Το «ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ» και η σελίδα «ΤΥΧΙΚΟΣ» στο Facebook είναι αδελφές του «ΤΥΧΙΚΟΣ» www .tyxikos .gr / Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com >>> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της. Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.
2.11.11
Μία όμορφη καλημέρα
«Θεέ, συ είσαι ο Θεός μου· από πρωΐας σε ζητώ· σε διψά η ψυχή μου, σε ποθεί η σαρξ μου, εν γη ερήμω, ξηρά και ανύδρω» (Ψαλ. 63:1)
Στις ώρες αυτές που οι κυβερνήτες μας δεν ξέρουν πού πατούν και πού βρίσκονται, αναφάλεια και αγωνία μπορεί να γεμίζουν τις ψυχές μας, όμως ο Θεός μάς δίνει ένα ΣΗΜΑΔΙ της παρουσίας Του και της φροντίδας Του για εμάς.
«Μη φοβηθήτε λοιπόν· πολλών στρουθίων διαφέρετε σεις!!!» (Ματθ. 10:31)Σου φτάνει εσένα αυτός ο λόγος; Εμένα μου φτάνει!
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.
1.11.11
Πέταξαν και αυτά τα λεφτά...
Το χαράτσι για τους ημιυπαίθριους τελικά μεταγγίζεται σε άλλους σκοπούς. Αυτό θα πει κυβερνητική «αξιοπιστία»...
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com 
Τα άνω-κάτω
Χθες Δευτέρα η Κίνα εκτόξευσε με επιτυχία το διαστημόπλοιο Shenzhou 8, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας σημαντικής διαστημικής αποστολής, καθώς ελπίζεται ότι θα μπορέσει να εγκαταστήσει μόνιμο διαστημικό σταθμό μέσα σε μια δεκαετία. Το διαστημόπλοιο Shenzhou 8 θα ενωθεί με ένα άλλο που είχε εκτοξευτεί τον περασμένο Σεπτέμβριο, το Tiangong-1, στο πλαίσιο δημιουργίας κινέζικου διαστημικού σταθμού για τη δημιουργία αυτού που ονομάζουν ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΑΛΑΤΙ.
Πατήστε στην εικόνα να δείτε βίντεο
Είναι ενδιαφέρον ότι την ίδια σχεδόν ώρα που οι πρώην μεγάλες δυνάμεις Ρωσία και ΗΠΑ σταματούν ή περιορίζουν τα διαστημικά τους πειράματα λόγω οικονομικών αδυναμιών, η μέχρι προχθές ταπεινωμένη και οικονομικά ασήμαντη Κίνα παίρνει τη θέση τους σε όλους τους τομείς.
§ Έχει άραγε αυτό σχέση με τον αρχαίο βιβλικό νόμο: «Ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσετε» (Ματθ. 23:12);
Ας προσέχουν ιδιαίτερα εκείνοι που βιάζονται να γίνουν μεγάλοι, ξεχνώντας ότι δίπλα τους κάποιοι άλλοι στερούνται... διότι και οι Έλληνες σήμερα άρχισαν να αισθάνονται τις συνέπειες της φτώχειας ενώ πριν από λίγο καιρό "αισθάνονταν μεταξύ των πλουσιοτέρων κρατών και μάλιστα στην περιοχή των Βαλκανίων", όπως μας νανούριζαν οι πολιτικοί μας ηγέτες.
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com 
30.10.11
Σε αναζήτηση ποιας «αλήθειας»;;;
Μιλώντας επισήμως σε ειδική πανθρησκευτική συγκέντρωση στην Ασίζη, και στην ουσία αρνούμενος τον Κύριο Ιησού Χριστό, που δήλωσε για τον εαυτό Του «Εγώ είμαι, η οδός, η αλήθεια, και η ζωή» (Ιωάν. 14/ιδ/6), ο Πάπας δήλωσε ενώπιον 300 εκπροσώπων διαφόρων θρησκειών και αθέων οργανώσεων, μεταξύ των οποίων περισσότεροι από 50 εκπρόσωποι Ισλαμιστές, Ιουδαίοι, Ινδουιστές, Βουδιστές, Ταοϊστές, Σιχ και άλλων θρησκειών, «It’s a case of being together on a journey towards truth…» (=Είναι μία περίπτωση συνάντησης σε ένα ταξίδι προς την αλήθεια...).
ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ".
(ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ = αποδημητές, δηλαδή αυτοί που ταξιδεύουν προς κάποιο τόπο προσκυνήματος)
__Αντί να κηρύξει σε όλους αυτούς τους καλεσμένους του ότι Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ομολογεί πως μαζί τους «ταξιδεύει» προς την αλήθεια...
_Τούτη η ομολογία αποπροσανατολισμού και άγνοιας εκ μέρους του Ποντίφικα, με τη σιωπηλή αποδοχή της από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και πλήθος ηγετών χριστιανικών εκκλησιών, προκαλεί μεγάλη θλίψη για κάθε γνήσιο χριστιανό.
Βλέπε σχετικά βίντεο για του λόγου το αληθές.
- http://www.youtube.com/watch?v=7CtDkBTUMcs&feature=player_embedded#!
- http://www.youtube.com/watch?v=7CtDkBTUMcs&feature=player_embedded#!
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com 
29.10.11
Οι ΗΡΩΕΣ του 1940
Αν ζούσε χθες ο πατέρας μου, σίγουρα θα ήταν ευχαριστημένος. Παρακολουθώντας πώς οι "πολιτικοί" ξεμπροστιάστηκαν και ντροπιασμένοι έσπευδαν να φύγουν και να κρυφτούν απέναντι στη λαϊκή κατακραυγή.
__Σεβόμαστε βεβαίως τους θεσμούς όμως τα γεγονότα έχουν τη δική τους διάσταση, που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη και ασχολίαστη.
Ως έφεδρος στρατιώτης το 1940 τραυματίστηκε με διαμπερές τραύμα στο πόδι στα βουνά του Αλβανικού Μετώπου, μεταφέρθηκε στα μετόπισθεν όπου χειρουργήθηκε και διασώθηκε.
__Αργότερα, κάθε φορά που εορταζόταν η «Επέτειος του ΟΧΙ» στις 28 Οκτωβρίου εκείνος –ένας απλός εργάτης– ήταν υποχρεωμένος να δουλεύει στα εργοστάσια, επειδή το Κράτος –που δήθεν τιμούσε τους «ήρωες του 1940»–, είχε διαλέξει η 28η Οκτωβρίου να είναι μεν «εθνική εορτή» αλλά να μην είναι υποχρεωτική αργία.
__Την ίδια ώρα στις επίσημες εκδηλώσεις και δεξιώσεις συμμετείχαν και κορδώνονταν αρκετοί από εκείνους που συνεργάστηκαν με τους κατακτητές, λειτούργησαν ως μαυραγορίτες στην κατοχή, απέκτησαν περιουσίες για ελάχιστο τίμημα εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη των συμπατριωτών τους... Όλοι αυτοί τώρα ήταν μεταξύ των «επισήμων», ενώ ο τραυματίας στρατιώτης ήταν υποχρεωμένος να εργάζεται για να μη χάσει το αναγκαίο μεροκάματο.
__Την ίδια ώρα στις επίσημες εκδηλώσεις και δεξιώσεις συμμετείχαν και κορδώνονταν αρκετοί από εκείνους που συνεργάστηκαν με τους κατακτητές, λειτούργησαν ως μαυραγορίτες στην κατοχή, απέκτησαν περιουσίες για ελάχιστο τίμημα εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη των συμπατριωτών τους... Όλοι αυτοί τώρα ήταν μεταξύ των «επισήμων», ενώ ο τραυματίας στρατιώτης ήταν υποχρεωμένος να εργάζεται για να μη χάσει το αναγκαίο μεροκάματο.
__Στο βάθρο των «ηρώων» βρίσκονταν αρκετοί «ήρωες πολεμιστές», που ούτε καν γρατζουνίστηκαν στον πόλεμο, όμως είχαν καταφέρει να γραφτούν μεταξύ των «αναπήρων» και να έχουν τιμητική σύνταξη και δωρεάν πολυτελή αυτοκίνητα με τη γαλάζια πινακίδα με τα χαρακτηριστικά Α(νάπηρος) Π(ολέμου).
__Απέναντι σε όλα αυτά ο παραπονεμένος τραυματίας του 1940, που δεν έσκυψε να γλύψει τα πόδια κανενός, ούτε ξένου κατακτητή ούτε Έλληνα πολιτικού, έλεγε: «Εμείς χύσαμε το αίμα μας, ενώ οι προδότες κι οι δοσίλογοι παίρνουν τώρα τις δόξες και τις τιμές…».
Ευτυχώς που στη Βασιλεία του Θεού, την οποία περιμένουμε, δεν θα υπάρχουν τέτοιες αδικίες, καθένας θα τιμηθεί ανάλογα με όσα έπραξε, επειδή, όπως έλεγε η φίλη μου η Κυρά-Ντίνα, «ΕΚΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΔΙΚΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ».
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com 
27.10.11
Αιρετικός -- Ποιος είναι στ' αλήθεια;
Αιρετικός δεν είναι αυτός που είναι η μειοψηφία επειδή πιστεύει διαφορετικά από την επικρατούσα πίστη της πλειοψηφίας.
__Αιρετικός είναι εκείνος που στοιχειοθετεί την πίστη του πάνω σε μη γεγραμμένα του λόγου του Θεού.
__Την λέξη αυτή εύκολα οι άνθρωποι την χρησιμοποιούν γιατί εξυπηρετεί την καύχησή τους και την θεώρηση ότι υπερέχουν έναντι των άλλων και επίσης λογίζεται ως αποτελεσματικό όπλο εναντίον κάθε άποψης που κλονίζει τα στερεότυπα των κατεστημένων και προβεβλημένων δογμάτων τους.
__Όμως αίρεση δεν είναι τι νομίζει η πλειοψηφία ή το κατεστημένο των ανθρώπων, αλλά πώς βλέπει ο Θεός για καθένα μας, αν είμαστε ή όχι μέσα στο γέγραπται των εντολών Του και της υγιούς διδασκαλίας του Χριστού και των Αποστόλων Του.
__Οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση στα λόγια του Θεού ορίζει την αιρετικότητά μας.
ΠΗΓΗ: MARANATHA.GR
_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com 

_____________________________________
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε.
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com 
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








