20.1.14

Οικουμενισμός που οδηγεί σε τι;

Οικουμενισμός που οδηγεί σε τι;
.

.
Δεν είναι κακό οι άνθρωποι να έρχονται κοντά, να γνωρίζονται περισσότερο και να ανέχονται ο ένας τις διαφορετικότητες και τις παραξενιές του άλλου.

Εξάλλου και μέσα στην Εκκλησία αυτό συμβαίνει ως ένα βαθμό, καθώς ο καθένας φέρνει μαζί του τις αλλοιώσεις της αμαρτίας από τις οποίες ο Χριστός, διά του Αγίου Πνεύματος, εργάζεται για να θεραπεύσει.

Από εκείνο το σημείο, όμως, μέχρι του να θεωρούνται όλες οι θρησκείες ισάξιες και όλοι οι "θεοί" ως έκφραση του ΕΝΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ, αυτό ξεφεύγει όχι μόνο από την πραγματικότητα αλλά και από κάθε λογική.

Μόνο ένας διεστραμμένος ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΝΟΥΣ θα μπορούσε να εμπνευστεί τέτοιες προτάσεις, αν και όλο και περισσότερο τις βλέπουμε να ξεπετάγονται από στόματα θρησκευτικών αρχόντων...


 =
«Εγώ είμαι ο Κύριος· τούτο είναι το όνομά μου· και δεν θέλω δώσει την δόξαν μου εις άλλον ουδέ την αίνεσίν μου εις τα γλυπτά.»
( Ησ. 42:8  )        

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.