9.7.10

Εξεταστική Επιτροπή ή «υδρό-τρυπα»

αλλιώς : Μια ΤΡΥΠΑ στο ΝΕΡΟ


Την υδρότρυπα αγαπητοί φίλοι αναγνώστες μόνο εμείς οι Έλληνες ξέρουμε πως να την κάνουμε. Και ας πάμε στα πρώτα οικονομικά σκάνδαλα της χώρας μας και πως έμαθαν οι εξεταστικές επιτροπές να κάνουν «τρύπες στο νερό».

Εκεί στα 1824 Φεβρουαρίου η Ελλάδα μας πήρε το πρώτο «δάνειο της Ανεξαρτησίας» όπως το ονόμασαν.

Και το ποσό του δανείου 800.000 λίρες Αγγλίας με τόκο 59%. Έτσι στην Ελλάδα έφεραν 472.000 λίρες οι οποίες ως το τέλος του έτους φαγωθήκανε. Τα χρήματα του πρώτου δανείου είχαν μασηθεί αγρίως. Και τι να κάνουν τώρα, που το ταμείο δεν έχει ούτε ένα γρόσι;

Ξανά λοιπόν σαν ζήτουλες για καινούριο δάνειο και το Φεβρουάριο του 1825 παίρνουν 2.000.000 και με τόκο 55%. Δηλαδή δανείστηκαν πρώτο και δεύτερο δάνειο το ποσό των 2.800.000 λίρες, δηλαδή κάπου στα 70 εκατομμύρια δραχμές.

Από αυτά τα δάνεια πήραν πραγματικά 1.572.000 λίρες δηλαδή 37.400.000 και από αυτά πάλι μόνο 540.000 λίρες έφτασαν στην Ελλάδα.

Το υπόλοιπο ποσό 1.032.000 λίρες έμεινε στην Αγγλία στα χέρια μιας επιτροπής από Άγγλους δήθεν φιλέλληνες της ονομαζόμενης «τετραρχίας» η οποία το κατασπατάλησε με δύο λόγια το μάσησε. Όταν έγινε στην Τροιζήνα η Γ' των Ελλήνων Εθνική Συνέλευση κατάρτισε διά ψηφίσματος της στις 13 Απριλίου

1826 μια Επιτροπή επί των Εθνικών λογαριασμών, για να ελέγξει την οικονομική διαχείριση του Αγώνα. Την Επιτροπή αυτή αποτελούσαν οι Κ. Πολυάδης, Κ. Ταστίκας, Μ.Κ. Πάγκαλος, X. Οικονομίδης και Αθ. Σταδαχίτης.

Ένα ολόκληρο χρόνο επεξεργάζονταν τους λογαριασμούς και τα βιβλία απαρχής της Γ' περιόδου και στις 11 Μαρτίου του 1827 υπέβαλε προς τη Συνέλευση την έκθεση της εκτενή και εμπεριστατωμένη.

Ας διαβάσουμε να δούμε τι μας λέει η έκθεση αυτή. Τα εθνικά κατάστιχα γράφει, ήταν νοθευμένα και πλήρη από καταχρήσεις, πλαστοπαρτίδας, ελλείψεις, λάθη και ανωμαλίες.

Τα έξοδα της Α' περιόδου είχαν ανέλθει στα 21.388,24 γρόσια, της Β' στα 933.069 γρόσια και της Γ στα 53.044.894. Εν όλω 70.116.787 γρόσια ή 37.000.000 δρχ. Η διοίκηση της Α' περιόδου είχε ψηφίσει το εσωτερικό δάνειο διά εθνικών ομολόγων. Είχε εκτυπώσει 17.250 ομόλογα εν όλω αξίας 5.000.000 γρόσια και εξέδωσαν 3.688 ομόλογα αξίας 1.487.000 γρόσια. Έμειναν ανέκδοτα λοιπόν 13.562 ομόλογα. Ε! η Εξελεγκτική Επιτροπή βρήκε μόνο 488 ομόλογα αξίας 42.000 γρόσια. Είχαν κλέψει 13.154 ομόλογα αξίας 3.485.900. Και η Συνέλευση κήρυξε υπόλογους τους υπουργούς των οικονομικών, Α' και Β' περιόδου τι βγήκε; Μα η πρώτη Υδωρ-οπή, κοινώς μια τρύπα στο νερό.

Στο «καθημερινό» εγγεγραμμένα ως πληρωθέντα σε διάφορους 3.485.900 γρόσια. Σε ποιους πληρώθηκαν; Για ποια αιτία πληρώθηκαν; Τα νούμερα δεν μιλούν. Γεννήματα, πολεμοφόδια, ξυλεία, μεγάλες παρτίδες φαίνονται αγορασμένες με χρήματα του Δημοσίου. Πότε; Που; Από ποιους; Και πού πήγαν; «Βουβαμάρα». Μέχρι σήμερα εξακολουθούν οι βούτες και οι αρπαγές. Και έτσι όλες οι Εξεταστικές Επιτροπές κάνουν Υδρο-οπές ή τρύπες στο νερό.

Έτσι η ρεμούλα, το πλιάτσικο, η εξουσία, οι ημέτεροι, οι αργομισθίες, οι καταφερτζήδες, οι άρπαγες συνεχίζουν. Και όλοι αυτοί οι άρπαγες κάνουν πως δακρύζουν στη θέα της σημαίας. Και σας ρωτώ: Ποιος; Πότε; Και που; Δίδαξε τον πολίτη τι θα πει πατρίδα; Ο δάσκαλος θα πει παπαγαλίστικα «Πατρός τε μητρός, τιμιότερον η πατρίς».

Πέστε μου, έτσι σε ό,τι έχετε ιερό και όσιο του είπε κανείς έως σήμερα αυτού του λαού, σε αυτόν εδώ τον τόπο, ότι η πατρίδα είναι η εθνική οικονομία, το μεταλλικό αντίκρυσμα του χαρτονομίσματος, είναι η γεωργία, το εμπόριο, η βιοτεχνία, η βιομηχανία, η γλώσσα, η παιδεία, η υγεία, ο πολιτισμός μας; Όχι, ποτέ, κανένας. Η αλήθεια είναι πικρή, μα πρέπει να ομολογήσουμε ότι είμαστε ένα μπουλούκι με συγκρότηση κομπογιαννίτη. Ένα μπουλούκι χωρίς εθνική συνείδηση! Χωρίς κοινωνική αλληλεγγύη. Είμαστε ένα μπουλούκι καταφερτζήδων φοροφυγάδων, χωρίς ιερό και όσιο. Μπουλούκι που επιπλέουν οι αγνώστου προελεύσεως απατεώνες. Απατούμε ο ένας τον άλλο, όλοι μαζί το κράτος για να γλιτώσουμε φόρους. Τη δικαιοσύνη με ψευτομάρτυρες, όλη την κρατική διοίκηση. Μα αυτοί που είναι πιο απάτες είναι οι πολιτικοί. Αυτούς δεν τους φτάνει κανένας Τα Άγια των Αγίων. Καμία κοινωνική ευπρέπεια, κανένας σεβασμός προς τον άλλο. Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης κοκορομαχίες αηδιαστικές, ούτε τους τηλεθεατές δεν σέβεται κανένας.

Γι' αυτό κύριοι δεν έχουμε ούτε δάσκαλο, ούτε παπά, ούτε διοίκηση, ούτε δικαιοσύνη, ούτε εθνική οικονομία, ούτε γεωργία, ούτε κοινωνική πρόνοια, ούτε ασφάλεια, ούτε παιδεία, ούτε, ούτε, ούτε.

Έτσι βασιλεύει η εγωπάθεια. Η εγωπάθεια του θεριού ή του... κτήνους.

«Κλιέφτου, κλέφτς, κλιέφτ', κλιέφτουμε, γκλιέβουν, έκλιφτα".

Αυτοί είμαστε λαός της ΥΔΡΟ-ΟΠΗΣ! Κοινώς ΝΕΡΟΤΡΥΠΑΔΕΣ.

Λάμπρος Παπαδόπουλος

ΥΓ. Πέστε μου μια Εξεταστική Επιτροπή που βρήκε ένα ένοχο και πήγε φυλακή. ΚΑΜΙΑ. Άντε και καλοφάγωτα και τα δάνεια του Δ.Ν.Τ.

Από το περιοδικό «Απεραντιακά» σελ. 7-8

=================================

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ =
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ...ΕΡΓΩΝ
ΠΟΥ ΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΛΑΟΥΣ!!!









.
==========================

ΑΜΑΡΤΙΑ, ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ


Οι Πρωτόπλαστοι δεν διώχθηκαν από τον Παράδεισο επειδή αμάρτησαν...

αλλά επειδή δεν μετανόησαν και προσπάθησαν να δικαιολογηθούν!!!





Ο Χρυσόστομος ρωτούσε:

«Ντρέπεσαι να ομολογήσεις τα αμαρτήματα;
Να ντρέπεσαι να πράξεις τα αμαρτήματα.
Ποιος ντέπεται έργο από το οποίο δικαιώνεται;»


και μάλλον είχε δίκιο!




.

7.7.10

============================================

ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ,

ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΜΙΜΗΤΕΣ...

Στην "Εφημεριδούλα" των Λιπασμάτων (Μάιος 2010) διαβάσαμε τα εξής:



  • Στο πιο ευθύ καταδικαστικό του ξέσπασμα για την κρί­ση με το σκάνδαλο κακοποίησης παιδιών από ιερείς της Καθολι­κής Εκκλησίας, ο Πάπας Βενέδικτος 16ος δήλωσε ότι ο μεγαλύ­τερος εχθρός της δεν βρίσκεται έξω αλλά έρχεται από μέσα της και μίλησε για την ανάγκη κά­θαρσης επειδή η άφεση δεν πρέ­πει να υποκαθιστά τη δικαιοσύ­νη.
  • «Οι επιθέσεις εναντίον του Πά­πα και εναντίον της Εκκλησίας δεν προέρχονται μόνο απ' έξω αλλά και από μέσα. από την α­μαρτία που υπάρχει στο εσωτερι­κό της», είπε ο Πάπας στους δη­μοσιογράφους, στο αεροπλάνο ταξιδεύοντας προς την Πορτογα­λία, σχολιάζοντας το σκάνδαλο κακοποίησης παιδιών που ταλανίζει την Καθολική Εκκλησία. «Η Εκκλησία πρέπει να ξανακαλλιεργήσει τη μεταμέλεια, να δεχτεί τον εξαγνισμό και να δι­δάσκει από τη μία την άφεση αλλά και την αναγκαιότητα επι­βολής της δικαιοσύνης. Γιατί η άφεση δεν υποκαθιστά τη δικαι­οσύνη», τόνισε. Ρίχνοντας το βάρος της ευθύνης ευθέως στην Εκκλησία, ο Ποντίφικας αποστα­σιοποιήθηκε ουσιαστικά από άλ­λους αξιωματούχους που επέκριναν τα μέσα ενημέρωσης για τον τρόπο με τον οποίο προέβαλαν το σκάνδαλο των κακοποιήσεων, το οποίο και αποκάλεσαν επίθε­ση κατά της Εκκλησίας. Ο Πά­πας Βενέδικτος υποσχέθηκε ότι η Εκκλησία θα αναλάβει δράση για την προστασία των παιδιών και θα οδηγήσει ενώπιον της δι­καιοσύνης όσους ευθύνονται. Στη διάρκεια της τετραήμερης επίσκεψης του στην Πορτογαλία δεν έχει γίνει γνωστό αν θα ανα­φερθεί περαιτέρω στο σκάνδαλο.

ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 12/5/2010


Μακάρι και άλλες εκκλησίες να καταλάβαιναν ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ για τα λάθη των ηγετών τους.

Κανείς δεν είναι αλάνθαστος, γιατί να καλλιεργούνται τέτοιοι μύθοι για τους ανθρώπους των Εκκλησιών;




.

5.7.10

===========================

ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΩ ...ΝΑ ΦΑΤΕ!


  • Πριν από 2 μήνες (9-5-10) έγινε στο προεδρικό μέγαρο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών και του υπουργού των οικονομικών για την κατάσταση της χώρας μας.
  • Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απευθυνόμενος στους επισκέπτες του ζήτησε (1) ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ και (2) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΣΕ ΙΔΙΩΝΥΜΟ ΑΔΙΚΗΜΑ.
  • Να τι είπε ο κ. Παπούλιας:

««««««

Σας καλωσορίζω σήμερα εδώ για να αναζητήσουμε σημεία σύγκλησης στη διαχείριση μιας κρίσης χωρίς προηγούμενο. Είναι πραγματικά πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή ηγεσία δίνει έστω και καθυστερημένα μια ισχυρή απάντηση στους κερδοσκόπους που επιτίθενται στο ευρώ. Το ελληνικό πρόβλημα είναι σύμπτωμα μιας ασθένειας του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος και του ελλείμματος της πολιτικής ολοκλήρωσης της ευρωζώνης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η κρίση που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα δεν έχει τις δικές της εγγενείς αιτίες. Η κρίση δεν είναι μόνο οικονομική, είναι βαθιά πολιτική. Γιατί χρεοκόπησε το πελατειακό σύστημα και ένα μοντέλο αδιαφανούς άσκησης εξουσίας. Εδώ που φτάσαμε, οι δανειστές επέβαλαν τους όρους. Πολλοί αμφιβάλλουν ότι θα τα καταφέρουμε. Πρέπει να τους διαψεύσουμε. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να δημιουργήσουμε τους κατάλληλους πολιτικούς όρους και ένας από τους πιο σημαντικούς είναι το να κερδίσουμε τον πόλεμο εναντίον της φοροδιαφυγής.
Για να αποκατασταθεί η πολιτική δικαιοσύνη αλλά και γιατί η σύλληψή της αποτελεί μέρος της λύσης του οικονομικού προβλήματος. Σας καλώ να συζητήσουμε τη μετατροπή της φοροδιαφυγής σε ιδιώνυμο αδίκημα και τρόπους επιτάχυνσης της απονομής της δικαιοσύνης.

Ο πολιτικός κόσμος αποδοκιμάζεται και ξέρουμε γιατί. Η κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας και η αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών, η απόλυτη διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων και η υπαγωγή τους στους κανόνες του δημόσιου λογιστικού, η αλλαγή επί τω ουσιαστικότερον του «πόθεν έσχες» των βουλευτών και του εκλογικού νόμου, προς την κατεύθυνση της εξαφανίσεως του μαύρου πολιτικού χρήματος, πρέπει να τεθούν ως προτεραιότητα. Μηδενική ανοχή απέναντι σε οποιαδήποτε εξαίρεση πολιτικού από τους κανόνες που ισχύουν για τους πολίτες είτε πρόκειται για τα μικρά είτε για τα μεγάλα, η αυστηροποίηση αλλά κυρίως η εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα ώστε να τιμωρούνται γρήγορα και αυστηρά οι επίορκοι αποτελεί προϋπόθεση για την κάθαρση στην κρατική μηχανή.

»»»»»»

  • Πάντως μέχρι σήμερα ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ…



.
=========================
Με πισίνα και όμορφη θέα


===========================================================
Από ηλεκτρονικό μήνυμα που κυκλοφορεί πληροφορούμαστε τα εξής:
===========================================================

H Καινή Διαθήκη σε Κάθε Σπίτι
Στόχος ... είναι να μοιράσει 1.000.000 Καινές Διαθήκες ....

Αυτή τη χρονιά θα πάμε στη ...

Θα χαιρόμασταν πολύ αν εσείς, οι οικογένειες σας και οι φίλοι σας ερχόσασταν μαζί μας
αυτό το καλοκαίρι ..........

Θα κατασκηνώσουμε ....... σε ένα κάμπινγκ με πισίνα και όμορφη θέα[*],

με καθημερινή ώρα για λατρεία και μελέτη του Λόγου του Θεού με τους αδελφούς μας .......

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με ..... για περισσότερες πληροφορίες.


========================================



  • [*] ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, (γι' αυτό και σβήσαμε τα ονόματα). ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ που είναι εντελώς άσχετος από όσα εμείς διαβάζουμε στη Βίβλο.

  • 2Κορ. 6:4-10 4 αλλά εν παντί συνιστώντες εαυτούς ως υπηρέται Θεού, εν υπομονή πολλή, εν θλίψεσιν, εν ανάγκαις, εν στενοχωρίαις, 5 εν ραβδισμοίς, εν φυλακαίς, εν ακαταστασίαις, εν κόποις, εν αγρυπνίαις, εν νηστείαις, 6 εν καθαρότητι, εν γνώσει, εν μακροθυμία, εν χρηστότητι, εν Πνεύματι Αγίω, εν αγάπη ανυποκρίτω, 7 εν λόγω αληθείας, εν δυνάμει Θεού, διά των όπλων της δικαιοσύνης των δεξιών και αριστερών, 8 διά δόξης και ατιμίας, διά δυσφημίας και ευφημίας, ως πλάνοι όμως αληθείς, 9 ως αγνοούμενοι αλλά καλώς γνωριζόμενοι, ως αποθνήσκοντες αλλ ιδού, ζώμεν, ως παιδευόμενοι αλλά μη θανατούμενοι, 10 ως λυπούμενοι πάντοτε όμως χαίροντες, ως πτωχοί πολλούς όμως πλουτίζοντες, ως μηδέν έχοντες και τα πάντα κατέχοντες.



...

=======================

Τα μονοπάτια










Ένα συγκρότημα πανεπιστημιακών κτηρίων βρισκόταν προς το τέλος της κατασκευής του και η αρμόδια επιτροπή κλήθηκε να επιθεωρήσει τα έργα και κάνει τις παρατηρήσεις της.

Ένα μέλος ρώτησε: –Μου έκανε εντύπωση πώς δεν έχετε διαμορφώσει διαδρόμους μέσα από το γκαζόν που να συνδέουν τα κτίρια μεταξύ τους;

Ο εργολάβος απάντησε: –Συνήθως περιμένουμε περίπου ένα χρόνο πριν κατασκευάσουμε τους πεζοδρόμους επειδή παρατηρήσαμε ότι οι σπουδαστές τελικά διαμορφώνουν «δικούς τους» διαδρόμους, όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα. Πολλές φορές τα πεζοδρόμια που ορίζονται από τους αρχιτέκτονες φαίνονται λογικά στο σχέδιο αλλά δεν ταιριάζουν στην καθημερινή χρήση. Καθώς λοιπόν οι σπουδαστές θα χαράξουν τις διαδρομές που τους εξυπηρετούν καλύτερα ποδοπατώντας τη χλόη, καταλαβαίνουμε πια χάραξη θα είναι η καλύτερη.


Αυτή η μέθοδος έχει εφαρμογή και στις εκκλησίες, άλλοτε μεν καλή άλλοτε δε κακή:

1. Πολλές φορές οι διαδρομές που χαράζουν οι «ηγέτες» των εκκλησιών γίνονται μεν «παραδοσιακά» κλισέ όμως δεν ακολουθούνται από τους πιστούς και μένουν άχρηστοι επειδή δεν ανταποκρίνονται στο σκοπό τους. Είναι για τούτο καλό οι άνθρωποι να είναι ευέλικτοι και να προσαρμόζονται στην καθημερινή πραγματικότητα ώστε να μην εμποδίζεται η πρόοδος.

2. Άλλοτε είναι οι πιστοί που χαράζουν δικούς τους «δρόμους», όμως παρεκκλίνοντας από την ΟΔΟ που χάραξε ο Χριστός και οι δικοί Του απόστολοι. Σ’ αυτή την περίπτωση υπάρχει μεγάλος κίνδυνος οι άνθρωποι να απομακρυνθούν από την οδό που «άγει εις την ζωήν».

Η χριστιανική και εκκλησιαστική ζωή δεν είναι ένας «περίπατος» που τον χαράζει καθείς όπως θέλει, αλλά ούτε και μια απροσδιόριστη πορεία χωρίς αρχή και τέρμα.

Υπάρχουν σημεία που ακόμη και ο απόστολος Παύλος έγραψε «γνώμην δίδω», όπως υπάρχουν και σημεία που ορίζονται από τα ίχνη που άφησε ο Χριστός καθώς πρώτος τα περπάτησε, «αφίνων παράδειγμα εις υμάς διά να ακολουθήσητε τα ίχνη αυτού» (Α Πέτρ. 2/β/21).

Η ζωή και η Βίβλος βεβαιώνουν πως: «Υπάρχει οδός, ήτις φαίνεται ορθή εις τον άνθρωπον, αλλά τα τέλη αυτής φέρουσιν εις θάνατον» (Παρ. 14/ιδ/12). Γι’ αυτό ακριβώς ο Θεός προτρέπει: «Ερωτήσατε περί των αιωνίων τρίβων, που είναι η αγαθή οδός, και περιπατείτε εν αυτή, και θέλετε ευρεί ανάπαυσιν εις τας ψυχάς σας» (Ιερ. 6/ς/16).





.

======================================

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ



















(Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο)








.

3.7.10

=============================

Διά των ποιημάτων...


«Tα αόρατα αυτού βλέπονται φανερώς από κτίσεως κόσμου
νοούμενα διά των ποιημάτων,
η τε αΐδιος αυτού δύναμις και η θειότης,
ώστε αυτοί είναι αναπολόγητοι».

Ρωμαίους 1:20





Περιμένετε λίγο να φορτώσει. Αξίζει τον χρόνο.

Ευχαριστώ τον Χάρη που μου το έστειλε.




Να τα λόγια (στα αγγλικά)
----------------------------

Creation Calls

Brian Doerksen

I have felt the wind blow,

Whispering your name

I have seen your tears fall,

When I watch the rain.

(Refrain)

How could I say there is no God?

When all around creation calls!!

A singing bird, a mighty tree,

The vast expanse of open sea

Gazing at a bird in flight,

Soaring through the air.

Lying down beneath the stars,

I feel your presence there.

I love to stand at ocean shore

And feel the thundering breakers roar,

To walk through golden fields of grain

'Neath endless blue horizon's frame.

Listening to a river run,

Watering the Earth.

Fragrance of a rose in bloom,

A newborns cry at birth.


(Refrain)

I love to stand at ocean shore

And feel the thundering breakers roar,

To walk through golden fields of grain

With endless bloom horizons fray

I believe, I believe, I believe


(Interlude)

I believe, I believe, I believe just like a child


(Choir I believe..)

I believe

.

28.6.10

========================

ΤΟ ΜΠΛΑΝΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ

Όταν οι άνθρωποι θέλουν να κρύψουν τις αμαρτίες τους και τις ντροπές τους, στα χρόνια μας διαθέτουν ως εύκολη λύση το «μπλάνκο», την λευκή εκείνη ουσία που βάζουν πάνω στα έγγραφα για να μην φαίνεται τι ήταν γραμμένο εκεί προηγουμένως. Αυτό το συναντήσαμε πρόσφατα στο σκάνδαλο της Ζίμενς, όπου τα ονόματα των πολιτικών που «λαδώθηκαν» σκεπάστηκαν με την εν λόγω ουσία.

Όμως το ”μπλάνκο» και οι παρόμοιες ουσίες συνοδεύονται από κάποιο διαλυτικό, που εύκολα μπορεί να το αφαιρέσει και να αποκαλυφθεί ό,τι υπάρχει κρυμμένο από κάτω.

Οι άνθρωποι της αμαρτίας συχνά προσπαθούν να κρύψουν τις πράξεις και τις ανομίες τους με «κόλπα» αυτής της μορφής, νομίζοντας πως ό,τι σκεπάσουν από τα μάτια των ανθρώπων, θα είναι κρυμμένα διά παντός.

Αλλά η καθημερινή πραγματικότητα, και πολύ περισσότερο η Βίβλος προειδοποιεί πως όλα αυτά τα «μερεμέτια» είναι προσωρινά, επειδή έρχεται η ώρα που, όπως ο Προφήτης έλεγε τον παλιό καιρό για την Ιερουσαλήμ, «θέλουσι σε εγκαταλείψει γυμνήν και ασκέπαστον· και η αισχύνη της πορνείας σου θέλει αποκαλυφθή και η ακολασία σου και αι πορνείαί σου» (Ιεζ. 23/κγ/29).

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ οι αμαρτίες και οι παραβάσεις των ανθρώπων, κι αυτός είναι ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

Μόνο αν πλυθούν στο λουτρό της μετάνοιας και της σωτηρίας ο Θεός μπορεί να πει: «Εξήλειψα ως πυκνήν ομίχλην τας παραβάσεις σου, και ως νέφος τας αμαρτίας σου» (Ησ. 44/μδ/22). Διαφορετικά ο άνθρωπος όχι μόνο θα συναντήσει την ντροπή του, διότι η Γραφή προειδοποιεί:, «ας ήσθε βέβαιοι ότι θέλει σας ευρή η αμαρτία σας», αλλά και «πάσαι αι κατάραι αύται θέλουσιν ελθεί επί σε και θέλουσι σε ευρεί» (Αρ. 32/λγ/23, Δευτ. 28/κη/15).



.

26.6.10

===========================

Νέα «Ιεραποστολική» εκστρατεία

Από το ηλεκτρονικό δελτίο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Πρόναος» πληροφορούμαστε ότι:

«Για μία ακόμη φορά, η νεοφανής προτεσταντική οργάνωση «Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση» έχει προγραμματίσει μία νέα προσηλυτιστική καλοκαιρινή εξόρμηση, το χρονικό διάστημα 22-29 Ιουλίου 2010, με την ονομασία ’’Ιησούς του Ναυή 3’’», και κατηγορεί την ΕΙΕ επειδή «έχει δηλώσει, [ότι] θεωρεί την Ορθόδοξη Πίστη ’’πνευματικά δεσμά αιώνων’’.»

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είπε κάποτε: «Πάσα βασιλεία διαιρεθείσα καθ' εαυτής ερημούται, και οίκος διαιρεθείς καθ' εαυτού πίπτει» (Λουκ. 11/17).

· Καλύτερα θα ήταν για την Ελλαδική Εκκλησία να ανοίξει την αγκαλιά της και να δεχθεί κάθε προσπάθεια προς διάδοση του θείου λόγου.

· Καλύτερα θα ήταν και για την ΕΙΕ, να συνεργαζόταν με όσους θρησκευτικούς ηγέτες το ήθελαν, προς διάδοση του θείου λόγου.

Αλήθεια, τι σημαίνει η δήλωση του κ. Ι.Μ. «Η Ελλάδα πρέπει ακόμα να δει τα αποτελέσματα μιας καταστροφικής (ravaging) πυρκαγιάς της αγάπης και της ευλογίας του Θεού να σαρώσει τη χώρα»;

Το ζητούμενο είναι να φτάσει το ευαγγέλιο σε όλους τους Έλληνες κι αυτό δεν έχει καμία σχέση με το αν «EVANGELICAL ONLY NUMBER 20,000 OR 0.18% OF THE POPULATION IN GREECE TODAY», που γράφει το φιλμάκι που εκτίθεται στην ιστοσελίδα της ΕΙΕ για την παραπάνω εκδήλωση… Εκτός κι αν κάποιοι νομίζουν πως χριστιανοί είναι μόνο οι «Ευαγγελικοί»… Πάντως εμείς δεν το νομίζουμε.

«Πνευματικά δεσμά» ατυχώς είναι όλα τα θρησκευτικά συστήματα –με όποιο όνομα και αν παρουσιάζονται. Αντίθετα είναι ο λόγος του Θεού που αναγεννά τον άνθρωπο και όχι οι ανθρώπινες προσπάθειες (με μισόγυμνα νεαρά άτομα που έχουν μεν ζήλο αλλά όχι επίγνωση).

Μακάρι να μάθουμε και να μπορούμε κάποτε να ξεχωρίζουμε «τα διαφέροντα». Τότε όλοι θα είμαστε πιο αποτελεσματικοί.




.

23.6.10

====================================

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ! Ε Ι Ν Α Ι . . .






Το ΑΓΙΟ Πνεύμα δεν έχει καμία σχέση με το ΑΓΡΙΟ πνεύμα αυτών των ανθρώπων




.

22.6.10


==============================


«Τυφλή Πίστη»;

Έχω έναν φίλο που υποστηρίζει ότι η πίστη στον Θεό πρέπει να είναι «τυφλή», επειδή δεν μπορείς να δεις με τα μάτια σου τον Θεό. Ωστόσο αν και δεν μπορώ «να δω» τον αέρα, ξέρω ότι υπάρχει.

Ο όρος «τυφλή πίστη» μπορεί να είναι οξύμωρος (δύο λέξεις που είναι αμοιβαία αντιφατικές). Χρησιμοποιείται συχνά για να δοθεί έμφαση, για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε ότι η πίστη είναι βασισμένη σε στοιχεία, «δεν βγαίνει από τον ουρανό». Σύμφωνα με τη Βίβλο «πίστη είναι η υπόσταση εκείνων που ελπίζουμε, η βεβαιότητα των πραγμάτων που δε βλέπουμε» (Προς Εβραίους 11:1). Εδώ η φράση «που δε βλέπουμε», οδηγεί μερικές φορές στη χρήση της λέξης «τυφλή». Αλλά η έμφαση στον όρο «τυφλή πίστη» είναι στην πίστη που δεν έχει καμία στήριξη, καμία λογική, καμία βάση στην πραγματικότητα ή την ιστορία.

Αλλά η βιβλική πίστη δεν είναι τυφλή!

Ο Παύλος λέει ότι «η πίστη προέρχεται από την ακοή και η ακοή μέσω του λόγου του Χριστού» (του Ευαγγελίου) (Προς Ρωμαίους 10:17). Επίσης η Βίβλος λέει ότι πίστη είναι δώρο. Δεν δημιουργούμε την πίστη μας. Δεν είναι κάτι που αποκτούμε με τις ευχές μας. Δεν αποφασίζουμε ότι από αύριο θα έχουμε πίστη όταν σήμερα δεν έχουμε καθόλου.

Οι απόστολοι ζήτησαν από τον Ιησού «να αυξήσει» την πίστη τους (Κατά Λουκά 17:5). Είχαν την ιδέα, όπως όλοι οι άνθρωποι πάντα, ότι η πίστη είναι σαν ένα προϊόν - ότι μπορούμε να πάμε σε ένα θεϊκό μπακάλικο ή βενζινάδικο και να πάρουμε περισσότερη.

Αλλά η πίστη δεν μετριέται με την ποσότητα, και βεβαίως δεν κρινόμαστε από τον Θεό ούτε ανταμειβόμαστε (ή το αντίθετο) επειδή έχουμε αρκετή ή λίγη πίστη.

Υπό μια έννοια μπορούμε να πούμε ότι η πίστη μας «αυξάνεται» καθώς εμείς αυξανόμαστε στον Χριστό, επειδή όσο περισσότερο είμαστε εμείς με τον Χριστό, και όσο περισσότερο περπατάμε με τον Θεό, τόσο περισσότερο πιστοί θα είμαστε μέσα μας και στη ζωή μας επειδή στο τέλος, η πίστη είναι δώρο από τον Θεό.

PTM E-UPDATE -- JUNE 21, 2010




.

21.6.10

===========================

ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

Στη γνωστή τηλεοπτική εκπομπή "ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ" κάποια γυναίκα θέλησε να ευχαριστήσει δημόσια έναν άνθρωπο που κάποτε της είχε σώσει τη ζωή.

Ήταν τότε 16 χρονών και δούλευε σε κάποιο εργοστάσιο. Ο άντρας, αντίστοιχης ηλικίας τότε που την είχε δει και ήταν ερωτευμένος μαζί της, την βρήκε πιασμένη σε μια μηχανή και κατάφερε μετά δυσκολίας να κλείσει τον διακόπτη πριν να είναι αργά για τη ζωή της. Αυτή η γυναίκα έχασε το χέρι της και έπαθε ζημιά στο άλλο. Έζησε όμως 40 χρόνια, έκανε οικογένεια και δύο παιδιά.

Ποτέ δεν ξέχασε όμως τον «σωτήρα» της και του εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της λέγοντάς του ότι γι αυτόν θα έδινε ακόμη και τη ζωή της! «Χρωστώ αυτά τα 40 χρόνια στον άνθρωπο που πάτησε τότε τον διακόπτη και σώθηκα από βέβαιο θάνατο…»

Πόσο συγκινητικό είναι να θυμάσαι τους ευεργέτες σου και ακόμη περισσότερο να είσαι έτοιμος να ανταποδώσεις το καλό που σου έκαναν!

Αλήθεια εάν αυτή η γυναίκα χρωστάει αυτά τα χρόνια σε έναν άνθρωπο που απλά πάτησε ένα διακόπτη εμείς τι χρωστάμε στον Σωτήρα μας που ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ και ΕΔΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ για μας;

Μπορούμε να πούμε ότι είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τη ζωή μας γι Αυτόν, να πεθάνουμε γι Αυτόν, να υπακούμε σ’ Αυτόν, να αγαπάμε Αυτόν και να θυμόμαστε καθημερινά το μεγάλο έργο σωτηρίας Του για μας;

Πόσες «επιστολές» ευχαριστίας οφείλουμε στον Πατέρα Θεό και στον Σωτήρα Χριστό για όλα αυτά;

Ας ξεκινήσουμε δίνοντάς Του το καλοκαίρι που ανοίχτηκε ήδη μπροστά μας…

ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΙΒ’ (κεφ. 12)

Από το δελτίο ΝΕΑ ΖΩΗ



.

18.6.10

=======================================

Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ...



Αν νομίζατε πως δεν θα έσπευδαν κάποιοι να κερδίσουν ακόμη και με αφορμή την παρούσα οικονομική κρίση, κάνατε λάθος...

Ιδού ένα δείγμα...


































.

16.6.10

=====================================

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ...









































.
=============================

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ




Ο βουλευτής Άρτας κ. Δ. Τσιρώνης, τόνισε ότι, το σκάνδαλο του Βατοπεδίου είναι ένα τεράστιο πολιτικό, οικονομικό και θρησκευτικό σκάνδαλο, όπου η Μονή Βατοπεδίου ήταν το κέλυφος ενός καλοστημένου πολιτικοοικονομικού συστήματος διαφθοράς, με τη συμμετοχή, συνέργεια και ευθύνη των Υπουργών, της Κυβέρνησης, και με τη συμμετοχή μίας μονής του Αγίου Όρους που λειτούργησε περισσότερο ως εταιρεία επενδύσεων και ως εταιρεία συμμετοχών και λιγότερο ως μοναστήρι.






Ο ΤΥΠΟΣ




.

15.6.10

=======================
ΕΜΕΙΣ ΚΙ Ο ΘΕΟΣ!


Από το βιβλίο του Ιώβ, κεφ. 38 (ΝΔΜ)

33 Ξέρεις τους νόμους που κυβερνούν τους ουρανούς;
ή, μπορείς και στη γη να τους κάνεις να ισχύουν;

34 Αν με κραυγές τα σύννεφα προστάξεις,
θα ρίξουν τάχα τη βροχή τους πάνω σου;

35 Μπορείς τις αστραπές κάτω στη γη να τις εξακοντίσεις;
Αν τις καλέσεις, απαντούν στις προσταγές σου;

36 Ποιος λέει στην ίβιδα πότε θα πλημμυρίσει ο Νείλος;
Πότε θα ξημερώσει, ποιος το λέει στον πετεινό;

37 Ποιος είναι αρκετά σοφός τα νέφη να μετρήσει,
τις στάμνες τ’ ουρανού να γείρει για ν’ αδειάσουν,

38 όταν οι χωματένιοι σβώλοι ενώνονται
και γίνεται η γη σκληρή και συμπαγής;


ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!




.
========================

ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ...



Ο λαός λέει :

"
Αν με γέλασης μιά φορά ντροπή σου!
Αν με γελάσης δυό φορές ντροπή μου
"!



Η μακροχρόνια πείρα διδάσκει ότι με τις διάφορες "εξεταστικές" οι διάφορες κυβερνήσεις κρατούν τον λαό με κομμένη την ανάσα για μήνες και στο τέλος το αποτέλεσμα είναι πάντα μηδέν ή σχεδόν.






.
===========================

ΕΝΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΤΟΥ 60 μ.Χ.









Η Εκκλησία των Φιλιππησίων είχε ιδιαίτερες σχέσεις με τον Απόστολο Παύλο, τον αγαπούσαν ειλικρινά κι αυτός τους αγαπούσε και είχαν ξεχωριστή θέση στην καρδιά του.

Μια αγάπη αμοιβαία! Και πώς να μην είναι, αφού αυτός είχε φυτέψει τη νεόφυτη Εκκλησία, μέσα από συνθήκες διωγμού, ραβδισμών και φυλάκισης!

Οι Φιλιππήσιοι πληροφορούνται ότι ο Παύλος, ο αδελφός τους, είναι στη Ρώμη φυλακισμένος. Η καρδιά τους δε μένει ασυγκίνητη, θέλουν να τον βοηθήσουν, να του στείλουν κάτι για τις ανάγκες του, να σταθούν δίπλα του.

Το ερώτημα που τους βασανίζει είναι, με ποιο τρόπο να στείλουν την βοήθεια, ποιος να τη μεταφέρει σ' αυτό το μακρινό τόπο; Και σ' αυτόν τον προβληματισμό, τη λύση δίνει ο Επαφρόδριτος. –Θα πάω εγώ! –Εσύ! –Ναι...

Δεν γνωρίζουμε τίποτα γύρω από την οικογενειακή ή επαγγελματική κατάσταση του Επαφρόδιτου, εκείνο όμως για το οποίο είμαστε σίγουροι είναι ότι τούτος ο άνθρωπος άφησε στην άκρη τις όποιες υποχρεώσεις του και προθυμοποιήθηκε να πάει στη Ρώμη, ένα ταξίδι τουλάχιστον 1.100 χιλιομέτρων, με τις δύσκολες συνθήκες της εποχής εκείνης, για να βοηθήσει τον Παύλο, να του συμπαρασταθεί στις δύσκολες ώρες που περνούσε και να του μεταφέρει και το δώρο της αγάπης των Φιλιππησίων!

Οδοιπορώντας διά της Εγνατίας οδού, πέρασε όλη την Ιλλυρία και έφθασε στην Τεργέστη και από κει, διά της Απίας οδού, κατέβηκε στη Ρώμη!

Η εθελοντική αυτή υπηρεσία του Επαφρόδιτου, να κάνει αυτό το μακρινό και κοπιαστικό ταξίδι, για να σταθεί βοηθός στις ανάγκες του φυλακισμένου Παύλου, βαθύτατα τον συγκινεί.

Και στην επιστολή που τους γραφεί, και τη μεταφέρει ο Επαφρόδιτος, κοντά στις ευχαριστίες του για την αγάπη τους, ζητά από τους αδελφούς του, τους Φυλιππήσιους, να τιμούν τον αγαπητό αυτό αδελφό, για την υπηρεσία που πρόσφερε και έγινε συνεργός και συστρατιώτης του, στο έργο του Θεού! (Φιλιππησίους Β 24-30).

Από ένα μήνυμα του ιδρύματος περίθαλψης ηλικιωμένων «Λωΐδα»



.