6.11.13

Ποτέ την Κυριακή...


Ποτέ την Κυριακή...
.
.
Την Κυριακή 3 Νοεμβρίου (την αποφράδα αυτή ημέρα για το ελληνικό εμπόριο) βρισκόμασταν στην Κρήτη, και δεν είδαμε το κατάντημα της Αθήνας... 
Στα Χανιά, που ήμασταν, οι έμποροι είχαν γεμίσει την πόλη με αφίσες που έγραφαν "ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ" και τα μαγαζιά ήταν κλειστά... 

 
Το βράδυ από τις ειδήσεις μάθαμε για το ΘΡΙΑΜΒΟ του κ. Χατζηδάκη, να βλέπει, ως άλλος Νέρων, τους Αθηναίους να εργάζονται την Κυριακή στο βωμό των πολυεθνικών και του δικού του πείσματος... 
Και ως ανεμένετο εξάλλου, οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι κραύγαζαν "ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ... ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ..."

Αλλά δεν απελπίζομαι. Εδώ είναι Ελλάδα. Προχθές έτρεξαν όλοι, όπως και θα πήγαιναν σε ένα τσίρκο για να δουν τα άγρια ζώα να κάνουν "νούμερα"... Να δουν δηλαδή τους άλλους να ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, την ίδια ώρα που εκείνοι, (υπάλληλοι σε γραφεία) θα ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΙΖΑΝ (για να γίνεται εμφανή η ταξική τους διαφορά)...

Ύστερα από λίγες Κυριακές, όμως, όταν τελειώσουν οι ας τις πούμε εκπτώσεις και οι τσέπες θα είναι πάλι άδειες, ποιος θα κατέβει για "ψώνια" εκτός από τα ΨΩΝΙΑ;

Τι θα γίνει πιο ύστερα, όταν τελειώσουν και οι λεγόμενες "χριστιανικές" εορτές, στο τέλος του χρόνου, και θα έρθουν και τα νέα μέτρα;
Τότε να δούμε ποιοι θα πηγαίνουν τις Κυριακές στα μαγαζιά (αφού δεν θα έχουν πλέον ούτε το εισιτήριο του ΜΕΤΡΟ να πληρώσουν)...

Δύστυχη Ελλάς...
 
Γιατί δεν αλλάζουν και το όνομα της ημέρας, από ΚΥΡΙΑΚΗ (ή του Κυρίου) να την ξαναπούν Πρώτη ή και ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, όπως συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Αντίχριστης Ευρώπης (Sunday,  Sonntag,  zondag, κ.ο.κ.); 
=
«Και έλεγε προς αυτούς· το σάββατον έγεινε διά τον άνθρωπον, ουχί ο άνθρωπος διά το σάββατον»
( Μάρκ. 2:27 )  


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 


ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια,
λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:
neakaipalaia@gmail.com
=
Σ Η Μ Α Ν Τ Ι Κ Η   Σ Η Μ Ε Ι Ω Σ Η :
Η αναδημοσίευση ύλης από το "ΝΕΑΚΑΙΠΑΛΑΙΑ" σε άλλα ιστολόγια, έντυπα κ.λπ., είναι απολύτως ελεύθερη εφόσον δεν αλλοιώνεται και αναφέρεται η πηγή της.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε ή εγκρίνουμε όλες τις δικές τους απόψεις.