10.6.12

Το καμάρι του Δημάρχου Αθηναίων...
==
__Τα σχόλια περιττεύουν. 
Καθένας καμαρώνει για τις επιλογές του και τις συμπάθειές του...
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Σωστή κατανομή του χρόνου...
=
==
__Όπως έφτιαξε τη ζωή ο Θεός, ο άνθρωπος μπορεί (και πρέπει) να γεμίζει τη μέρα του με ευχαρίστηση, πρόγραμμα, μάθηση, περίσκεψη και εργασία.
__Δεν έχει σημασία σε πια σειρά θα βάλετε αυτές τις δραστηριότητες όμως πρέπει να υπάρχουν ΟΛΕΣ για να είναι η ζωή πλήρης και ικανοποιητική.
__Το σπουδαιότερο είναι να υπάρχει μία σοφή αναλογία, που κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεται να αλλάζει σε διαφορετικά στάδια της ζωής (π.χ. ο μαθητής χρειάζεται περισσότερη μάθηση παρά εργασία, ενώ ο πεπειραμένος εργάτης ή υπάλληλος χρειάζεται περισσότερη εργασία παρά μάθηση...) όμως πρέπει να υπάρχει πάντα.
Κάποιοι κάνουν το λάθος να αφαιρούν κάποια από αυτά τα στοιχεία ή να τα θυσιάζουν προκειμένου να εξασφαλίσουν κάποια άλλα. Αυτό είναι μέγα λάθος, επειδή τότε ανατρέπεται η ισορροπία και η κατάστασή μας μετατρέπεται από υγειά σε αρρωστημένη.
__Είναι λάθος, λοιπόν, να δώσεις τα πάντα στη μάθηση χωρίς ευχαρίστηση (επειδή γίνεσαι σπασίκλας), ή να δώσεις τα πάντα στην εργασία χωρίς παραπέρα μάθηση (επειδή μένεις πίσω στη δουλειά και την κοινωνικότητα), ή να δώσεις τα πάντα στην ευχαρίστηση χωρίς εργασία και μάθηση (επειδή μένεις άχρηστος και παθητικός καταναλωτής που γρήγορα θα μείνεις στην ψάθα)...
__Το χειρότερο αποτέλεσμα μιας τέτοιας ανισορροπίας είναι η σπατάλη του χρόνου (που πίσω ποτέ δεν γυρνά) και η αδυναμία να προσαρμόζεσαι κατάλληλα κατά διαστήματα. Η παλιά παροιμία «Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα» βρίσκει άριστα την εφαρμογή της σ’ αυτή την περίπτωση, όμως δεν υπάρχει περιθώριο διόρθωσης.
__Είναι για τούτο πολύτιμες για τούτο οι πληροφορίες και συμβουλές της Αγίας Γραφής που μας λένε:
Εκκλ. 3:1-11  1 Χρόνος είναι εις πάντα, και καιρός παντί πράγματι υπό τον ουρανόν. 2 Καιρός του γεννάσθαι και καιρός του αποθνήσκειν· καιρός του φυτεύειν και καιρός του εκριζόνειν το πεφυτευμένον· 3 καιρός του αποκτείνειν και καιρός του ιατρεύειν· καιρός του καταστρέφειν και καιρός του οικοδομείν· 4 καιρός του κλαίειν και καιρός του γελάν· καιρός του πενθείν και καιρός του χορεύειν· 5 καιρός του διασκορπίζειν λίθους και καιρός του συνάγειν λίθους· καιρός του εναγκαλίζεσθαι και καιρός του απομακρύνεσθαι από του εναγκαλισμού· 6 καιρός του αποκτήσαι και καιρός του απολέσαι· καιρός του φυλάττειν και καιρός του ρίπτειν· 7 καιρός του σχίζειν και καιρός του ράπτειν· καιρός του σιγάν και καιρός του λαλείν· 8 καιρός του αγαπήσαι και καιρός του μισήσαι· καιρός πολέμου και καιρός ειρήνης. 9 Τις ωφέλεια εις τον εργαζόμενον από όσα αυτός μοχθεί; 10 Είδον τον περισπασμόν, τον οποίον έδωκεν ο Θεός εις τους υιούς των ανθρώπων διά να μοχθώσιν εν αυτώ. 11 Τα πάντα έκαμε καλά εν τω καιρώ εκάστου· και τον κόσμον υπέβαλεν εις την διάνοιαν αυτών, χωρίς ο άνθρωπος να δύναται να εξιχνιάση απ' αρχής μέχρι τέλους το έργον, το οποίον ο Θεός έκαμεν.
Κολ. 4:5 Περιπατείτε εν φρονήσει προς τους έξω, εξαγοραζόμενοι τον καιρόν.
Εφεσ. 5:15-17  15 Προσέχετε λοιπόν πως να περιπατήτε ακριβώς, μη ως άσοφοι, αλλ' ως σοφοί, 16 εξαγοραζόμενοι τον καιρόν, διότι αι ημέραι είναι πονηραί. 17 Διά τούτο μη γίνεσθε άφρονες, αλλά νοείτε τι είναι το θέλημα του Κυρίου.
Εκκλ. 11:9 Ευφραίνου, νεανίσκε, εν τη νεότητί σου· και η καρδία σου ας σε χαροποιή εν ταις ημέραις της νεότητός σου· και περιπάτει κατά τας επιθυμίας της καρδίας σου και κατά την όρασιν των οφθαλμών σου· πλην έξευρε, ότι διά πάντα ταύτα ο Θεός θέλει σε φέρει εις κρίσιν.
__Ας μην σπαταλούμε λοιπόν τη ζωή μας απασχολημένοι με ασήμαντα πράγματα!
__Σωστή κατανομή του χρόνου και των δυνατοτήτων/ευκαιριών που μας δίδονται από τον Θεό ΣΗΜΕΡΑ και τις επόμενες ημέρες, είναι ό,τι καλύτερο για τον σοφό άνθρωπο, ώστε να προετοιμάζει  και να ζει μια ζωή ΜΕ ΝΟΗΜΑ, μια ζωή ΚΑΡΠΟΦΟΡΑ, μια ζωή που ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗ ΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Βρέθηκαν "ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ"...
==
__Τα ιερά και τα όσια των Ελλήνων παραγωγών και μικρομεσαίων είναι ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ και Η ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ.
__Αυτά λέει το "ευαγγέλιο" που πιστεύει ο πολύς κ. Βενιζέλος, που παρά λίγο να τον είχαμε και Πρωθυπουργό αν δεν τον έτρωγαν στο δρόμο οι σύντροφοί του...
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Να ήταν η ζήλια ψώρα...
==
__Συνήλθε σήμερα Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου. Κατά την σημερινή Συνεδρία η ΔΙΣ και κατόπιν υποβληθέντων σχετικών αιτημάτων Μητροπολιτών... 
«σταθμίσασα τις πνευματικές ανάγκες του Ορθοδόξου Ελληνικού Λαού, όπως και το γεγονός ότι όλες σχεδόν οι Ορθόδοξες Εκκλησίες (Αλβανίας στα Τίρανα, Σερβίας στο Βελιγράδι, Ρουμανίας στο Βουκουρέστι, Ρωσίας στη Μόσχα, Γεωργίας στην Τυφλίδα κ.λπ.), κατά την παρελθούσα δεκαετία και εν μέσω δυσμενεστάτων οικονομικών και κοινωνικών προϋποθέσεων και όρων, έχουν ανεγείρει υπό την μορφή τάματος περικαλλείς Καθεδρικούς Ναούς με εντυπωσιακές οικοδομικές εγκαταστάσεις, Πνευματικά Κέντρα, γραφεία κ.λπ., αποφάσισε την ανέγερση μεγάλου Συνοδικού Πνευματικού Κέντρου Βυζαντινής Παραδόσεως, με μεγαλοπρεπή Καθεδρικό Ναό, αφιερωμένο στον Σωτήρα Χριστό, μάλιστα εις εκπλήρωσιν του Τάματος του Έθνους, με χρονικό ορίζοντα αποπερατώσεως του έργου το έτος 2021, δηλαδή διακόσια χρόνια μετά την εθνική παλιγγενεσία.
__Ούτε να γελάσουμε μπορούμε ούτε να κλάψουμε... μόνο αναρωτιόμαστε πού το ξέχασαν το μυαλό οι Δεσποτάδες τέτοιες μέρες;
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Τιμές αρχιερατικών στολών...

==
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "ΑΓΩΝΑΣ" (Απρίλιος 2012) το κοστολόγιο των αρχιερατικών αμφίων ή στολών ανέρχεται στα εξής ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΣΑ.
Παράλληλα η ίδια εφημερίδα αναφέρει ότι ο Μητροπολίτης Λαρίσης Ιγνάτιος διαθέτει ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΟΛΕΣ.
Δες ουρανέ και φρίξε!
_____________________________________
1)  Το κόστος των αρχιερατικών στολών είναι ανάλογο με την ποιότητα του υφάσματος, τα υλικά που χρησιμοποιούνται, την προέλευση τους, το κέντημα αλλά και από το αν τα μοτίβα στα άμφια είναι χειροποίητα.
Οι τιμές σε καταστήματα: Η απλή στολή κυμαίνεται από 1.500 έως 5.000 ευρώ .
Μοναστήρια: Κεντημένο στο χέρι 4.500 και φθάνει τις 30.000 ευρώ. Σε βελούδο κεντημένη με προσωπογραφίες ...φθάνει έως και 50.000 ευρώ.
2) Δεσποτική μίτρα.
Μια απλή δεσποτική μίτρα –αν και συμβολίζει το ακάνθινο στεφάνι του Χριστού!!– στοιχίζει 1.000 έως και 2.500 ευρώ. Εάν είναι στο χέρι με χρυσή κλωστή και ημιπολύτιμους λίθους από 3.000 έως 15.000 ευρώ. Διακοσμημένες με πολύτιμους λίθους το κόστος φθάνει στα 40.000 ευρώ.
Ποιμαντορική ράβδος (πατερίτσα) 
Το κόστος της ποιμαντορικής ράβδου –που συμβολίζει την εξουσία του Αρχιερέα!!– εξαρτάται από το υλικό: Μια απλή επάργυρη πατερίτσα στοιχίζει από 1.000 έως 3.000 ευρώ. Μια ασημένια ή επίχρυση από 3.000 έως 7.000 ευρώ, και χρυσή στριφτή με φίδια ανάποδα, ελεφαντοστό κ.α. από 7.000 έως 20.000 ευρώ.
Εγκόλπιο και επιστήθιος σταυρός
«Η τιμή ενός εγκολπίου και σταυρού διαφέρει ανάλογα με την ποιότητα, την εργασία και το σμάλτο που φέρει η εικόνα του Χριστού ή της Παναγίας ή κάποιου αγίου... Αρχίζουν από 1.500 ενώ τα καλά και μοναδικά κομμάτια ξεκινούν από 4.000 ευρώ και μπορούν να φθάνουν τις 40.000 ευρώ, όταν είναι χρυσά και με πολύτιμους λίθους».
Το εγκόλπιο και ο σταυρός, που συνοδεύονται συνήθως με αλυσίδα, κυρίως χονδρή, πλεχτή και με σχέδιο, μπορεί να κοστίσει 500 έως 2.500 ευρώ.
Δεσποτικό μπαστούνι
Η τιμή του δεσποτικού μπαστουνιού εξαρτάται από το αν η λαβή είναι χρυσή ή ασημένια, περίτεχνη, με πετράδια και φυσικά από την ποιότητα του ξύλου, διότι διαφορετική τιμή έχει ο έβενος απ' ό,τι ένα απλό ξύλο. Αρχίζει δε από 500 ευρώ και φθάνει τα 2.500.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

9.6.12

ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ "ΤΥΧΙΚΟΥ"
==


ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ (ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ 2012) ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΧΙΚΟΣ. 
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Και οι παπάδες τον χειροκροτούν...

==
__Ο αρχηγός της "ΧΑ" υμνεί την δικτατορία και οι κληρικοί τον χειροκροτούν ένθερμα στον Ασπρόπυργο Αττικής. Πατήστε στο δεσμό για να δείτε το γεγονός...
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Αν ξέρανε τι κάνουν...
==
__Χρόνια ολόκληρα έλεγαν στους Χιλιαστές και τους αντιρρησίες συνείδησης πως πρέπει να πιάνουν όπλο επειδή, σε διαφορετική περίπτωση, πώς θα αντιμετώπιζαν τον κακοποιό όταν έμπαινε στο σπίτι τους και πείραζε τη μάνα τους;
__Τώρα που κάποιος αντιμετώπισε το πρόβλημα στην πράξη, έσπευσαν να τον συλλάβουν και να τον κατηγορήσουν για την "απάνθρωπη" πράξη του. 
Εδώ δεν πρέπει να ισχύει το "Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέγονται"...   
Λίγη συνέπεια μεταξύ λόγων και έργων δεν βλάπτει. 
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Ευαγγελικοί να σου τύχουν...
==
__news247 Ιούνιος 08 2012 10:36

__Η Δανία υιοθέτησε νόμο ο οποίος επιτρέπει σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια να παντρεύονται με θρησκευτικό γάμο. Οι όροι είναι δύο και απλοί: να το επιθυμούν οι μελλόνυμφοι και να το αποδέχεται ο ιερέας που θα τελέσει το μυστήριο, με άλλα λόγια ο παπάς να μην έχει συνειδησιακές επιφυλάξεις.
__Ο νόμος, τον οποίον παρουσίασε η κεντροαριστερή κυβέρνηση της χώρας, πέρασε με 85 ψήφους υπέρ, 24 κατά και 2 αποχές στην αποτελούμενη από 179 έδρες Βουλή.
__Η Δανία ήταν η πρώτη χώρα στον κόσμο που επέτρεψε το λεγόμενο "συμβόλαιο κοινωνικής συμβίωσης" μεταξύ γκέι, το 1989. Αργότερα οι θρησκευόμενοι γκέι πολίτες της μπορούσαν να συμμετέχουν σε συμβολική τελετή ευλογίας της σχέσης τους από ιερείς της Ευαγγελικής Λουθηρανικής Εκκλησίας, αλλά μόλις τώρα αποκτούν το δικαίωμα ενός κανονικού και με πλήρη δικαιώματα θρησκευτικού γάμου. 
__Το 2009 το κράτος νομιμοποίησε και την υιοθεσία παιδιών από ζευγάρια ομοφυλόφιλων.
__"Εδραιώνεται η ισότητα ανάμεσα σε ζευγάρια διαφορετικού φύλου και σε ζευγάρια του ίδιου φύλου. Έγινε ένα μεγάλο βήμα" δήλωσε μετά την ψηφοφορία η Μανού Σαρέεν, υπουργός Εκκλησιαστικών Υποθέσεων.
__Όπως αναφέρει η εφημερίδα το Βήμα, όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα υπερψήφισαν το νόμο εκτός από το δεξιό εθνικιστικό Κόμμα του Λαού της Δανίας, το οποίο εκτιμά ότι "ως θρησκευτικός νοείται μόνον ο γάμος μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας.ίκας".
__Ο νόμος θα τεθεί σε εφαρμογή άμεσα, από τις 15 Ιουνίου..
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Στην ανάγκη... και μετά...
==
__Σχεδόν πάντα οι άνθρωποι σε ώρα ανάγκης στρέφονται στον Θεό, για να Τον ξεχάσουν ευθύς μόλις λυθεί το πρόβλημά τους.
__Γι' αυτό και η εκκλησία και η ιεραποστολή δεν πρέπει να εμπλέκονται με το έτσι κι αλλιώς ανθρωπιστικό τους καθήκον.
__Άλλο το φαγητό και άλλο το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
______________________________________
Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς και είπεν· Αληθώς, αληθώς σας λέγω, με ζητείτε, ουχί διότι είδετε θαύματα, αλλά διότι εφάγετε εκ των άρτων και εχορτάσθητε.            Ιωάν. 6:26 
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

8.6.12

Ελληνική δημοκρατία 2012...
==
__Αναδημοσιεύουμε το κείμενο του παπα-Ηλία που απαγόρευσαν. Δεν συμφωνούμε κατ' ανάγκη με όλα όσα γράφονται σ' αυτό, όμως υποστηρίζουμε το δικαίωμά του να μπορεί να εκφράζεται, ιδιαίτερα μάλιστα όταν η πολιτική προπαγάνδα μας φλομώνει καθημερινά με του κόσμου τα ψέματα... 
Κρίνετέ το μόνοι σας, όμως μην επιτρέψετε σε κανένα φασισμό να φιμώσει τις ελεύθερες φωνές, όποιες κι αν είναι αυτές. 
_________________________________________________________________________________


δικομματικός κανιβαλισμός!...
 
Καταιγισμός ομαδικού πυρός εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και του νεαρού αρχηγού του.Απ’ τον «όμορφο, ηθικό και αγγελικά πλασμένο κόσμο» των ανερμάτιστων παχύδερμων και ασπόνδυλων του δικομματικού κανιβαλισμού.
Και προπάντων απ’ τους εκπροσώπους της ΝεοΔούλης του Μαμωνά.Και τι δεν τους έσυραν και τους σύρουν οι δολοπλόκοι και δολοφόνοι!Ότι, για παράδειγμα, θα θέσουν σε κίνδυνο τα εθνικά μας ζητήματα.
Ξεχνώντας ότι η προσφορά της μισής Κύπρου στους Τούρκους είναι έργο των υπερπατριωτών της υπερεθνικόφρονος Δεξιάς.Και ότι η ΝεοΔούλη του Μαμωνά, ομού με το ομογάλακτό της ΘΑΣΟΚ, αποφάσισαν και διέταξαν, φασιστικότατα, την εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας στους γερμαναράδες και τους τοκογλύφους…Και, για να παγιώσουν την έσχατη προδοσία τους, έθεσαν τις προδοτικές αποφάσεις τους υπό την προστασία του αποικιοκρατικού αγγλικού δικαίου. Οι σουπερπατριώτες προδότες!
Κινδυνεύει, λένε, η Εκκλησία και οι παπάδες…
Σάμπως δεν είναι το δολοφονικό αυτό καθεστώς, που καθόρισε σε αντικατάσταση δέκα συνταξιοδοτούμενων παπάδων, να χειροτονείται μόνο ένας νέος!…Είναι λένε, ο Τσίπρας νεαρός και άπειρος. Σε αντίθεση με τους σκοτεινούς αστέρες του δικομματισμού, που είναι πολύπειροι και πολυμήχανοι…Προφανώς στην κατά συρροή εξαπάτηση και κατατρομοκράτηση του λαού!
Όταν, για να θυμηθούμε, όχι μόνο τον κ. Βενιζέλο, αλλά και το Σαίξπηρ, δεν έχουν απλώς ωριμάσει στην πανουργία τους, αλλά, κυριολεκτικά, σαπίσει.Καταλογίζουν, ακόμη, στο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ ότι αποτελείται από πολλές συνιστώσες. Με αποτέλεσμα, όπως λένε, να χαρακτηρίζονται τα λεγόμενά τους από πολυφωνία, πολυγλωσσία και αντιφάσεις.Αντίθετα με τη δική τους αμετακίνητη εμμονή στην ολέθρια και σατανική κακουργία τη δική τους και των πατρώνων τους. Και ζητούν απ’ τους πολιτικούς αντιπάλους τους να τους φέρουν, με τη μηχανή του χρόνου, το μέλλον στο παρόν. Έτσι, ώστε να δείξουν στο λαό τι επιτέλους πρόκειται να κάμουν…Προκειμένου να αποσπάσουν τη μνήμη και τη φρίκη του λαού απ’ το, μόλις χθεσινό, δικό τους άθλιο παρελθόν:Το πάμπλουτο σε διαφθορά, απάτες, σκάνδαλα, μίζες, κακονομία, κακοδιοίκηση, κακουργία, βαρβαρότητα. Και τις, χωρίς αρχή και τέλος, αλλεπάλληλες μεταλλάξεις τους. Πάντα απ’ το κακό στο χειρότερο….
Αλλά και το ακόμη αθλιότερο παρόν τους. Που άλλοτε κάνουν θηριώδη επίδειξη των λυκοδοντιών τους, για να μας κατασπαράζουν και άλλοτε ξαναφοράνε τις προβιές τους, δήθεν, για να μας σώσουν.
Και υπάρχουν, ύστερα απ’ όλα αυτά ακόμη κάποιοι, εθελόδουλοι και εθελόβλακες που προκειμένου να αμνηστεύσουν την προδοτική συμπεριφορά τη δική τους και των αφεντικών τους μας λένε:«Με το να στηρίξουμε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ, δέν σημαίνει ότι τους απαλλάσσουμε των ευθυνών τους για ατασθαλίες και παραλείψεις του παρελθόντος ή και του παρόντος. Απλά σημαίνει ότι “αναστέλλουμε” τις έρευνες και διαδικασίες καταλογισμού ευθυνών για το άμεσο μέλλον. Εν όψει της καταστροφικής καταστάσεως της οικονομίας και της κοινωνικής και πολιτικής ζωής του τόπου».«Κούνια, που σας κούναγε» ανεγκέφαλοι τρομοκρατημένοι τρομοκράτες!«Να ζεστάνουμε τα φίδια στον κόρφο μας, το χειμώνα, για να μας αποτελειώσουν με τα οδυνηρά τους δαγκώματα, το Καλοκαίρι»…Μπορεί να είμαστε τόσο άφρονες και ανεύθυνοι, ώστε να εμπιστευτούμε, για μια ακόμη φορά, στους μεγαλοαπατεώνες και μεγαλοκακούργους αυτούς το μέλλον της πατρίδας μας και των παιδιών μας!
Λίγη ντροπή και φιλότιμο δεν μας απέμεινε;Ασφαλώς και δεν δίνουμε όρκο αιωνίας πίστεως στον οποιονδήποτε ΣΥΡΙΖΑ. Αν και αυτοί αποδειχτούν ανάξιοι της εμπιστοσύνης μας! Όμως…Ο πολιτικός ρεαλισμός, αυτή τη στιγμή, επιβάλλει να μη σβήσουμε και την αμυδρή, έστω, διαφαινόμενη ελπίδα μας. Πισωγυρίζοντας στα Σόδομα και τα Γόμορρα του δικομματικού κανιβαλισμού!…παπα-Ηλίας.
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com