσοχή, χρόνο και χρήματα στην εμφάνισή μας, επειδή γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι παρατηρούν την ομορφιά και δεν είναι κακό να θέλεις να παρουσιάσεις τον εαυτό σου όσο καλύτερο γίνεται. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά περισσότερα σε ένα πρόσωπο από την εξωτερική του εμφάνιση. 
Σχεδόν τα πάντα στη ζωή είναι ωραία στην εξωτερική τους εμφάνιση, κάτι που παρατηρούμε καθημερινά στα δημιουργήματα του Θεού, αλλά αυτό απέχει πολύ από το βάθος της ιστορίας. 
Για εμάς τους ανθρώπους, εκείνο που μετράει περισσότερο είναι η καρδιά, ο εσωτερικός άνθρωπος. 
Αυτό το είδος της ομορφιάς είναι κάτι που όχι μόνο δεν ξεθωριάζει με την ηλικία αλλά, αντίθετα, ομορφαίνει ακόμη περισσότερο. 
Ο Παύλος σχολίασε: «Τα κατά πρόσωπον βλέπετε» (Β΄Κορ. 10:7). 
Ο Ιησούς σημείωσε ότι η εξωτερική εμφάνιση ορισμένων ανθρώπων δεν κρύβει τίποτε καλό μέσα (Ματθ. 23:26-28). 
Και δίδαξε ως συμπέρασμα, ότι πρέπει να δίνουμε περισσότερη προσοχή στο εσωτερικό του ανθρώπου, επειδή ένα καλό και ωραίο περιεχόμενο δεν πρόκειται ποτέ να λερώσει το εξωτερικό όταν ξεχειλίσει.


=================


9.2.14

Η αλήθεια να λέγεται...

Η αλήθεια να λέγεται...
.
.

Επειδή κάποιοι τείνουν να παρερμηνεύουν τα δημοσιεύματα αυτής και των άλλων σελίδων μας, κάνουμε γνωστό ότι…
-------------------

ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ:
= Όσους διδάσκουν αναρχία και άρνηση απόδοσης των νόμιμων δασμών και φόρων… 

= Όσους δεν πληρώνουν εισιτήρια, διόδια και άλλα τέλη, ενώ έχουν και μπορούν 

= Όσους χρησιμοποιούν αλλοδαπούς για μικρότερα ημερομίσθια και χωρίς ασφάλιση 

= Όσους ψηφίζουν εκείνους που μας στερούν δικαιώματα και ελευθερίες 

= Όσους προσπαθούν με κάθε τρόπο να διαδώσουν αναπόδεικτες εναλλακτικές ιατρικές, φάρμακα και ψεύτικα θαύματα 
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ:
= Την αλήθεια των πραγμάτων… 

= Κάθε προσπάθεια και πρωτοβουλία χωρίς όρους βοήθειας αναξιοπαθούντων… 

= Κάθε φωνή που στηρίζει τα δικαιώματα του λαού απέναντι στους διάφορους Εφιάλτες που παρέδωσαν αυτή τη χώρα σε ξένους… 
ΤΕΛΟΣ:
= Δεν περιμένουμε καλό από κανέναν άνθρωπο, οργανισμό ή σύστημα. 

= Δεν ελπίζουμε καλό από κανέναν επίγειο μηχανισμό.
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ:
Συστήνουμε τις αποστολικές προτροπές: 

= «Μη νικάσαι υπό του κακού, αλλά νίκα διά του αγαθού το κακόν» (Ρωμ. 12:21). 

= «Δούλος εκλήθης; μη σοι μελέτω· αλλ’ ει και δύνασαι ελεύθερος γενέσθαι, μάλλον χρήσαι» (Α΄ Κορ. 7:21).
.
 =
«έχοντες συνείδησιν αγαθήν, ίνα, ενώ σας καταλαλώσιν ως κακοποιούς, καταισχυνθώσιν οι συκοφαντούντες την καλήν σας εν Χριστώ διαγωγήν»
1Πέτ. 3:16  )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.


21.12.13

Η γνώση του καλού και του κακού...

Η γνώση του καλού και του κακού...
.
.

**************************************** 
ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,
ΛΕΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

ΟΜΩΣ ΧΘΕΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 
ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ... 
****************************************
=
Το δέλεαρ του ΑΡΧΑΙΟΥ ΟΦΕΟΣ ήταν η «ικανότητα» της γνώσης του ΚΑΛΟΥ και του ΚΑΚΟΥ... 
Αυτό πίστεψε ο άνθρωπος και 
ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟ ΚΑΚΟ... 
  • Κάθε φορά που κάποιος ψηφίζει στις εκλογές, κάνει αυτό ακριβώς: 
Διαλέγει το καλό του ή το κακό του... 
Και κατά φυσική νομοτέλεια 
ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...  

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ     « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 



ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ
    
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
ΣΤΟ FACEBOOK
        
« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :

Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.


1.7.13

Το ΚΑΛΟ μπορεί να επιστρέψει...



Το ΚΑΛΟ μπορεί να επιστρέψει...
=
Δείτε το βίντεο.
Δεν χρειάζεται να ξέρετε άλλη γλώσσα.
Είναι στη γλώσσα των εικόνων...

Πραγματικά.
Το ΚΑΛΟ μπορεί να επιστρέψει.
Ας το πράτουμε λοιπόν -- ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ

"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

« Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας
 ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

neakaipalaia@gmail.com

4.5.11


Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ






   Πόσο ελεύθερος είναι ο χριστιανός; Υπάρχει τίποτα που να τον δεσμεύει; Τι εννοεί ο Παύλος όταν λέει «στην ελευθερία, που σας χάρισε ο Χριστός μένετε σταθεροί»;

   Είναι αυτονόητο, πως δεν μπορεί να σημαίνει ούτε αναρχία ούτε ασυδοσία. Και πρώτα απ' όλα όχι μονάχα ο χριστιανός αλλά κάθε άνθρωπος είναι μεν ελεύθερος αλλά την ελευθερία του αυτή την ασκεί μέσα σ' ένα ορισμένο πλαίσιο. Δεσμεύεται από μια θέληση ανώτερη από τη δική του. Μπορεί να παραβεί το θέλημα του Θεού αλλά δεν μπορεί να ξεφύγει από τις συνέπειες αυτής της παραβάσεως. Δεν μπορεί να ακυρώσει το θέλημα του Θεού.

   Του χριστιανού η ελευθερία δεσμεύεται από την αγάπη. Η αγάπη του προς τον Θεό και η αγάπη του προς τους ανθρώπους του υπαγορεύουν τι του επιτρέπεται. Δεν έχει νόμο αλλά έχει μια αρχή ανώτερη από το νόμο. Είναι ο νόμος της αγάπης, που ο Ιάκωβος τον ονομάζει «νόμο της ελευθερίας» (Ιακώβου 2,12).

   Το σύνθημα λοιπόν «αγάπα με και κάμε ότι θέλεις» καθορίζει τη γραμμή και τα όρια της ελευθερίας μας. Όταν αγαπώ τον διπλανό μου δεν θα κάμω τίποτε που θα τον βλάψει ή θα τον σκανδαλίσει. Ούτε θα κάμω τίποτε που θα βλάψει εμένα τον ίδιο. Είμαι ελεύθερος να πάω όπου θέλω, να πω ότι θέλω, να πιω ότι μου αρέσει αλλά.... Είναι όλα στην εξουσία μου αλλά όλα δεν συμφέρουν στην πνευματική μου ανάπτυξη. Ούτε είναι συντελεστικά για το πνευματικό καλό των γύρω μου ανθρώπων. Ελεύθερος είμαι να πέσω από ένα γκρεμό ή να πέσω στη θάλασσα. Φυλάγομαι όμως, το ένστικτο της αυτοσυντήρησης είναι ο περιορισμός και η ασφάλεια μου. Το ίδιο γίνεται με τον πνευματικό άνθρωπο. Το νέο πνευματικό ένστικτο, που το πνεύμα του Θεού εγκαθιστά μέσα του αυτό του καθορίζει τη γραμμή πορείας. Και είναι μία γραμμή ασφάλειας.

Μ. Β. Κ.



ΠΗΓΗ: «ΑΣΤΗΡ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ» -- ΜΑΡΤΙΟΣ 2011






____________________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε