26.1.14

Παγίδες στο διαδίκτυο...

Παγίδες στο διαδίκτυο...
.
.



Στο μικρό διάστημα που κινούμε στο ΦΒ (περίπου 3 μήνες), έχω ενημερωθεί:

>> Για πλείστα «εναλλακτικά φάρμακα και θεραπείες», που θα με ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΝ.

Οι πληροφορίες παρέχονται χωρίς καμία εγγύηση, οι πηγές τους είναι αόριστες και η τεκμηρίωση ασαφής [τρέχα γύρευε στο πουθενά]...

Σε περίπτωση που τα αγοράσω και δεν γίνει τίποτε, ανήκω στις ελάχιστες εξαιρέσεις... – Το προϊόν δεν φταίει ποτέ. Πάντα ο φταίχτης είμαι εγώ.


>> Για αναρίθμητα τσάγια που θα με ΑΔΥΝΑΤΙΣΟΥΝ.

Αν και εφόσον εφαρμόσω τις παράξενες οδηγίες τους χωρίς την ελάχιστη παρέκκλιση)...

  • Σε περίπτωση που δεν αδυνατήσω, δεν ακολούθησα τυφλά τις οδηγίες ή έτρωγα κάτι άλλο που, κατά διαβολική σύμπτωση, ανασταλεί την δράση του τσαγιού. – Το προϊόν δεν φταίει ποτέ. Πάντα ο φταίχτης θα είμαι εγώ.


>> Για μάγους και θεραπευτές που θεραπεύουν ΠΑΣΑ ΝΟΣΟΝ.

Η θεραπεία θα γίνει αν και εφόσον έχω εγώ την δέουσα πίστη – ένα ταξιδάκι στη Νιγηρία ή γειτονικές χώρες ενδείκνυται, όμως χωρίς εγγύηση αποτελέσματος.

  • Σε περίπτωση που δεν γίνω καλά, δεν έχει καμία ευθύνη ο «θεραπευτής», αφού, εν τέλει, τη θεραπεία δεν την κάνει αυτός αλλά ο Χριστός. Πάντα ο φταίχτης θα είμαι εγώ.


>> Για λύσεις που θα με κάνουν ΠΛΟΥΣΙΟ...

Αν και εφόσον είμαι πρόθυμος να πληρώσω προκαταβολικά ένα ποσό με το οποίο δείχνω το μέγεθος της πίστης μου. Όσο περισσότερα δώσω, τόσο μεγαλύτερο και το ύψος που θα εισπράξω.

  • Αν όμως δεν έρθει ο «θερισμός» αυτό σημαίνει ότι «δεν έσπειρα» αρκετά μεγάλο ποσό για να αποδείξω την πίστη μου. Πάντα ο φταίχτης θα είμαι εγώ.


>>Για ένα πλήθος «υποθέσεις συνωμοσιολογίας»

Ποτέ δεν αποδεικνύονται, επειδή οι σκοτεινές δυνάμεις είναι ισχυρές και κρύβονται τόσο καλά ώστε κανείς να μην μπορεί να τις ξεσκεπάσει.
Στο μεταξύ πάντα υπάρχει μία καινούργια θεωρία που μετατοπίζει την προσοχή σε κάποιο άλλο «σημαντικό» γεγονός στο μέλλον...

Ύστερα από τα παραπάνω αναρωτιέμαι για τα εξής:

***Τι σόι χριστιανοί είναι όλοι αυτοί που τρέχουν πίσω από κάθε τυχάρπαστο και τυχοδιώκτη, που μόνο του ενδιαφέρον έχει το χρήμα και τον γρήγορο πλουτισμό;

***Τι σόι χριστιανοί είναι όλοι αυτοί που πιστεύουν με φανατισμό κάθε εμπορικό ή άλλο παραμύθι που προσπαθεί να σταθεί ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ και όχι ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

***Τι σόι χριστιανοί είναι όλοι αυτοί που με τόση ευκολία και ανευθυνότητα προσπαθούν να παρασύρουν άλλους σε μύθους και απάτες, τις οποίες οι ίδιοι δεν φρόντισαν πρώτα να εξακριβώσουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους;

***Τι σόι χριστιανοί είναι όλοι αυτοί που με τόση ευκολία ξεχνούν ότι ο Χριστός δίδαξε το "ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΑΒΕΤΕ, ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΤΕ" και νομίζουν ότι θα αγοράσουν τη θεία χάρη με χρήματα, εισφορές και κάθε άλλης μορφής υλικές "θυσίες";

***Τι σόι χριστιανοί είναι όλοι αυτοί που ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ αλλά σε κάθε ΑΝΕΜΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ;
 

Το ιστολόγιο    « Ν Ε Α   Κ Α Ι   Π Α Λ Α Ι Α » 

και η σελίδα   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »   στο Facebook
     
είναι αδελφές παρουσίες του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ   « Τ Υ Χ Ι Κ Ο Σ »

Υπόψη ότι οι σελίδες αυτές έχουν  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ   


Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:

Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από τις σελίδες μας σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.

Αυτό όμως δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι συμφωνούμε ή εγκρίνουμε τις απόψεις των άλλων.