1.12.11


Προσωρινά εκτός φυλακής ο ηγούμενος
Μόλις επέστρεψε από τη Ρωσία (με πολλά ρούβλια στο σακούλι του) ο Ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ παρουσιάστηκε ενώπιον της Ειδικής Ανακρίτριας όπου έδωσε πολύωρη απολογία σχετική με την υπόθεση ή σκάνδαλο “Βατοπεδίου”.  

_Μετά το πέρας της ανάκρισης ανέκυψε διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα για το αν θα πρέπει να κριθεί προφυλακιστέος, όπως έκρινε η Εφέτης Ειδική ανακρίτρια Ειρήνη Καλού, ή να αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, σύμφωνα με την άποψη του εισαγγελέα.
_Αποτέλεσμα ο ηγούμενος έμεινε εκτός φυλακής με καταβολή εγγύησης 200.000 ευρώ και τον περιοριστικό όρο της εμφάνισης 2 φορές το μήνα στο οικείο Αστυνομικό Τμήμα, όπως και το δεξί του χέρι μοναχός Αρσένιος. Τη διαφωνία θα λύσει το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο με την έκδοση σχετικού βουλεύματος.
_Οι δύο απολογήθηκαν με την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της λίμνης Βιστωνίδας ενώ παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο κατηγορίας για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, εφόσον προκύψει ότι η λίμνη δεν ανήκε στη Μονή και αποδειχθεί δόλος.
_Βεβαίως οι μοναχοί αρνούνται τις κατηγορίες υποστηρίζοντας ότι  οι ενέργειες τους δεν ήταν ιδιοτελείς και ό,τι έκαναν στόχευε στην ενίσχυση των οικονομικών της Μονής.
_Είναι ενδιαφέρον πώς ο ηγούμενος Εφραίμ βρίσκει τρόπους να “στηρίζει” το ταμείο της Μονής, είτε εντός της χώρας είτε εντός της Ρωσίας... 
Όπως και άλλοτε γράψαμε, αν τον έβαζαν υπουργό Οικονομικών ίσως είχε καλύτερα αποτελέσματα από τους πολιτικούς.

_Αν πούμε ότι η διαφωνία των δικαστικών λειτουργών θυμίζει κάπως την παρόμοια της υπόθεσης του κατηγορούμενου ποδοσφαιρικού παράγοντα κ. Ψωμιάδη προφανώς είναι απλή σύμπτωση. Δεν πιστεύουμε ότι θα μπορούσε ο ηγούμενος να φύγει από τη χώρα όπως έκανε ο κ. Ψωμιάδης εκμεταλλευόμενος παρόμοια διαφωνία.


--------------------------------------------------------------------------------------
«Δεν δύνασθε να δουλεύητε Θεόν και μαμωνά».
Λουκ. 16:13 )

--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com



Το γούρι...

«Αποκτήστε το γούρι του 2012 από την...»


Σίγουρα θα φέρει "γούρι" στην εταιρεία που το πουλάει, αν αγοράσετε από αυτήν το ΓΟΥΡΙ σας. 
__Το ίδιο θα ισχύσει και από όποια άλλη πηγή αγοράσετε το ΓΟΥΡΙ ΤΟΥ 2012. 

Αλλά ΚΑΝΕΝΑ ΓΟΥΡΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ δεν κρύβεται πίσω από αυτό ή οποιοδήποτε άλλο "γούρι" ή "χαϊμαλί" ή "ματόχαντρο" ή όπως αλλιώς μπορεί να το λένε, το δήθεν "τυχερό" σας αντικείμενο. 

Μακριά από κάθε είδους δεισιδαιμονία. 

Ο Διάβολος καλό ποτέ δεν κάνει!

--------------------------------------------------------------------------------------
«Και σεις, μη ακούετε τους προφήτας σας μήτε τους μάντεις σας μήτε τους ενυπνιαστάς σας μήτε τους οιωνοσκόπους σας μήτε τους μάγους σας».
(Ιερ. 27:9 )
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com

Το AIDS


Πολύς ο λόγος σήμερα για το AIDS, τούτη τη σύγχρονη κατάρα που πλήττει όλο και περισσότερους νέους, ιδιαίτερα στη χώρα μας...
_Δεν θα αναφερθούμε στα στατιστικά, που μπορεί να διαβάσετε και αλλού.
_Θα μιλήσουμε όμως για την αδικία που γίνεται, όταν όλοι οι “αρμόδιοι” και αναρμόδιοι, αντί να ενδιαφερθούν να αντιμετωπίσουν ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ, αναφέρονται και ασχολούνται μόνο με τα φύλλα του δέντρου...
_Πώς μολύνεται κανείς από το AIDS; Οπωσδήποτε όχι αναπνέοντας τον αέρα της πόλης. Αυτή η μόλυνση στο σύνολο σχεδόν των περιπτώσεων, έρχεται ως αποτέλεσμα κάποιας αμαρτωλής πράξης (σεξουαλική ή εξαρτησιογόνα).

_Μοιράζοντας προφυλακτικά ή μεθαδόνη, κανείς δεν πρόκειται να ελευθερώσει τον κόσμο από το AIDS και τα συνακόλουθα δυσάρεστα. Αν γλιτώσεις σήμερα, θα την πάθεις αύριο.
_Μόνη λύση για να μην πιάσει φωτιά το δάσος, είναι η ΑΠΟΧΗ από τη φωτιά.
_Μόνη λύση για να μην κολλήσεις AIDS ή κάτι ανάλογο, είναι η αποχή από την αμαρτία.
--------------------------------------------------------------------------------------
«O μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος, το δε χάρισμα του Θεού 
ζωή αιώνιος διά Ιησού Χριστού του Κυρίου ημών» 
( Ρωμ. 6:23 )
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com


Από ποιον περιμένεις το δώρο σου;
Τις ημέρες αυτές, παρά την οικονομική δυσχέρεια, όλοι περιμένουν κάποιο δώρο. Και όλοι θα προσπαθήσουν να ανταποδώσουν, κάνοντας τη δική τους χειρονομία. 
__Ωστόσο κανένα δώρο δε μπορεί να συγκριθεί με το δώρο που εξασφάλισε για όλους μας ο Θεός Πατέρας, όταν έστειλε στον κόσμο τον μονογενή Υιό Του.
__Και χάρη στον Υιό του Θεού λάβαμε επίσης την αιώνια σωτηρία από την αμαρτία και το μισθό της που είναι θάνατος.


--------------------------------------------------------------------------------------
«Κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι διά της πίστεως· 
και τούτο δεν είναι από σας, Θεού το δώρον» 
( Εφεσ. 2:8 )
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com


Το φωτάκι σου...


Μέσα στο σκοτάδι της αμαρτίας πολλοί νομίζουν ότι η δύναμή τους είναι αρκετά μικρή ώστε να κάνει κάποια διαφορά. Τίποτα δεν είναι πιο λάθος από αυτό.
Ένα μικρό φωτάκι μπορεί να λάμψει ακόμη και στο πιο πυκνό σκοτάδι. 
Μην υποτιμάς τη δύναμη της μαρτυρίας σου, αρκεί να είναι όντως ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΦΩΤΟΣ και όχι ένα ανακάτεμα χριστιανισμού και κόσμου.
--------------------------------------------------------------------------------------
«Εάν το φως το εν σοι ήναι σκότος, το σκότος πόσον; Ουδείς δύναται δύο κυρίους να δουλεύη· διότι ή τον ένα θέλει μισήσει και τον άλλον θέλει αγαπήσει, ή εις τον ένα θέλει προσκολληθή και τον άλλον θέλει καταφρονήσει. Δεν δύνασθε να δουλεύητε Θεόν και μαμμωνά» 
Ματθ. 6:23-24 )
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com




Ο φιλάνθρωπος και ο απάνθρωπος



ΓΙΑΤΙ η τόση αντίθεση ανάμεσα στον Κύριο και στους Φαρισαίους; Γιατί η τόση πολεμική εναντίον του; Γιατί ούτε στιγμή δεν σταμάτησε ο φαρισαϊσμός να τον προκαλεί, να τον παγιδεύει, να επιδιώκει με κάθε μέσο να τον εξόντωση; Ή απάντηση είναι απλή.

Ο Χριστός είναι φιλάνθρωπος.
Ο Φαρισαίος απάνθρωπος.

Ο Κύριος γίνεται άνθρωπος για τον άνθρωπο, πλησιάζει τον άνθρωπο, τον ευεργετεί και θυσιάζεται γι' αυτόν.
Ο Φαρισαίος περιφρονεί τον άνθρωπο, τον καταδικάζει, τον θυσιάζει στις στενόψυχες τυπολατρικές δοξασίες του.

Ο Χριστός δέχεται τον κάθε άνθρωπο και τον πιο αμαρτωλό και περιφρονημένο. Ο αναμάρτητος Κύριος αντιμετωπίζει με επιείκεια τούς αμαρτωλούς. Ο αμαρτωλός Φαρισαίος καταδικάζει με αυστηρότητα τούς συνανθρώπους του. Ο Θεάνθρωπος γίνεται άνθρωπος για τον άνθρωπο, για να σώσει τον άνθρωπο.
Ο Φαρισαίος ξεχωρίζει τον εαυτό του, για να τονίσει την υπεροχή του: «Ουκ ειμί ώσπερ οι λοιποί των ανθρώπων» διακηρύττει με περισσή αυταρέσκεια.

Χάσμα μέγα, λοιπόν, ανάμεσα στον Ιησού και στους Φαρισαίους. Γι' αυτό και η αδίστακτη πολεμική. Γι' αυτό και τα εξοντωτικά σχέδια. Πώς αυτοί οι «δίκαιοι», να ανεχθούν τον Χριστό που είναι «φίλος τελωνών και αμαρτωλών»; Πώς να δεχθούν Εκείνον που πλησιάζει, συντρώγει και αναστρέφεται τούς οποιουσδήποτε ανθρώπους; Αυτό τους ερεθίζει, τους προκαλεί.

Παράδειγμα το Σάββατο. 
Η φαρισαϊκή υποκρισία βάζει το Σάββατο παραπάνω από τον άνθρωπο. Μια διάταξη που αρχικά είχε γίνει για να διευκολύνει τον άνθρωπο, να τον ξεκουράζει από τις βιοτικές φροντίδες και να λατρεύει τον Θεό, ο φαρισαϊσμός την μετέβαλε σε πιεστικό βραχνά, εξοντωτικό για τον άνθρωπο. Γι' αυτό και κεραυνοβολούσαν και τα πιο συγκινητικά έργα αγάπης, μόνο και μόνο γιατί γίνονταν Σάββατο. Έτσι ένα θεσμό για τον άνθρωπο τον μετέβαλαν εναντίον του ανθρώπου. Από θεσμό εξυπηρετήσεως, τον κατάντησαν θεσμό υποδουλώσεως. Και όταν οι θεσμοί χάσουν την ψυχή, γίνονται πτώματα. Μεταβάλλουν τούς ανθρώπους που τούς υπηρετούν σε άψυχα ρομπότ.

__Ο Κύριος δεν αφήνει ευκαιρία, για να στιγματίσει αποφασιστικά την φαρισαϊκή νοοτροπία. Δεν θα την ανεχθεί, έστω και αν πολύ καλά γνωρίζει, τι θα του κοστίσει. Πλήθος οι ευεργεσίες και τα θαύματα αγάπης που θα πραγματοποίηση την ήμερα του Σαββάτου: «Το Σάββατον δια τον άνθρωπον εγένετο, ουχ ο άνθρωπος δια το Σάββατον» (Μάρκ. β' 27) θα διακήρυξη. __Με την μεγαλειώδη αυτή διακήρυξη αποκαθιστά τα πράγματα στη σωστή τους θέση. Τιμά τούς θεσμούς, δίνοντας τους περιεχόμενο και συγχρόνως εξυψώνει τον άνθρωπο. 
__Οι θεσμοί είναι για να υπηρετούν και όχι να υποδουλώνουν τον άνθρωπο.

__Ο απάνθρωπος φαρισαϊσμός, κολλημένος στο γράμμα τού νόμου που αποκτείνει, αχρηστεύει την πνευματική ελευθερία του ανθρώπου.
__Ο Χριστός φιλάνθρωπος, καθιερώνει όχι το γράμμα τού νόμου που θανατώνει, αλλά το πνεύμα της ελευθερίας και της αγάπης που ζωογονεί.

__Ο Φαρισαίος θέλει τον άνθρωπο δούλο.
__Ο Ιησούς τον θέλει ελεύθερο, όπως ταιριάζει στα παιδιά τού Θεού.

Ο κίνδυνος αυτός δεν λείπει και από την εποχή μας.
Ο φαρισαϊσμός συναντάται και σήμερα σε πολλές εκδηλώσεις της θρησκευτικής και της κοινωνικής ζωής. Η φαρισαϊκή νοοτροπία της καταδίκης των άλλων, κυριαρχεί συχνά σε θρησκευτικά περιβάλλοντα. Επειδή οι άλλοι δεν έχουν τη δική μας νοοτροπία, τις δικές μας θρησκευτικές τοποθετήσεις, σε δευτερεύοντα ζητήματα, διαφορετικές πολιτικές πεποιθήσεις, επειδή... επειδή... μάς αρκεί να τούς υποτιμούμε και να τούς καταδικάζουμε.
__Και η νοοτροπία αυτή παρατηρείται ιδιαίτερα σε ανθρώπους που έχουν υπερβολική προσκόλληση σε εξωτερικούς τύπους. «Διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον». Θυσιάζουν την ουσία στον τύπο. Λησμονούν, πώς το Σάββατο έγινε για τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος για το Σάββατο.


ΠΗΓΗ: Περιοδικό «ΖΩΗ», 1-12-2011.

 --------------------------------------------------------------------------------------
«Αλλ' ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί...»
( Ματθ. 23:13 )
 --------------------------------------------------------------------------------------
Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com