26.9.12

Τελικά υπάρχει ελπίδα σ' αυτό τον τόπο;

Τελικά υπάρχει ελπίδα σ' αυτό τον τόπο;

=
Η σύλληψη [του Παστίτσιου] ήταν παράνομη
Το ζήτημα της οριοθέτησης της ελευθερίας του λόγου για την προστασία της τιμής του ατόμου δεν μπορεί να λυθεί, αν δεν ληφθούν υπόψη όλες οι περιστάσεις της κάθε συγκεκριμένης περίπτωσης. Την ονομασία «Πατέρας Παστίτσιος» δεν μπορώ να την κρίνω αποκομμένη από το όλο κείμενο. Ετσι μόνο μπορεί να καταλάβει κανείς αν συνάγεται από αυτό κακοβουλία, που είναι προϋπόθεση για την αξιόποινη πράξη της προσβολής της μνήμης νεκρού. Εξάλλου πρόκειται για κατ' έγκληση διωκόμενο αδίκημα, και έγκληση, που μπορούν να την υποβάλουν μόνο συγγενείς του νεκρού, προφανώς δεν υπήρχε. Ενέργειες των συγγενών ή εκ διαθήκης κληρονόμων απαιτούνται και για την αστική προστασία της μνήμης του νεκρού. Επομένως η αστυνομική ενέργεια της σύλληψης κ.λπ. ήταν παράνομη και δείχνει λογοκριτικό πνεύμα.
* Ο Μιχάλης Σταθόπουλος είναι ομότιμος καθηγητής της Νομικής Σχολής του Παν. Αθηνών
=
__Το βουνό το βλέπουμε ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ...
__Αν όμως κρατούμε τα μάτια μας κλειστά (εθελοτυφλούμε), τότε δικαιολογημένα ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ και οδηγούμαστε μέχρι την παρανομία... όχι εν ονόματι του νόμου αλλά εν ονόματι των εκμεταλλευτών του γέροντα... όπως την έπαθε μ' αυτή την ιστορία η "θρησκευτική" Αστυνομία... Κρίμα!

__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Πανελλαδική Απεργία σήμερα...

Πανελλαδική Απεργία σήμερα...

Φωτο από το facebook
==


__Χωρίς λόγια.



__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Δεν είναι αυτή η ελληνική οικονομία...

Δεν είναι αυτή η ελληνική οικονομία...
Φωτο από φίλο στο facebook
==
__Όχι, καλέ! Η καλύβα αυτή δεν είναι η ελληνική οικονομία...
__Η ελληνική οικονομία είναι ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.

__Και μην ξεχνάτε ότι εμείς την καταντήσαμε έτσι,
>>>με τον τρόπο που ζούμε και
>>>με τους ανθρώπους που ψηφίζουμε για "ΗΓΕΤΕΣ" μας...
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Τί θα χάσουμε αν βγούμε από το ευρώ;

Τί θα χάσουμε αν βγούμε από το ευρώ;
=

Χάρυ Κλύν.

Τί θα χάσουμε αν βγούμε από το ευρώ;

Ας βγούμε από το ευρώ και ας σταματήσουν να γίνονται εισαγωγές. Και ας πεινάσουμε όπως προσπαθούν να μας πείσουν οι ξένοι και οι έλληνες δοσίλογοι των καναλιών.
Όλοι λένε ότι θα σταματήσουν να γίνονται εισαγωγές, αλλά έκατσε κανείς από εσάς να σκεφτεί τι ακριβώς εισάγουμε και τι ακριβώς να πάψει να έρχεται στην Ελλάδα;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε αυτοκίνητα. Τότε να δείτε κλάμα που θα ρίξουν Γερμανοί και Γάλλοι που δεν θα ξαναπουλήσουν ούτε ένα αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε γάλα, τυριά και βούτυρο. Τότε να δείτε κλάμα που θα ρίξουν τα φασιστόμουτρα οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε ξηρούς καρπούς από την Τουρκία.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε καρπούζια και σταφύλια από την Αφρική.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε σταφίδες από την Χιλή (αν είναι δυνατόν!)
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε σπορέλαια και άλλα γράσα.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε ρετσίνα από την Καλιφόρνια (θου Κύριε).
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τις εκατοντάδες είδη από οινοπνευματώδη ποτά.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τυριά, κονσέρβες, κέικ, ζαμπονάκια κλπ.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε κινητά, τηλεοράσεις, υπολογιστές και τα χίλια δυο ηλίθια γκάτζετ που στραβώνουν τον κόσμο.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τα εκατοντάδες είδη καπνού, πούρων και άλλων δηλητηρίων.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τα πατζάρια τουρσί από την Γερμανία (θεέ μου, θεέ μου).
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τα δεκάδες είδη ξένων γλυκών και σοκολατοειδών
που στέλνουν τα λεφτά μας στο εξωτερικό και την χοληστερίνη στα ύψη.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια, και πληθώρα από άχρηστα είδη για το σπίτι (μέχρι κόφτης για να κόβεις σε ίσια κομμάτια την μπανάνα υπάρχει!!!).
Ας επιστρέψουμε στην εποχή του 60.
Ας περπατήσουμε και πάλι ήσυχοι στον άδειο δρόμο.
Ας κοιμηθούμε το βράδυ χωρίς να ξυπνάμε από τον κάθε αργόσχολο ηλίθιο που τριγυρνάει με το αμάξι ακούγοντας τουρκογύφτικα καψουρολαϊκά ή χαζά ραπ στην διαπασών.
Ας φάμε λιγότερο και ας χάσουμε το υπέρβαρο λίπος μας.
Ας κάνουμε πάλι γιορτές-ρεφενέ.
Ας ξανακάνουμε αληθινούς φίλους, αντί για τους ηλεκτρονικούς που έχουμε σήμερα.
Ξυπνάτε ..... Έλληνες.
Έχουμε περάσει δια πυρός και σιδήρου.
Έχουμε δώσει τα φώτα του πολιτισμού στον κόσμο.
Έχουμε τσακίσει στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο την ιταλική και γερμανική υπερδύναμη.
Και έχουμε καταντήσει σήμερα να ζητιανεύουμε από τους ...ευρωπαίους
και να τους παρακαλάμε να μας ..... ώστε να έχουμε βίντεο και κινητά.
Και από πάνω καθόμαστε και μας βρίζουν, αφού δεν έχουμε πλέον ΚΑΘΟΛΟΥ αξιοπρέπεια.

ΣΧΟΛΙΟ: Πάντα η απλή σκέψη είναι η πιο σοφή.... (Ας με συγχωρήσει ο κ. Κλυν που άλλαξα δύο τρεις λέξεις... Το κείμενο θα το βρείτε στο
http://dailynews24.gr)

Χαίρετε εν Κυρίω

π. Φώτιος Βεζύνιας

 =====================

__Η προπαγάνδα είναι το χειρότερο όπλο του κατακτητή:
  • Σε ναρκώνει και σε νεκρώνει...
  • Σε κάνει να πιστεύεις τα ψέματα που θέλει, και να μην βλέπεις τις αλήθειες που ξέρεις...
__Είναι ολοφάνερο πλέον ότι σε συνεργασία με τους οσφυοκάμπτες που μας κυβερνούν, και ΒΑΣΗ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, προσπαθούν να κλέψουν από τους Έλληνες όλα όσα έχουν κάποια αξία, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ...
__Ας μην τους το επιτρέψουμε.

__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Θρησκευτικός τουρισμός...

Θρησκευτικός τουρισμός...
=
Τα θρησκευτικά προσκυνήματα στηρίζουν μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων δολαρίων
Τα θρησκευτικά προσκυνήματα, τα θαύματα και ο μυστικισμός αποτέλεσαν ανέκαθεν αντικείμενο εκμετάλλευσης εκατομμυρίων ευλαβών προσκυνητών σε σχέση με δημοφιλείς ιερούς τόπους (Άγιοι Τόποι, Παλαιστίνη, Μοναστήρια, Μνήματα Αγίων, τόποι μαρτυρίου κ.λπ. Το ίδιο βεβαίως ισχύει και για άλλες θρησκείες (Μουσουλμανισμός, Βραχμανισμός κ.ο.κ.).
Ο παγκόσμιος "προσκυνηματικός τουρισμός» περιλαμβάνει ένα πλήθος επιχειρήσεων από τουριστικούς πράκτορες και πάγκους με σουβενίρ στην άκρη του δρόμου και ξενώνες προσκυνητών, μέχρι τους ίδιους τους διαχειριστές των ιερών τόπων. Τα θρησκευτικά ταξίδια παράγουν πάρα πολλά χρήματα κάθε χρόνο, τονώνοντας τις τοπικές οικονομίες και παρέχοντας απασχόληση σε χιλιάδες άτομα, χωρίς όλα αυτά να έχουν οποιοδήποτε ενδιαφέρον για την όποια (αν υπάρχει) πνευματική ουσία της υπόθεσης.
"Τα προσκυνήματα ήταν πάντα μία εμπορική υπόθεση, όπως και η ίδια η θρησκεία", λέει ο καθηγητής Ian Reader του Πανεπιστημίου του Manchester. «Οι ρίζες του τουρισμού ξεκινούν από τα προσκυνήματα, καθώς οι πρώτες οργανωμένες εκδρομές στην Ευρώπη οργανώθηκαν από Βενετούς εμπόρους που έλεγχαν τότε την Μεσόγειο. Αυτοί οργάνωσαν τις πρώτες εκδρομές στους χριστιανικούς Αγίους Τόπους κατά τη μεσαιωνική εποχή".
«Οι εισφορές των προσκυνητών στις τοπικές οικονομίες δεν μπορούν να υποτιμηθούν», τόνισε ο ίδιος. «Μόνο ένα προσκύνημα στην Ιταλία (San Giovanni Rotondo) απέφερε στην πόλη έσοδα 56,8 εκατομμυρίων δολαρίων στηρίζοντας την τοπική οικονομία».
Άλλοι προορισμοί όπως η Λούρδη αποτελούν πλέον θρησκευτικά εμπορικά σήματα (branding) και ολόκληρες πόλεις έχουν δημιουργηθεί γύρω από μοναστήρια και ναούς αφιερωμένες στην επιχείρηση των αγίων. Υπαίθριοι πάγκοι, εστιατόρια, ξενώνες και τουριστικά γραφεία οφείλουν την ύπαρξή τους σε 100 εκατομμύρια προσκυνητές κάθε χρόνο.
Τα τουριστικά έσοδα υπόκεινται σε εποχιακές διακυμάνσεις, και συχνά οι επιχειρήσεις γύρω από τα ιερά λειτουργούν μυστικά ως μισθοφόροι του συστήματος, γι’ αυτό και ο υπολογισμός του οικονομικού κέρδους είναι δύσκολος.
Ωστόσο, ο S. Vijayanand, συγγραφέας του βιβλίου "Κοινωνικο-οικονομικές Επιπτώσεις στον Προσκυνηματικό Τουρισμό» (“Socio Economic Impacts in Pilgrimage Tourism» – 2012), εκτιμά ότι ο προσκυνηματικός τουρισμός αξίζει μέχρι και 8 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επίσης οι ίδιες οι χώρες υποδοχής επωφελούνται από τα έσοδα του θρησκευτικού τουρισμού χτίζοντας υποδομές. Η Σαουδική Αραβία π.χ. πρόσφατα αποφάσισε για ένα σχέδιο ανάπτυξης 16,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για βελτίωση των μέσων μεταφοράς και μια νέα σιδηροδρομική γραμμή που ονομάστηκε «Μετρό της Μέκκας" που θα εξυπηρετεί τα 2,5 εκατομμύρια προσκυνητές που επισκέπτονται την πόλη για το Χατζηλίκι.
Τα τουριστικά έσοδα παρέχουν επίσης μεγάλο μέρος της ταμειακής ικανότητας της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Το Κράτος του Βατικανού –ως θεματοφύλακας των Ιδρυμάτων και Μουσείων της Εκκλησίας, είχε ένα πλεόνασμα 22 εκατομμυρίων δολαρίων, χάρη στους τουρίστες.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Ταξιδιών του ΟΗΕ υπολογίζει ότι το 2007 ο θρησκευτικός τουρισμός ήταν το "ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα των ταξιδιών". Το 2007, το Γραφείο Προσκυνημάτων του Βατικανού, (Opera Romana Pellegrinaggi), έκανε πενταετές συμβόλαιο με αεροπορική εταιρεία για πτήσεις τσάρτερ με προσκυνητές από όλο τον κόσμο με σύνθημα: "Ψάχνω για το πρόσωπό σου, Κύριε»…
Αλλά οι πιστοί που ζητούν θεία βοήθεια προτιμούν επίσης τόπους όπως η Λούρδη, η οικονομία της οποίας στην πραγματικότητα στηρίζεται στα προσκυνήματα. Στη Λούρδη το 2010 υπήρχαν 30 ιερείς πλήρους απασχόλησης, 292 υπάλληλοι πλήρους απασχόλησης και 120 εποχικοί. Επίσης υπήρχαν περισσότερους από 100.000 εθελοντές που φροντίζουν τις ανάγκες των επισκεπτών, πολλοί από τους οποίους ταξιδεύουν στη Λούρδη ελπίζοντας κάποια θαυματουργική θεραπεία. Έτσι το 90% από τα 23 εκατομμύρια δολάρια στον προϋπολογισμό της Λούρδης προέρχεται από δωρεές προσκυνητών.
Τα σουβενίρ επίσης αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της αγοράς των προσκυνημάτων – χωρίς αυτά θα υπήρχαν λιγότεροι προσκυνητές, και χωρίς προσκυνητές η κίνηση θα ήταν λιγότερο έντονη. Ο Καθηγητής Reader σημειώνει ότι «το εμπόριο υπήρξε αναπόσπαστο μέρος των προσκυνημάτων από την αρχή". Πράγματι, τα ιερά αντικείμενα και σύμβολα της θρησκείας (λείψανα, κόκαλα, πέτρες, χώμα, νερό, λάδι κ.λπ.) υπήρξαν αντικείμενα εμπορίου όλα τα 2000 χρόνια του χριστιανισμού και όπως φαίνεται θα εξακολουθεί να είναι έτσι.
"Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός των θρησκευτικών προσκυνημάτων και του χρήματος. Τα θρησκευτικά προσκυνήματα και τα χρήματα βαδίζουν πάνε χέρι-χέρι», κατέληξε ο Καθηγητής Reader. Μπορεί η διαφήμιση να είναι ένας σύγχρονος τρόπος για προσέλκυση προσκυνητών σήμερα αλλά και οι πιστοί από μόνοι τους έχουν βρει ένα αναζήτησης της σωτηρία από την εποχή των Σταυροφοριών κι αυτό δεν μπορούσαν να το αφήσουν ανεκμετάλλευτο οι εξίσου κερδοσκόποι τουριστικοί πράκτορες και ηγεσίες των εκκλησιών.
Και από ευλάβεια;
Ιερείς ή πάστορες διαφόρων θρησκευτικών ρευμάτων συχνά επιβλέπουν αυτές τις εκδρομές, προσθέτοντας μια επιπλέον αίσθηση ιερότητας στο ταξίδι. Ωστόσο, οι σύγχρονοι προσκυνητές ενδιαφέρονται περισσότερο να πάρουν φωτογραφίες και βίντεο παρά για πνευματικές εμπειρίες. Αυτό οδήγησε σε ένα νέο στόχο των τουριστικών πρακτόρων, που δημιουργούν πακέτα που συνδυάζουν το «πνευματικό» με το «κοσμικό»… Χαρακτηριστικό παράδειγμα το προσκύνημα στην Αγία Σοφία την ημέρα αλλά και ξενύχτι στα κέντρα με τα «χανουμάκια» και το «χορό της κοιλιάς» τη νύχτα… και βέβαια αγορές στην κλειστή αγορά της Πόλης.
Σκεφθείτε πως ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έμεινε αδιάφορη στο θέμα και θέλει να αξιοποιήσει ακόμη περισσότερο τις διαδρομές προσκυνηματικού τουρισμού, όμως πλέον ως «Πολιτιστικές Διαδρομές» που θα ενδιαφέρουν εξίσου θρήσκους και άθεους.
Η κ. Penelope Denu, διαχειριστής της ειδικής επιτροπής της ΕΕ, δήλωσε ότι αυτές οι διαδρομές προσκυνηματικού τουρισμού  δεν είναι μόνο προνόμιο των ευλαβών. «Όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν τώρα αυτά τα ταξίδια χωρίς να έχουν κανένα θρησκευτικό ενδιαφέρον».
Κατά σύμπτωση οι κληρικοί των εκκλησιών βρίσκουν όλο και περισσότερο οικονομικό.

ΠΗΓΗ: «How religious pilgrimages support a multi-billion dollar industry»,
http://wwrn.org/articles/38133/
 
=
__Τα γεγονότα δεν είναι μονοσήμαντα. Πίσω από αυτά υπάρχουν άλλοι παράγοντες και παράμετροι που καθορίζουν πολιτικές και πρακτικές.
__Πολλοί έχουν επάγγελμα τον ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ τουρισμό και καλά κάνουν. Το δικό μας ερώτημα είναι ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Σ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ;
__Επί τέλους είναι ο Θεός των Χριστιανών ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ή δεν είναι; 
__Γιατί, λοιπόν, χρειάζεται να πάνε οι άνθρωποι ΕΔΩ ή ΕΚΕΙ για να Τον συναντήσουν; 
__Ας αναρωτηθούμε, λοιπόν, ποιος (ποιο πνεύμα) κρύβεται  πίσω από όλα αυτά...
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Όλα δικαιολογούνται για την κονόμα

Όλα δικαιολογούνται για την κονόμα...
=
Ακόμα και εικονικά διαζύγια σκαρφίζονται κάποιοι προκειμένου να αποκομίσουν μία σειρά από προνόμια που συνεπάγεται η αυτοτελής φορολόγηση.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ταχυδρόμος» τον τελευταίο χρόνο είναι πολύ περισσότεροι, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, οι φορολογούμενοι που προσέρχονται στις Εφορίες της Μαγνησίας και επικαλούμενοι ότι είναι σε διάσταση και ότι έχουν κινηθεί για την έκδοση διαζυγίου, ζητούν την αυτοτελή φορολόγησή τους και τη διαγραφή του ΑΦΜ της συζύγου ή αντίστροφα.

Μόνον την προηγούμενη εβδομάδα, όπως τονίζει η Διευθύντρια της ΔΟΥ Αλμυρού Ελένη Κοπάνου, υπήρχαν τρεις - τέσσερις τέτοιες περιπτώσεις που ζήτησαν μεταβολή των φορολογικών τους στοιχείων, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα υποβολής ξεχωριστής φορολογικής δήλωσης ο καθένας.

Πώς γίνεται όμως ένα εικονικό διαζύγιο;

Προϋποθέτει, όπως λέει το στέλεχος της ΔΟΥ Βόλου και νυν Αντιδήμαρχος Αγριάς - Αρτέμιδας Νίκος Στόικος, κατάθεση αίτησης στον Ειρηνοδίκη Βόλου από τον ένα εκ των δύο συζύγων ότι τελεί σε διάσταση με τον ή τη σύζυγό του και ότι προτίθεται να προχωρήσει στην έκδοση διαζυγίου.

Παράλληλα στο Ειρηνοδικείο κατατίθεται και ένορκη βεβαίωση κατάθεσης από δύο συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα του αιτούντος που βεβαιώνουν ότι οι δύο σύζυγοι τελούν πράγματι σε διάσταση. Με βάση αυτές τις αιτήσεις το αρμόδιο Τμήμα Μητρώου της οικείας ΔΟΥ προχωρά στην μεταβολή των φορολογικών στοιχείων του αιτούντος και δίνει τη δυνατότητα αυτοτελούς φορολογικής δήλωσης τόσο στον ίδιο, όσο και στη σύζυγό του.

Αυτή η μεταβολή, όπως λέει ο κ. Στόικος, δημιουργεί μία σειρά από έννομα αποτελέσματα, τα οποία απορρέουν από τα μικρά ή μηδενικά έσοδα που δηλώνει ο ένας εκ των δύο συζύγων, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να τύχουν μία σειρά από προνόμια. Από το επίδομα της Πρόνοιας μέχρι τα ευεργετήματα που έχουν οι μονογονεϊκές οικογένειες. Μερικοί, μάλιστα, το κάνουν ακόμη και για το χαράτσι της ΔΕΗ, σημειώνει από την πλευρά του φοροτεχνικός του Βόλου.

Στο εικονικό διαζύγιο, δηλώνει ο ίδιος φοροτεχνικός του Βόλου, μπορεί η «διαζευγμένη» σύζυγος να πάρει την επιστροφή φόρου που δικαιούται βάσει των εσόδων της, κάτι που δεν θα γινόταν αν ο σύζυγος πρέπει να πληρώσει, καθώς -όπως δηλώνει- στην κοινή φορολογική δήλωση οι δύο σύζυγοι είναι συνυπόχρεοι.

Ακόμη με το... εικονικό διαζύγιο οι αιτούντες προσπαθούν να αποφύγουν τη δέσμευση περιουσιακών στοιχείων του ζεύγους, λόγω οφειλών του συζύγου ή της συζύγου προς το Δημόσιο, προς τις τράπεζες, προς τα ασφαλιστικά ταμεία ή προς τρίτους, αποφεύγοντας έτσι τη συντηρητική κατάσχεση ή δέσμευση των περιουσιακών τους στοιχείων.

Αλλά ακόμη και οι σπουδές των παιδιών μπορούν να αποτελέσουν την αιτία για να προβεί ένα ζευγάρι σε... εικονικό διαζύγιο, ενώ εισοδηματικά είναι ακόμη τα κριτήρια και για την εγγραφή ενός παιδιού στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς.

Και τι γίνεται όταν δεν προχωρούν οι διαδικασίες για την έκδοση διαζυγίου που υποτίθεται ότι είναι σε διάσταση; Απλά, όταν μεταβληθούν οι συνθήκες, επανακαταθέτουν κοινή φορολογική δήλωση ισχυριζόμενοι ότι... συμφιλιώθηκαν με το έτερον ήμισυ.

Πηγή:Ταχυδρόμος
=
__Αθάνατο ελληνικό "πνεύμα"...
__Όχι δεν θα έβρισκαν τρόπο να κοροϊδέψουν την Εφορία...

.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Όχι στον παρά φύση γάμο...


Όχι στον παρά φύση γάμο...

=

Αυστραλία: Καταψηφίστηκε το νομοσχέδιο για αναγνώριση των γάμων ομοφυλομανών (ομοφυλόφιλων)

Με σημαντική διαφορά το αυστραλιανό κοινοβούλιο καταψήφισε σήμερα σχέδιο νόμου για την αναγνώριση του γάμου των ομοφυλόφιλων. Υπέρ της νομιμοποίησης ψήφισαν 42 και εναντίον 98 βουλευτές.

__Η Εργατική κυβέρνηση επέτρεψε στους βουλευτές της να ψηφίσουν «κατά συνείδηση», σε αντίθεση με την αξιωματική αντιπολίτευση που καταψήφισε το νομοσχέδιο. Μεταξύ αυτών που ψήφισαν υπέρ της αναγνώρισης των γάμων των ομοφυλόφιλων ήταν και αρκετοί υπουργοί. Ο ομογενής Εργατικός βουλευτής Στηβ Γεωργανάς ψήφισε υπέρ της αναγνώρισης, σε αντίθεση με τη Μαρία Βαμβακινού και τη Σοφία Μιραμπέλα Πανοπούλου, που ψήφισαν εναντίον.
__Η καταψήφιση του νομοσχεδίου προκάλεσε και την έντονη ικανοποίηση της Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας, που είχε καλέσει σε κινητοποίηση όλους τους Ελληνορθόδοξους πιστούς της χώρας ,προκειμένου να μην περάσει το επίμαχο νομοσχέδιο. Η Αρχιεπισκοπή συνέστησε στους πιστούς να δείξουν τη δύναμη και την ενότητά τους στο συγκεκριμένο θέμα και τους πρότεινε να αναρτήσουν και το σχετικό email της, στο facebook.
__Για το θέμα αυτό, ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας, κ.κ. Στυλιανός, σε πρόσφατη εγκύκλιό του σημείωνε, μεταξύ άλλων:
«Ημείς οι Κανονικοί Ορθόδοξοι Επίσκοποι της Επισκοπικής Συνελεύσεως ολοκλήρου της Ωκεανίας, εσπεύσαμεν και απεστείλαμεν εγγράφως εις τας Πολιτικάς Αρχάς την σαφώς αρνητικήν άποψή μας. Είναι δε η Ορθόδοξος άποψή μας αρνητική, όχι διότι έχομεν εχθρικά αισθήματα έναντι των άλλως σκεπτομένων και κρινόντων συμπολιτών μας, αλλά διότι η προτεινόμενη διαφοροποίηση της παραδοσιακής μορφής του γάμου (ανδρός μετά γυναικός) προσκρούει οξέως εις την ιερότητα του γάμου και της οικογενείας, όπως μας τον έχει διδάξει η χριστιανική Πίστις και η Ελληνορθόδοξος Παράδοσις. Ιερόν λοιπόν καθήκον κάθε υπεύθυνου μέλος της Εκκλησίας μας (ανδρός ή γυναικός είναι να ζητήσει από τον Βουλευτήν της περιοχής του να θέσει σαφώς, εις την Βουλήν ή την Γερουσία την αρνητικήν ψήφον του».
__Στο μεταξύ, η συζήτηση στη Βουλή προκάλεσε πρόβλημα και στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο αρχηγός της οποίας, Τόνι 'Αμποτ, υποχρεώθηκε να λάβει μέτρα εναντίον του γερουσιαστή του κόμματός του, Κόρι Μπερνάντι.
__Ο τελευταίος υποστήριξε ότι τη νομιμοποίηση των γάμων των ομοφυλόφιλων προωθούν «ακραία στοιχεία» που θέλουν να διαλύσουν τον ιστό της αυστραλιανής κοινωνίας.
«Αύριο», είπε ο γερουσιαστής Μπερνάντι, «ενδέχεται να ζητήσουν τη νομιμοποίηση γάμου μεταξύ τριών ή τεσσάρων ατόμων ή ακόμα και τη νομιμοποίηση της κτηνοβασίας». 
=

=
__.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Μετάνοια χωρίς επιστροφή...

Μετάνοια χωρίς επιστροφή...
==
__Η λέζάντα της φωτογραφίας απευθύνεται με καθαρή φωνή σε κάθε Έλληνα που ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ψηφίζοντας τους άχρηστους, ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ μουρμουρίζοντας συνεχώς παραπονούμενος.
__"Κοψοχέρηδες" υπάρχουν πολλοί στα λόγια, όμως κανένας δεν τόλμησε ποτέ να δαγκώσει το χέρι από το οποίο ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ, έστω και παράνομη...
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Οι χείρες και οι χήρες...

Οι χείρες και οι χήρες!...
=

[…] Κάποτε τα χέρια του Θεού είναι πολύ φτωχά και αδύνατα, και όμως με τα χέρια αυτά λύνει τα πλέον δύσκολα οικονομικά προβλήματα. Πόσο δυνατά ήσαν τα χέρια των δύο γυναικών, που από όλες τις γυναίκες του κόσμου και της ιστορίας, αυτές περισσότερο εγκωμίασε ο Χριστός; Φτωχά και αδύνατα. Της μιας τα χέρια ήσαν τρεμάμενα. Μια φτωχή γριούλα. Της άλλης τα χέρια χωρούσαν μόλις λίγο αλεύρι και λίγο λαδάκι. Και όμως αυτές τις δύο χήρες προβάλλει ο Χριστός, όχι απλώς ως παραδείγματα ελεημοσύνης, αλλ' ως... λύσεις του οικονομικού προβλήματος.
Όταν το χέρι σου το αδύνατο και φτωχό είναι τόσο κινητικό στην προσφορά, τότε αυτό το χέρι κάνει να ανοίγουν τα δυνατά Του χέρια ο Θεός, «η τροφή του παντός κόσμου». […]
Οι χήρες εγκωμιάζονται από τον Χριστό, επειδή ήσαν χήρες; Όχι! Εγκωμιάζονται οι χείρες αυτών των χηρών.
Το κοινό και στις δύο χήρες ήταν το ελάχιστο ποσό, με το οποίο κέρδισαν το μέγιστο και οι δύο θαύμα. Η μια κέρδισε το θαύμα του... θαυμασμού και του επαίνου του Κυρίου: —Την βλέπετε αυτή τη χήρα, που διακριτικά χάνεται τώρα μέσα στο πλήθος; Σας βεβαιώνω, πως αυτό το δίλεπτο είναι απείρως περισσότερο σε αξία από όσα οι πλούσιοι έριξαν.
Γιατί; Διότι όλοι από το περίσσευμα τους έριξαν. Δεν στοίχισε τίποτε η προσφορά τους. Αυτή έριξε από το υστέρημα της. Οι άλλοι έδωσαν ένα μέρος από την περιουσία τους. Αυτή έδωσε όλη την περιουσία της. Το δίλεπτο ήταν «όλος ο βίος αυτής» (Μάρκ. ιβ' 44).
Άλλοι τί θα έλεγαν;
Η χήρα που εγκωμίασε ο Κύριος (Μάρκ. ιβ' 42-44), ανέβηκε ψηλότερα και από την αυτάρκεια, αφού πρόσφερε όλα όσα είχε για διατροφή της. Δεν είπε τα όσα λέτε σεις^ «Τί θα γίνω αν μοιράσω τα πάντα και αναγκαστώ να ζητώ από άλλους;». Με γενναιοδωρία έδωσε όλα τα υπάρχοντά της.
Και τί μπορεί κανείς να πει για τη χήρα της Παλαιάς, στην εποχή του προφήτη Ηλία (Β' Βασ. ιζ' 9-16. Λουκ. δ' 26); Εκείνη κινδύνευε όχι μόνο να μείνει φτωχή, αλλά και να πεθάνει και η ίδια και τα παιδιά της. Και όμως, μόλις είδε τον προφήτη, έγινε γενναιόδωρη. Σεις βλέπετε χιλιάδες αγίους, και τί λέω αγίους, βλέπετε να σας παρακαλεί ο ίδιος ο Χριστός, ο Κύριος των προφητών, και όμως δεν αποφασίζετε να γίνετε φιλάνθρωποι. Έχετε αποθήκες που ξεχειλίζουν η μια μέσα στην άλλη, και όμως δεν δίνετε ούτε από το περίσσευμά σας.
• Άλλος στη θέση της θα έλεγε:
—Λίγα έχω, ή, μάλλον καθόλου. Να δώσουν οι πλούσιοι. Αυτοί έχουν.
—Τόσα λίγα που έχω όχι αυτάρκεια δεν εξασφαλίζω, αλλ' ούτε καί την ολιγάρκεια. Πώς λοιπόν να δώσω;
Εκείνη δεν συνέκρινε τον εαυτό της με τους σκληρούς πλουσίους. Είδε τον εαυτό της σαν τον αγαθό πλούσιο, τον Θεό. Όλα Εκείνος τα δίνει. Εγώ γιατί να τσιγκουνευτώ; Θα με αφήσει ο πανάγαθος Θεός μου;
Εκείνη ούτε πλούσια ήταν, ούτε τα αναγκαία διέθετε, ούτε αυτάρκεια, ούτε ολιγάρκεια. Τότε τί είχε; Πλεόνασμα καρδιάς. Και της πίστεως η καρδιά την έκανε να ομοιάζει με τον Θεό. Ο Θεός δεν είναι αυτάρκης; Πώς δεν θα ήταν αυτάρκης η πιστή γυναίκα;
Η χήρα των ευλογιών
Αλλ' ο ιερός Χρυσόστομος μιλάει και για τη χήρα της Παλαιάς Διαθήκης, συνδυάζοντάς την με τη χήρα της Καινής. Άλλωστε και αυτή τη χήρα, στα Σαρεπτά της Σιδώνας εγκωμίασε ο Χριστός. Ο Χριστός είπε πως στις μέρες του προφήτη Ηλία υπήρχαν πολλές χήρες. Για όλους είχε κλείσει ο ουρανός για τρία χρόνια και έξι μήνες. Έπεσε πείνα μεγάλη σ' όλη τη γη. Κλεισμένος ο ουρανός, μα ανοιγμένη η καρδιά της χήρας στα Σαρεπτά.
Όμως σ' αυτήν ήρθαν οι ευλογίες. 1. Εστάλη στο σπίτι της ο άγιος! Τί μεγαλύτερη από αυτή την ευλογία; 2. Δεν στέρεψε το λίγο αλεύρι της και το λίγο λαδάκι της (Λουκ. δ' 25-26).
—Σήκω –λέει στον προφήτη Ηλία ο Θεός– και πήγαινε στην πόλη Σαρεπτά της Σιδώνας. Έχω δώσει εντολή σε χήρα γυναίκα. Θα σε θρέψει αυτή. Σηκώθηκε ο προφήτης. Στην πύλη της πόλεως τον καλωσορίζει η γυναίκα.
—Δός μου λίγο νερό! της λέει.
Πηγαίνοντας να του φέρει νερό, τον ακούει πάλι:
—Και λίγο ψωμί.
—Ψωμί; Σε βεβαιώνω: Δεν έχω καθόλου ψωμί, παρά μονάχα μια χούφτα αλεύρι στο σταμνί και λίγο λάδι στο δοχείο. Πάω να ζυμώσω στα ξύλα που θ' ανάψω. Ίσως να φτάσει να φάμε απόψε με τα παιδιά μου. Και αύριο θα πεθάνουμε.
Ό Ηλίας την εμψυχώνει:
—Να έχεις θάρρος. Μην απελπίζεσαι. Κάνε όπως είπες. Μα ψήσε μικρή λαγάνα και για μένα. Πρώτα. Ύστερα για την οικογένεια σου...
Τόκανε η χήρα. Το θαύμα φάνηκε αμέσως. Το σταμνί με τ' αλεύρι δεν εξαντλήθηκε. Το δοχείο με το λάδι δεν λιγόστευε. Τα ευλογούσε ο Θεός.
•Άλλος στη θέση της θα έλεγε:
—Έχω τη δική μου δυστυχία. Τα παιδιά μου δεν μπορώ να θρέψω. Δεν πηγαίνεις, ευλογημένε, στο διπλανό σπίτι; Σε μένα ήρθες;
—Όσα έχω δεν αρκούν για τη σημερινή μέρα. Και πώς θα τον συντηρώ εγώ τον Ηλία τόσον καιρό, που δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει...
Εκείνη τίποτε τέτοιο δεν σκέφτηκε. Με απλότητα παραδόθηκε στον Θεό. Και τρέφοντας τον προφήτη, τράφηκε κι εκείνη και τα παιδιά της.
•Οι χείρες και οι χήρες ψηφίστηκαν από τον Χριστό. Τα χέρια τα φτωχά, προέκταση των χεριών του Θεού με τις ανεξάντλητες δωρεές, αυτά τα χέρια υπογράφουν το «μνημόνιο» του Θεού. Τον πιστό δεν τον ξεχνάει ο Θεός.
Περίληψη από άρθρο του π. Δ.Γ.Α. στο περιοδικό «Ιωάννης Βαπτιστής», τ. 568 7/2012
 
=

__Ωραία και αληθινά τα λέει ο π. ΔΓΑ γράφοντας για τις δύο χήρες που η Αγία Γραφή μνημονεύει και ο Ιησούς Χριστός μακάρισε: Εκείνη στα Σαρεπτά της Σιδώνας που φιλοξένησε τον προφήτη Ηλία και την άλλη που στο κουτί των εισφορών στο Ναό έβαλε το τεράστιο ποσό των "ΔΥΟ ΛΕΠΤΩΝ".
__Ωραίο και έξυπνο είναι και το λογοπαίγνιο που κάνει ανάμεσα στις ομόηχες λέξεις ΧΗΡΕΣ και ΧΕΙΡΕΣ, επειδή και τα δύο είχαν τη θέση τους στην ιερή ιστορία και στη σημασία τους.
__Βέβαια εμείς μπορεί να μην είμαστε "χήρες" αλλά ζούμε κι εμείς σε εποχή πείνας και στέρησης... ζούμε κι εμείς αντιμετωπίζοντας φάσμα φτώχιας και ανέχειας...
__Έχουμε όμως κι εμείς ΧΕΙΡΕΣ, τα χέρια μας, με τα οποία μπορούμε να δοξάσουμε τον Θεό και να Του δώσουμε την ευκαιρία ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΔΥΝΑΤΟΣ στη ζωή μας. Ας το τολμήσουμε!
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com