27.11.12

Χριστιανισμός + Ναζισμός = ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ...


Χριστιανισμός + Ναζισμός = ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ...

=
Η σχέση των χριστιανών με ναζιστές ή δικτάτορες (όπως συνέβη και στην Ελλάδα με την Χούντα), είναι ευεξήγητη αλλά σε καμία περίπτωση δικαιολογημένη από την θεολογία της Εκκλησίας.

Αυτή η σχέση γέννησε και το εκτρωματικό εκείνο “Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών” όπου η Εκκλησία έρχεται δεύτερη σε σχέση με το Έθνος ή αποτελεί δεκανίκι του. 
=

__Συνυπογράφουμε.
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Σπέρνεις... θερίζεις...


Σπέρνεις... θερίζεις...

==

Ο νόμος είναι απλός:   ΣΠΕΡΝΕΙΣ - ΘΕΡΙΖΕΙΣ...
__Σπέρνει ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ η "χριστιανική" Ελλάδα, και θερίζει ΚΑΤΑΡΕΣ...
__Πώς περιμένετε λοιπόν να δούμε άσπρη μέρα, όταν σκοτώνουμε τα παιδιά μας ως "μαθητευόμενοι θεοί";
__Μόνο ο Διάβολος είναι ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ και όλοι όσοι τον ακολουθούν και τον λατρεύουν [υπηρετούν].

__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Άμα καταλάβετε τίποτε...


Άμα καταλάβετε τίποτε...

==

__Τα παραπάνω είναι από πρόσφατο καυγά μεταξύ του Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερωθέου και του Θεολόγου κ. Ν. Σωτηρόπουλου.
__Αν κάποιος καταλάβει έστω και μία φράση, ας εξηγήσει και σ' εμάς τους αδαείς, που --οι αφελείς-- πιστεύουμε στον Χριστό που είπε: 
Ματθ. 5:3 Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών.  
Ματθ. 18:3 Αληθώς σας λέγω, εάν δεν επιστρέψητε και γείνητε ως τα παιδία, δεν θέλετε εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών.  
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Ύποπτος ο ρόλος του Πατριάρχη...


Ύποπτος ο ρόλος του Πατριάρχη...

==

__Αν οι Σαουδάραβες ήθελαν να κάνουν ΔΙΑΛΟΓΟ με τους Χριστιανούς και τους οπαδούς των άλλων θρησκειών, μπορούσαν να τον κάνουν στη χώρα τους, ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ...
__Γιατί όμως δημιούργησαν το εν λόγω κέντρο στη Βιέννη; Αυτό είναι ξεκάθαρη προσπάθεια ΑΛΩΣΗΣ της "χριστιανικής" Ευρώπης και προπαγάνδας "από το παράθυρο"...
__Συμπέρασμα για εμάς τους αφελείς: Ή ο Πατριάρχης έχει χάσει τα λογικά του ή ο Πατριάρχης δουλεύει υπέρ του Ισλάμ... [Το ίδιο βεβαίως ισχύει και για τους ηγέτες των άλλων θρησκειών/εκκλησιών].

__Αν εσείς έχετε διαφορετική γνώμη, ας την ακούσουμε. 
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

"ΑΓΑΠΗΝ ΜΗ ΕΧΩΝ, ΟΥΔΕΝ ΕΙΜΙ"


"ΑΓΑΠΗΝ ΜΗ ΕΧΩΝ, ΟΥΔΕΝ ΕΙΜΙ"...

=
[…] Με φόβο άγιο και ταπείνωση σεβασμό μπροστά στο Διδάσκαλο, πρέπει να αναλογισθούμε το "ουδέν ειμί " απόλυτο μα τόσο απαραίτητο για να διορθώσουμε τις όποιες πορείες μας, αφού και η γνώση και η προφητεία και η πίστη θα καταργηθούν εκείνη την ημέρα. Πόσο πρέπει να αναθεωρηθούν κάποιες απόψεις περί ταμπέλας, μάντρας και δικών μας παιδιών.
Αν θέλουμε να είμαστε μαθητές του Χριστού πρέπει να δώσουμε το μήνυμα της αδελφικής αγάπης. Ο ένας για τον άλλο κι όλοι μαζί να προχωρήσουμε στα χνάρια του Διδάσκαλου. Όχι καταδυνάστευση, όχι πειθαναγκασμός, όχι περιφρόνηση. Πλακάτ του θρησκόληπτου ρατσισμού με συνθήματα του τύπου " Εμείς έχουμε την αλήθεια" ή "Όχι παρέα μ' αυτούς τους αιρετικούς" δεν έχουν θέση στη καρδιά μας. Ο Κύριος μας το έχει πει: δεν θα ζείτε για τους εαυτούς σας αλλά για Μένα και τους αδελφούς σας, που έχετε δίπλα σας.
Ας πλησιάσουμε τον αδελφό μας, όπως και αν λέγεται, κι ας του σφίξουμε το χέρι. Υπακούμε, όχι στους εαυτούς μας, αλλά στον αρχηγό και τελειωτή της πίστης, τον Ιησού Χριστό. Αφήνουμε έτσι στην άκρη τις ανθρώπινες παραδόσεις, τα δογματικά καταστατικά και τις οδηγίες προς ναυτιλλόμενους. Το πιστεύω του καθενός είναι προσωπική υπόθεση και η πίστη του δεν θα πρέπει να είναι κατευθυνόμενη με το φόβο του αποσυνάγωγου.
Μην ξεχνάμε ότι κατά μέρος γνωρίζουμε. Μη γίνουμε ποτέ σαν το δούλο εκείνο που αντί να φροντίζει τους συνδούλους του,  αρχίζει να δέρνει. Όχι, τον αδελφό μου δεν θα τον καταπιέζω, δεν θα τον ψυχράνω. Πρέπει να ακουστεί αυτή η φωνή στα τέλη των καιρών που θα πρέπει να έχουν έλθει, μια και η αγάπη των πολλών έχει ήδη ψυχρανθεί. O Κύριος μας λέγει: "μη φοβάσαι μικρό ποίμνιο διότι ευδόκησε ο πατέρας να σας δώσει την βασιλεία" Λουκ. "12/32. Μια βασιλεία αιώνια σ' αυτούς που αγαπούν με καθαρή τη καρδιά.
Αδέλφια ο τίτλος "Χριστιανός" είναι πολύ μεγάλος και καθαρός, ας μην τον λερώνουμε με τις ανθρώπινες μικρότητες. Χρεώστες αγάπης και ελέους πάντοτε από τώρα μέχρι την αιωνιότητα.
=


__Χρειάζεται οπωσδήποτε μεγάλη προσοχή, όταν μιλούμε περί αγάπης, επειδή υπάρχει σημαντική διαφορά, που ο Χριστός μάς βοήθησε να καταλάβουμε όταν είπε:
 «Και εάν αγαπάτε τους αγαπώντάς σας, ποία χάρις χρεωστείται εις εσάς; διότι και οι αμαρτωλοί αγαπώσι τους αγαπώντας αυτούς». (Λουκ. 6:32)
 __Η χριστιανική αγάπη μας πρέπει να εκδηλώνεται:
  • ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ 
  • ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ 
  • ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ 
  • ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ...
__Διαφορετικά, και η δική μας "αγάπη" είναι μόνο σαρκική, μόνο συμφεροντολογική, μόνο με προσωποληψία, μόνο υποκειμενική...

__Ο Θεός μάς αγάπησε: 
«όντας νεκρούς εις τα αμαρτήματα και την ακροβυστίαν της σαρκός σας, συνεζωοποίησε μετ' αυτού, συγχωρήσας εις εσάς πάντα τα πταίσματα» (Κολ. 2:1)
«όντας νεκρούς διά τας παραβάσεις και τας αμαρτίας εζωοποίησεν» (Εφεσ. 2:1)
__Ο Κύριος περιμένει ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΜΕ καθώς Εκείνος μας αγάπησε. Και όταν μας αγάπησε ο Κύριος δεν περίμενε πρώτα να γίνουμε ΑΓΙΟΙ, πρώτα να γίνουμε ΙΟΥΔΑΙΟΙ, πρώτα να γίνουμε ΗΘΙΚΟΙ κ.ο.κ.
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

26.11.12

Και ακατανόητο συνάμα...


Και ακατανόητο συνάμα...

==

__Μένουμε άφωνοι για τον τρόπο που κάποιοι αντιμετωπίζουν την θρησκεία και τα κοινωνικά προβλήματα.
__Ακόμη και αν τα κορίτσια είχαν κάποιο δίκιο[?] και πάλι η εμπλοκή της ΛΟΥΘΗΡΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ στην υπόθεση μάλλον περιπλέκει το ζήτημα...
__Και τούτο όχι για το ζήτημα της δίκης και της ποινής, αλλά για την ΣΥΓΧΥΣΗ αξιών και θεμάτων για τα οποία υπάρχει μία εκκλησία, που στη συνέχεια θέτει το ζήτημα αν όντως είναι ακόμη εκκλησία...
__Άραγε γι' αυτό αγωνίστηκε ο Λούθηρος; Για να συμβαίνουν αυτά στο όνομά του;
__Κρίμα μεγάλο... 
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Πιστός ο λόγος...


Πιστός ο λόγος...

==

__.
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Δικολαβικά τεχνάσματα...


Δικολαβικά τεχνάσματα...


==

__Έλα ντε...__

Ποιος μπορεί να απαντήσει;
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Οι ψίθυροι συνεχίζονται...


Οι ψίθυροι συνεχίζονται...

==

__Συμφωνούμε όμως δεν ελπίζουμε. 

__Κάτω από το μαύρο ράσο πολλά μπορούν να κρύβονται... ως συνήθως συμβαίνει...
__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com

Ισραήλ-Παλαιστίνη...


Ισραήλ-Παλαιστίνη...

==

__Η πρόσφατη κρίση και ο θάνατος πολλών Παλαιστινίων και Ισραηλινών έφεραν και πάλι στο προσκήνιο τα σοφά λόγια της πρώην Πρωθυπουργού του Ισραήλ Γκόλντα Μέιρ.


"Η ειρήνη θα έρθει όταν οι Άραβες αγαπήσουν τα παιδιά τους περισσότερο από ό,τι μισούν εμάς... Όταν έρθει ειρήνη, θα είμαστε κι εμείς σε θέση να συγχωρήσουμε τους Άραβες που δολοφονούν τα παιδιά μας, αλλά θα είναι πιο δύσκολο να συγχωρήσουμε το γεγονός ότι μας ανάγκαζαν να σκοτώνουμε τα παιδιά τους."
Γκόλντα Μέιρ 
(πρώην Πρωθυπουργός του Ισραήλ)

__ΤΟ ΓΙΝΑΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ... έλεγαν οι δικοί μας, και είναι αυτό που ευθύνεται για το κακό που συμβαίνει τόσα χρόνια τώρα σ' εκείνη την αιματοβαμμένη περιοχή. 
__Το κακό είναι πως υπάρχουν "χριστιανοί" στη χώρα μας και αλλού που νομίζουν ότι υπηρετούν τον Θεό όταν ταυτίζονται και υποστηρίζουν τη μία ή την άλλη πλευρά στη μακρόχρονη διαμάχη.
__Αυτή η συμπεριφορά τους, όμως, ούτε χριστιανική είναι ούτε έξυπνη, επειδή με αφροσύνη δέχονται να γίνουν ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ, που καλά καταφέρνει το έργο του χρησιμοποιώντας "Χριστιανούς" ως εργαλεία του ο ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ.

__


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com