15.7.12

«να φέρητε καρπόν πολύν...»
==
ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΕΣ ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ 
ΚΑΡΠΟΣ

Μερικοί, αν και άλλοι διαφωνούν, ισχυρίζονται ότι η εβραϊκή λέξη για τον καρπό (που είναι  פרי / pree) αποτελεί την πηγή για την λέξη «φρούτο».
__Η λέξη μπορεί χρησιμοποιείται ως ρήμα, όπως στην πρώτη εντολή του Θεού προς τον Αδάμ στη Γένεση 1:28, όταν ο Θεός είπε: «Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε (פְּרוּ וּרְבוּ) και γεμίσατε την γην και κυριεύσατε αυτήν», όπου οι εβραϊκές λέξεις κυριολεκτικά σημαίνουν ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΡΠΟΦΟΡΟΙ και ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙΤΕ.

Όπως και να έχει το πράγμα, είτε αξιωθούμε να κάνουμε πολλά παιδιά είτε όχι, ως Χριστιανοί έχουμε μία επιπλέον απαίτηση για ΚΑΡΠΟΦΟΡΙΑ, που αφορά την ΚΑΡΠΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, του οποίου ο ΚΑΡΠΟΣ είναι:
«αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια» (Γαλ. 5:22-23).
Ας μην λησμονούμε εδώ ότι ο Χριστός είπε:
«Εν τούτω δοξάζεται ο Πατήρ μου, εις το να φέρητε καρπόν πολύν· και ούτω θέλετε είσθαι μαθηταί μου» (Ιωάν. 15:8)
και επίσης ότι:
«Εγώ είμαι η άμπελος, σεις τα κλήματα. Ο μένων εν εμοί και εγώ εν αυτώ, ούτος φέρει καρπόν πολύν, διότι χωρίς εμού δεν δύνασθε να κάμητε ουδέν» (Ιωάν. 15:5).
Σας ευχόμαστε πλούσια και ΚΑΡΠΟΦΟΡΑ ζωή για τη δόξα Εκείνου και ευλογία δική σας.

__

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ
"ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

 Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε στη διεύθυνση:neakaipalaia@gmail.com