13.6.11



Για την αρπαγή των πιστών



Ο γνωστός αρχιμανδρίτης Δ. Αεράκης δημοσίευσε πρόσφατα στο περιοδικό "Ιωάννης ο Βαπτιστής" (Ιούνιος 2011) το παρακάτω ΑΛΗΘΙΝΟ σχόλιο.
__Μακάρι πολλοί δήθεν "γνώστες" των Γραφών να είχαν την ίδια ταπείνωση όταν "παίρνουν θέση" για διάφορες βιβλικές διδασκαλίες που τείνουν να ερμηνεύουν "κατά το δοκούν"...


====================================



Αρπαγή των ζώντων

Θαυμαστή θα είναι η άνάστασις των νεκρών κατά την ημέρα της δευτέρας παρουσίας του Κυρίου. Θαυμαστή θα είναι και η αρπαγή των ζώντων. Από τη γη θα άρπαγούν σε μια άλλη κατάσταση.
Όπως νεφέλη άρπαξε το Θεάνθρωπο Κύριο και Τον ανέβασε στον ουρανό, στα δεξιά του Πατρός, έτσι νεφέλες θ' αρπάξουν τους ανθρώπους, που θα συμβεί να ζουν κατά τη μέρα εκείνη, για να τους φέρουν μπροστά στο φοβερό βήμα του Κυρίου.
Οι άγιοι, όσοι αγωνίζονται για τη ζωντανή τους ομολογία και για την έμπρακτη αγάπη, αυτοί θα βρίσκονται πάντοτε με τον Κύριο στη βασιλεία Του την επουράνια. Οι άλλοι, όσοι μόνοι επέλεξαν την οδό της σκληρότητας και αμετανοησίας, αυτοί θα πορευτούν στον τόπο, που για το Σατανά υπάρχει, δηλαδή, στην αιώνια κόλαση (Ματθ. 25/κε/41).
Για την αλλαγή της καταστάσεως, του όλου σκηνικού της ζωής, λέει ο απ. Παύλος: «Έπειτα ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι άμα συν αυτοίς αρπαγησόμεθα εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις αέρα, και ούτω πάντοτε συν Κυρίω εσόμεθα» (Α' Θεσ. 4/δ/17).
Μεγάλη περιέργεια δείχνουν ορισμένοι για το χρόνο και τον τρόπο της δευτέρας παρουσίας. Για το τί σημαίνει αρπαγή, νεφέλη, αλλαγή, συντέλεια του κόσμου, νέα γη και νέος ουρανός.
Αλλ' η Γραφή πουθενά δεν ικανοποιεί την περιέργεια αυτή. Άλλωστε φανερώνει εγωισμό να θέλουμε να συλλάβουμε τα ασύλληπτα^ να κατανοήσουμε όσα ο Κύριος απέκρυψε και δεν είναι αναγκαία να πληροφορηθούμε. Ας ακούσουμε τι σχετικά λέει ο ιερός Χρυσόστομος:
«Παιδεύθητι, ω άνθρωπε, εν τοις κάτω και τοις ενταύθα, και μη περιεργάζου μηδέ πολυπραγμόνει τον ουρανόν. Την γην ουκ οίδας, ειπέ μοι, αφ' ης ετέχθης, εν η ετράφης, ην οικείς, ην πατείς, ης άνευ ουδέ αναπνεύσαι δύνασαι, και τα τοσούτον αφεστηκότα πολυπραγμονείς;» (Ε.Π.Ε. 22,496-498). 
Μετάφρασις: Προσπάθησε, άνθρωπε, να μελετήσεις τα ευρισκόμενα στη γη και να μη περιεργάζεσαι ούτε να καταπιάνεσαι με τον ουρανό. Τη γη δεν γνωρίζεις, οπού γεννήθηκες και οπού τράφηκες^ τη γη, που κατοικείς, που πατείς, που χωρίς αυτήν δεν μπορείς ούτε ν' αναπνεύσεις, και καταπιάνεσαι να εξηγήσεις όσα απέχουν τόσο πολύ;
  Ένα ενδιαφέρει το χριστιανό: Να ζει έτσι στον παρόντα βίο, ώστε την ώρα της μεγάλης αλλαγής του σύμπαντος κόσμου, άγγελοι στα φτερά τους να τον «αρπάξουν» και να τον φέρουν στη δόξα του Κυρίου.
Η σκέψη της δευτέρας παρουσίας, η πίστη στην Έλευση του Χριστού, η ελπίδα της βασιλείας των ουρανών είναι η «παράκλησις» των πιστών.
Ο ένας ενισχύει τον άλλον μ' αυτή την ελπίδα. Και όλοι μαζί παρακαλούν τον Αγαπητό: «Ναι, έρχου, Κύριε Ιησού» (Αποκ. 22/κβ/20).




ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.



   
Όταν λέγεται η αλήθεια



Ο γνωστός αρχιμανδρίτης Δ. Αεράκης δημοσίευσε πρόσφατα στο περιοδικό "Ιωάννης ο Βαπτιστής" (Ιούνιος 2011) το παρακάτω ΑΛΗΘΙΝΟ σχόλιο.
__Δεν έχουμε την ίδια αισιοδοξία με τον π. Δανιήλ ότι η Ιερά Σύνοδος θα επέμβει. Μάλλον το αντίθετο νομίζουμε, όμως τα πράγματα είναι ακριβώς ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ, και καλό είναι να προσεχθούν από κάθε φιλαλήθη άνθρωπο.


====================================
Με τρίχες ασχολούμαστε;

O βασιλιάς Εζεκίας στην Παλ. Διαθήκη θεωρείται γνήσιος απόγονος τους Δαβίδ. «Εποίησε το ευθές εν οφθαλμοίς Κυρίου κατά πάντα, όσα εποίησε Δαβίδ» (Β~ Βασ. 18/ιη/3). Τον αναφέρουμε εδώ για τον αγώνα του εναντίον της θρησκευτικής αγυρτείας.

Κανένα μεταμορφωτικό και σωτήριο έργο για την οικοδομή του λαού, δεν γίνεται, χωρίς αντιδράσεις. Ποιών;

•  Εκείνων, που έχουν συμφέρον, γιατί χαλάει η δουλειά, το θρησκευτικό τους μαγαζάκι (Πράξ. 16/ις/16).

•   Εκείνων, που η συνήθεια, τους κρατάει κολλημένους σε κατεστημένα, και κάθε αγία επιστροφή θεωρείται, εκτροπή από την… παράδοση!

•  Εκείνων, που ταυτίζουν το αιώνιο με το πρόσκαιρο, το Θεό με το έθνος ή με τη γλώσσα ή με το ήθη.

Ο Εζεκίας κατέστρεψε στήλες, που είχαν γίνει λατρευόμενα είδωλα!

• Βρήκε δε και το χάλκινο φίδι του μεγάλου Μωυσή (Αριθμ. 21/κα/5-10). Θύμιζε τη θαυμαστή σωτηρία του λαού από τα φαρμακερά φίδια. Με το πέρασμα των ετών όμως και εξ επιδράσεως ειδωλολατρών^ είχε καταντήσει αντικείμενο ειδωλολατρίας.

Αντί να λατρεύουν τον Κτίστη, λάτρευαν το κτίσμα. Λάτρευαν το χάλκινο φίδι, το προσκυνούσαν, το θύμιαζαν!

• Ο Εζεκίας μετέβη επί, τόπου και το έσπασε^ το κονιορτοποίησε (Β~ Βασ. 18/ιη/3-5)! Το κατέστρεψε, κατ’ εντολήν του Θεού, για το καλό του λαού και για τη Δόξα του Θεού.

• Αργότερα ο Κύριος θα τιμούσε το χάλκινο φίδι, στην αναφορά του (Ιωάν. 3/γ/14) κατά το νυκτερινό μάθημα στο Νικόδημο. Το παρουσίασε ως τύπο του σταυρικού Του θανάτου.

Άλλο όμως σύμβολο λατρείας και άλλο προφητικός τύπος. Το ένα είναι ειδωλολατρία, το άλλο προδρομικό σημείο. Διαφέρουν όσο διαφέρει ο ουρανός από τη γη!

Και τώρα αντιγράφουμε οπό αφίσα σε μεγάλο Ναό μεγάλης πόλεις:
«Θα τελεστούν εκδηλώσεις, με τη συμμετοχή του Μητροπολίτου μας. επί τη ελεύσει των Αχράντων Παθών του Κυρίου ημών Ιησού Χρίστου. Αυτά είναι:

  • τεμάχιο από τον ακάνθινο στέφανο,
  • τεμάχιο από την ιερά χλαμύδα,
  • τεμάχιο από τον ιερό σπόγγο.
  • τεμάχιο από το μάρμαρο, λαξευμένο, από τον πανάγιο Τάφο.
  • και πλεξίδα από τα μαλλιά του τιμίου Προδρόμου!»

•  Είμαστε βέβαιοι, ότι η Ιερά Σύνοδος θα επέμβει.

• Αλλοίμονο, αν ασχολούμαστε με… τρίχες (της «πλεξίδας» του Προδρόμου!), και δεν ασχολούμαστε με το κήρυγμα του Προδρόμου!

•  Αλλοίμονο, αν υποκαταστήσαμε τα Πάθη του «υπέρ ημών παθόντος και σταυρωθέντος Κυρίου», με κομματάκι από το σφουγγάρι του ξυδιού!

Ό Χριστός σπογγίζει τα δάκρυα των πονεμένων και πλένει τις αμαρτίες των μετανοούντων με το σπόγγο της αγάπης Του, ποτισμένον στο πανάγιο Αίμα Του.

Ό Χριστός κάνει σεισμό στις σκληρές σαν την πέτρα καρδιές, όπως έσεισε τα βράχια του Γολγοθά!

•  Αν μερικοί κληρικοί δεν αρκούνται στο Αίμα της Καινής Διαθήκης και «αργυρίων χάριν» προβάλλουν τρίχες και πέτρες, τότε κάποιος Εζεκίας χρειάζεται.

Δεν έχουμε ανάγκη από αγύρτες. Έχουμε ανάγκη από αγίους.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.

12.6.11




   
  Για εκείνους που καπνίζουν


Η Βίβλος γράφει για την προσευχή:

Ας κατευθυνθή ενώπιόν σου η προσευχή μου ως θυμίαμα·
η ύψωσις των χειρών μου ας γείνη ως θυσία εσπερινή.
                                     Ψαλ. 141:2

και στο Ναό της Ιερουσαλήμ χρησιμοποιούσαν το θυμίαμα για να εικονίζουν αυτό ακριβώς.
__Πολλοί όμως αντί για θυμίαμα στον Θεό στέλνουν τους θανατηφόρους καπνούς του τσιγάρου τους θυσιάζοντας την ίδια ώρα τα πνευμόνια και άλλα σπλάγχνα τους στο βωμό της δήθεν «ικανοποίησης» του πάθους τους.
__Κρίμα...



     Γνήσιες και ψευδείς εκκλησίες


  • Η γνήσια εκκλησία έχει ΔΥΝΑΜΗ εξ ουρανού και εκτελεί το θέλημα του Θεού.
  • Οι νόθες εκκλησίες «παντρεύονται» το Κράτος και επικαλούνται την περιουσία τους, αποδεικνύοντας έτσι πως τίποτε δεν τους ενώνει με τη Βασιλεία του Θεού.

      Η δική σου εκκλησία από πού παίρνει τη δύναμή της;




ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.

11.6.11



   
  On line... εξομολογήσεις από ιερείς –μαϊμού!



Τι λέει για όλα αυτά η Ελλαδική Εκκλησία; Θα εκδώσει κανένα επίσημο ανακοινωθέν για πληροφόρηση του λαού;

 


   
  Και "θαύματα" ΑΠΑΤΕΣ 
 από ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΥΣ –μαϊμού!


 Η παραπάνω εικόνα είναι από την παρασυναγωγή του Νιγηριανού απατεώνα ψευδοπροφήτη T. B. JOSHUA που ΔΗΘΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ χρησιμοποιώντας "χρισμένο" νερό μέσα σε ΣΠΡΕΥ, όπως τα καθαριστικά ΨΕΚΑΣΤΕ, ΘΕΡΑΠΕΥΣΤΕ, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ....

 

 

    Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η !  

Η ψεύτικη αυτή "εκκλησία" λειτουργεί στην περιοχή της ΚΥΨΕΛΗΣ και πρέπει άμεσα να γίνει αντικείμενο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ, ΙΑΤΡΙΚΗΣ και ΝΟΜΙΚΗΣ έρευνας.

Τι λένε για όλα αυτά  

  • Ο Πανελλήνιος Ευαγγελικός Σύνδεσμος (ΠΕΣ)

  • Η Σύνοδος των Ελληνικών Ευαγγελικών Εκκλησιών

  • Η Εκτελεστική Διακονία των Ελευθέρων Ευαγγελικών Εκκλησιών Ελλάδος

  • Η Σύνοδος των Ελευθέρων Ευαγγελικών Εκκλησιών Πεντηκοστής

  • Η Αδελφότητα Εκκλησιών Πεντηκοστής

  • και όλες οι λοιπές παραφυάδες;

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ:

  • Ο Σύνδεσμος Χριστιανών Ιατρών-Οδοντιάτρων

     Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών

     

Θα εκδώσουν κανένα επίσημο ανακοινωθέν για πληροφόρηση του λαού; ή θα αφήσουν ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ-ΑΠΑΤΗ να κυκλοφορεί ανάμεσά μας;

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εν λόγω ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑ ετοιμάζεται να ανοίξει σύντομα παράρτημα και στη Θεσσαλονίκη.

 



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.




   
 Άμα υπάρχει και άγιος Μνημόνιος, τι άλλο θέλουμε;

 


Τα γενέθλια του Γ.Παπανδρέου ανήμερα του …Αγίου Μνημονίου!!!

Σε λίγες ημέρες ο Γιώργος Παπανδρέου θα συμπληρώσει τα 59 του χρόνια. Τα γενέθλιά του είναι στις 16 Ιουνίου και η μοίρα έπαιξε ένα παράξενο και απίστευτο παιχνίδι στον Έλληνα πρωθυπουργό καθώς την ημέρα εκείνη η Εκκλησία μας εορτάζει τη μνήμη των οσίων Τύχωνος και....Μνημονίου.

Όσο και αν ακούγεται σαν πικρόχολο αστείο, την ημέρα των γενεθλίων του Γιώργου Παπανδρέου η Ορθόδοξη Εκκλησία γιορτάζει την μνήμη του Αγίου Μνημονίου!

Ο Άγιος Μνημόνιος ήταν Επίσκοπος Αμαθούντος της Κύπρου κατά το πρώτο ήμισυ του 4ου αιώνος μ.Χ., ενώ λεπτομέρειες για αυτόν δεν είναι γνωστές, καθώς μια αναφορά γίνεται μόνο από τον Άγιο Τύχωνα, διάδοχό του στην επισκοπή και συνεορτάζοντα την ίδια ημέρα.

Εμείς να ευχηθούμε τόσο στον πρωθυπουργό όσο και στους υπόλοιπους 'Ελληνες τα φετινά του γενέθλια να είναι τα τελευταία που θα γιορτάσει υπό μνημονιακό καθεστώς!

Σε διαφορετική περίπτωση, θα χρειαστούμε την τύχη του συνεορτάζοντος Αγίου Τύχωνος, ο οποίος έχει μείνει στην εκκλησιαστική ιστορία ως ο θαυματουργός Επίσκοπος!

protothema

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.

10.6.11



  Μειώσεις κερδών και Αύξηση ζημιών
 
__Ζημιές ύψους 27,5 εκατ. ευρώ, (κατά 32,9% μεγαλύτερες από εκείνες του πρώτου τριμήνου του 2010), κατέγραψαν οι 5 μεγαλύτεροι ελληνικοί επιχειρηματικοί όμιλοι έκδοσης εφημερίδων και περιοδικών, καθώς απώλεσαν περί το 31% των εσόδων τους.
 
__Η περαιτέρω πτώση των κυκλοφοριών των εντύπων και των διαφημιστικών εσόδων οδήγησαν στην εμφάνιση υψηλότερων ζημιών και την επιδείνωση των δεικτών γενικής και άμεσης ρευστότητας, αλλά και στη διόγκωση της δανειακής επιβάρυνσης.

 
__Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις τους, οι εταιρείες Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (ΔΟΛ), Πήγασος, Η Καθημερινή, Αττικές Εκδόσεις και Χ. Κ. Τεγόπουλος, οι οποίες αποτελούν τις πέντε μεγαλύτερες βάσει εσόδων, εισηγμένες στο χρηματιστήριο Αθηνών επιχειρήσεις, πραγματοποίησαν πωλήσεις μειωμένες έναντι της ίδιας χρονικής περιόδου του 2010 κατά 48,5 εκατ. ευρώ ή ποσοστό 31,3%. 
 

Δεν μπορείς να χαρείς όταν μαθαίνεις πως εταιρείες με εκατοντάδες υπαλλήλους αντιμετωπίζουν προβλήματα και ίσως χρειαστεί να περιορίσουν το προσωπικό τους, όταν όμως γνωρίζεις ότι οι ίδιες αυτές εταιρείες με τις διασυνδέσεις τους με το πολιτικό κατεστημένο της χώρας και οικονομικούς υπόγειους διαδρόμους, δεκαετίες τώρα "κινούν τα νήματα" της επικαιρότητας και διαμορφώνουν τις γνώμες του κοινού ώστε να υποστηρίζουν επί χρόνια ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ, και πως οι ιδιοκτήτες τους μέσω άλλων δραστηριοτήτων τους --σε τεχνικές εταιρείες κ.λπ.-- συμμετείχαν στο διαρκές "φαγοπότι" της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, τότε αναρωτιέσαι μήπως πρέπει να προσευχηθείς να εξαφανιστούν από τον ορίζοντα.

__Αλλά στη σκέψη πως και οι άλλοι που θα σπεύσουν να καλύψουν το "κενό της ενημέρωσης" από την ίδια πάστα θα είναι... τότε προτιμάς να παραμένεις απλός θεατής ευχόμενος ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.




ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ




Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.






.



  Αλήθεια  και  Παραδόσεις


Σε άρθρο του με θέμα «ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ;» που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Ενοριακή Ευλογία» (6-7/2011, σελ. 252) ο π. Γ. Χάας, διαπιστώνει ότι:
  • (…) Η διάδοση του ζωοποιού μηνύματος της Αναστάσεως [σήμερα] έχει σχεδόν σταματήσει, και η μεταξύ μας, αγάπη να μείνει το βασικό γνώρισμα των γνησίων μαθητών του έχει μπει στην καλύτερη των περιπτώσεων στο... ψυγείο.

και συγκρίνοντας με τα δεδομένα των χριστιανών της αποστολικής εκκλησίας προχωράει στις σκέψεις του:
  • Διαπιστώνοντας αύτη την τεράστια διαφορά αρχίζουμε την αναζήτηση δικαιολογιών. Και είμαστε πάντα γρήγοροι και εύκολοι στην ανεύρεση δικαιολογιών. Σκεπτόμαστε ότι ο ίδιος ο Χριστός επέλεξε τους δώδεκα, ήταν πάντα κοντά τους, τους ήλεγχε και τους εμψύχωνε, άρα δεν είχαν περιθώρια να ξεφύγουν. Θεωρούμε αυτονόητο το ότι μετά τη σταυρική θυσία του Κυρίου βρίσκονταν όλοι μαζί με τον ίδιο σκοπό, ομοθυμαδόν και επί το αυτό και κλειδωμένοι για τον φόβο των Ιουδαίων. Άρα θεωρούμε ότι ήταν δεδομένη η κοινή πορεία, ο κοινός στόχος και ο κοινός εχθρός τους. Έτσι τα βλέπουμε εμείς, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.
  • Οι Άγιοι Απόστολοι διέφεραν μεταξύ τους πολύ ως προς τους χαρακτήρες τους και εγνώσθησαν για την ενότητα τους και την μεταξύ τους αγάπη, και αυτό σε περίοδο πόνου και θλίψεως, κατά την οποία στερήθηκαν τη συνεχή παρουσία του Κυρίου. Δεν είχαν διώξει πρωτύτερα τον Ιούδα, αλλά μόνος του απήλθε, ούτε απομόνωσαν τον Απόστολο Πέτρο μετά την άρνηση του. Ούτε καν εκμεταλλεύθηκαν επιπλήξεις του Κυρίου εις βάρος κάποιου για τη δική τους ανάδειξη και υπερηφάνεια, αλλ' αντιθέτως έβλεπαν το σφάλμα τού άλλου ως δικό τους και ταπεινώνονταν ακόμη περισσότερο.

Έχουμε γράψει ξανά ότι οι πρώτοι χριστιανοί δεν ήταν το «καλύτερο δείγμα» πιστών ανθρώπων, αλλά ομοιοπαθείς με εμάς και για τούτο δεν πρέπει να παίρνουμε όλες τους τις ενέργειες και πράξεις ως «παραδείγματα» επειδή συχνά παρακινούνταν [ακόμη και οι Απόστολοι] από σαρκικές παρορμήσεις και κατέληγαν σε λάθος αποτελέσματα.

Μέτρο για τη δική μας ζωή πρέπει να είναι ΜΟΝΟ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και ο σαφώς διατυπωμένος ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ. Όλα τα άλλα εμπεριέχουν το στοιχείο του κινδύνου, πράγμα που έζησαν συχνά οι Εβραίοι, που έφτασαν κάποτε να προσκυνούν το χάλκινο φίδι που είχε χρησιμοποιήσει ο Μωυσής για τη θεραπεία τους από τα δαγκώματα των φλογερών όφεων στην έρημο. Έτσι και σήμερα κάποιοι ψάχνουν σε δήθεν «υπονοούμενα» αλλά μη διατυπωμένα και σε δήθεν «αβλαβή» αλλά μη προβλεπόμενα και κατά πάσαν πιθανότητα αποπροσανατολιστικά από την ουσία του Ευαγγελίου, όπως π.χ. οι «αφιερώσεις των νηπίων», οι «αγορές και τα τσάγια» μέσα στις εκκλησίες και άλλα πολλά που συμβαίνουν πλέον τακτικά και σχεδόν συστηματικά.

Και είναι βέβαια λογικό να μην χρησιμοποιούνται όλα αυτά ως αφορμές για διαιρέσεις και σχίσματα, ούτε για να μπάζουμε ή να βγάζουμε τους πιστούς από τις συνάξεις ή ακόμη και τον Ουρανό, όμως κάπως πρέπει να λέγεται και η αλήθεια, ώστε το «ουδέτερο» να μην καταντάει «κακό», ούτε το «επουσιώδες» να μετατρέπεται σε «ιερά παράδοση»…



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ



Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.




.


9.6.11



Μακαριώτατε



Έχει ειπωθεί ότι: «Χείλη ιερέως ου ψεύδονται»! Πόσο μάλλον αρχιερέως!

Κι όμως εσείς φαίνεται ότι, σχετικά με το θανάσιμο εναγκαλισμό της δολοφονικής, για την πατρίδα μας και το λαό μας, χρεοκρατίας δεν βρήκατε το κουράγιο να πείτε την αλήθεια.

Αφού, όπως ειπώθηκε, υποστηρίξατε, σε άρθρο σας στην Καθημερινή, ότι: «Εφόσον, λιγότερο ή περισσότερο, υπήρξαμε όλοι μέρος της κρίσεως, μπορούμε να γίνουμε μέρος και της αλλαγής».

Επαναλαμβάνοντας,
περίπου το διαβόητο παγκάλειο απόφθεγμα, σύμφωνα με το οποίο «όλοι μαζί τα φάγαμε»!

Και, όπως
τον κ. Πάγκαλο τον διαψεύδουν-prima vista-τα κιλά του, έτσι κι εσάς σας διαψεύδει η αδυσώπητη πραγματικότητα. Την οποία και οι πέτρες ακόμη φωνάζουν.

Κι αν κάποιοι
υποκρίνονται πως δεν ακούνε τη φωνή της, η συνέχεια και η συνέπεια θα είναι να σηκωθούν οι πέτρες και να τους χτυπήσουν κατακέφαλα.

Γεγονός, που προφήτευσε ακόμη και ο εξοχότατος Πρωθυπουργός μας, όταν έλεγε πως, αν γίνονταν, τα όσα σήμερα γίνονται, «ο λαός θα μας πάρει με τις πέτρες»!

Κι ας μην υπάρχουν αυταπάτες
, επειδή ο λαός, διατηρώντας ακόμη τα τελευταία υπολείμματα υπομονής και ευγένειας, αρκείται, κατά κανόνα, προς το παρόν, σε μερικά γιαουρτώματα….

Δεν λέτε, λοιπόν, την αλήθεια, Μακαριώτατε!

Γιατί η αλήθεια λέει ότι δεν «υπήρξαμε όλοι μέρος της κρίσεως». Αλλά την κρίση τη δημιούργησε η οικονομική και πολιτική ολιγαρχία. Ή μάλλον πιο σωστά τη μεθόδευε εδώ και χρόνια. 

Και το γεγονός ότι η προδοσία και το ξεπούλημα της πατρίδας μεθοδευόταν από μακρού χρόνου φαίνεται απ’ το εξής πασίγνωστο, αλλά και εύγλωττο περιστατικό:

Όταν
η κ. Άννα Ψαρούδα Μπενάκη, ως Πρόεδρος της Βουλής, είχε ανακοινώσει στον κ. Παπούλια την εκλογή του, ως Προέδρου της Δημοκρατίας, του προανήγγειλε ορθά-κοφτά ότι: 

“Κατά τη διάρκεια της προεδρίας σας ενδέχεται «να περιοριστούν τα εθνικά μας σύνορα, τα κυριαρχικά μας δικαιώματα ως λαού και τα δικαιώματα των πολιτών ως ατόμων”.



Ήταν μήπως προφήτισσα η κ. Μπενάκη; Ή, όπως τα λεγόμενά της δείχνουν, κάτι ήξερε για την εκκολαπτόμενη προδοσία;

Αυτό και άλλα γεγονότα δείχνουν ότι οι έχοντες και κατέχοντες, αλληλοδιαδόχως, την εξουσία και οι μαζί τους διαπλεκόμενοι είχαν, προ πολλού σχεδιάσει την παγίδευση και δολοφονία της πατρίδας μας.

Και δεν μπορούμε
να ισχυριζόμαστε ότι «όλοι μας υπήρξαμε μέρος της κρίσεως». Εξισώνοντας τα θύματα με τους θύτες. Και αμνηστεύοντας την ολοφάνερη σε βάρος της πατρίδας μας δολιότητα και προδοσία.

Και αυτό, πριν απ’ όλους, δεν μπορεί να το κάμει η Εκκλησία. Και μάλιστα ο Αρχιεπίσκοπός της. 

(...)

παπα-Ηλίας

Μην ψηφίζεις "οικογενειακά"

Στο πρόσφατο ταξίδι μας στην Αλβανία είδαμε την παρακάτω κάρτα που μοιράστηκε για να καλέσει τους πολίτες ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ή ΟΜΑΔΙΚΑ, αλλά ΜΌΝΟ ΑΤΟΜΙΚΑ.
__Όσον και αν φαίνεται παράξενο, παλαιότερα μπορούσε κάποιος να πάει και να ψηφίσει "για όλη την οικογένεια" ή και "εκ μέρους των φίλων του"...
__Και ο Χριστός δεν θέλει ομαδικά την ψήφο μας. Πρέπει να Τον ψηφίσουμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
__Εμπρός λοιπόν.
 











ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.

Ένα ακόμη παραμύθι...

Λένε πολλοί πως ο άνθρωπος χρησιμοποιεί μόλις το 10% της δύναμης του εγκεφάλου του, η οποία είναι "τεράστια" και γι' αυτό πρέπει να βρει τις "μαγικές" δυνάμεις που θα ελευθερώσουν όλη εκείνη την επιπλέον "δύναμη".
__ Πρώτη σ' αυτό το παραμύθι είναι η διαβόητη "Εκκλησία της Σαϊεντολογίας" που υπόσχεται να κάνει τους οπαδούς/θύματά της "υπεράνθρωπους" ή "ημίθεους".
__Τα αποτελέσματα συνήθως φαίνονται μόνο στο άδειο τους πορτοφόλι (όλα πληρώνονται στην "σαϊεντολογία"...) και η απογοήτευση εκείνων που καταλαβαίνουν ότι έπεσαν θύματα.
__Αλλά δεν είναι μόνο η "σαϊεντολογία". Υπάρχουν πολλά παρόμοια μαγαζιά που πρέπει να προσέχει όποιος δεν θέλει να πέσει θύμα τους.






ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.

8.6.11


Λέγε με Θανάση...




Ας σταματήσει, λοιπόν, αυτό το παραμύθι, μήπως μάθουν οι εκκλησιαζόμενοι και τι λέει ο λόγος του Θεού πέρα από τα "καρφιά" και τα "μαργαριτάρια" των "ιερο"-κηρύκων...                                      








ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.





7.6.11

τα γαϊδούρια...



donkeys.jpg


__Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω, γιατί συνηθίζουν να αποκαλούν κάποιους ανθρώπους γαϊδούρια. Και μου φαίνεται ιδιαίτερα εξοργιστικό, που τώρα τελευταία το χαρακτηρισμό αυτό τον χρησιμοποιούν και για κάποιους πολιτικούς.

__Πρώτα-πρώτα τα γαϊδουράκια είναι συμπαθέστατα. Ακόμη και στη φωτογραφία, που τα βλέπουμε, ξεκουράζεται η ψυχή μας, απ’ την απέραντη αθωότητα, που εκπέμπει το βλέμμα τους!

__Νιώθουμε μήπως το ίδιο, όταν είμαστε υποχρεωμένοι να βλέπουμε τις φάτσες κάποιων παμπόνηρων πολιτικών; Ιδιαίτερα, όταν μας τους μοστράρουν διαρκώς τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ. Και προπάντων, όταν τους βλέπουμε να περιστρέφονται στους κάδους των τηλεοπτικών πλυντηρίων…

__Δεν είναι οι αξιότιμοι αυτοί κύριοι άκρως αποκρουστικοί; Και δεν πλημμυρίζουν την ψυχή μας, καθώς τους βλέπουμε και τους ακούμε, αισθήματα αποστροφής και δυσανεξίας!…
__Αν τα γαϊδουράκια μιλούσαν την ίδια με μας γλώσσα, θα μπορούσαν να μας περάσουν γενεές δεκατέσσερις, για την ανέντιμη και ρατσιστική συμπεριφορά μας απέναντί τους. Και ούτε λίγο ούτε πολύ θα μπορούσαν να μας πουν:
__Βρε άνθρωποι, πού βρήκατε το θράσος να μας προσβάλλετε κατ’ αυτόν τον τρόπο;
__Αναλογιστήκατε ποτέ ποιες μεγάλες υπηρεσίες προσφέραμε εμείς σε περασμένες εποχές στο ανθρώπινο γένος; Κι ακόμη σήμερα, στις υπανάπτυκτες περιοχές της Γης! Και πόσο κόπο έχουμε καταβάλει, για να θρέψουμε και υπηρετήσουμε ακόμη και την απανθρωπιά σας…..
__Και φτάσατε στο σημείο να μας συγκρίνετε ακόμη και με κάποιους πολιτικούς. Οι οποίοι-όπως θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Δημήτρης Ψαθάς, θα χρειάζονταν χιλιάδες χρόνια, για ν’ αποκτήσουν τη φιλοτιμία των γαϊδάρων……
__Μήπως κλέψαμε και ληστέψαμε ποτέ εμείς και η κομματική συμμορία μας το λαό και τα δημόσια ταμεία; Και μάλιστα να έχουμε φτάσει στο κατάντημα να έχουμε προβλέψει νομικές και συνταγματικές ασφαλιστικές δικλείδες, για το καθεστώς της ληστοκρατίας μας! Με παραγραφές και ασυλίες! Και άλλα παμπόνηρα και ανέντιμα νομοθετικά τερατουργήματα……
__Μήπως εξαπατήσαμε ποτέ το λαό, υποσχόμενοι προεκλογικά ότι «λεφτά υπάρχουν», για να του κλέψουμε την ψήφο του; Και, αφού τον μπλέξουμε στα δίχτυα της απάτης μας, μετεκλογικά να τον «γδάρουμε» ανάποδα! Και να διαπράξουμε, μάλιστα, την πρωτοφανή αυτή βαρβαρότητα στο όνομα του σοσιαλισμού…
__Θα ήταν ποτέ δυνατόν να προδώσουμε-χωρίς ντροπή και φιλότιμο- την πατρίδα μας; Και στο όνομα αυτής της προδοσίας να τη βγάλουμε στο σφυρί! Για να την πουλήσουμε στα παλιατζίδικα των εμπόρων των εθνών, όσο-όσο. Βάζοντας έτσι πλάτη στην αισχροκέρδεια των τοκογλύφων. Και εισπράττοντας, για λογαριασμό μας, τα ευνόητα αργύρια της προδοσίας!
__Βέβαια, θα μας πείτε ότι τα γαϊδούρια δεν έχουν πατρίδα…
__Μήπως όμως είναι προτιμότερο να μην έχει κάποιος πατρίδα, παρά να έχει πατρίδα και θεό του το Μαμωνά και τη συμπαρομαρτούσα κακουργία του!
__Και να φτάνει μέχρι του σημείου να προδίδει, για χάρη του, ακόμη και την πατρίδα του…


Παπα-Ηλίας




ΠΗΓΗ: http://papailiasyfantis.wordpress.com/



ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ «ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ»


Παρόλο που δεν δημοσιεύουμε σχόλια, 
διαβάζουμε ευχαρίστως όσα μας στέλνονται και τα λαβαίνουμε υπόψη μας.


.

2.6.11



Απάτη με τις φορολογικές δηλώσεις 

μέσω Internet

25/05/2011

 

Προσοχή στους χρήστες του Διαδικτύου, καθώς ενδέχεται αυτές τις ημέρες να φτάσει στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο μήνυμα-απάτη που φαίνεται πως προέρχεται από το Υπουργείο Οικονομικών.
__Στο μήνυμα περιλαμβάνεται το λογότυπο του Υπουργείου, το δε κείμενο είναι στα Ελληνικά, καθιστώντας το απατηλό μήνυμα αρκετά αληθοφανές.
__Ειδικότερα, ο παραλήπτης ενημερώνεται ότι δικαιούται κάποιο ποσό ως επιστροφή φόρου και για να το παραλάβει άμεσα θα πρέπει να συμπληρώσει τα στοιχεία του στην ηλεκτρονική φόρμα που του δίδεται.
Εκεί, ζητούνται τα προσωπικά δεδομένα του παραλήπτη (ονοματεπώ νυμο, διεύθυνση κατοικίας, ΑΦΜ, κ.α), στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικό λογαριασμό (όνομα χρήστη-userid και συνθηματικό-password), καθώς και όλα τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας.
__Σε περίπτωση που λάβετε αυτό το μήνυμα (δείτε συνημμένο αρχείο), ή αντίστοιχα μηνύματα από τράπεζες και άλλους οργανισμούς στα οποία σας ζητούν να συμπληρώσετε στοιχεία σας για να λάβετε κάποιο χρηματικό ποσό, σκεφθείτε:
  • · Κανένας σοβαρός και αξιόπιστος οργανισμός ή εταιρεία δεν χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για τέτοιου είδους υποθέσεις.
  • · Μην απαντάτε ποτέ σε τέτοιου είδους μηνύματα. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τα διαγράψετε και να ενημερώσετε την εταιρεία ή τον οργανισμό που εμφανίζεται ως αποστολέας για το περιστατικό.
  • · Μην συμπληρώνετε διαδικτυακές φόρμες στο Διαδίκτυο χωρίς να έχετε διαβάσει κάποιο κείμενο (όροι χρήσης/ πολιτική απορρήτου) που να προσδιορίζει τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία που θα καταχωρίσετε.


ΠΗΓΗ: http://www.polispress.gr/archives/66644
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.

Εμπρός ή Πίσω;




ΚΟΙΤΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ 
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΑ ΠΙΣΩ

Μην κοιτάτε προς τα πίσω αλλά προς τα εμπρός, όχι μέσα σας αλλά προς τα έξω και όχι με διάθεση αποκλεισμού αλλά με διάθεση εναγκαλισμού.
__Όταν κοιτάζουμε προς τα πίσω εμποδίζουμε την εκκλησία να κάνει την πορεία της προς τα εμπρός.
__Οι διάφορες επέτειοι και η επίσημη ιστορία σε μεγάλο βαθμό χαρακτηρίζονται από την τάση να συγχαίρει κάποιος τον εαυτό του. Αυτό όμως περιορίζει τη διάθεση για εξομολόγηση και αναγνώριση των αμαρτιών και αδυναμιών του παρελθόντος, και εξαφανίζει κάθε πνεύμα γνήσιας αυτοκριτικής.

ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ 
ΑΠΟΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΕΜΠΡΟΣ

Για το λαό του Θεού, το παρελθόν είναι πρόλογος και αντανάκλαση της πιστότητας του Θεού μέσα στην ιστορία, μια αίσθηση που μας γεμίζει με εμπιστοσύνη και προσδοκία για εκείνα που πρόκειται να έρθουν.
__Το βιβλίο των Ψαλμών στην Παλαιά Διαθήκη είναι γεμάτο με αναφορές στη σημασία της ιστορίας ως στοιχείου που μας οδηγεί στην εσχατολογική προοπτική του Θεού. Αναφέρεται στον Θεό που μίλησε, μιλάει και θα μιλήσει, που εργάστηκε, εργάζεται και θα εργαστεί, που ήρθε, έρχεται και θα έρθει.
__Από αυτή την αξιοπιστία του Θεού Ιεχωβά ως Δημιουργού και Λυτρωτή πηγάζει η εσχατολογική αναγκαιότητα. Ο Κύριος δεν θα εγκαταλείψει τα έργα των χεριών Του «Κύριε, το έλεός σου μένει εις τον αιώνα· τα έργα των χειρών σου μη παραβλέψης» (Ψαλμ. 138:8) και γι’ αυτό ο Μωυσής μέσα από τον Ψαλμό 90 προσεύχεται: «Ας γείνη το έργον σου φανερόν εις τους δούλους σου και η δόξα σου εις τους υιούς αυτών» (Ψαλμ. 90:16).




ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.


.