3.7.12

Ύστερα από πέντε χρόνια



__Πριν από έξι χρόνια, (και ένα χρόνο περίπου πριν από την σοβαρή περιπέτεια της υγείας μου με τον καρκίνο), ενώ έψαχνα κάτι άλλο στο διαδίκτυο, βρέθηκα εμπρός σε έναν όμορφο αγγλικό ύμνο που τα λόγια του ήταν τόσο αληθινά, αν και εντελώς διαφορετικά από εκείνα του σύγχρονου "χριστιανικού μάρκετινγκ".
__Αντί να υπόσχονται πως όλα στη ζωή του Χριστιανού θα είναι "ρόδινα και ανθηρά", ο συνθέτης εκείνου του ύμνου περιέγραφε εκείνα που ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο ΘΕΟΣ!
__Τότε ήμουν εντελώς ανυποψίαστος για το τι συνέβαινε στα σπλάγχνα μου, όμως τα λόγια του ξένου στιχουργού με συγκίνησαν τόσο που –χωρίς να είμαι ποιητής– άρχισα να τα μεταφράζω στα ελληνικά.

__Δημοσιεύθηκαν τότε στο περιοδικό «ΤΥΧΙΚΟΣ» και τώρα, ύστερα από το χθεσινό δημοσίευμα, αναδημοσιεύονται εδώ για τους φίλους τους «Ν&Π».
==
ΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο ΘΕΟΣ




1. Δεν υποσχέθηκε ο Θεός, 
γαλάζιο πάντα τον ουρανό, 
δρόμους στρωμένους με αγαθά, 
χαρά χωρίς θλίψη, παντοτινά. 

Επωδός Α΄
Μα υποσχέθηκε ο Θεός, 
χάρη στον πόνο κι υπομονή, 
για κάθε μέρα βοήθεια 
κι από τον κόπο ξεκούραση. 


2. Δεν υποσχέθηκε ο Θεός, 
πως δεν θα έχω εγώ πειρασμό, 
μεσ’ στη ζωή μου προβλήματα, 
πολλές φροντίδες, βάρη πολλά. 

3. Δεν υποσχέθηκε ο Θεός, 
φαρδύ το δρόμο και ομαλό, 
ταξίδι γρήγορο, εύκολο, 
που δε χρειάζεται οδηγό. 

4. Δεν υποσχέθηκε ο Θεός, 
πως δε θα έχω αρρώστια βαριά, 
πως θ’ αποφύγω το θάνατο 
και δε θα νιώσω πένθος στη γη. 

Επωδός Β΄
Μα υποσχέθηκε ο Θεός, 
μια δοξασμένη ανάσταση, 
κι ότι θα ζήσω κοντά σ’ Αυτόν 
ζωή αιώνια με τον Χριστό. 
__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com