21.1.14

ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ...

ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ...
.

.


Η Πολιτεία απαγορεύει σε ιατρούς να προσφέρουν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους!
 
Θεώρησα στοιχειώδη υποχρέωσή μου ως γιατρός να προσφέρω δωρεάν τις υπηρεσίες μου σε αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μου στο Κοινοτικό Πολυιατρείο τού Αγ. Στεφάνου.
Μετά από 10μηνο παρουσία μου εκεί έμαθα τυχαίως, ότι ως συνταξιούχος ιατρός δεν είχα αυτό το δικαίωμα και διέτρεχα τον κίνδυνο να συρθώ στα δικαστήρια … για την ανιδιοτελή μου προσφορά, η οποία μάλιστα γινόταν όχι στην ιδιωτική μου κατοικία αλλά σε κοινόχρηστο, επίσημο, δημοτικό χώρο.
Ζήτησα και βρ
ήκα το σχετικό έγγραφο και ιδού: 

“‘Ιατρικός Σύλλογος
Αθηνών” 
αρ. πρωτ. 25191/14-10-2011
“… θα πρέπει να μη γίνεται δεκτή η εθελοντική παροχή ιατρικών υπηρεσιών από συνταξιούχους (από το ΤΣΑΥ) ιατρούς,.. κλπ)

Ανήκουστο!

Επιτρέπεται να βγαίνουν έξω από τις φυλακές και να περπατούν ελεύθεροι οι φονιάδες, οι έμποροι ναρκωτικών, οι παιδεραστές, κλπ. Αναστέλλεται η προφυλάκιση, μετά από χρηματική εγγύηση,  αυτών πού κατάκλεψαν το Δημόσιο.

Και δεν
επιτρέπεται σε ιατρό (Καρδιολόγο!) ο οποίος αναγκάσθηκε να κλείσει το ιατρείο του, για να μη χάσει τη δεύτερή του σύνταξη, να προσφέρει δωρεάν τις υπηρεσίες του στους συνανθρώπους του σε αυτή την τραγική περίοδο πού διέρχεται η χώρα μας.
Ερωτώ

Εάν συναντήσω στην Εθνική οδό τραυματία από τροχαίο, έχω την άδεια τής πολιτείας … να τον βοηθήσω; 

Δεν ντρεπόμαστε!!!
 =
«»
(  )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.