11.6.10

========================
Έχεις το Βιβλίο!









Μερικοί άνθρωποι ζηλεύουν τους ήρωες της Βιβλικής ιστορίας, που είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν κάποτε με τον Θεό. Είναι γεμάτη από τέτοιους ανθρώπους που ευλογήθηκαν και ευλόγησαν και άλλους μέσα σε οικονομικές καταστροφές.

Για παράδειγμα όταν ο Ισαάκ βρέθηκε στη μέση μιας εθνικής πείνας, που ήταν τόσο σκληρή ώστε σκέφτηκε να αφήσει τη Γη της Επαγγελίας και να μεταναστεύσει στην Αίγυπτο για να ζήσει, ο Κύριος εμφανίστηκε και του είπε,

  • Μην πας στην Αίγυπτο, κατοικήστε στη Γη που θα σου πω: Μείνε σ’ αυτή τη Γη, και θα είμαι μαζί σου, και θα σε ευλογήσω, γιατί σ’ εσένα και στο σπέρμα σου θα δώσω όλες αυτές τις περιοχές, και εγώ θα εκτελέσω τον όρκο που ορκίστηκα στον Αβραάμ τον πατέρας σου, και θα κάνω το σπέρμα σου να πολλαπλασιαστεί σαν τα αστέρια του ουρανού, και θα δώσω στο σπέρμα σου όλες αυτές τις περιοχές χώρες, και μέσα από το σπέρμα σου θα ευλογηθούν όλα τα έθνη της γης (Γένεση 26:24),
Κάποιοι, λοιπόν, είναι έτοιμοι να παραπονεθούν επειδή δεν έχουν παρόμοιες ευκαιρίες σήμερα στη ζωή τους.

Πριν αρχίσεις να παραπονιέσαι ότι ο Ισαάκ είχε το πλεονέκτημα επειδή ο Θεός εμφανίστηκε σ' αυτόν και του είπε τι να κάνει, άφησέ με να σου θυμίσω ότι εσύ έχεις κάτι ακόμη καλύτερο από τον Ισαάκ.

Έχεις το Βιβλίο.

Έχεις ένα γραπτό αρχείο αυτών που ο Θεός είπε όχι μόνο στον Ισαάκ αλλά στον Αβραάμ, Ιακώβ, Ιωσήφ και ένα πλήθος άλλων εξαιρετικά επιτυχημένων ανθρώπων του Θεού. Αυτό που είναι περισσότερο, εσύ έχεις το Άγιο Πνεύμα μέσα σου που φωτίζει αυτό το Βιβλίο και σε «διδάσκει όλα τα πράγματα» (Κατά Ιωάννη 14:26).

Μίλησες για πλεονέκτημα; Όταν φτάσεις στον Ουρανό, ρωτήστε τον Ισαάκ τι θα προτιμούσε να έχει: τον Θεό να εμφανίζεται να του λέει κάτι κάθε 40 ή 50 έτη, ή ένα Βιβλίο του Λόγου Του για να το έχεις μαζί σου έτσι ώστε να μπορείς να έχεις μηνύματα από τον Θεό 24 ώρες την ημέρα;

Θα έλεγα ότι ο Ισαάκ θα διάλεγε το Βιβλίο! Το ξέρω επειδή ο Πέτρος, που άκουσε την ευδιάκριτη φωνή του Θεού, αναφέρθηκε στις Γραφές ως «βεβαιότερον λόγον» (Β Πέτρου 1:19).

Ως πιστοί, εσύ κι εγώ μπορούμε να εφαρμόσουμε αυτό τον «βεβαιότερον λόγον» σ’ αυτή την περίοδο της οικονομικής δυσκολίας. Μπορούμε να ακούσουμε από τον Θεό τα ίδια λόγια που μίλησε στον Ισαάκ.

Σε τελευταία ανάλυση, είμαστε κι εμείς επίσης κληρονόμοι της υπόσχεσης που ο Θεός ορκιστήκαμε στον Αβραάμ. Εμείς που είμαστε πιστοί στον Χριστό, όπως λέει στην προς Γαλάτας 3:29, είμαστε «σπέρμα του Αβραάμ και κατά την επαγγελίαν κληρονόμοι».

Επομένως, ο Θεός έχει πει και σε μας το ίδιο σίγουρα όπως στον Ισαάκ:

  • «Μην τρέξετε στην Αίγυπτο για βοήθεια σε αυτή τη δυσκολία. Μην κοιτάξετε στον κόσμο και τους τρόπους του για να βρείτε λύσεις στις ανάγκες σας. Μείνετε στη Γη της Επαγγελίας μου και θα σας ευλογήσω και θα σας κάνω μια ευλογία!»

Η λέξη στο πρωτότυπο κείμενο είναι «παροίκει». Αυτές τις μέρες δεν τη χρησιμοποιούμε πολύ συχνά αλλά είναι μια σπουδαία λέξη. Έχει την ιδέα του περπατήματος πάνω σε ένα έδαφος σαν να είναι δικό σου, χωρίς οποιοδήποτε φόβο εχθρών.

Ως πάροικοι στη Γη της Επαγγελίας, εσύ κι εγώ οφείλουμε να βγαίνουμε από τα σπίτια μας κάθε πρωί με χαμόγελο στα πρόσωπά μας σαν να είμαστε κύριοι του κόσμου.

Γιατί;

Επειδή στην ουσία είμαστε κύριοι! Αυτός είναι σωστό. Ως πνευματικοί απόγονοι του Αβραάμ και συγκληρονόμοι με τον Ιησού, θα κληρονομήσουμε αυτό τον κόσμο (Ρωμαίους 8:17). Έτσι, οπουδήποτε και να πηγαίνουμε, ή όποια οικονομική δυσκολία κι αν αντιμετωπίζει ο κόσμος, εμείς πρέπει να βαδίζουμε όχι ως θύματα αλλά ως νικητές, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει τίποτα σ’ αυτό τον κόσμο που δε μπορεί να υπερνικήσει η πίστη μας στον Χριστό. Πρέπει μείνουμε με εμπιστοσύνη απολαμβάνοντας τη νίκη που νικά τον κόσμο, που είναι η πίστη μας (Κατά Ιωάννη 5:4).

Από ένα άρθρο στο περιοδικό Victory



.

10.6.10

==================================

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΟΥ;




Πού κατευθύνεσαι;

Ξέρεις πού κατευθύνεσαι; Ίσως είσαι πολύ σίγουρος που θα βρίσκεσαι αργότερα σήμερα ή αύριο, αλλά μπορείς να πεις με σιγουριά, πού θα είσαι την επόμενη εβδομάδα ή τον επόμενο χρόνο; Οι αβεβαιότητες της ζωής κάνουν δύσκολο να ξέρουμε πού πάμε. Όσο πιο μακριά είναι κάτι, τόσο πιο απρόβλεπτο γίνεται. Ίσως γι’ αυτό τόσοι πολλοί άνθρωποι είναι αβέβαιοι για το πού θα είναι στην αιωνιότητα - φαίνεται τόσο μακριά. Αλλά είναι πραγματικά η αιωνιότητα τόσο μυστηριώδης και άγνωστη;

Μπορούμε να ξέρουμε;

Μπορούμε να ξέρουμε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο, αυτόν που θα μας φέρει ασφαλώς στον ουρανό; Ναι, αυτές οι πολύτιμες πληροφορίες μας δόθηκαν στο χάρτη πορείας του Θεού, την Αγία Γραφή. Μας λέει ότι μπορούμε να γνωρίζουμε, θετικά, που θα περάσουμε όλη την αιωνιότητα. Σύμφωνα με την Αγία Γραφή, υπάρχουν άνθρωποι που «σώθηκαν», οι οποίοι "γνωρίζουν" ότι έχουν αιώνια ζωή. "Αυτά τα έγραψα σε σας που πιστεύετε στο όνομα του Υιού τού Θεού, για να γνωρίζετε ότι έχετε αιώνια ζωή, και για να πιστεύετε στο όνομα του Υιού τού Θεού» (Α Ιωάννου 5:13). «Ο λόγος τού σταυρού σ' εκείνους μεν που χάνονται είναι μωρία, σε μας, όμως, που σωζόμαστε είναι δύναμη Θεού» (Α Κορινθίους 1:18).

Πόσοι δρόμοι υπάρχουν;

Οι άνθρωποι και οι θρησκείες τους έχουν πολλές θεωρίες. Θα σας δείξουν περισσότερες κατευθύνσεις από έναν ανεμοδείκτη. Αλλά οι δρόμοι τους προς τη σωτηρία είναι όλοι μάταιοι, επειδή βασίζονται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στην ανθρώπινη προσπάθεια ή την ανθρώπινη αξία. Κάποιοι θα σου πουν να προσπαθήσεις να αλλάξει και να ζήσεις καλύτερα, ορισμένοι μάλιστα θα σου πουν να τηρήσεις τις Δέκα Εντολές ή τον Χρυσό Κανόνα. Κάποιοι θα ζητήσουν να περάσει από ορισμένες εκκλησιαστικές τελετουργίες, κλπ. Ωστόσο, στη Βίβλο μαθαίνουμε ότι είμαστε διεφθαρμένοι και πλάσματα πεσμένα, που οι θρησκευτικές μας προσπάθειες είναι άχρηστες στα μάτια του Θεού. "Όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού" (Ρωμ. 3:23). "Όλοι, πραγματικά, γίναμε σαν ένα ακάθαρτο πράγμα, και όλη η δικαιοσύνη μας είναι σαν ένα ρυπαρό ιμάτιο» (Ησαΐας 64:6).

Ο Θεός έχει μόνο έναν δρόμο σωτηρίας για τους αμαρτωλούς. Ο δρόμος Του δεν στηρίζεται σε καμιά ανθρώπινη αλλαγή ή προσπάθεια, αλλά στο τελειωμένο έργο του αγαπημένου Του Υιού. Ο Ιησούς Χριστός, όντας χωρίς αμαρτία ή ενοχή, ήταν ο μόνος που μπορούσε να πεθάνει στη θέση του ανθρώπου, για την πληρωμή της αμαρτίας του ανθρώπου με το αίμα Του. «το αίμα τού Ιησού Χριστού, του Υιού του, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία" (Α Ιωάννου 1:7). Ο Ιησούς είπε, «Εγώ είμαι ο δρόμος, και η αλήθεια, και η ζωή· κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου εμού" (Ιωάννης 14:6).

Πώς θα φτάσεις εκεί;

Ο χάρτης του Θεού είναι σαφής. Οι κατευθύνσεις του είναι απλές. Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να παραδεχτούμε ότι είμαστε σε λάθος δρόμο, και κατευθυνόμαστε προς λάθος κατεύθυνση. Είναι δύσκολο για μας να αντιμετωπίσουμε την ψυχρή πραγματικότητα ότι που δεν πληρούμε τις απαιτήσεις του Θεού. Βασικά, είναι δύσκολο να μετανοήσουμε, να αναγνωρίσουμε ενώπιον του Θεού ότι κάνουμε λάθος ενώ Εκείνος έχει δίκιο. Ότι είμαστε αμαρτωλοί ενώ Εκείνος είναι άγιος. «Μετανοήστε, λοιπόν, και επιστρέψτε, για να εξαλειφθούν οι αμαρτίες σας» (Πράξεις 3:19).

Ο Θεός σε αγαπάει. Έχει δώσει τον μόνο Του Υιό να πεθάνει για τις αμαρτίες σου. Είναι «μακροθυμεί σε μας, μη θέλοντας μερικοί να απολεστούν, αλλά όλοι νάρθουν σε μετάνοια" (Β Πέτρου 3:09). Αν έρθεις σ 'Αυτόν ως ένοχος και ανάξιος αμαρτωλός, Εκείνος θα σου δώσει ως δώρο την αιώνια ζωή, που αγόρασε και πλήρωσε στο σταυρό του Γολγοθά. "Το χάρισμα του Θεού [είναι] αιώνια ζωή διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας» (Ρωμαίους 6:23).

Μπορείς να ξέρεις με σιγουριά

Όταν στραφείς στον Θεό, με πίστη στον Ιησού Χριστό που πέθανε για σένα και αναστήθηκε, η σωτηρία θα είναι δική σου αιώνια (Ιωάννης 10:27-30). Άκουσε τα λόγια του Ιησού: «Εκείνον που έρχεται σε μένα, δεν θα τον βγάλω έξω» (Ιωάννης 6:37). «Εκείνος που ακούει τον λόγο μου, και πιστεύει σ' αυτόν που με απέστειλε, έχει αιώνια ζωή, και σε κρίση δεν έρχεται, αλλά έχει ήδη μεταβεί από τον θάνατο στη ζωή» (Ιωάννης 5:24).

Πού πηγαίνεις; Εάν δεν είσαι στο δρόμο του Θεού, είσαι σε λάθος δρόμο! Τώρα είναι η στιγμή να γυρίσεις πίσω. Διάβασε το λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή, και ακολούθησε τον δρόμο Του.

www.mwtb.org


.

9.6.10

==================================

ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ...


Αν δεν με γνωρίσεις ποτέ, δε χάνεις ΤΙΠΟΤΑ.

Αν δεν γνωρίσεις τον Χριστό, χάνεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ!





.
==================================

ΚΑΛΥΤΕΡΑ...


Καλύτερα να κάθεσαι σε σκαμνί και να σ' αγαπούν,

παρά να κάθεσαι σε θρόνο και να σε μισούν.




.

6.6.10

=========================

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ
ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ;

______________________________________
Είναι ντροπή σε ένα "χριστιανικό" κράτος

να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ στους πολίτες του να ορκίζονται
ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ!!!!!!
======================================




Προς κατάργηση του όρκου στα δικαστήρια
μετά τη νέα ευρωκαταδίκη

Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΕΡΒΑ ("Ελευθεροτυπία" 5-6-10)

Την πλήρη και οριστική κατάργηση του θρησκευτικού όρκου στα δικαστήρια, τις ανακριτικές και όλες τις διοικητικές διαδικασίες του επίσημου ελληνικού κράτους δρομολογεί η νέα απόφαση-καταδίκη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) για την Ελλάδα.

Σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση του Ευρωδικαστηρίου, σε προσφυγές 4 πολιτών, η Ελλάδα παραβίασε το άρθρο 8 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων, για την ελευθερία σκέψης και θρησκευτικής συνείδησης. Όπως έγινε δεκτό, οι συγκεκριμένοι πολίτες, σε 58 συνολικά δίκες ή ανακρίσεις, στις οποίες κατέθεσαν, υποχρεώθηκαν να αποκαλύψουν ότι δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, προκειμένου να τους επιτραπεί να κάνουν επίκληση της τιμής και της συνείδησης τους, αντί να ορκιστούν στο Ευαγγέλιο.

Η ισχύουσα νομοθεσία στη χώρα μας επιτρέπει σε όσους δηλώνουν άθεοι ή μη χριστιανοί ["ή εταιρόδοξοι"] να επικαλούνται την τιμή τους όταν ορκίζονται. Όμως η αποκάλυψη της θρησκευτικής τους ταυτότητας, για να μη δώσουν Θρησκευτικό όρκο, θεωρείται παραβίαση της αρνητικής θρησκευτικής ελευθερίας του ατόμου, το οποίο δεν υποχρεούται να δημοσιοποιήσει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις.

Η απόφαση αυτή που επιδικάζει και αποζημίωση 15.000 ευρώ, (δεύτερη στη σειρά), προχώρησε όμως ακόμη περισσότερο. Εξέτασε το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και διαπίστωσε ότι όντως απαιτεί την υποχρεωτική καταγραφή του θρησκεύματος, ακόμη και για άτομα που δεν ορκίζονται!

Οι ευρωδικαστές έκριναν ότι αυτή η πρακτική δύσκολα συμβιβάζεται με τη θρησκευτική ελευθερία και συνέστησαν στην ελληνική κυβέρνηση να αλλάξει τις διατάξεις του Κώδικα Ποινικής και Πολιτικής Δικονομίας, ώστε να αποφευχθούν παρόμοιες παραβιάσεις στο μέλλον.

Το θέμα παρακολουθεί προσεκτικά ο υπουργός Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδης, ο οποίος έχει δηλώσει εξ αρχής ότι οι διατάξεις περί θρησκευτικού όρκου σε δικαστήρια και υπηρεσίες θα προσαρμοστούν στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Αυτό σημαίνει ότι σύντομα η κυβέρνηση, δεσμευμένη από τις ευθείες πλέον συστάσεις της ευρωπαϊκής νομολογίας, θα καταργήσει τον θρησκευτικό όρκο, αντικαθιστώντας τον με την πολιτική διαβεβαίωση (επίκληση τιμής και συνείδησης) για όλους, μάρτυρες, διαδίκους, δημοσίους υπαλλήλους, στρατιωτικούς.

Η Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Ελλάδας έχει ήδη από το 2008 ζητήσει ανοικτά τη ριζική αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου.




.

5.6.10

======================================

Μόλις μου το έστηλαν από την Αλβανία!

Όσοι γνωρίζετε αγγλικά χαρήτε το!
_______________________________________



"Mary Did You Know"

[Originally written by Mark Lowry and Buddy Greene]

Mary, did you know
that your Baby Boy would one day walk on water?
Mary, did you know
that your Baby Boy would save our sons and daughters?
Did you know
that your Baby Boy has come to make you new?
This Child that you delivered will soon deliver you.

Mary, did you know
that your Baby Boy will give sight to a blind man?
Mary, did you know
that your Baby Boy will calm the storm with His hand?
Did you know
that your Baby Boy has walked where angels trod?
When you kiss your little Baby you kissed the face of God?

Mary did you know.. Ooo Ooo Ooo

The blind will see.
The deaf will hear.
The dead will live again.
The lame will leap.
The dumb will speak
The praises of The Lamb.

Mary, did you know
that your Baby Boy is Lord of all creation?
Mary, did you know
that your Baby Boy would one day rule the nations?
Did you know
that your Baby Boy is heaven's perfect Lamb?
The sleeping Child you're holding is the Great, I Am.





.
===============================
Ο ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ


Το διάβασα στο διαδίκτυο πριν λίγο. Αληθινό και σωστό:


No Jesus? _____________ Χωρίς τον Χριστό;

No peace ________________ Χωρίς ειρήνη


Know Jesus, ___________ Γνώρισε τον Χριστό,

know peace! _____________ γνώρισε την ειρήνη!

Σας το εύχομαι!





.
==============================

ΑΛΗΘΕΙΑ και ΑΛΗΤΕΙΑ

Πόση αλλαγή μπορεί να επιφέρει η αλλαγή ενός μόνο ψηφίου σε μια λέξη.

  • ΑΛΗΘΕΙΑ

Η λέξη ΑΛΗΘΕΙΑ είναι από τις ωραιότερες και πόσοι δεν αγωνίστηκαν και αγωνίζονται, δίνοντας μέχρι και τη ζωή τους γι’ αυτήν.

Ο ίδιος ο Χριστός είπε για τον εαυτό Του: «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ».

  • ΑΛΗΤΕΙΑ

Η λέξη ΑΛΗΤΕΙΑ είναι από τις χειρότερες και όλοι –ακόμη και οι ΑΛΗΤΕΣ– προσπαθούν να αποτινάξουν από πάνω τους μια τέτοια μομφή.

Συχνά, όμως, οι έννοιες εντέχνως μπερδεύονται εν τοις πράγμασι, και εκείνοι που μέσω βιβλίων κ.λπ. ιδιαιτέρως δε στις εκκλησίες, δήθεν ΚΗΡΥΤΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, αποδεικνύονται ως ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ εκφραστές της ΑΛΗΤΕΙΑΣ.

Κρίμα για τις λέξεις,

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΡΙΜΑ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ.




.

==============================

Συλλήψεις για ναρκωτικά

σε μοναστήρι

Στην εξάρθρωση σπείρας που διακινούσε κοκαΐνη μέσω ενός γυναικείου καθολικού μοναστηριού στο Μιλάνο προχώρησαν οι αρχές της Ιταλίας.

Όπως έγινε γνωστό ο νοτιοαμερικάνος φύλακας της μονής, οργάνωνε θρησκευτικές περιηγήσεις στο μοναστήρι και οι διακινητές προσποιούμενοι τους προσκυνητές έκρυβαν την κοκαΐνη στα ευαγγέλια που έφεραν μαζί τους ή σε άλλα θρησκευτικά βιβλία.

Στη συνέχεια τα ναρκωτικά μεταφέρονταν στην πόλη Piacenza και εκεί σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους επεξεργάζονταν και αποστέλνονταν σε διάφορες πόλεις της Ιταλίας.

Οι αρχές συνέλαβαν 33 υπόπτους που συνδέονται με το περιστατικό και κατασχέθηκαν τουλάχιστον 30 κιλά κοκαΐνης.

Οι μοναχές, όπως μεταδίδει το ιταλικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Ansa, δεν γνώριζα τίποτα για όσα συνέβαιναν τόσο καιρό, ενώ απέφυγαν να προβούν σε οποιεσδήποτε δηλώσεις


Ελευθεροτυπία





.

===============================

Αστική ευθύνη Υπουργών και Αρχιερέων

Από άρθρο του κ. ΚΩΣΤΑ Ε. ΜΠΕΗ

Ο Σόλων έλεγε ότι οι νόμοι είναι σαν τον ιστό της αράχνης, που αντέχει όταν συλλαμβάνει μικρά έντομα, ενώ ξεσκίζεται από τα ογκώδη, που φεύγουν ανενόχλητα.

Στην εποχή μας αυτή η παραδοχή έχει θέση για τη λεγόμενη ποινική ευθύνη υπουργών, η οποία, κατά τα άρθρα 86 του Συντάγματος και 3§2 του νόμου 3126/2003, «εξαλείφεται με το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση της αξιόποινης πράξης» -μια ρύθμιση που ήταν περιττή, αφού στην Ελλάδα ποτέ κανένας πρώην υπουργός δεν οδηγήθηκε στη φυλακή. […]

Ο συνειρμός των σκέψεων παρακίνησε άλλον συνομιλητή της συντροφιάς μας να θυμίσει ότι η ίδια λύση προσήκει και στην περίπτωση του πρώην μητροπολίτη Αττικής π. Νικόδημου. […]

Η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε κατά πλειοψηφία να άρει για το μέλλον το προαναφερόμενο «επιτίμιο ακοινωνησίας» του μητροπολίτη πρώην Αττικής π. Νικόδημου, όμως υπό τον όρο να αποδεχθεί εκείνος την έως τώρα καταδίκη του και την εφεξής αμετάκλητη περιθωριοποίησή του... […]

«Αραγε, αυτή η κακομεταχείριση ενός ιεράρχη, ο οποίος ουδέποτε κλήθηκε από οποιοδήποτε εκκλησιαστικό δικαστήριο ν' ακουστεί, ή έστω να ενημερωθεί, για ποιο τάχα αμάρτημά του έχει τεθεί στη λεγόμενη πολυετή ακοινωνησία, δεν θα στήριζε επίσης την παραδεκτή και βάσιμη άσκηση αγωγής με το αίτημα της καταδίκης στην οφειλόμενη χρηματική αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που βαναύσως και αναπολόγητα επί δεκαετίες βιώνει από τους εν Χριστώ αδελφούς του;»

Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=168650





.

=====================

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ


Για τη Ρωμαιοκαθολικη Εκκλησία ως θαύμα θεωρείται «η θεραπεία μίας ασθένειας αθεράπευτης, [που είναι] απρόβλεπτη και στιγμιαία, πλήρης και διαρκής».

Μια Επιτροπή ειδικών εξετάζει κάθε αναφορά για θαύματα και η έρευνα μπορεί να απαιτήσει μήνες ή χρόνια για να διαπιστωθεί ένα θαύμα.

Από την εφημερίδα «Ενοριακές Καμπάνες»



Τα αμέτρητα "θαύματα" σε διάφορα μοναστήρια και πλήθος ψευτοθεραπευτές Πεντηκοστιανούς - Χαρισματικούς τα ελέγχει ποτέ κανείς;

Δεν έχουμε τέτοια αίσθηση...



.

4.6.10

==============================

Η αλαζονεία της αγιότητας


________________________________________________

«Εάν εξεύρητε ταύτα, μακάριοι είσθε εάν κάμνητε αυτά».

Ιωάν. 13:17

--------------------------------------------------------------------------------


Με τα ρούχα και το πρόσχημα της άγιας ζωής εξουθενώνεις, κατατάσσεις ψυχές, αποφασίζεις για το αιώνιο μέλλον τους, απορρίπτεις ή αποδέχεσαι ψυχές, καρδιές, μετάνοιες...; Δεν μπορεί για πολύ να ανεχθεί ο Κύριος κάτι τέτοιο και το σταματάει, το ακυρώνει, το καταστρέφει αλύπητα. Ο θερισμός στις περιπτώσεις αυτές της έπαρσης, της αλαζονείας, του εγωισμού είναι σκληρός και αδιαπραγμάτευτος με τον Θεό. Μόνο η ταπείνωση, η αναγνώριση, η εξομολόγηση μπροστά στον Θεό και στους ανθρώπους μπορούν να προλάβουν και να περιστείλουν το κακό, που σίγουρα και σύντομα θα ξεσπάσει. Πολύ σωστά έλεγε κάποιος ότι η αλαζονεία είναι χειρότερη και πιο φονική και από τον καρκίνο. Ο εγωισμός θα στείλει πολλούς στην αιώνια απώλεια, αν δεν προσέξουν και δεν επιστρέψουν με μετάνοια και ταπείνωση.


Η αγιότητα είναι γνήσια και ευλογημένη από τον Κύριο μόνο με τα ρούχα της αγάπης, της καθαρότητας, της υπηρεσίας, μόνο όταν έχει γόνατα και μάτια υγρά από δάκρυα αγάπης και πόνου για τις ψυχές. Όταν η αγιότητα γίνεται μέσο για να μετρήσουμε αυστηρά, να κρίνουμε, να κατατάξουμε, να καταδικάσουμε, να απορρίψουμε τις ψυχές του Κυρίου, ας φοβηθούμε μήπως χρησιμοποιήσει το ίδιο μέτρο ο Κύριος και στη δική μας περίπτωση στο βήμα Του εκείνη την ημέρα και τα χάσουμε όλα και αιώνια.


"Πνευματικά" (1-2/2010)

=======================

ΗΤΑΝΕ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ Ή ΟΧΙ;


Δεν είναι της ώρας να μιλήσουμε για το ρόλο και τη συμβολή του Κλήρου στην άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους.









Ερώτημα γεννιέται όμως καθώς διαβάσαμε με την αφορμή της πρόσφατης επετείου (29-5-1453) τους στίχους ενός λαϊκού τραγουδιού/μοιρολογιού για το θλιβερό γεγονός που έχει ως εξής:

«Πάψετε το χερουβικό
κι ας χαμηλώσουν τ' άγια,
παπάδες πάρτε τα ιερά
κι εσείς κεριά σβηστήτε,
γιατί είναι θέλημα Θεού
η Πόλη να τουρκέψει...»



Κατά πόσο ήταν «θέλημα Θεού» ή αποτέλεσμα της αποκοτιάς των ηγετών της (πολιτικών, στρατιωτικών και θρησκευτικών) που διόλου δεν ομονοούσαν και οι μεν υπέσκαπταν τους δε, αυτό θα παραμένει μεγάλο ερώτημα, μέχρις ότου αποφασίσουν κάποτε να πουν την ιστορία χωρίς φτιασίδια και σκοπιμότητες.

Μέχρι τότε θα περιμένουμε...
=======================

ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑΝ…




Η Αιδ. Irja Askola, πρώτη γυναίκα Επίσκοπος της Φινλανδίας.

Η Ευαγγελική Λουθηρανική Εκκλησία της Φινλανδίας εξέλεξε την πρώτη γυναίκα επίσκοπο του Ελσίνκι με 591 ψήφους. Θα αναλάβει καθήκοντα στις 1-9-2010.

Ο Καθ. Δρ Viorel Ionita δήλωσε ότι: "Είναι ένα μεγάλο προνόμιο για μένα ως προσωρινό Γενικό Γραμματέα του CEC [*] να συγχαρώ την πρώην συνάδελφό μας, Αιδ. Irja Askola, για την εκλογή της ως πρώτη γυναίκα επίσκοπο στην ιστορία της Ευαγγελικής Λουθηρανικής Εκκλησίας στη Φινλανδία και εύχομαι την χάρη του Θεού στη νέα αποστολή της. … Το γνήσιο οικουμενικό άνοιγμα της Irja Askola εκτιμήθηκε ιδιαίτερα ακόμη και από ορισμένες παραδοσιακές εκκλησίες. Στο CEC είμαστε βέβαιοι ότι η εκλεγμένη επίσκοπος Askola θα φέρει αληθινή νέα συμμετοχή στη ζωή της εκκλησίας της, αν μη τι άλλο μέσω της μεγάλης οικουμενικής εμπειρία της στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο."

____________

[*] Conference of European Churches. A fellowship of some 120 Orthodox, Protestant, Anglican and Old Catholic Churches from all countries of Europe, plus 40 associated organisations.

3.6.10

======================================

Αυτοπυρπολήθηκε σε κατάστημα τράπεζας

Untitled-2Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ένας 54χρονος επιχείρησε να αυτοπυρποληθεί σε κατάστημα τράπεζας μπροστά στα έντρομα μάτια υπαλλήλων και πελατών της τράπεζας.

Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, ο άνδρας, περιλούστηκε με βενζίνη και αυτοπυρπολήθηκε.

Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της Πυροσβεστικής που πρόλαβαν και έσβησαν τη φωτιά από τα φλεγόμενα ρούχα του άνδρα, πριν αυτή αποβεί μοιραία για τον ίδιο.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο άνδρας δεν φέρει εμφανή εγκαύματα. Μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Ο επίδοξος αυτόχειρας φέρεται να αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και ήταν πελάτης στο συγκεκριμένο υποκατάστημα όπου συνέβη το περιστατικό.


http://hellas-macedonia-thessaloniki.blogspot.com/


=======================

ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΩΠΗ ΧΡΥΣΟΣ;



«Σιγή των λόγων
(της αληθείας) αναίρεσις των λόγων (της πίστεως) εστί»

(Μαξίμου Ομολογητού, PG. 90... See More, 165).

Η «σιωπή μέρος συγκαταθέσεως» πρός την αίρεσιν έστι.

(Θεοδ. Στουδίτου, PG. 99, 1121)

«Ίνα τί παρεσιωπήσατε ασέβειαν και τάς αδικίας αυτής ετρυγήσατε;»

(Ώσ. ι΄ 13 Ο).
=======================

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

Είχα δει στις ειδήσεις προ καιρού μια γιαγιά με τα εγγονάκια της που έσπασαν τον κουμπαρά τους και έδωσαν τα χρήματα για τον πιο πάνω λογαριασμό.

Σκέφτηκα τότε πως η γιαγιά μάλλον ήθελε να αποκτήσει δημοσιότητα δι' εαυτήν και τους απογόνους της και υπομειδίασα.

Πηγαίνοντας προχθές στην Τράπεζα για να αγοράσω ένα ακόμη παράβολο, είδα αφίσες για το σχετικό λογαριασμό, αλλά τούτη τη φορά ανησύχησα.
Είδα ύστερα και την παρακάτω διαφήμιση...

Πατήστε στο βέλος να τη δείτε...

  • http://www.bankofgreece.gr/pages/el/other/publicdebt.aspx
ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΣΚΕΦΤΗΚΑ.

Σαν άλλος Μινώταυρος έφαγαν τα χρήματα που ο λαός πρόσφερε για τους πυρόπληκτους στην Ηλεία, τώρα χρειάζονται νέα θύματα;

Δεν ξέρω τι θα κάνετε εσείς. Τα στοιχεία σας δόθηκαν. Εγώ πάντως ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ.



31.5.10

======================

ΑΛΛΟΤΕ ...ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ


Σήμερα, οι κήρυκες είναι πιθανόν περισσότερο καταρτισμένοι από οποιαδήποτε κάποια άλλη εποχή της ιστορίας. Είμαστε σπουδαγμένοι στο θέμα της επικοινωνίας, της δημόσιας ομιλίας με τις ικανότητες του ρήτορα, και στον τομέα της ομιλητικής. Οι λεκτικές μας παρουσιάσεις είναι έργα τέχνης από μόνες τους.

Και ο κόσμος ενθουσιάζεται τόσο με τον ομιλητή, ώστε φεύγοντας μιλούν γι’ αυτόν παρά για τον Ιησού. Κι όταν αυτό συμβαίνει, δεν κηρύττω πια τον Χριστό, αλλά κηρύττω τον εαυτό μου.

  • Ο πραγματικός δούλος του Χριστού θα φρουρήσει την ευγλωττία του και τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρει το Ευαγγέλιο, μήπως οι ακροατές ενθουσιαστούν περισσότερο με αυτόν, παρά με τον Ίδιο τον Χριστό.


Η ίδια αρχή αφορά ακόμα και αυτούς που ηγούνται στη λατρεία. Σήμερα, οι ομάδες λατρείας αναμφίβολα είναι οι πιο επιτηδευμένες σε όλη την ιστορία, στον επαγγελματισμό, στον υλικό εφοδιασμό, στην οξυδέρκεια.

Και είναι εφικτό ο κόσμος να φεύγει περισσότερο επηρεασμένος από τους μουσικούς, παρά από το Πρόσωπο του Χριστού. Κύριε, βοήθησέ μας να μην προβάλουμε τον εαυτό μας!


Από ένα βιβλίο που πρόκειται να εκδοθεί σε λίγο διάστημα


==========================================


Έχετε επισκεφθεί την ιστοσελίδα

του περιοδικού "ΤΥΧΙΚΟΣ";

















ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
  • www.tyxikos.gr
  • Το νέο τεύχος σας περιμένει!


==========================================



Labels: , , , ,

ΚΛΕΦΤΕΣ

"Κλέφτες υπάρχουν και θα υπάρχουν.
Όπου υπάρχουν όμως διαδικασίες ελέγχου μειώνεται ο κίνδυνος"

Ι. Μπουτάρης Free Sunday 3-5-10





.

30.5.10

Από ένα κείμενο του κ. Μπαμπινιώτη

«ΤΟ ΒΗΜΑ» | Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Ενδιαφέρεστε για την καταγωγή των λέξεων που χρησιμοποιούμε: τι σήμαιναν αρχικά, πώς, πότε και από ποιον πλάστηκε αυτή ή εκείνη η λέξη, αν είναι αρχαία ή νέα κ.λπ. Χωρίς πάντοτε να το συνειδητοποιείτε ενδιαφέρεστε για ό,τι ονομάζουμε ετυμολογία των λέξεων ή με ό,τι συνδέεται άμεσα μ’ αυτήν, με την ιστορία των λέξεων. […]

Κάθε ανθρώπινη γλώσσα μπορεί να προσεγγισθεί από δύο πλευρές, τη διαχρονική και τη συγχρονική. Στην πρώτη –και σε σχέση πάντοτε με το θέμα μας– ενδιαφέρουν η δημιουργία των λέξεων, η εξέλιξή τους και η σχέση τους με άλλες λέξεις γλωσσών της ίδιας κυρίως ή και άλλης οικογένειας. Στη δεύτερη ενδιαφέρει η σύγχρονη, και εν προκειμένω η σημερινή, υπόσταση των λέξεων σε σχέση με άλλες λέξεις της ίδιας γλώσσας, με τις οποίες συναπαρτίζουν γλωσσικά σύνολα ή υποσύνολα διά των γλωσσικών μηχανισμών της παραγωγής και της σύνθεσης («ετυμολογικά πεδία»). Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με ομάδες ομορρίζων λέξεων, ομορρίζων κοινής καταγωγής με λέξεις συγγενών γλωσσών και ομορρίζων κατά τον σχηματισμό τους ως παράγωγα και σύνθετα μιας λέξης.

Παραδείγματα διαχρονικής και συγχρονικής ετυμολογικής συγγένειας (όπως την ορίσαμε εδώ). […] Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αρχική ρίζα (s)ker– (ελλην. κερ) με βασική σημασία «κόβω– δρέπω». Από αυτήν τα ελλην. κέρμα, κορμός και κορμί, κουρά, κουρεύω, κουράζω (αρχ. σημασία «τιμωρώ με κούρεμα»), καρπός, εγκάρσιος, κρίνω (αρχική σημασία «κόβω σε κομμάτια και τα διαχωρίζω») [...] και πολλά ξένα όπως λ.χ. λατ. curtus (απ’ όπου γαλλ. court), αγγλ. short «κοντός», shear «κόβω– κουρεύω», share «μοιράζω», shirt «πουκάμισο», skirt «φούστα», sharp «αιχμηρός», ακόμη και score «εγκοπές σε ξύλο για μέτρηση» (απ’ όπου το ελλην. σκορ).

Και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ετυμολογικού πεδίου: τα παράγωγα και τα σύνθετα τού φίλος. Μερικά παράγωγα: φιλία, φιλώ, φιλικός, φιλαράκος, φίλτρο (μητρικό), φιλαινάδα, φιλεύω, φίλτατος. Μερικά σύνθετα: φιλ(ο)– φίλαθλος, φιλαλήθης, φιλάνθρωπος, φιλάργυρος, φιλάσθενος, φιλειρηνικός, φιλελεύθερος, φι– λέλληνας, φιλεύσπλαχνος, φιλήσυχος, Φίλιππος – φιλόδοξος, φιλόζωος, φιλοδωρώ, φιλόλογος, φιλονικώ, φιλόξενος, φιλόσοφος, φιλοτελισμός, φιλόμουσος, φιλοτεχνώ, φιλότιμος, φιλοχρήματος––φιλος άφιλος, βιβλιόφιλος, ομοφυλόφιλος, υδρόφιλος, θεατρόφιλος.

Αυτή η ετυμολογική πλευρά προσέγγισης, αίσθησης και διδασκαλίας της γλώσσας δίνει νέες δυνατότητες στην κατανόηση αλλά και στην εμβάθυνση και την απόλαυση, θα έλεγα, της γλώσσας. Μέσα απ’ αυτή καταλαβαίνει κανείς (χωρίς πολλές θεωρητικές αναλύσεις) τον συστημικό χαρακτήρα της γλώσσας: ότι σε κάθε ανθρώπινη γλώσσα δεν υπάρχουν αποκομμένες λέξεις ή γλωσσικά στοιχεία. Όλα συνέχονται σε σύνολα και υποσύνολα ώστε να είναι δυνατή η εκμάθηση και η ταχύτατη ανάκλησή τους στην επικοινωνία. Η λέξη κλίνω λ.χ. εντάσσεται σ’ ένα πεδίο ομορρίζων με σημείο εκκίνησης τη βασική τους σημασία: κλίση, επικλινής, κεκλιμένος, κλιτύς, κλίτος, κλίμα («κλίση, κατωφέρεια εδάφους» –«ζώνη γης, περιοχή»– «οι καιρικές συνθήκες που χαρακτηρίζουν μια περιοχή»), κλίμακα, κλιμάκιο, κλιματισμός, κλιμακτήριος, κλίνη, κλινικός, κλινήρης, αποκλίνω (απόκλιση), συγκλίνω, παρεκκλίνω, υποκλίνομαι, εγκλίσεις, κατάκλιση κ.ά. Αν αξιοποιούσαμε με συστηματικό τρόπο στο σχολείο (βιβλία, λεξικά, κείμενα) την ετυμολογία, πόσα πράγματα δεν θα φωτίζονταν στη γλώσσα, πόσο βάθος και εύρος θα αποκτούσαν οι λέξεις και πόσο ενδιαφέρον για τους μαθητές. Τότε θα ένιωθε ο μαθητής –με ευχάριστη, αποκαλυπτική και δημιουργική έκπληξη– ότι το εξέχω έδωσε τα εξοχή, έξοχος και κατ’ εξοχήν• το προβάλλω το πρόβλημα (ό, τι μπαίνει μπροστά ως εμπόδιο και πρέπει να ξεπεραστεί) και την προβλήτα (ακτή)• το προβαίνω την πρόβαση και τα πρόβατα (που σήμαιναν ακόμη και «την κινητή περιουσία» σε αντίθεση με τα κειμήλια –από το κείμαι– που ήταν «η ακίνητη περιουσία»)• ότι το χάος (μέσω τού λατ. chaos και τού γαλλ. gaz ) έδωσε το γκάζι• η γραμματική (μέσω των αγγλ. grammar, glammar και glamour ) επέστρεψε ως γκλάμουρ και γκλαμουριά• ότι το ύπνος έδωσε το έξ–υπνος και το ξύπνιος, ενώ το εγείρομαι («σηκώνομαι από τον ύπνο») έδωσε μέσω τού παρακειμένου εγρήγορα το (ε)γρήγορος και το εγρήγορση.

Τελικά πιστεύω ότι μια τέτοια θεώρηση της γλώσσας από τη σκοπιά της ετυμολογίας μάς αποκαλύπτει τον κόσμο μας, τη σκέψη μας, την ιστορία μας και, πάνω απ’ όλα, τον πολιτισμό μας.

www.babiniotis.gr
Ο κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης είναι καθηγητής Γλωσσολογίας, πρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, τέως πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διαβάστε περισσότερα:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=122&artid=290665&dt=07/02/2010#ixzz0pQE9V4vM